-
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio μετά από τον γάμο και τον ερχομό του νέου μέλους θεωρώ ότι το αυτοκίνητο δεν χωρά καρότσια και συμπρά-γαλα.... Κατοικώ στην Νέα Μάκρη και δουλεύω στο κέντρο συχνά πυκνά λοιπόν έχω να διανύσω 35χλμ.. οι βενζίνες στα ύψη καταλαβαίνετε... Το καλοκαίρι που χαλάρωνα αγόρασα όλο τον περιοδικό τύπο αυτοκινήτων... Μου έκανε κλικ το Toyota Auris HSD 23.000ευρώ... με περιορισμένο πορτμπαγκάζ... και από ότι διάβασα μέτρια φρένα.... Με αυτά και με αυτά ψάχνω ένα καλό αυτοκίνητο με καλή ασφάλεια... άνετους χώρους πορτμπαγκάζ (*οικογενειακό) με χαμηλή κατανάλωση.... λέτε να καταφύγω στην εύκολη αλλά όχι και τόσο ακριβή εκ πρώτης ματιάς VW Golf???? περιμένω προτάσεις κι επισημάνσεις.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους θα αφιερώσουν λίγο από τον πολύτιμο χρόνο τους....
α! επίσης θεωρώ με το ναυάγιο των πωλήσεων αυτοκινήτου ότι θα έρθουν ευκαιρίες πιθανότατα από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες.... προσφορές... για να κινηθεί και λίγο η αγορά...καλή σας μέρα
-
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio μετά από τον γάμο και τον ερχομό του νέου μέλους θεωρώ ότι το αυτοκίνητο δεν χωρά καρότσια και συμπρά-γαλα.... Κατοικώ στην Νέα Μάκρη και δουλεύω στο κέντρο συχνά πυκνά λοιπόν έχω να διανύσω 35χλμ.. οι βενζίνες στα ύψη καταλαβαίνετε... Το καλοκαίρι που χαλάρωνα αγόρασα όλο τον περιοδικό τύπο αυτοκινήτων... Μου έκανε κλικ το Toyota Auris HSD 23.000ευρώ... με περιορισμένο πορτμπαγκάζ... και από ότι διάβασα μέτρια φρένα.... Με αυτά και με αυτά ψάχνω ένα καλό αυτοκίνητο με καλή ασφάλεια... άνετους χώρους πορτμπαγκάζ (*οικογενειακό) με χαμηλή κατανάλωση.... λέτε να καταφύγω στην εύκολη αλλά όχι και τόσο ακριβή εκ πρώτης ματιάς VW Golf???? περιμένω προτάσεις κι επισημάνσεις.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους θα αφιερώσουν λίγο από τον πολύτιμο χρόνο τους....
α! επίσης θεωρώ με το ναυάγιο των πωλήσεων αυτοκινήτου ότι θα έρθουν ευκαιρίες πιθανότατα από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες.... προσφορές... για να κινηθεί και λίγο η αγορά...καλή σας μέρα
-
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio μετά από τον γάμο και τον ερχομό του νέου μέλους θεωρώ ότι το αυτοκίνητο δεν χωρά καρότσια και συμπρά-γαλα.... Κατοικώ στην Νέα Μάκρη και δουλεύω στο κέντρο συχνά πυκνά λοιπόν έχω να διανύσω 35χλμ.. οι βενζίνες στα ύψη καταλαβαίνετε... Το καλοκαίρι που χαλάρωνα αγόρασα όλο τον περιοδικό τύπο αυτοκινήτων... Μου έκανε κλικ το Toyota Auris HSD 23.000ευρώ... με περιορισμένο πορτμπαγκάζ... και από ότι διάβασα μέτρια φρένα.... Με αυτά και με αυτά ψάχνω ένα καλό αυτοκίνητο με καλή ασφάλεια... άνετους χώρους πορτμπαγκάζ (*οικογενειακό) με χαμηλή κατανάλωση.... λέτε να καταφύγω στην εύκολη αλλά όχι και τόσο ακριβή εκ πρώτης ματιάς VW Golf???? περιμένω προτάσεις κι επισημάνσεις.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους θα αφιερώσουν λίγο από τον πολύτιμο χρόνο τους....
α! επίσης θεωρώ με το ναυάγιο των πωλήσεων αυτοκινήτου ότι θα έρθουν ευκαιρίες πιθανότατα από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες.... προσφορές... για να κινηθεί και λίγο η αγορά...καλή σας μέρα
-
Μέχρι πόσα διαθέτεις grock? Απ'ότι καταλαβα κλείνεις προς 5θυρο αμάξωμα,αν θέλεις πες και κυβικα γιατί το Αuris HSD είναι 1800 ενώ το golf ξεκινά από 1200 turbo.
-
1.800 στο υβριδικο...
γυρω στα 1.600 σκεφτομαι...
εχω δει ενα γκολφ ας πουμε 1.600 με καταναλωση 7 ευρω εντος πολης και 4 εκτος....
που ανταγωνιζεται το αουρις στο εκτος... βεβαια ειναι διπλα τα εντος.... αλλα αν σκεφτω τα μειονεκτηματα του αουρις δηλαδη λιγοτερο πορτ μπαγκαζ... οπως επισης και τα φρενα που απο δυο τεστ αφηνουν ενα υπονοουμενο οτι φρεναρεις κι οπου σταματησει... (που με παραξενευει για καινουργιο αυτοκινητο) -
Octavia 1,2..... Καλοί χώροι εμπρός, μέτριοι πίσω (μια χαρά για μωρά παιδιά) τεράστιο πορτπαγκάζ για να μην ξανασκεφτείς τίποτα, λίγα κυβικά, καλά φτιαγμένο και σε καλές τιμές. Αν δεν σου πέφτει μεγάλο εξωτερικά είναι πολύ καλό.
-
απο παθητικη ασφαλεια τι λενε τα skoda??
-
4 αστέρια.. παρόλο ότι μπορεί να είναι μούφες οι μετρήσεις... και για ψυχολογικούς λόγους θέλω 5...
άλλο να ξέρεις ότι έχεις πάρει το καλύτερο κι άλλο ένα απλά μέτριο...
δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις... εννοώ τρελες επιταχύνσεις... και τσίτα τα γκάζια... όσο η σταθερότητα στην οδήγηση... και τα συστήματα ασφαλείας στο έπακρο....Πάντως σε ευχαριστώ κάθε σκέψη σεβαστή...
με την αμφισβήτιση θα βρω τον σίγουρο δρόμο... -
Μια χαρα ειναι και απο παθητικη και απο ενεργητικη. Το μονο θεμα για μενα θα ηταν το μηκος.
Το γκολφ ειναι πολυ καλη λυση, οπως και το γκολφ πλας για μεγαλυτερους χωρους. Καλους χωρους, ασφαλεια, νορμαλ καταναλωση αλλα μετριο (σε σχεση με τους τουρμπατους) κινητηρα εχει το qashqai.
Αν το μηκος δεν ειναι προβλημα, πας και σε μεγαλυτερη κατηγορια, οπως μαζντα 6 κλπ.
Οπως και να εχει, μια συμβουλη θα σου δωσω, παρε κατι με 5η πορτα.
-
Το auris hsd εχει όντως μικρότερο πορτμπαγκαζ από το κανονικό λογω των μπαταριων(νομίζω 290 λίτρα) και είναι 1800 επειδή έχει το ίδιο υβριδικό συστημα με το prius.Δες το 1.6,τώρα για τα φρένα υπάρχει και το test drive,πάντως μετά από 6,5 χρόνια που έχω corolla προβλήματα μηδέν φτου φτου octavia 1.2 κορυφαίο πορτ μπαγκάζ.Δες και το leon 1.4 tsi με 340 λίτρα πορτ μπαγκαζ και από τα πιο σπορ στη κατηγορία από ότι γράφουν στα περιοδικα.vw group είναι κι αυτό και φθηνότερο
-
Ποιό Clio έχεις; Με Clio II πάντως και μια μπαγκαζιέρα, 'αντέχεις' χωροταξικά αποσκευές δύο ενηλίκων και δύο μικρών παιδιών για διακοπές ενός μήνα (προσωπική εμπειρία) !
Από εκεί και πέρα και επειδή το έψαξα το θέμα ΑΡΚΕΤΑ πριν το καλοκαίρι (όχι τόσο για τους χώρους, αλλά κυρίως επειδή το δικό μου Clio παλιώνει), ο καλύτερος συμβιβασμός χώρων/διαστάσεων/τιμής/κατανάλωσης είναι το Honda Jazz, το οποίο και θα προτιμούσα αν αύριο αγόραζα αυτοκίνητο. Μην ξεχνάς, πως δεν θα μεταφέρεις για πάντα καρότσια, παρκοκρέβατα (με το στρώμα τους ...) και άλλα 'ογκώδη' μωρουδιακά αντικείμενα ... -
Ο χρήστης grock έγραψε:
εχω δει ενα γκολφ ας πουμε 1.600 με καταναλωση 7 ευρω εντος πολης και 4 εκτος....
Αυτά κάνουν τα πολλά περιοδικά .
Δεν υπάρχει αυτή η κατανάλωση .
4 λίτρα ανά 100 ( μάλλον εννοείς )απλά δεν υπάρχει .... μην ανοίξουμε κουβέντα
Το auris hsd εχει όντως μικρότερο πορτμπαγκαζ από το κανονικό λογω των μπαταριων(νομίζω 290 λίτρα)
Σωστά . Δεν μένεις με το clio καλύτερα . Φοράς και μία μπα-γκαζιέρα οροφής και όλα καλά
Στα Σοβαρά Τώρα . Αφού θέλεις να αλλάξεις .
Να δεις για sedan με 5η 5η πόρτα . lift-back που λέγαμε οι παλιοί .
Μείνε σε turbaki στα 1,4 με 1,6 .
Μείνε κοντά στα 20 με 19χιλιάρικα ( έχει πολλές επιλογές ) είναι κρίμα να δώσεις 23 . οι διαφορά είναι οι βενζίνες ,τα ασφάλιστρα και τα τέλη για κάποια χρόνια.
Αν αγοράσεις μέσα στο 2010 να κοιτάξεις τα κυβικά αν αγοράσεις μέσα στο 2011 τους ρύπους ( ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι καλά , αν όχι μπες στο αντίστοιχο tread και διάβασε ) -
Ο χρήστης grock έγραψε:
1
εχω δει ενα γκολφ ας πουμε 1.600 με καταναλωση 7 ευρω εντος πολης και 4 εκτος....7€ και 4€ καταναλωση;Νεα μεθοδος μετρησης αυτη;
-
Πόλυ καλούς χώρους και το jazz και με standar esp.Επίσης το civic με τον ίδιο κινητήρα με 100 ίππους έχει 455 λιτρα πορτ μπαγκάζ το μεγαλύτερο στη κατηγορία, τα άλογα δεν ξέρω αν φτάνουν....
-
Και το Altea είναι καλό, από χώρους σκίζει. Πρέπει όμως ο ενδιαφερόμενος να βάλει μερικούς περιορισμούς στο τι θέλει και τί δεν θέλει. Ναι μεν οι χώροι είναι πάντα καλοδεχούμενοι και δεν είναι γκαζάκιας αλλά όπως ειπώθηκε για περιστασιακή χρήση υπάρχει και η μπαγκαζιέρα. Πόσο μεγάλο, πόσο ψηλό, πόσο κάτι άλλο μπορεί ή δεν μπορεί να είναι το επόμενο αυτοκίνητο;;
-
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=154
Και πατάς εκεί που λέει Bravo series 0. -
Συγγνώημη για το λάθος... λίτρα... με τις τιμές τα βλέπω όλα σε ευρώ...
καταλαβαίνω ότι είναι παραμειωμένα αυτά που γράφουν στα φυλλάδια αλλά πιστεύω ότι δεν είναι τεράστια η διαφορά από την πραγματικότητα... πάνω κάτω εκεί θα καίει....
έχω σκεφτεί την μπαγκαζιέρα... έχω Ρενώ κλιό 10ετίας... με ενδιαφέρουν τα καινούργια συστήματα ESP κτλ... από ότι έχω ακούσει από αντιπροσωπείες... και οι αερόσακοι στην 10ετία θέλουν άλλαγμα οπότε μετά από ένα διάστημα πρέπει να είσαι με το χέρι στην τσέπη στηρίζοντας το αγαπημένο αυτοκινητάκι.... το' χα τρακάρει και το'χα αγαπήσει που τραγουδούσε κι ο Άσιμος...Ευχαριστώ και πάλι για την καθοδήγηση...
κοιτάζω όλες τις περιπτώσεις...
πάντως η αλήθεια είναι ότι οι διαφορές στις τιμές είναι περίπου ανά κατηγορία ίδιες... μόνο ο εξοπλισμός αλλάζει... σίγουρα μετά παίζουν το κόστος συντήρησης.... κι άλλες παπαρδέλες.... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=154
Και πατάς εκεί που λέει Bravo series 0.Αχα!!!...πολύ καλή περίπτωση!!!
-
Πάντως δώσε βαση και στην ενεργητική ασφάλεια για να μη φτασεις στο σημείο να μάθεις αν το αυτοκίνητο έχει όντως 5 αστέρια.Ενα γκαζιάρικο αμάξι με καλές επιταχύνσεις και ρεπριζ θα το πάρεις για ασφαλή προσπεράσματα χωρίς αγχος και όχι για κόντρες στα φανάρια.
-
Ο χρήστης grock έγραψε:
Συγγνώημη για το λάθος... λίτρα... με τις τιμές τα βλέπω όλα σε ευρώ...σε αυτό δεν έχεις άδικο , μας έχει έρθει ένας ... ταμπλάς που λέμε και στην πατρίδα μου .
καταλαβαίνω ότι είναι παραμειωμένα αυτά που γράφουν στα φυλλάδια αλλά πιστεύω ότι δεν είναι τεράστια η διαφορά από την πραγματικότητα... πάνω κάτω εκεί θα καίει....
Σε κατηφόρα , με πανί , και ούριο άνεμο ..... ΟΚ γίνετε
Περίπου 8 ( δύσκολα ) - 8,5 εντός και κάνα 7,5 με 8 εκτός . Εκτός αν πηγαίνεις με τα όρια οπότε θα δεις 7 ....
όταν επιτέλους φτάσεις
Α! και για να μην ξεχάσω ...... οι τιμές φορτωμένου με 3 άτομα και καροτσάκι δεν είναι ίδιες.Αν πηγαίνεις Αθήνα και σε βολεύει το μετρό η λύση είναι Diesel - Μετρό
Αγορά οικογενειακού αυτοκινήτου