-
Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά οι τιμές των εισιτηρίων εσωτερικού έχουν σαφώς ακριβύνει.Ίσως όχι επίσημα (οι μέγιστες ίσως να είναι οι ίδιες) αλλά στην πράξη. Πλέον μοιάζει σαν να μην υπάρχουν τα πολύ φτηνά εισιτήρια (αυτά των κάτω από 100 ευρώ με επιστροφή) και μονίμως μοιάζει να σου τυχαίνουν τα αρκετά πιο ακριβά. Αυτό ξεκίνησε από τότε που τα βρήκαν η Ολυμπιακή με την Aegean υποθέτω λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Η πλάκα είναι ότι εκεί που έχουν ανταγωνισμό, στις πτήσεις εξωτερικού οι τιμές τους είναι απόλυτα ανταγωνιστικές.
Έτσι όμως φτάνουμε στο παράδοξο οι τιμές για πτήσεις εσωτερικού διάρκειας λιγότερο από 1 ώρα να είναι παρόμοιες ή και ακριβότερες από πτήσεις εξωτερικού διάρκειας ακόμα και πάνω από 3 ώρες!!
Τις χειρότερες κατάρες μου! -
Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά οι τιμές των εισιτηρίων εσωτερικού έχουν σαφώς ακριβύνει.Ίσως όχι επίσημα (οι μέγιστες ίσως να είναι οι ίδιες) αλλά στην πράξη. Πλέον μοιάζει σαν να μην υπάρχουν τα πολύ φτηνά εισιτήρια (αυτά των κάτω από 100 ευρώ με επιστροφή) και μονίμως μοιάζει να σου τυχαίνουν τα αρκετά πιο ακριβά. Αυτό ξεκίνησε από τότε που τα βρήκαν η Ολυμπιακή με την Aegean υποθέτω λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Η πλάκα είναι ότι εκεί που έχουν ανταγωνισμό, στις πτήσεις εξωτερικού οι τιμές τους είναι απόλυτα ανταγωνιστικές.
Έτσι όμως φτάνουμε στο παράδοξο οι τιμές για πτήσεις εσωτερικού διάρκειας λιγότερο από 1 ώρα να είναι παρόμοιες ή και ακριβότερες από πτήσεις εξωτερικού διάρκειας ακόμα και πάνω από 3 ώρες!!
Τις χειρότερες κατάρες μου! -
Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά οι τιμές των εισιτηρίων εσωτερικού έχουν σαφώς ακριβύνει.Ίσως όχι επίσημα (οι μέγιστες ίσως να είναι οι ίδιες) αλλά στην πράξη. Πλέον μοιάζει σαν να μην υπάρχουν τα πολύ φτηνά εισιτήρια (αυτά των κάτω από 100 ευρώ με επιστροφή) και μονίμως μοιάζει να σου τυχαίνουν τα αρκετά πιο ακριβά. Αυτό ξεκίνησε από τότε που τα βρήκαν η Ολυμπιακή με την Aegean υποθέτω λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Η πλάκα είναι ότι εκεί που έχουν ανταγωνισμό, στις πτήσεις εξωτερικού οι τιμές τους είναι απόλυτα ανταγωνιστικές.
Έτσι όμως φτάνουμε στο παράδοξο οι τιμές για πτήσεις εσωτερικού διάρκειας λιγότερο από 1 ώρα να είναι παρόμοιες ή και ακριβότερες από πτήσεις εξωτερικού διάρκειας ακόμα και πάνω από 3 ώρες!!
Τις χειρότερες κατάρες μου! -
αμα εχει γινει κατι τετοιο απλα στελνεις ενα mail στην επιτροπη ανταγωνισμου της ε.ε (διοτι δεν εχει βγαλει ακομη τελικη αποφαση για την'συνχωνευση')και πες τους τι κανουν τα καλουδια μας..σιγουρα θα εχουν πολλα να τους πουν
-
Δεν πρέπει να είναι έτσι απλό για μένα έναν πολίτη. Ούτε μπορώ να παρουσιάσω μια χωρίς αμφιβολίες περίπτωση για αυτό παρόλο που στην πράξη (δηλαδή στην τσέπη μου) η διαφορά είναι εμφανής.
-
οι τιμες που βλεπεις δεν ισχυουν. Εχουμε μεγαλη πτωση μετα τη συγχωνευση, διαφορετικα θα ειχαμε καρτελ τιμων & μονοπωλιακες πρακτικες, πραγμα που ως γνωστο δε συμβαινει πουθενα στην Ελλαδα.
-
Πολυ απλο ειναι βλεπεις εχουν ηδη πει δυο φορες 'οχι'(οτι το εξεταζουν διοτι ηταν πολυ περιεργα τα πραγματα..) και η τελευταια τωρα ηταν και παλι αρνητικη
αλλα οπως και να εχει αμα γινει ο γαμος κατω απο το κεφαλι της οα (ο βγενο παλι θα βγαλει λεφτα απο εκει που δεν θα εβγαζε κανει..)
θα δουμε σιγουρα ξανα long haul για ομογενεις
αλλα οι πτησεις εσωτερικου που δεν θα εχουν φαι σιγουρα θα ανοιξουν την πορτα για αλλες μικρες ευρωπαικες εταιρειες ισως και καμια μεσαιου μεγεθους
οποτε και λογικες τιμες θα εχουμε(απο αυτα που θα δουμε..)
και θα ερχονται σπανια πουλια εδω
και θα εχουμε και αεροσυνοδους μουρλια
(δεν θα μπορουσαν να επιβιωσουν 2 εταιρειες που σχεδιαζαν να αγορασουν 330 για jfk σε πτησεις εσωτερικου η καλυτερη λυση για να μπορουμε να εχουμε μια ελληνικη εταιρεια και υπολογισιμη δυναμη εκει εξω)
(αλλα μπορουν να κανουν και το αλλο φυσικα..εκοψαν ως oa δρομολογια εσωτερικου για να τις κανει η a3 απολυτα παρανομο φυσικα και το εκαναν και τοσο ξεδιαντροπα..διχνουν κοσμο αβερτα και το πιο περιεργο ειναι οτι σε λιγο καιρο η οα σταματα πτησεις απο/προς skg!)φυσικα η ελληνικη επιτροπη ανταγωνισμο κοιμαται χαλαραααααααααααααααααα -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οι τιμες που βλεπεις δεν ισχυουν.πώς γένεν αυτό;
στο ταμείο πληρώνεις άλλη τιμή; -
ρε μπας και σε κόλλησε αγία ξενερίλα ο σεβάσμιος γέροντας?....
irony,sarkasm
getit? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ρε μπας και σε κόλλησε αγία ξενερίλα ο σεβάσμιος γέροντας?....
irony,sarkasm
getit?πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει αυτό
(η μεγάλη αποχή απ τα ίντερνετς με βγάζει εκτός φόρμας)
-
να στείλω να σε ξορκίσουν το κακό ή θα συνταγογραφηθείς?
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Πολυ απλο ειναι βλεπεις εχουν ηδη πει δυο φορες 'οχι'(οτι το εξεταζουν διοτι ηταν πολυ περιεργα τα πραγματα..) και η τελευταια τωρα ηταν και παλι αρνητικη
αλλα οπως και να εχει αμα γινει ο γαμος κατω απο το κεφαλι της οα (ο βγενο παλι θα βγαλει λεφτα απο εκει που δεν θα εβγαζε κανει..)
θα δουμε σιγουρα ξανα long haul για ομογενεις
αλλα οι πτησεις εσωτερικου που δεν θα εχουν φαι σιγουρα θα ανοιξουν την πορτα για αλλες μικρες ευρωπαικες εταιρειες ισως και καμια μεσαιου μεγεθους
οποτε και λογικες τιμες θα εχουμε(απο αυτα που θα δουμε..)
και θα ερχονται σπανια πουλια εδω
και θα εχουμε και αεροσυνοδους μουρλια
(δεν θα μπορουσαν να επιβιωσουν 2 εταιρειες που σχεδιαζαν να αγορασουν 330 για jfk σε πτησεις εσωτερικου η καλυτερη λυση για να μπορουμε να εχουμε μια ελληνικη εταιρεια και υπολογισιμη δυναμη εκει εξω)
(αλλα μπορουν να κανουν και το αλλο φυσικα..εκοψαν ως oa δρομολογια εσωτερικου για να τις κανει η a3 απολυτα παρανομο φυσικα και το εκαναν και τοσο ξεδιαντροπα..διχνουν κοσμο αβερτα και το πιο περιεργο ειναι οτι σε λιγο καιρο η οα σταματα πτησεις απο/προς skg!)φυσικα η ελληνικη επιτροπη ανταγωνισμο κοιμαται χαλαρααααααααααααααααααLong haul έχουμε και τώρα
Codeshare και για ΟΑ και για Α3 -
να τα βρασω τα codeshare θελω να βλεπω ελληνικα χρωματα στο jfk οχι codeshares
το θεμα ειναι οτι μαλλον η ε.ε δεν θα τους αφησει να κανουν την συνχωνευση και για αυτο κοβουν πτησεις με το ετσι θελω βαζοντας η μια την αλλη με λιγοτερες πτησεις και μεγαλο εισητηριο
θα καταντησουν την ο.α μια ωραια domestic απο οτι βλεπω
Τιμές αεροπορικών εισιτηρίων...