-
Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Έχω ένα Fiat Bravo 1400cc 12v του '96. Πριν ένα μήνα κάνοντας το Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, περίπου στα μισά της διαδρομής, το αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά άρχισε να κάνει, όπως ένα πλυντήριο στη φάση του στιψίματος! Έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και το φαινόμενο εμφανιζόταν από τα 100 έως τα 120 χλμ/ω. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες γινόταν αντιληπτό. Παρεπιπτώντος, το αμάξι ήταν άδειο, δεν είχε καθόλου βάρος.
Τώρα κάποια δεδομένα:
α) Έχω αλλάξει τα ημιαξόνια πριν από 2,5 χρόνια, λόγω παρόμοιου προβλήματος. Το θέμα είναι οτι τότε το φαινόμενο του 'τραντάγματος' ξεκίνησε αμυδρά και με τον καιρό άρχισε να γίνεται εντονότερο, δεν εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως τώρα.
β) Έκανα έλεγχο για ζυγοστάθμιση, όλα είναι ΟΚ.
γ) Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά μπορεί να διανύσω 80 χλμ και να μην γίνει το παραμικρό, όπως και έγινε πριν λίγες εβδομάδες που πήγα στο χωριό. Στην επιστροφή, όμως, μου το έκανε ανά διαστήματα. Δηλαδή εκεί που όλα είναι τέλεια, ξαφνικά αρχίζει 'η φάση στιψίματος', κόβω ταχύτητα για να γλυτώσω το νευρικό κλονισμό και όταν επιταχύνω πάλι, μπορεί να έχει σταματήσει. Ή μπορεί να εναλλάσεται χωρίς να αλλάξω το παραμικρό στο γκάζι, αλλά το 'τράνταγμα' να 'πηγαινοέρχεται' κατά βούληση! Εν ολίγοις, ποτέ δεν μου το έκανε στην αρχή ενός ταξιδιού, αλλά πάντα μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά.
Νομίζω πως να στράβωσαν (ξανά) τα ημιαξόνια μετά από 2,5 χρόνια μου κάνει κάπως. Συν τοις άλλοις το φαινόμενο είναι παρόμοιο, αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.
Ερωτήσεις:
α) Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Περνάει από το μυαλό κάποιου γνώστη σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?β) Παίζει να έκανε μακακία ο μηχανικός την πρώτη φορά όταν μου πέρασε τα ημιαξόνια και μην 'κάθισαν' σωστά? (Αμφιβάλλω..)
Υ.Γ. Εννοείται πως τη Δευτέρα το αμάξι μπαίνει συνεργείο, αλλά, έχω την αίσθηση πως ούτε ο μηχανικός μου ξέρει τί παίζει.
Thanx μάγκες.
-
Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Έχω ένα Fiat Bravo 1400cc 12v του '96. Πριν ένα μήνα κάνοντας το Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, περίπου στα μισά της διαδρομής, το αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά άρχισε να κάνει, όπως ένα πλυντήριο στη φάση του στιψίματος! Έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και το φαινόμενο εμφανιζόταν από τα 100 έως τα 120 χλμ/ω. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες γινόταν αντιληπτό. Παρεπιπτώντος, το αμάξι ήταν άδειο, δεν είχε καθόλου βάρος.
Τώρα κάποια δεδομένα:
α) Έχω αλλάξει τα ημιαξόνια πριν από 2,5 χρόνια, λόγω παρόμοιου προβλήματος. Το θέμα είναι οτι τότε το φαινόμενο του 'τραντάγματος' ξεκίνησε αμυδρά και με τον καιρό άρχισε να γίνεται εντονότερο, δεν εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως τώρα.
β) Έκανα έλεγχο για ζυγοστάθμιση, όλα είναι ΟΚ.
γ) Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά μπορεί να διανύσω 80 χλμ και να μην γίνει το παραμικρό, όπως και έγινε πριν λίγες εβδομάδες που πήγα στο χωριό. Στην επιστροφή, όμως, μου το έκανε ανά διαστήματα. Δηλαδή εκεί που όλα είναι τέλεια, ξαφνικά αρχίζει 'η φάση στιψίματος', κόβω ταχύτητα για να γλυτώσω το νευρικό κλονισμό και όταν επιταχύνω πάλι, μπορεί να έχει σταματήσει. Ή μπορεί να εναλλάσεται χωρίς να αλλάξω το παραμικρό στο γκάζι, αλλά το 'τράνταγμα' να 'πηγαινοέρχεται' κατά βούληση! Εν ολίγοις, ποτέ δεν μου το έκανε στην αρχή ενός ταξιδιού, αλλά πάντα μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά.
Νομίζω πως να στράβωσαν (ξανά) τα ημιαξόνια μετά από 2,5 χρόνια μου κάνει κάπως. Συν τοις άλλοις το φαινόμενο είναι παρόμοιο, αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.
Ερωτήσεις:
α) Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Περνάει από το μυαλό κάποιου γνώστη σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?β) Παίζει να έκανε μακακία ο μηχανικός την πρώτη φορά όταν μου πέρασε τα ημιαξόνια και μην 'κάθισαν' σωστά? (Αμφιβάλλω..)
Υ.Γ. Εννοείται πως τη Δευτέρα το αμάξι μπαίνει συνεργείο, αλλά, έχω την αίσθηση πως ούτε ο μηχανικός μου ξέρει τί παίζει.
Thanx μάγκες.
-
Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Έχω ένα Fiat Bravo 1400cc 12v του '96. Πριν ένα μήνα κάνοντας το Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, περίπου στα μισά της διαδρομής, το αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά άρχισε να κάνει, όπως ένα πλυντήριο στη φάση του στιψίματος! Έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και το φαινόμενο εμφανιζόταν από τα 100 έως τα 120 χλμ/ω. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες γινόταν αντιληπτό. Παρεπιπτώντος, το αμάξι ήταν άδειο, δεν είχε καθόλου βάρος.
Τώρα κάποια δεδομένα:
α) Έχω αλλάξει τα ημιαξόνια πριν από 2,5 χρόνια, λόγω παρόμοιου προβλήματος. Το θέμα είναι οτι τότε το φαινόμενο του 'τραντάγματος' ξεκίνησε αμυδρά και με τον καιρό άρχισε να γίνεται εντονότερο, δεν εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως τώρα.
β) Έκανα έλεγχο για ζυγοστάθμιση, όλα είναι ΟΚ.
γ) Το φαινόμενο δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά μπορεί να διανύσω 80 χλμ και να μην γίνει το παραμικρό, όπως και έγινε πριν λίγες εβδομάδες που πήγα στο χωριό. Στην επιστροφή, όμως, μου το έκανε ανά διαστήματα. Δηλαδή εκεί που όλα είναι τέλεια, ξαφνικά αρχίζει 'η φάση στιψίματος', κόβω ταχύτητα για να γλυτώσω το νευρικό κλονισμό και όταν επιταχύνω πάλι, μπορεί να έχει σταματήσει. Ή μπορεί να εναλλάσεται χωρίς να αλλάξω το παραμικρό στο γκάζι, αλλά το 'τράνταγμα' να 'πηγαινοέρχεται' κατά βούληση! Εν ολίγοις, ποτέ δεν μου το έκανε στην αρχή ενός ταξιδιού, αλλά πάντα μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά.
Νομίζω πως να στράβωσαν (ξανά) τα ημιαξόνια μετά από 2,5 χρόνια μου κάνει κάπως. Συν τοις άλλοις το φαινόμενο είναι παρόμοιο, αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.
Ερωτήσεις:
α) Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Περνάει από το μυαλό κάποιου γνώστη σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?β) Παίζει να έκανε μακακία ο μηχανικός την πρώτη φορά όταν μου πέρασε τα ημιαξόνια και μην 'κάθισαν' σωστά? (Αμφιβάλλω..)
Υ.Γ. Εννοείται πως τη Δευτέρα το αμάξι μπαίνει συνεργείο, αλλά, έχω την αίσθηση πως ούτε ο μηχανικός μου ξέρει τί παίζει.
Thanx μάγκες.
-
Για ελενξε αν ειναι σφιγμενες καλα οι ζαντες πανω στο αμαξι .
Καλου κακου σηκωσε το για να ελενξεις μην εχει λασκαρει κανενα ρουλεμαν . -
Πράγματι, το φαινόμενο θυμίζει οτι η ζάντα είναι έτοιμη να ξεχαρβαλωθεί. Παρόλα αυτά εγώ ο ίδιος δοκίμασα να τις σφίξω και είναι μπόμπα. Αυτό για τα ρουλεμάν, παίζει, ο 'πεθερός' μου μού είπε κάτι παρεμφερές. Απλά όταν ξεκίνησα από Θεσσαλονίκη για Κέρκυρα, μόλις το είχα βγάλει από συνεργείο (φούσκα λαδιού) και με έπιασε μεγάλη απογοήτευση που μου έβγαλε στα καπάκια κι άλλο φασούλι. Πέθανε κι η μπαταρία μετά από λίγες μέρες..
Υ.Γ. Παίζει να μην έκατσαν καλά οι ζάντες? Αυτό δεν θα φαινόταν όμως στη ζυγοστάθμιση? (Duh..)
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Υ.Γ. Παίζει να μην έκατσαν καλά οι ζάντες? Αυτό δεν θα φαινόταν όμως στη ζυγοστάθμιση? (Duh..)
Μονο αν εγινε ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου.
-
Ναι πάνω στο αμάξι μου έκανε έλεγχο.
-
Μπορεί να παίζουν ρόλο τα σινεμπλόκ ή γενικά τζόγοι στο εμπρός σύστημα (πχ ημίμπαρα);;
-
Μακάρι να είναι τα σινεμπλόκ. Το ελπίζω. Δε θα αντέξω πάλι ξανά ημιαξόνια..
-
Μπορεί να έχει σκιστεί κάποια φούσκα ημιαξονίου και να μην το έχεις αντιληφθεί, να φύγανε τα γράσα και να άναψε ο μπιλιοφόρος.
Λες πως όταν σταματάς και ξεκινάς είναι όλα ΟΚ, κάτι φτάνει σε συντονισμό και σου κάνει τους κραδασμούς.
Λες ότι στράβωσαν τα ημιαξόνια και τα άλλαξες πριν χρόνια, πως γίνεται να στραβώσει το ημιαξόνιο ? Πρώτη φορά το ακούω.
Να διαλύσουν οι μπιλιοφόροι το καταλαβαίνω, να στραβώσει ? Μόνο αν το κοπανήσεις σε βράχο, αλλά και πάλι θα πάρει μαζί του με το κοπάνημα και άλλα εξαρτήματα, άκρο, φωλιά διαφορικού κλπ.Μήπως έχει κοπεί κάποια βάση μηχανής, ή η πίσω του σαζμάν ?
-
Πριν 2 εβδομάδες ο πατέρας μου είχε το ίδιο περίπου πρόβλημα με fiat brava 1.2 16v. Με το που έπιανε τα 70 με 80, το αυτοκίνητο έτρεμε ολόκληρο, όχι μόνο το τιμόνι, και μόνο όταν πατούσε γκάζι και προσπαθούσε να απιταχύνει απο αυτά τα χιλιόμετρα. Η διάγνωση τελικά ήταν φθαρμένοι μπιλιοφόροι. Κοστος 50 ευρω ο ένας + εργατικα...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μπορεί να έχει σκιστεί κάποια φούσκα ημιαξονίου και να μην το έχεις αντιληφθεί, να φύγανε τα γράσα και να άναψε ο μπιλιοφόρος.Λες πως όταν σταματάς και ξεκινάς είναι όλα ΟΚ, κάτι φτάνει σε συντονισμό και σου κάνει τους κραδασμούς.
Λες ότι στράβωσαν τα ημιαξόνια και τα άλλαξες πριν χρόνια, πως γίνεται να στραβώσει το ημιαξόνιο ? Πρώτη φορά το ακούω.
Να διαλύσουν οι μπιλιοφόροι το καταλαβαίνω, να στραβώσει ? Μόνο αν το κοπανήσεις σε βράχο, αλλά και πάλι θα πάρει μαζί του με το κοπάνημα και άλλα εξαρτήματα, άκρο, φωλιά διαφορικού κλπ.Μήπως έχει κοπεί κάποια βάση μηχανής, ή η πίσω του σαζμάν ?
Το αμάξι το αγόρασα δεύτερο χέρι και δυστυχώς, απεδείχθη τρακαρισμένο, αλλά σαν χάνος πίστεψα τον μηχανικό που μου το πούλησε οτι ήταν ΟΚ. Πονεμένη ιστορία..
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Μπορεί να έχει σκιστεί κάποια φούσκα ημιαξονίου και να μην το έχεις αντιληφθεί, να φύγανε τα γράσα και να άναψε ο μπιλιοφόρος.
Λες πως όταν σταματάς και ξεκινάς είναι όλα ΟΚ, κάτι φτάνει σε συντονισμό και σου κάνει τους κραδασμούς.
Λες ότι στράβωσαν τα ημιαξόνια και τα άλλαξες πριν χρόνια, πως γίνεται να στραβώσει το ημιαξόνιο ? Πρώτη φορά το ακούω.
Να διαλύσουν οι μπιλιοφόροι το καταλαβαίνω, να στραβώσει ? Μόνο αν το κοπανήσεις σε βράχο, αλλά και πάλι θα πάρει μαζί του με το κοπάνημα και άλλα εξαρτήματα, άκρο, φωλιά διαφορικού κλπ.Μήπως έχει κοπεί κάποια βάση μηχανής, ή η πίσω του σαζμάν ?
Το αμάξι το αγόρασα δεύτερο χέρι και δυστυχώς, απεδείχθη τρακαρισμένο, αλλά σαν χάνος πίστεψα τον μηχανικό που μου το πούλησε οτι ήταν ΟΚ. Πονεμένη ιστορία..
Οι μηχανικοί αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες μας.
-
-
Στάνταρ!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι μηχανικοί αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες μας.
Λες, οι μούμιες στην Αίγυπτο να ήταν οι μηχανικοί της αρχαιότητας?
-
Δες τους εσωτερικούς μπιλιοφόρους στο σασμάν μαζί με τους σταυρούς των ημιαξονίων που κουμπωνουν μέσα σ'αυτούς. Υπάρχει περίπτωση το τράνταγμα να δημιουργείται απ΄αυτό.
-
Aφού είναι τρακαρισμένο μην το ψάχνεις .Δεν είναι κεντραρισμένη κάποια βάση μηχανής και όσα ημιαξόνια και να αλλάξης πάλι θα τρώει μπιλιοφόρους και θα τραντάζει.Τα ημιαξόνια γυρίζουν υπο ασύμμετρη γωνία (ας είναι και ελάχιστη) έτσι ώστε φαγώνονται οι μπιλιοφόροι.
-
Νομίζω πως είναι η πιο λογική εξήγηση. Όταν είχα πάει να το κάνω ευθυγράμμιση πριν καμιά τετραετία, μου είχε πει οτι από την τράκα έχει αρπάξει λίγο το σασί, οπότε η γωνία κάστερ ποτέ δεν θα είναι τέλεια και θα τραβάει λίγο προς τα δεξιά. Τουλάχιστον αν μου βγάζουν 2,5 χρόνια κάθε φορά, κάτι γίνεται.
-
Λοιπόν, ώρα για update. Τελικά κατάφερα και το πήγα σήμερα στο μηχανικό το αμάξι και πριν καναδυό ώρες με πήρε και μου είπε οτι το σήκωσε, το έλεγξε και όλα ήταν ΟΚ. Τον ρώτησα, μήπως άρπαξαν μπιλιαφόροι και τα σχετικά, μου είπε όλα ήταν καθαρά. Αύριο θα πάω από κει να πάρω το αμάξι, χωρίς να έχει βγει ετυμηγορία για την κατάσταση.
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κίνηση του αυτοκινήτου και να μην φανεί με έλεγχο, αλλά μόνο κατά την ώρα οδήγησης? Θα σκάσω με αυτή την κατάσταση.
Ισχυρό "τράνταγμα" στα 100-120 χλμ