Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane II (2004): Θόρυβος στο τιμόνι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Renault Megane II (2004): Θόρυβος στο τιμόνι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pshleas last edited by

      Στα 100.000 και κάτι ψιλά χλμ, όταν στρίβω το τιμόνι ακούγεται ένας θόρυβος ο οποίος προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού. Ο θόρυβος θα μπορούσε να περιγραφεί ως 'φσσσσσστ' (σαν να έχει πλαστικές σακκούλες μέσα στην κολώνα που τρίβονται μεταξύ τους), διαρκεί όσο γυρίζει το τιμόνι και έχει μεγαλύτερη ένταση όσο πιο γρήγορα γυρίζει το τιμόνι.

      Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με υποβοήθηση που είχα, εγώ το πήρα πριν από 6 μήνες, δεν γνωρίζω αν το κάνουν τα megane γενικά, και το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα σέρβις του στη Renault (και πάλι δεν γνωρίζω αν έως τα 100.000 υπάρχει σέρβις στο τιμόνι).

      Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχούμενη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pshleas last edited by

        Στα 100.000 και κάτι ψιλά χλμ, όταν στρίβω το τιμόνι ακούγεται ένας θόρυβος ο οποίος προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού. Ο θόρυβος θα μπορούσε να περιγραφεί ως 'φσσσσσστ' (σαν να έχει πλαστικές σακκούλες μέσα στην κολώνα που τρίβονται μεταξύ τους), διαρκεί όσο γυρίζει το τιμόνι και έχει μεγαλύτερη ένταση όσο πιο γρήγορα γυρίζει το τιμόνι.

        Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με υποβοήθηση που είχα, εγώ το πήρα πριν από 6 μήνες, δεν γνωρίζω αν το κάνουν τα megane γενικά, και το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα σέρβις του στη Renault (και πάλι δεν γνωρίζω αν έως τα 100.000 υπάρχει σέρβις στο τιμόνι).

        Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχούμενη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pshleas last edited by

          Στα 100.000 και κάτι ψιλά χλμ, όταν στρίβω το τιμόνι ακούγεται ένας θόρυβος ο οποίος προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού. Ο θόρυβος θα μπορούσε να περιγραφεί ως 'φσσσσσστ' (σαν να έχει πλαστικές σακκούλες μέσα στην κολώνα που τρίβονται μεταξύ τους), διαρκεί όσο γυρίζει το τιμόνι και έχει μεγαλύτερη ένταση όσο πιο γρήγορα γυρίζει το τιμόνι.

          Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με υποβοήθηση που είχα, εγώ το πήρα πριν από 6 μήνες, δεν γνωρίζω αν το κάνουν τα megane γενικά, και το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα σέρβις του στη Renault (και πάλι δεν γνωρίζω αν έως τα 100.000 υπάρχει σέρβις στο τιμόνι).

          Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχούμενη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karavlaxos last edited by

            Μου ακουγεται σαν θορυβος απο το υγρο της υποβοηθησης. Δεν νομιζω οτι ειναι κατι κακο. Εχω ακουσει και σε αλλα αυτοκινητα κατι αντιστοιχο χωρις να υπαρχει προβλημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              troublemaker last edited by

              Στάνταρντ έχει πέσει η στάθμη του υγρού της υποβοήθησης.
              Δες τι τύπο λαδιού παίρνει το δοχείο και συμπλήρωσε.
              Προσοχή βέβαια μην το παρακάνεις στο γέμισμα εε?!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Ηλεκτρική υποβοήθηση δεν έχουν τα Megane II ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Η σερπατινα που εχει μεσα στην κολωνα μαλλον ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Η σερπατινα που εχει μεσα στην κολωνα μαλλον ειναι.

                    +1, και δεν είναι φθηνή.

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papadim_jim last edited by

                      Και την οποία δεν αλλάζουμε αν απλώς ακούγεται ένας πλαστικός θόρυβος.. Την αλλάζουμε μόνο αν κοπεί το πλακέ καλωδιάκι που έχει. Τότε ανάβει λαμπάκι αερόσακου + service. Πριν κοπεί συνήθως ακούς κάτι πλαστικό να σπάει πίσω από το τιμόνι. Πιθανότατα για κάποιες μέρες θα υπολειτουργεί, δηλαδή πότε θα ανάβει και πότε θα σβήνει το λαμπακι του αερόσακου (ανάλογα με τη θέση του τιμονιού) και κάποια στιγμή θα μείνει μονίμως αναμμένο. Το κόστος της επισκευής (περιστροφικός διακόπτης + εργατικά (της πλάκας)+ έλεγχος με διαγνωστικό στο επίσημο δίκτυο) απ' ό,τι θυμάμαι ξεπερνά τα 300 ευρώ.

                      Πάντως ένα γουργουρητο το κάνει το τιμόνι του Megane II όταν στρίβεις. Το ακούς μόνο κατά τη διάρκεια ελιγμών, (με παράθυρα κλειστά και λίγο εξωτερικό θόρυβο), είναι φυσιολογικός και προέρχεται από τη λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης. Όσο πιο γρήγορα στρίβεις το τιμόνι, τόσο πιο πολύ ακούγεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr