-
σκεφτομαι την αγορα τους. τι προτεινετε?
προφιλ. Ειχα πριν το gti και ψαχνω τετραπορτο με σπορτ διαθεσεις για στριψιμο.
μπορω και πετρελαιο επειδη κατοικω Ρωμη αλλα σκεφτομαι μην χαλαστω απο το κινητηρα. δυναμη εχει αλλα με ενοχλει οταν ειναι αργοστροφος.απο την αλλη δεν ξερω τι καταναλωνουν πραγματικα οι tsi στην κινηση. to diesel υπολογιζω στα 10-11 λιτρα.
-
σκεφτομαι την αγορα τους. τι προτεινετε?
προφιλ. Ειχα πριν το gti και ψαχνω τετραπορτο με σπορτ διαθεσεις για στριψιμο.
μπορω και πετρελαιο επειδη κατοικω Ρωμη αλλα σκεφτομαι μην χαλαστω απο το κινητηρα. δυναμη εχει αλλα με ενοχλει οταν ειναι αργοστροφος.απο την αλλη δεν ξερω τι καταναλωνουν πραγματικα οι tsi στην κινηση. to diesel υπολογιζω στα 10-11 λιτρα.
-
σκεφτομαι την αγορα τους. τι προτεινετε?
προφιλ. Ειχα πριν το gti και ψαχνω τετραπορτο με σπορτ διαθεσεις για στριψιμο.
μπορω και πετρελαιο επειδη κατοικω Ρωμη αλλα σκεφτομαι μην χαλαστω απο το κινητηρα. δυναμη εχει αλλα με ενοχλει οταν ειναι αργοστροφος.απο την αλλη δεν ξερω τι καταναλωνουν πραγματικα οι tsi στην κινηση. to diesel υπολογιζω στα 10-11 λιτρα.
-
A4 με κλειστά μάτια πόσο έχει η αμόλυβδη στην Ιταλία ;
-
ειχες gti και δεν ξερεις τι καινε οι tsi?
-
Δν έβγαλε μόνο η VAG gti , δεν είναι όλα τα παντελόνια Lee.
-
αφου ειπε ειχε ΤΟ gti και το πραγματικο gti βγαζει μονο η vw
εκτος αν ειχε το 20VT
-
στρίψιμο και audi
ή
στρίψιμο και περίπτερο -
περιπτερο ειναι το X1
γιατι δε στριβει το Α4?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αφου ειπε ειχε ΤΟ gti και το πραγματικο gti βγαζει μονο η vwεκτος αν ειχε το 20VT
Σωστός και γω το gti έχω αλλά δν ξέρω πόσο καίει ο tsi .
-
αν υπάρχει θέληση και τα opel στρίβουν, αλλά αν η προτεραιότητά σου, είναι το στρίψιμο, παίρνεις κάποιο από αυτά τα 2
βέβαια, περί ορέξεως ....
-
ναι σωστα τα ειχα ξεχασει και τα παλιοτερα
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν υπάρχει θέληση και τα opel στρίβουν, αλλά αν η προτεραιότητά σου, είναι το στρίψιμο, παίρνεις κάποιο από αυτά τα 2βέβαια, περί ορέξεως ....
ποια 2?
τι αντιπροτεινεις σε οικογενειακο τεσπα ?
-
BMW 3άρα 5άρα
Alfa 159 tbi -
audi με κλειστα ματια...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
BMW 3άρα 5άρα
Alfa 159 tbiαυτα στριβουν καλυτερα απο quattro audi?
ή εννοεις οτι στριβουν με καλυτερη αισθηση απο quattro audi?
θεμα γουστου να το δεχτω, αλλα θεμα αποτελεσματικοτητας δε νομιζω να υπαρχει ολα μια χαρα στριβουν
-
...κατοικω Ρωμη αλλα σκεφτομαι μην χαλαστω απο το κινητηρα...
Κάνε μία δοκιμή και αποφάσισε μόνος σου. Γνώμες (πολλές και αρκούντως σοβαρές...) για ντίζελ σε ελληνικό φόρουμ δεν θα βρεις.
Ένα τεστ ντράιβ σε ντίζελ 2.000+ κυβικών επί Ιταλικού εδάφους πρέπει να είναι πολύ πιο εύκολο ακόμη και από να κλείσεις για τεστ ντράιβ ένα ταπεινό Φίατ Πάντα στην Ελλαδίτσα μας. -
Το πιο φρέσκο
Το πιο νεανικό
Το πιο δυνατό
Το πιο οικονομικό= BMW X1 23DA
-
το Χ1 ειναι εκτρωμα κανονικα η x3 ειναι στην αντιστοιχη (λεμε τωρα) κατηγορια
και αυτη ειναι ασχημη, αλλα το Χ1 μολις το ειδα απο κοντα πηγα να παθω εμφραγμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
BMW 3άρα 5άρα
Alfa 159 tbiαυτα στριβουν καλυτερα απο quattro audi?
ή εννοεις οτι στριβουν με καλυτερη αισθηση απο quattro audi?
θεμα γουστου να το δεχτω, αλλα θεμα αποτελεσματικοτητας δε νομιζω να υπαρχει ολα μια χαρα στριβουν
+φωνούμε απόλυτα.
μου ήρθαν τα παραπάνω στο μυαλό μου μιας και ο φίλος, έγραψε
'τετραπορτο με **σπορτ διαθεσεις **για στριψιμο'
όσα turbo audi, έχω οδηγήσει, είναι πολύ αποτελεσματικά, αλλά δεν με προδιαθέτουν (τιμόνι) για σπόρτ οδήγηση σε στροφιλίκι, κατ τα τάλλα lear jet στην ΕΟ.
Audi A4 quattro s tronic ή ΒΜW X1 23dA