-
Καμία σχέση, ποιος το λέει οτι σώνει και καλά πρέπει να κάνει σαν κατσίκι?
Αλλιώς θα συμπεριφερθεί το Fiesta μου, αλλιώς το Renault RS.
Όπως το ρυθμίσει η κάθε εταιρία βάσει στόχων και προτεραιοτήτων που
έχει θέσει η ίδια.Αστειότητες τα χοροπηδηχτά του Yaris, εκτός αν είχε
πρόβλημα με την ανάρτηση. -
Τι λέτε ρε παιδιά που χοροπηδαει το γιαρις ...
-
Οι εντυπώσεις μου στα πρώτα 500 χλμ.
Ένα πολύ καλό μικρό αυτοκίνητο με πολύ δυνατό μοτέρ (δεν χρειάζεται να ξεπεράσεις τις 3.000 στροφές) ,καλό κιβώτιο , κακής ποιότητας πλαστικά ,καλά φρένα ιδιαίτερα άνετη ανάρτηση (φοράω 15άρια με Pirelli Snowcontrol 3) και χαμηλή κατανάλωση. Μέχρι στιγμής από την στιγμή που το πήρα και το γέμισα η μέση είναι στο 5,4 με 50% εντός πόλης και αρκετό μποτιλιάρισμα.Ιδιαίτερα βολική η κάμερα οπισθοπορείας . Με cruise control στα 120 χλμ με 6η η στιγμιαία κατανάλωση είναι στο 4.0.
-
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιού
-
εγω παντως στο νεο γιαρις βρηκα το επιτελους αξιοπιστο κ οικονομικο μινι κουπερ που εψαχνα..το θεωρω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ στο δρομο κ δεν βρισκω καποιο αρνητικο.τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα.
του μουσατου πρεπει να εχει καποιο προβλημα.. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιούΓια τον χαρακτήρα του ειναι μια χαρα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιού
Για τον χαρακτήρα του ειναι μια χαρα...
Του αμαξιού ή του Εσβή;
-
Μποθ
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιούΤο τιμόνι ίδιο με iQ ή 430 ή Carrera…..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιού
Το τιμόνι ίδιο με iQ ή 430 ή Carrera…..
-
Το αυτόματο στο diesel εχει όντως μειονεκτήματα οπως διαβάζω σε άλλα θέματα? Σε σύγκριση πχ με το DSG ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιού
Το τιμόνι ίδιο με iQ ή 430 ή Carrera…..
Καλοτάξιδο Γιώργο!
Και να θυμάσαι! Επιστροφή σε αμάξι με 3 πεντάλ είναι αυτή ... πατάμε συμπλέκτη, βάζουμε ταχύτητα, πατάμε γκάζι και αφήνουμε συμπλέκτη! -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πήγα** για σέρβις 150.000 χλμ** στο iQ και έφυγα με Yaris D-4D που βρήκα ετοιμοπαράδοτο .Πλάκα θα χει ο μαντράς που πουλά το παρακάτω να αναφέρεται στο πρώην δικό σου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4407744/
Καλοτάξιδο το Yaris.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πες μας και για την άψογη αίσθηση του τιμουνιού
Το τιμόνι ίδιο με iQ ή 430 ή Carrera…..
Ααα καλά .
-
Επειδή ...παραλαμβάνω σε λίγες μέρες (diesel), τι προτείνετε για στρώσιμο; (μέχρι πόσες στροφές - για πόσα χλμ κλπ)
-
Για 1000χλμ να αποφεύγεις να ανεβάζεις πολλές στροφές. Μέχρι 2500-3000 μπορείς να κινηθείς άνετα.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Για 1000χλμ να αποφεύγεις να ανεβάζεις πολλές στροφές. Μέχρι 2500-3000 μπορείς να κινηθείς άνετα.Ευχαριστώ, ίδιες στροφές δηλ. με βενζινοκινητήρες
-
Περίπου. Απλά στο φάσμα 2-3 χιλιάδων τραβάει καλύτερα από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα αντίστοιχης ιπποδύναμης, ενώ λόγω μακριών σχέσεων, μπορείς να κινηθείς με σχετικά υψηλές ταχύτητες χωρίς να ξεπερνάς αυτό το όριο. Όταν 'στρωθεί' θα δεις πως γενικά μπορείς να το στροφάρεις μέχρι τις 4000. Παραπάνω δεν χρειάζεται.
-
η τιμη της απλης εκδοσης diesel στο yaris χωρις αποσυρση μηπως γνωριζει καποιος ποσο ειναι?υπαρχει καποια εκπτωση?
-
Όλο και κάτι κάνουν οι έμποροι. Στο car.gr που βάζουν και τα καινούρια καμιά φορά το βλέπω από 12900. Αυτή η τιμή περιλαμβάνει την απόσυρση, και λογικά ότι άλλο τους παίρνει να κόψουν. Και να μην έχεις αυτοκίνητο για απόσυρση ίσως έχουν αυτοί και στο χρεώσουν 200-300€. Οπότε λογικά στα 13 με 13,5 θα βγαίνει.
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)