-
Στα 100.000 και κάτι ψιλά χλμ, όταν στρίβω το τιμόνι ακούγεται ένας θόρυβος ο οποίος προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού. Ο θόρυβος θα μπορούσε να περιγραφεί ως 'φσσσσσστ' (σαν να έχει πλαστικές σακκούλες μέσα στην κολώνα που τρίβονται μεταξύ τους), διαρκεί όσο γυρίζει το τιμόνι και έχει μεγαλύτερη ένταση όσο πιο γρήγορα γυρίζει το τιμόνι.
Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με υποβοήθηση που είχα, εγώ το πήρα πριν από 6 μήνες, δεν γνωρίζω αν το κάνουν τα megane γενικά, και το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα σέρβις του στη Renault (και πάλι δεν γνωρίζω αν έως τα 100.000 υπάρχει σέρβις στο τιμόνι).
Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχούμενη!
-
Στα 100.000 και κάτι ψιλά χλμ, όταν στρίβω το τιμόνι ακούγεται ένας θόρυβος ο οποίος προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού. Ο θόρυβος θα μπορούσε να περιγραφεί ως 'φσσσσσστ' (σαν να έχει πλαστικές σακκούλες μέσα στην κολώνα που τρίβονται μεταξύ τους), διαρκεί όσο γυρίζει το τιμόνι και έχει μεγαλύτερη ένταση όσο πιο γρήγορα γυρίζει το τιμόνι.
Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με υποβοήθηση που είχα, εγώ το πήρα πριν από 6 μήνες, δεν γνωρίζω αν το κάνουν τα megane γενικά, και το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα σέρβις του στη Renault (και πάλι δεν γνωρίζω αν έως τα 100.000 υπάρχει σέρβις στο τιμόνι).
Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχούμενη!
-
Στα 100.000 και κάτι ψιλά χλμ, όταν στρίβω το τιμόνι ακούγεται ένας θόρυβος ο οποίος προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού. Ο θόρυβος θα μπορούσε να περιγραφεί ως 'φσσσσσστ' (σαν να έχει πλαστικές σακκούλες μέσα στην κολώνα που τρίβονται μεταξύ τους), διαρκεί όσο γυρίζει το τιμόνι και έχει μεγαλύτερη ένταση όσο πιο γρήγορα γυρίζει το τιμόνι.
Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με υποβοήθηση που είχα, εγώ το πήρα πριν από 6 μήνες, δεν γνωρίζω αν το κάνουν τα megane γενικά, και το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα σέρβις του στη Renault (και πάλι δεν γνωρίζω αν έως τα 100.000 υπάρχει σέρβις στο τιμόνι).
Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχούμενη!
-
Μου ακουγεται σαν θορυβος απο το υγρο της υποβοηθησης. Δεν νομιζω οτι ειναι κατι κακο. Εχω ακουσει και σε αλλα αυτοκινητα κατι αντιστοιχο χωρις να υπαρχει προβλημα
-
Στάνταρντ έχει πέσει η στάθμη του υγρού της υποβοήθησης.
Δες τι τύπο λαδιού παίρνει το δοχείο και συμπλήρωσε.
Προσοχή βέβαια μην το παρακάνεις στο γέμισμα εε?! -
Ηλεκτρική υποβοήθηση δεν έχουν τα Megane II ;
-
Η σερπατινα που εχει μεσα στην κολωνα μαλλον ειναι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η σερπατινα που εχει μεσα στην κολωνα μαλλον ειναι.+1, και δεν είναι φθηνή.
-
Και την οποία δεν αλλάζουμε αν απλώς ακούγεται ένας πλαστικός θόρυβος.. Την αλλάζουμε μόνο αν κοπεί το πλακέ καλωδιάκι που έχει. Τότε ανάβει λαμπάκι αερόσακου + service. Πριν κοπεί συνήθως ακούς κάτι πλαστικό να σπάει πίσω από το τιμόνι. Πιθανότατα για κάποιες μέρες θα υπολειτουργεί, δηλαδή πότε θα ανάβει και πότε θα σβήνει το λαμπακι του αερόσακου (ανάλογα με τη θέση του τιμονιού) και κάποια στιγμή θα μείνει μονίμως αναμμένο. Το κόστος της επισκευής (περιστροφικός διακόπτης + εργατικά (της πλάκας)+ έλεγχος με διαγνωστικό στο επίσημο δίκτυο) απ' ό,τι θυμάμαι ξεπερνά τα 300 ευρώ.
Πάντως ένα γουργουρητο το κάνει το τιμόνι του Megane II όταν στρίβεις. Το ακούς μόνο κατά τη διάρκεια ελιγμών, (με παράθυρα κλειστά και λίγο εξωτερικό θόρυβο), είναι φυσιολογικός και προέρχεται από τη λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης. Όσο πιο γρήγορα στρίβεις το τιμόνι, τόσο πιο πολύ ακούγεται.
Renault Megane II (2004): Θόρυβος στο τιμόνι