Καλοτάξιδο!
ήμουν μεταξύ αυτού και του yaris αλλά κατέληξα στο yaris (κυρίως λόγω προϋπηρεσίας...), σε άσπρο κι εγώ...
Latest posts made by george-b
-
RE: Renault Clio IV
-
RE: Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
Ευχαριστώ και τους δύο!
Ζήτησα να μου αφαιρέσουν τα τυχόν δώρα από την τιμή (το μόνο που ζήτησα ήταν το πλαστικό δάπεδο αποσκευών)
Η τιμή μπορεί να είναι διαφορετική κάθε μήνα ανάλογα με το προωθητικό πρόγραμμα (εγώ έκανα παραγγελία Ιανουάριο), για τωρινές παραγγελίες δεν θα έχει και τέλη κυκλοφορίας -
RE: Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
Το έχω εδώ και 2 εβδομάδες περίπου, πήρα την έκδοση Active Plus σε 5θυρο (με ηλ. παράθυρα μπρος-πίσω και ζάντες αλουμινίου), λευκό χρώμα με GPS (diesel προφανώς).
Να διευκρινίσω ότι και το πρoηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Yaris (της πρώτης γενιάς του 2000, 1.3 με το οποίο έκανα 241.000 χλμ). Συνεπώς οι εντυπώσεις μοιραία θα σχετίζονται και με αυτό.
Μέχρις στιγμής έχω κάνει κάπου 950 περίπου χλμ και σε πόλη και σε εθνική. Δεν έχω ξεπεράσει τις 2800-2900 στροφές οπότε δεν έχω πλήρη άποψη.
Να πω αρχικά 2 πράγματα που με ξενέρωσαν λιγάκι
[list:1y2o8tkv][:1y2o8tkv]Πρέπει να πήρα από τα τελευταία με C02 104γρ./χλμ., οι καινούριες παραγγελίες θα έρχονται με 99γρ./χλμ., άρα και χωρίς τέλη κυκλοφορίας (με το υπάρχον καθεστώς το οποίο κανείς δεν ξέρει για πόσο θα ισχύει)[/1y2o8tkv]
[:1y2o8tkv]Μάλλον τα updates στο software και στους χάρτες είναι με πληρωμή![/1y2o8tkv][/list:u:1y2o8tkv]Οι εντυπώσεις, μέχρι τώρα με μια λέξη: πολύ ικανοποιημένος
**Κινητήρας/στήσιμο: **
Είναι πράγματι εντυπωσιακή η απόκριση στο γκάζι από τις 1800 στροφές με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κιβώτιο. Προς το παρόν έχω το άγχος να μην ανεβαίνω τις 3000 στροφές οπότε για το τι γίνεται πάνω από αυτές δεν ξέρω... Πάντως από το εύρος στροφών που έχω δει κάπου στις 2800 είναι η καλύτερη απόδοση αφού εκεί αρχίζει και ανεβαίνει και η ισχύς.
Η κλιμάκωση πολύ καλή, οι σχέσεις κοντές, για την πλάκα, ακόμη και στην πόλη βάζεις την 5η. Με 6η τα 120 χλμ είναι στις 2.100 στροφές, τα 140χμ κάπου στις 2600, τα 150 κάπου στις 2800-2900. Στο δρόμο είναι πολύ καλό, πολύ καλύτερα κρατήματα από το παλιό yaris, η ανάρτηση μαλακή και απορροφητική όσο πρέπει. Γενικά έχω την αίσθηση ότι πήρα αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας. Και από το πώς νιώθεις μέσα αλλά και από το πώς είναι στο δρόμο.
Η κατανάλωση γύρω τα 5 και λιγότερο (σύμφωνα με αυτό που γράφει). Προχτές σε ένα ταξιδάκι περίπου 400 χιλιομέτρων που περιλάμβανε και εθνική και επαρχιακούς δρόμους και αναβάσεις σε βουνά και καταβάσεις, έγραψε μέση κατανάλωση 4.7lt/100χλμ.
Τα καθίσματα πολύ καλύτερα από το παλιό, μου λείπουν όμως οι πολλές θήκες για αντικείμενα που είχε.**Ηχοσύστημα/GPS: **
(έχω έκδοση λογισμικού 2.8.4L, και Map ID: EUL20130409).
Στο ηχοσύστημα έχω αυτή τη στιγμή ένα γεμάτο σχεδόν usb stick 32GB με περίπου 6.000 κομμάτια. Το διαβάζει ταχύτητα και χωρίς πρόβλημα.
Η πλοήγηση γίνεται με βάση τα ID3 tags και όχι με φακέλους (σε παλιότερα versions πρέπει να γινόταν με φακέλους όπως είχε πει o Mark σε κάποιο post, το τυπωμένο manual μάλιστα έχει πλοήγηση με φακέλους). Αυτό σημαίνει ότι αν φτιάξεις σωστά τα ID3 tags (για όποιον ενφιαφέρεται αυτό είναι ένα πολύ ωραίο προγραμματάκι για μαζική αλλαγή των tags http://www.mp3tag.de/en/download.html) είναι όλα μια χαρά.
Επίσης δείχνει μια χαρά τα εξώφυλλα (αν αποθηκεύσεις στον φάκελο του άλμπουμ το εξώφυλλο με όνομα folder.jpg)
Το GPS είναι επίσης πολύ καλό, πιάνει αμέσως σήμα, έχει και στα ελληνικά φωνητικές οδηγίες και είναι όντως πολύ βολικό να το έχεις πάντα εκεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Βέβαια το κακό είναι ότι δεν μπορείς να βλέπεις ταυτόχρονα και την πλοήγηση αλλά και την οθόνη της μουσικής αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... Επίσης η θέση της οθόνης είναι ίσως λίγο χαμηλά και αρκετά δεξιά αλλά φαντάζομαι συνηθίζεται.Αυτές είναι αρχικές εντυπώσεις, έπεται και συνέχεια
-
RE: Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Για 1000χλμ να αποφεύγεις να ανεβάζεις πολλές στροφές. Μέχρι 2500-3000 μπορείς να κινηθείς άνετα.Ευχαριστώ, ίδιες στροφές δηλ. με βενζινοκινητήρες
-
RE: Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
Επειδή ...παραλαμβάνω σε λίγες μέρες (diesel), τι προτείνετε για στρώσιμο; (μέχρι πόσες στροφές - για πόσα χλμ κλπ)