Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοήθεια! Τρέμει το τιμόνι!
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Βοήθεια! Τρέμει το τιμόνι!
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    3
    8
    201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Το μηχανακι ειναι ενα Honda Hornet 600 abs. Σημερα το πρωι διαπιστωσα οτι αν αφηνω το τιμονι απ τα χερια και παταω το πισω φρενο αρχιζει ενα τρεμουλο αριστερα-δεξια αυξανομενης εντασης. Πιο μετα ειδα οτι το κανει και χωρις να παταω φρενο Μεχρι πριν μια εβδομαδα δεν το εκανε. Εχω βαλει πισω μια 52αρα βαλιτσα εδω και 3 μερες, να οφειλεται σε αυτο; Παντως σημερα που μου εκανε το τρεμουλο η βαλιτσα ηταν εντελως αδεια. Τι να φταιει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Το μηχανακι ειναι ενα Honda Hornet 600 abs. Σημερα το πρωι διαπιστωσα οτι αν αφηνω το τιμονι απ τα χερια και παταω το πισω φρενο αρχιζει ενα τρεμουλο αριστερα-δεξια αυξανομενης εντασης. Πιο μετα ειδα οτι το κανει και χωρις να παταω φρενο Μεχρι πριν μια εβδομαδα δεν το εκανε. Εχω βαλει πισω μια 52αρα βαλιτσα εδω και 3 μερες, να οφειλεται σε αυτο; Παντως σημερα που μου εκανε το τρεμουλο η βαλιτσα ηταν εντελως αδεια. Τι να φταιει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Το μηχανακι ειναι ενα Honda Hornet 600 abs. Σημερα το πρωι διαπιστωσα οτι αν αφηνω το τιμονι απ τα χερια και παταω το πισω φρενο αρχιζει ενα τρεμουλο αριστερα-δεξια αυξανομενης εντασης. Πιο μετα ειδα οτι το κανει και χωρις να παταω φρενο Μεχρι πριν μια εβδομαδα δεν το εκανε. Εχω βαλει πισω μια 52αρα βαλιτσα εδω και 3 μερες, να οφειλεται σε αυτο; Παντως σημερα που μου εκανε το τρεμουλο η βαλιτσα ηταν εντελως αδεια. Τι να φταιει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            βγάλε την βαλίτσα να δεις.
            άμα δεν σου το έκανε πριν μάλλον φταίει η βαλίτσα
            52αρα σε hornet ρε αθεόφοβε? θα πέσει κεραυνός να σου κουνήσει το τιμόνι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              taurus last edited by

              Τελικά υπάρχει και άλλος στην Ελλάδα εκτός από εμένα που έβαλε βαλίτσα σε Χόρνετ.
              Δε φταίει η βαλίτσα, δεν επηρρεάζει σε τόσο μικρές ταχύτητες, σε πολύ ψηλές θα δεις πιθανόν ένα κούνημα και σίγουρα καποια απώλεια στην επιτάχυνση και στην τελική.
              Αν και έχω δει 220 ΜΕ βαλίτσα.
              Κοίτα... και εμένα μου το κάνει τον τελευταίο καιρό, αλλά δεν είναι η βαλίτσα, την έχω πολύ περισσότερο διάστημα. Επίσης, αν μπορούμε να υποθέσουμε οτι φταίει αυτή, με έναν συνεπιβάτη να επιβαρύνει το πίσω μέρος, τι θα έπρεπε να κάνει, να χορεύει καρσιλαμά?
              Το πιο πιθανό είναι να έπεσες σε καμια λακούβα και να την άκουσε η ζυγοστάθμιση της ζάντας. Μάλλον κάτι τέτοιο έχει συμβει και σε εμένα, απλά το κάνει γενικά όταν αφήνω το τιμόνι σε χαμηλές ταχύτητες και όχι όταν πατάω πίσω φρένο μόνο.
              Α! Και κάτι άλλο. Να ξέρεις οτι οι δισκόπλακες στις μηχανές έχουν την τάση να στραψώνουν πολύ πιο εύκολα απ' οτι στα αυτοκίνητα και ειδικά οι πίσω. Θα μπορούσε να φταιει αυτό. Γενικά πάντως να αποφεύγεις το πολύ πίσω φρένο, παρά μονο σε έκτακτες περιπτώσεις, όταν το χρειαστείς σαν επικουρικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dog80 last edited by

                Δουλεύω παράλληλα σαν τεχνικός υπολογιστών, οπότε την 52άρα την έχω τιγκάρει με τα εργαλεία μου.

                Δέν νομίζω οτι έχει στραβώσει η ζάντα ή έχει χάσει τη ζυγοστάθμισή του. Στο R6 που ήθελε ζυγοστάθμιση είχα πολύ έντονη δόνηση στα σκρίπ και κάτι τέτοιο δέν έχω τώρα.

                Κάπου διάβασα οτι μπορεί να θέλει σφίξιμο το ρουλεμάν που στηρίζει το πηρούνι στο πλαίσιο. Ισχύει αυτό?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Δεν αποκλείεται...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Τελικά το έσφιξα!

                    Είναι πολύ εύκολη διαδικασία. Βγάζεις το μεγάλο χρωμιομένο παξιμάδι και λύνεις τα δύο αλλεν που πιάνουν στα καλάμια και ολοκληρη η τιμονοπλακα βγαίνει προς τα πάνω μαζί με τα όργανα. Μετά απο κάτω έχει δύο παξιμάδια τα οποία σφίγγουν με εργαλείο παρόμοιο με αυτό που σφίγγεις το ελατήριο της πίσω ανάρτησης. Το απο πάνω πάντως ήταν τελείως λυτό οπότε χωρίς αυτό να ασφαλιζει δέν αποκείεται και το κάτω να είχε λασκάρει. Είχε και μια ροδέλα ασφαλείας αλλά απο τη στιγμή που το απο πάνω είναι λάσκα δέν κάνει τίποτα, και τα δύο παξιμάδια θα γυρίζουν μαζί.

                    Έδωσα στο απο κάτω περίπου μισή στροφή και έσφιξα και το απο πάνω όσο μπορούσα πιό δυνατά ωστε να μήν ξαναλυθεί. Μετά σε μια σύντομη βόλτα που έκανα μου έκανε μόνο μία φορά το τρέμουλο αλλά αντί να είναι αυξανόμενης έντασης όπως πρίν σταμάτησε μετά απο λίγο μόνο του.

                    Πάντως αυτή τη στιγμή δέν νομίζω οτι το παραέσφιξα γιατί διάβασα σε ένα φόρουμ οτι αν το παρασφίξεις τότε το τιμόνι θα γυρίζει με ζόρι, αυτή τη στιγμή είναι όπως πρίν. Οπότε πιθανόν να θέλει κι αλλο σφίξιμο αλλά επείδή κανονικά θέλει με δυναμόκλειδο θα το πάω σε ένα συνεργείο να μου το ελέγξουν να είμαι σίγουρος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Με πρόλαβες πριν σου το πω. Όντως δε θέλει πολύ σφίξιμο.
                      Να θυμηθώ να πάω και εγώ να μου το σφίξουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr