-
Ενδιαφέρεται φίλος για αγορά 2κυκλου, διότι πλέον το αυτοκίνητο εκεί που μένει έχει αδικαιολόγητα υψηλό κόστος χρήσης (βενζίνη) και πρακτικής (κίνηση κτλ).
Το πρώτο πράγμα που κοίταξε ήταν ένα 150άρι σκούτερ, αυτόματο. Μικρό κόστος, εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό κτλ.
Του έριξα όμως την ιδέα για γουρούνα, που τη βρήκε ενδιαφέρουσα.
Και ρωτώ (εκ μέρους του):- Είναι πιο ασφαλές από ένα σκουτεράκι;
- Είναι πιο άνετο σε μια μεγαλύτερη απόσταση εκτός πόλης (προφανώς όχι μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Θεσ/κη, απλά κάπου παραέξω); Σε γενικές γραμμές και εντός πόλης, συγκριτικά με ένα μηχανάκι;
- Χρειάζεται δίπλωμα για μηχανάκι (δεν έχω) ή κάνει του αυτοκινήτου;
- Κατανάλωση, κόστος ανταλλακτικών, συντήρησης, service, ασφάλειας;
Γενικά όποιος έχει / ξέρει άποψη, ας την εκφράσει. Υπέρ, κατά, τι να προσέξει κάποιος κτλ
Ευχαριστώ
ΥΓ. Παραβλέπουμε το αισθητικό κομμάτι.
-
Ενδιαφέρεται φίλος για αγορά 2κυκλου, διότι πλέον το αυτοκίνητο εκεί που μένει έχει αδικαιολόγητα υψηλό κόστος χρήσης (βενζίνη) και πρακτικής (κίνηση κτλ).
Το πρώτο πράγμα που κοίταξε ήταν ένα 150άρι σκούτερ, αυτόματο. Μικρό κόστος, εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό κτλ.
Του έριξα όμως την ιδέα για γουρούνα, που τη βρήκε ενδιαφέρουσα.
Και ρωτώ (εκ μέρους του):- Είναι πιο ασφαλές από ένα σκουτεράκι;
- Είναι πιο άνετο σε μια μεγαλύτερη απόσταση εκτός πόλης (προφανώς όχι μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Θεσ/κη, απλά κάπου παραέξω); Σε γενικές γραμμές και εντός πόλης, συγκριτικά με ένα μηχανάκι;
- Χρειάζεται δίπλωμα για μηχανάκι (δεν έχω) ή κάνει του αυτοκινήτου;
- Κατανάλωση, κόστος ανταλλακτικών, συντήρησης, service, ασφάλειας;
Γενικά όποιος έχει / ξέρει άποψη, ας την εκφράσει. Υπέρ, κατά, τι να προσέξει κάποιος κτλ
Ευχαριστώ
ΥΓ. Παραβλέπουμε το αισθητικό κομμάτι.
-
Ενδιαφέρεται φίλος για αγορά 2κυκλου, διότι πλέον το αυτοκίνητο εκεί που μένει έχει αδικαιολόγητα υψηλό κόστος χρήσης (βενζίνη) και πρακτικής (κίνηση κτλ).
Το πρώτο πράγμα που κοίταξε ήταν ένα 150άρι σκούτερ, αυτόματο. Μικρό κόστος, εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό κτλ.
Του έριξα όμως την ιδέα για γουρούνα, που τη βρήκε ενδιαφέρουσα.
Και ρωτώ (εκ μέρους του):- Είναι πιο ασφαλές από ένα σκουτεράκι;
- Είναι πιο άνετο σε μια μεγαλύτερη απόσταση εκτός πόλης (προφανώς όχι μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Θεσ/κη, απλά κάπου παραέξω); Σε γενικές γραμμές και εντός πόλης, συγκριτικά με ένα μηχανάκι;
- Χρειάζεται δίπλωμα για μηχανάκι (δεν έχω) ή κάνει του αυτοκινήτου;
- Κατανάλωση, κόστος ανταλλακτικών, συντήρησης, service, ασφάλειας;
Γενικά όποιος έχει / ξέρει άποψη, ας την εκφράσει. Υπέρ, κατά, τι να προσέξει κάποιος κτλ
Ευχαριστώ
ΥΓ. Παραβλέπουμε το αισθητικό κομμάτι.
-
Το κάθε ένα έχει τα + και τα - του.
Πρέπει να γνωρίζεις ότι η γουρούνα δε μπορεί να ελιχθεί μέσα στην κίνηση όπως ένα δίκυκλο και - υποθέτω ότι - έχει αντίστοιχη κατανάλωση με ένα μικρό αυτοκίνητο (λόγω βάρους / απόδοσης κινητήρα).
Τώρα όσον αφορά τις ερωτήσεις σου:
1) Είναι πιο ασφαλές από ένα σκουτεράκι;
Έχεις ακριβώς τα ίδια προβλήματα με το σκούτερ (δε φοράς ζώνη, δεν υπάρχει κλωβός ασφαλείας να σε προστατέψει, είσαι εκτεθειμένος στα στοιχεία της φύσης) ενώ επιπλέον τουμπάρει για πλάκα και μάλιστα με υπολογίσιμο βάρος σε περίπτωση που σε πλακώσει.2) Είναι πιο άνετο σε μια μεγαλύτερη απόσταση εκτός πόλης (προφανώς όχι μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Θεσ/κη, απλά κάπου παραέξω); Σε γενικές γραμμές και εντός πόλης, συγκριτικά με ένα μηχανάκι;
Χάνει σε προστασία από τον αέρα, κερδίζει σε μέγεθος σέλας.3) Χρειάζεται δίπλωμα για μηχανάκι (δεν έχω) ή κάνει του αυτοκινήτου;
Υποθέτω ότι μιας και τετράτροχο αρκεί το δίπλωμα του αυτοκινήτου.Νομίζω ότι για να αγοράσεις γουρούνα πρέπει να χρειάζεσαι το φορτίο που μπορεί να μεταφέρει ή να είσαι ανίκανος να οδηγήσεις μηχανάκι
-
Παιδια η γουρουνα ειναι off road οχημα. Για να κυκλοφορεις στην πολη δεν κανει, εκτος αυτου εχει κ αυξημενη καταναλωση σε σχεση με το δικυκλο. Εαν μενεις σε επαρχιακη πολη με ελαχιστη κινηση θα σε βοηθαει να χαλαρωσεις, δε μπορω να φανταστω ομως τον εαυτο μου σε γουρουνα να περιμενω πχ στο φαναρι πισω ακριβως απο εξατμιση φορτηγου
Εαν δε θελει 2τροχο, μια καλη λυση ειναι το MP3 της piaggio.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
...Εαν δε θελει 2τροχο, μια καλη λυση ειναι το MP3 της piaggio.Συμφωνώ.
Όποιος διαθέτει τα χρήματα για το MP3 LT (που θέλει δίπλωμα αυτοκινήτου) τότε αξίζει το κόπο αρκεί να κάνει και αρκετά χιλιόμετρα ώστε να αποσβέσει σύντομα το (ιδιαίτερα υψηλό) κόστος του σκούτερ.Όλα εξαρτώνται από τη χρήση και τα χιλιόμετρα...
ATV ή δίκυκλο;