Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ισχυρό "τράνταγμα" στα 100-120 χλμ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ισχυρό "τράνταγμα" στα 100-120 χλμ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    38
    507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      guyfawkes last edited by

      Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Έχω ένα Fiat Bravo 1400cc 12v του '96. Πριν ένα μήνα κάνοντας το Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, περίπου στα μισά της διαδρομής, το αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά άρχισε να κάνει, όπως ένα πλυντήριο στη φάση του στιψίματος! Έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και το φαινόμενο εμφανιζόταν από τα 100 έως τα 120 χλμ/ω. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες γινόταν αντιληπτό. Παρεπιπτώντος, το αμάξι ήταν άδειο, δεν είχε καθόλου βάρος.

      Τώρα κάποια δεδομένα:

      α) Έχω αλλάξει τα ημιαξόνια πριν από 2,5 χρόνια, λόγω παρόμοιου προβλήματος. Το θέμα είναι οτι τότε το φαινόμενο του 'τραντάγματος' ξεκίνησε αμυδρά και με τον καιρό άρχισε να γίνεται εντονότερο, δεν εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως τώρα.

      β) Έκανα έλεγχο για ζυγοστάθμιση, όλα είναι ΟΚ.

      γ) Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά μπορεί να διανύσω 80 χλμ και να μην γίνει το παραμικρό, όπως και έγινε πριν λίγες εβδομάδες που πήγα στο χωριό. Στην επιστροφή, όμως, μου το έκανε ανά διαστήματα. Δηλαδή εκεί που όλα είναι τέλεια, ξαφνικά αρχίζει 'η φάση στιψίματος', κόβω ταχύτητα για να γλυτώσω το νευρικό κλονισμό και όταν επιταχύνω πάλι, μπορεί να έχει σταματήσει. Ή μπορεί να εναλλάσεται χωρίς να αλλάξω το παραμικρό στο γκάζι, αλλά το 'τράνταγμα' να 'πηγαινοέρχεται' κατά βούληση! Εν ολίγοις, ποτέ δεν μου το έκανε στην αρχή ενός ταξιδιού, αλλά πάντα μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά.

      Νομίζω πως να στράβωσαν (ξανά) τα ημιαξόνια μετά από 2,5 χρόνια μου κάνει κάπως. Συν τοις άλλοις το φαινόμενο είναι παρόμοιο, αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.

      Ερωτήσεις:
      α) Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Περνάει από το μυαλό κάποιου γνώστη σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?

      β) Παίζει να έκανε μακακία ο μηχανικός την πρώτη φορά όταν μου πέρασε τα ημιαξόνια και μην 'κάθισαν' σωστά? (Αμφιβάλλω..)

      Υ.Γ. Εννοείται πως τη Δευτέρα το αμάξι μπαίνει συνεργείο, αλλά, έχω την αίσθηση πως ούτε ο μηχανικός μου ξέρει τί παίζει.

      Thanx μάγκες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        guyfawkes last edited by

        Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Έχω ένα Fiat Bravo 1400cc 12v του '96. Πριν ένα μήνα κάνοντας το Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, περίπου στα μισά της διαδρομής, το αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά άρχισε να κάνει, όπως ένα πλυντήριο στη φάση του στιψίματος! Έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και το φαινόμενο εμφανιζόταν από τα 100 έως τα 120 χλμ/ω. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες γινόταν αντιληπτό. Παρεπιπτώντος, το αμάξι ήταν άδειο, δεν είχε καθόλου βάρος.

        Τώρα κάποια δεδομένα:

        α) Έχω αλλάξει τα ημιαξόνια πριν από 2,5 χρόνια, λόγω παρόμοιου προβλήματος. Το θέμα είναι οτι τότε το φαινόμενο του 'τραντάγματος' ξεκίνησε αμυδρά και με τον καιρό άρχισε να γίνεται εντονότερο, δεν εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως τώρα.

        β) Έκανα έλεγχο για ζυγοστάθμιση, όλα είναι ΟΚ.

        γ) Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά μπορεί να διανύσω 80 χλμ και να μην γίνει το παραμικρό, όπως και έγινε πριν λίγες εβδομάδες που πήγα στο χωριό. Στην επιστροφή, όμως, μου το έκανε ανά διαστήματα. Δηλαδή εκεί που όλα είναι τέλεια, ξαφνικά αρχίζει 'η φάση στιψίματος', κόβω ταχύτητα για να γλυτώσω το νευρικό κλονισμό και όταν επιταχύνω πάλι, μπορεί να έχει σταματήσει. Ή μπορεί να εναλλάσεται χωρίς να αλλάξω το παραμικρό στο γκάζι, αλλά το 'τράνταγμα' να 'πηγαινοέρχεται' κατά βούληση! Εν ολίγοις, ποτέ δεν μου το έκανε στην αρχή ενός ταξιδιού, αλλά πάντα μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά.

        Νομίζω πως να στράβωσαν (ξανά) τα ημιαξόνια μετά από 2,5 χρόνια μου κάνει κάπως. Συν τοις άλλοις το φαινόμενο είναι παρόμοιο, αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.

        Ερωτήσεις:
        α) Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Περνάει από το μυαλό κάποιου γνώστη σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?

        β) Παίζει να έκανε μακακία ο μηχανικός την πρώτη φορά όταν μου πέρασε τα ημιαξόνια και μην 'κάθισαν' σωστά? (Αμφιβάλλω..)

        Υ.Γ. Εννοείται πως τη Δευτέρα το αμάξι μπαίνει συνεργείο, αλλά, έχω την αίσθηση πως ούτε ο μηχανικός μου ξέρει τί παίζει.

        Thanx μάγκες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          guyfawkes last edited by

          Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Έχω ένα Fiat Bravo 1400cc 12v του '96. Πριν ένα μήνα κάνοντας το Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, περίπου στα μισά της διαδρομής, το αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά άρχισε να κάνει, όπως ένα πλυντήριο στη φάση του στιψίματος! Έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και το φαινόμενο εμφανιζόταν από τα 100 έως τα 120 χλμ/ω. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες γινόταν αντιληπτό. Παρεπιπτώντος, το αμάξι ήταν άδειο, δεν είχε καθόλου βάρος.

          Τώρα κάποια δεδομένα:

          α) Έχω αλλάξει τα ημιαξόνια πριν από 2,5 χρόνια, λόγω παρόμοιου προβλήματος. Το θέμα είναι οτι τότε το φαινόμενο του 'τραντάγματος' ξεκίνησε αμυδρά και με τον καιρό άρχισε να γίνεται εντονότερο, δεν εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως τώρα.

          β) Έκανα έλεγχο για ζυγοστάθμιση, όλα είναι ΟΚ.

          γ) Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά μπορεί να διανύσω 80 χλμ και να μην γίνει το παραμικρό, όπως και έγινε πριν λίγες εβδομάδες που πήγα στο χωριό. Στην επιστροφή, όμως, μου το έκανε ανά διαστήματα. Δηλαδή εκεί που όλα είναι τέλεια, ξαφνικά αρχίζει 'η φάση στιψίματος', κόβω ταχύτητα για να γλυτώσω το νευρικό κλονισμό και όταν επιταχύνω πάλι, μπορεί να έχει σταματήσει. Ή μπορεί να εναλλάσεται χωρίς να αλλάξω το παραμικρό στο γκάζι, αλλά το 'τράνταγμα' να 'πηγαινοέρχεται' κατά βούληση! Εν ολίγοις, ποτέ δεν μου το έκανε στην αρχή ενός ταξιδιού, αλλά πάντα μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά.

          Νομίζω πως να στράβωσαν (ξανά) τα ημιαξόνια μετά από 2,5 χρόνια μου κάνει κάπως. Συν τοις άλλοις το φαινόμενο είναι παρόμοιο, αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.

          Ερωτήσεις:
          α) Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Περνάει από το μυαλό κάποιου γνώστη σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?

          β) Παίζει να έκανε μακακία ο μηχανικός την πρώτη φορά όταν μου πέρασε τα ημιαξόνια και μην 'κάθισαν' σωστά? (Αμφιβάλλω..)

          Υ.Γ. Εννοείται πως τη Δευτέρα το αμάξι μπαίνει συνεργείο, αλλά, έχω την αίσθηση πως ούτε ο μηχανικός μου ξέρει τί παίζει.

          Thanx μάγκες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Για ελενξε αν ειναι σφιγμενες καλα οι ζαντες πανω στο αμαξι .
            Καλου κακου σηκωσε το για να ελενξεις μην εχει λασκαρει κανενα ρουλεμαν .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              guyfawkes last edited by

              Πράγματι, το φαινόμενο θυμίζει οτι η ζάντα είναι έτοιμη να ξεχαρβαλωθεί. Παρόλα αυτά εγώ ο ίδιος δοκίμασα να τις σφίξω και είναι μπόμπα. Αυτό για τα ρουλεμάν, παίζει, ο 'πεθερός' μου μού είπε κάτι παρεμφερές. Απλά όταν ξεκίνησα από Θεσσαλονίκη για Κέρκυρα, μόλις το είχα βγάλει από συνεργείο (φούσκα λαδιού) και με έπιασε μεγάλη απογοήτευση που μου έβγαλε στα καπάκια κι άλλο φασούλι. Πέθανε κι η μπαταρία μετά από λίγες μέρες..

              Υ.Γ. Παίζει να μην έκατσαν καλά οι ζάντες? Αυτό δεν θα φαινόταν όμως στη ζυγοστάθμιση? (Duh..)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:

                Υ.Γ. Παίζει να μην έκατσαν καλά οι ζάντες? Αυτό δεν θα φαινόταν όμως στη ζυγοστάθμιση? (Duh..)

                Μονο αν εγινε ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  guyfawkes last edited by

                  Ναι πάνω στο αμάξι μου έκανε έλεγχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μπορεί να παίζουν ρόλο τα σινεμπλόκ ή γενικά τζόγοι στο εμπρός σύστημα (πχ ημίμπαρα);;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      guyfawkes last edited by

                      Μακάρι να είναι τα σινεμπλόκ. Το ελπίζω. Δε θα αντέξω πάλι ξανά ημιαξόνια..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Μπορεί να έχει σκιστεί κάποια φούσκα ημιαξονίου και να μην το έχεις αντιληφθεί, να φύγανε τα γράσα και να άναψε ο μπιλιοφόρος.

                        Λες πως όταν σταματάς και ξεκινάς είναι όλα ΟΚ, κάτι φτάνει σε συντονισμό και σου κάνει τους κραδασμούς.
                        Λες ότι στράβωσαν τα ημιαξόνια και τα άλλαξες πριν χρόνια, πως γίνεται να στραβώσει το ημιαξόνιο ? Πρώτη φορά το ακούω.
                        Να διαλύσουν οι μπιλιοφόροι το καταλαβαίνω, να στραβώσει ? Μόνο αν το κοπανήσεις σε βράχο, αλλά και πάλι θα πάρει μαζί του με το κοπάνημα και άλλα εξαρτήματα, άκρο, φωλιά διαφορικού κλπ.

                        Μήπως έχει κοπεί κάποια βάση μηχανής, ή η πίσω του σαζμάν ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aggelooos2000 last edited by

                          Πριν 2 εβδομάδες ο πατέρας μου είχε το ίδιο περίπου πρόβλημα με fiat brava 1.2 16v. Με το που έπιανε τα 70 με 80, το αυτοκίνητο έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και μόνο όταν πατούσε γκάζι και προσπαθούσε να απιταχύνει απο αυτά τα χιλιόμετρα. Η διάγνωση τελικά ήταν φθαρμένοι μπιλιοφόροι. Κοστος 50 ευρω ο ένας + εργατικα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            guyfawkes last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                            Μπορεί να έχει σκιστεί κάποια φούσκα ημιαξονίου και να μην το έχεις αντιληφθεί, να φύγανε τα γράσα και να άναψε ο μπιλιοφόρος.

                            Λες πως όταν σταματάς και ξεκινάς είναι όλα ΟΚ, κάτι φτάνει σε συντονισμό και σου κάνει τους κραδασμούς.
                            Λες ότι στράβωσαν τα ημιαξόνια και τα άλλαξες πριν χρόνια, πως γίνεται να στραβώσει το ημιαξόνιο ? Πρώτη φορά το ακούω.
                            Να διαλύσουν οι μπιλιοφόροι το καταλαβαίνω, να στραβώσει ? Μόνο αν το κοπανήσεις σε βράχο, αλλά και πάλι θα πάρει μαζί του με το κοπάνημα και άλλα εξαρτήματα, άκρο, φωλιά διαφορικού κλπ.

                            Μήπως έχει κοπεί κάποια βάση μηχανής, ή η πίσω του σαζμάν ?

                            Το αμάξι το αγόρασα δεύτερο χέρι και δυστυχώς, απεδείχθη τρακαρισμένο, αλλά σαν χάνος πίστεψα τον μηχανικό που μου το πούλησε οτι ήταν ΟΚ. Πονεμένη ιστορία..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:

                              Μπορεί να έχει σκιστεί κάποια φούσκα ημιαξονίου και να μην το έχεις αντιληφθεί, να φύγανε τα γράσα και να άναψε ο μπιλιοφόρος.

                              Λες πως όταν σταματάς και ξεκινάς είναι όλα ΟΚ, κάτι φτάνει σε συντονισμό και σου κάνει τους κραδασμούς.
                              Λες ότι στράβωσαν τα ημιαξόνια και τα άλλαξες πριν χρόνια, πως γίνεται να στραβώσει το ημιαξόνιο ? Πρώτη φορά το ακούω.
                              Να διαλύσουν οι μπιλιοφόροι το καταλαβαίνω, να στραβώσει ? Μόνο αν το κοπανήσεις σε βράχο, αλλά και πάλι θα πάρει μαζί του με το κοπάνημα και άλλα εξαρτήματα, άκρο, φωλιά διαφορικού κλπ.

                              Μήπως έχει κοπεί κάποια βάση μηχανής, ή η πίσω του σαζμάν ?

                              Το αμάξι το αγόρασα δεύτερο χέρι και δυστυχώς, απεδείχθη τρακαρισμένο, αλλά σαν χάνος πίστεψα τον μηχανικό που μου το πούλησε οτι ήταν ΟΚ. Πονεμένη ιστορία..

                              Οι μηχανικοί αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Στάνταρ!

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    guyfawkes last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                    Οι μηχανικοί αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες μας.

                                    Λες, οι μούμιες στην Αίγυπτο να ήταν οι μηχανικοί της αρχαιότητας?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sakaflias last edited by

                                      Δες τους εσωτερικούς μπιλιοφόρους στο σασμάν μαζί με τους σταυρούς των ημιαξονίων που κουμπωνουν μέσα σ'αυτούς. Υπάρχει περίπτωση το τράνταγμα να δημιουργείται απ΄αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Aφού είναι τρακαρισμένο μην το ψάχνεις .Δεν είναι κεντραρισμένη κάποια βάση μηχανής και όσα ημιαξόνια και να αλλάξης πάλι θα τρώει μπιλιοφόρους και θα τραντάζει.Τα ημιαξόνια γυρίζουν υπο ασύμμετρη γωνία (ας είναι και ελάχιστη) έτσι ώστε φαγώνονται οι μπιλιοφόροι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          guyfawkes last edited by

                                          Νομίζω πως είναι η πιο λογική εξήγηση. Όταν είχα πάει να το κάνω ευθυγράμμιση πριν καμιά τετραετία, μου είχε πει οτι από την τράκα έχει αρπάξει λίγο το σασί, οπότε η γωνία κάστερ ποτέ δεν θα είναι τέλεια και θα τραβάει λίγο προς τα δεξιά. Τουλάχιστον αν μου βγάζουν 2,5 χρόνια κάθε φορά, κάτι γίνεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            guyfawkes last edited by

                                            Λοιπόν, ώρα για update. Τελικά κατάφερα και το πήγα σήμερα στο μηχανικό το αμάξι και πριν καναδυό ώρες με πήρε και μου είπε οτι το σήκωσε, το έλεγξε και όλα ήταν ΟΚ. Τον ρώτησα, μήπως άρπαξαν μπιλιαφόροι και τα σχετικά, μου είπε όλα ήταν καθαρά. Αύριο θα πάω από κει να πάρω το αμάξι, χωρίς να έχει βγει ετυμηγορία για την κατάσταση.

                                            Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κίνηση του αυτοκινήτου και να μην φανεί με έλεγχο, αλλά μόνο κατά την ώρα οδήγησης? Θα σκάσω με αυτή την κατάσταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr