-
Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα.Καινουργιος στο forum και θελω να ρωτησω κατι.Εχω ενα rallye 8v πρωτο σταδιο.Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα με την θερμοκρασια να μην περναει την μεση οτι και αν το εκανες,οπως και να το πηγαινες με οποιες δηποτε συνθηκες ( ζεστη 'η κρυο).Πριν απο κανα 6μηνο του αλλαξα θερμοστατη γιατι ενω οταν περπατουσε η θερμοκρασια ηταν οκ,μολις σταματαγε ανεβαζε αμεσως.Λεω μαλλον θα κολλαει ο θερμοστατης και τον αλλαζω.Απο τοτε μεχρι προχθες το αυτοκινητο ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια και αν το πιεζες ανεβαζε κι' αλλο.Σε ελλατωματικο κομματι θα επεσα λεω και προχθες τον ξαναλλαζω.Απο τοτε εχει δυο μερες που δουλευει ολο στα κοκκινα η θερμοκρασια.Η σιγα παω ή γρηγορα η θερμοκρασια κολλημενη πανω απο την μεση,εκει που ανοιγουν τα βυντιλατερ( εχει δυο επειδη ειναι με A/C).
Να πω οτι εχω κανει κανονικα εξαερωση και δεν αλλαζει τιποτα.Το θεμα ειναι οτι εχει λιγο καιρο που ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ιμαντα-ρουλεμαν.Μηπως ειναι τρομπα νερου?Ιμαντα χρονισμου εχω 10.000 που τον αλλαξα οποτε δεν ειναι αυτος.Α και το ψυγειο νερου ειναι 5 μηνων καινουργιο.Αρα τι στο καλο γινεται?
Sorry για το μακροσκελεστατο topic.
-
Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα.Καινουργιος στο forum και θελω να ρωτησω κατι.Εχω ενα rallye 8v πρωτο σταδιο.Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα με την θερμοκρασια να μην περναει την μεση οτι και αν το εκανες,οπως και να το πηγαινες με οποιες δηποτε συνθηκες ( ζεστη 'η κρυο).Πριν απο κανα 6μηνο του αλλαξα θερμοστατη γιατι ενω οταν περπατουσε η θερμοκρασια ηταν οκ,μολις σταματαγε ανεβαζε αμεσως.Λεω μαλλον θα κολλαει ο θερμοστατης και τον αλλαζω.Απο τοτε μεχρι προχθες το αυτοκινητο ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια και αν το πιεζες ανεβαζε κι' αλλο.Σε ελλατωματικο κομματι θα επεσα λεω και προχθες τον ξαναλλαζω.Απο τοτε εχει δυο μερες που δουλευει ολο στα κοκκινα η θερμοκρασια.Η σιγα παω ή γρηγορα η θερμοκρασια κολλημενη πανω απο την μεση,εκει που ανοιγουν τα βυντιλατερ( εχει δυο επειδη ειναι με A/C).
Να πω οτι εχω κανει κανονικα εξαερωση και δεν αλλαζει τιποτα.Το θεμα ειναι οτι εχει λιγο καιρο που ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ιμαντα-ρουλεμαν.Μηπως ειναι τρομπα νερου?Ιμαντα χρονισμου εχω 10.000 που τον αλλαξα οποτε δεν ειναι αυτος.Α και το ψυγειο νερου ειναι 5 μηνων καινουργιο.Αρα τι στο καλο γινεται?
Sorry για το μακροσκελεστατο topic.
-
Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα.Καινουργιος στο forum και θελω να ρωτησω κατι.Εχω ενα rallye 8v πρωτο σταδιο.Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα με την θερμοκρασια να μην περναει την μεση οτι και αν το εκανες,οπως και να το πηγαινες με οποιες δηποτε συνθηκες ( ζεστη 'η κρυο).Πριν απο κανα 6μηνο του αλλαξα θερμοστατη γιατι ενω οταν περπατουσε η θερμοκρασια ηταν οκ,μολις σταματαγε ανεβαζε αμεσως.Λεω μαλλον θα κολλαει ο θερμοστατης και τον αλλαζω.Απο τοτε μεχρι προχθες το αυτοκινητο ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια και αν το πιεζες ανεβαζε κι' αλλο.Σε ελλατωματικο κομματι θα επεσα λεω και προχθες τον ξαναλλαζω.Απο τοτε εχει δυο μερες που δουλευει ολο στα κοκκινα η θερμοκρασια.Η σιγα παω ή γρηγορα η θερμοκρασια κολλημενη πανω απο την μεση,εκει που ανοιγουν τα βυντιλατερ( εχει δυο επειδη ειναι με A/C).
Να πω οτι εχω κανει κανονικα εξαερωση και δεν αλλαζει τιποτα.Το θεμα ειναι οτι εχει λιγο καιρο που ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ιμαντα-ρουλεμαν.Μηπως ειναι τρομπα νερου?Ιμαντα χρονισμου εχω 10.000 που τον αλλαξα οποτε δεν ειναι αυτος.Α και το ψυγειο νερου ειναι 5 μηνων καινουργιο.Αρα τι στο καλο γινεται?
Sorry για το μακροσκελεστατο topic.
-
Μην το κυκλοφορείς έτσι, η φλάτζα θα τα δει όλα! Πήγαινε να στο ελέγξουν άμεσα!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Μην το κυκλοφορείς έτσι, η φλάτζα θα τα δει όλα! Πήγαινε να στο ελέγξουν άμεσα!Αυτο ειναι το θεμα.Πως να το παω?Το αυτοκινητο δεν το κυκλοφορω ετσι κι' αλλιως γιατι εχω την μηχανη.Απλα λεω μηπως ειναι κατι απλο.Το πιο κοντινο συνεργειο Peugeot ειναι 30 χλμ.Καμια ιδεα τι μπορει να παιζει?
-
Τα νερά κυκλοφορούν κανονικά; Το πάνω κολάρο του ψυγείου ξεκινάει κρύο και μετά από κανα 5λεπτο στο ρελαντι αρχιζει να ζεσταινεται;
-
Ναι.Το πανω κολαρο ξεκινα κρυο και μετα απο λιγο αρχιζει και ζεσταινεται μεχρι που δεν το ακουμπας.Το θεμα ειναι οτι πριν καιρο που ειχα αλλαξει θερμοστατη και εκανα τη γνωστη εξαερωση με το παγουρακι,μολις ανοιγες γκαζι εβγαζε μερικες φυσαλιδες.Σημερα που εκανα παλι το ιδιο τιποτα.Βεβαια μολις ανεβαζα στροφες,το νερο κατεβαινε που σημαινει λογικα οτι το κυκλοφορει.Κατι αλλο ειναι οτι το ειχα 20 λεπτα περιπου με ανοιχτη την ταπα επειδη ειχα το παγουρακι και η θερμοκρασια δεν ανεβαινε πανω απο την μεση.Μολις εβγαλα το παγουρακι και εκλεισα την ταπα εμεσως ανεβηκε.
-
Φυσαλίδες στο παγούρι στο γκάζι δεν είναι καλό σημάδι για την υγεία της φλάντζας σου, αν έχει γίνει σωστή εξαέρωση φυσικά. Τσέκαρες τον πρώτο θερμοστάτη να δεις αν είχε πρόβλημα;
-
Παγουρι καταλαβες ποιο εννοω,να μην σε μπερδευω κιολλας.Τα Rallye εχουν το καλοριφερ πιο ψηλα απο την ταπα του ψυγειου οποτε πρεπει να κανεις πατεντα και να βαλεις ενα παγουρακι ωστε το νερο να ερθει πιο ψηλα απο το καλοριφερ και να φυγει τυχον αερας που μπορει να ειχε εγκλωβιστει εκει.Φυσαλιδες ειχε πριν την εξαερωση,μετα δεν εβγαζε καθολου.Σημερα που εκανα παλι εξαερωση δεν εβγαζε καθολου φυσαλιδες.Για φλαντζα δεν ξερω,ουτε νερα λοιπουν καθολου ουτε ειδα τιποτα ασπρα σημαδια στα λαδια.Κατι αλλο που μπορει να εχει σημασια ειναι οτι μια μερα που πηγαινα παρατηρουσα την θερμοκρασια και στα καλα καθουμενα ( εγω με σταθερη ταχυτητα) ανεβαινε για λιγο,επεφτε παλι.Μετα απο λιγο τα ιδια.Το εκανε 2-3 φορες και μετα σταματησε.Τον πρωτο θερμοστατη δεν το κοιταξα καθολου αν ειχε προβλημα,ουτε τον δευτερο.Πως το ελεγχω δηλαδη?
-
Μήπως είναι κανένας αισθητήρας θερμοκρασίας;
Εγώ τον έβαλα μέσα σε ένα βραστήρα αφότου είχα περάσει από μέσα του ένα κορδονάκι. Με ένα θερμόμετρο ακριβείας μέσα στο νερό είδα πότε έπεσε από το κορδονάκι (=άνοιξε) σε σχέση με την ονομαστική τιμή που γράφει πάνω του.
-
Καλο το κολπο με το κορδονακι.Θα το δοκιμασω το απογευμα.Για το αισθητηρα θερμοκρασιας εννοεις αυτον που ειναι εκει στο κελυφος που μπαινει ο θερμοστατης?
-
Ναι, αλλά δεν ξέρω μήπως εσύ έχεις και δεύτερο για το καντράν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι, αλλά δεν ξέρω μήπως εσύ έχεις και δεύτερο για το καντράν.Οτι και να σου πω,ψεμματα θα πω.Λοιπον αυριο θα παω με τη μηχανη να παρω εναν αισθητηρα θερμοκρασιας και μια τρομπα νερου ( απ' οτι εχω ακουσει δεν ειναι ακριβη) να τα αλλαξω και να δω τι γινεται.Η τρομπα νερου απο που παιρνει κινηση.Καπου διαβαζα οτι παιρνει απο τον ιμαντα δυναμου αλλα εγω ειδα οτι αυτος ο ιμαντας συνδεει δυναμο-A/C-τον στροφαλο και εναν τεντωτηρα.
Παντως σε ευχαριστω για τον χρονο σου.
-
Καλοκαίρι είναι, βγάλε τελείως τον θερμοστάτη και κάνε μια βόλτα, αν είναι ΟΚ η θερμοκρασία έχεις πρόβλημα με τον θερμοστάτη ή την εξαέρωση, χωρίς θερμοστάτη δε χρειάζεσαι εξαέρωση, αν το πρόβλημα επιμένει και χωρίς θερμοστάτη, έχει πρόβλημα η αντλία του νερού σύμφωνα με όσα μας λές, μπορεί να έχει διαλύσει το impeller της και να μην κυκλοφορεί τα νερά.
Αυτό μπορείς να το δείς και στο ρελαντί αν τα νερά επιστρέφουν με ικανοποιητική ποσότητα στο παγούρι, επίσης αν πατήσεις το γκάζι κοιτώντας στο παγούρι θα πρέπει νε έρχονται πολλά νερά.
-
Η τρόμπα νερού γύρω στα 35 ευρώ έχει και παίρνει κίνηση από τον εσωτερικό ιμάντα, αυτόν του χρονισμού δηλαδή.
-
Βουλωμενο ψυγειο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βουλωμενο ψυγειο;Καινουργιο ειναι.Μερικους μηνες το εχω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η τρόμπα νερού γύρω στα 35 ευρώ έχει και παίρνει κίνηση από τον εσωτερικό ιμάντα, αυτόν του χρονισμού δηλαδή.Ειμαι σιγουρος οτι ειναι η τρομπα νερου διοτι οπως ειπα και πριν ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ρουλεμαν εκει στον ιμαντα χρονισμου ενω ιμαντα χρονισμου και ρουλεμαν εχω περιπου 10.000 χλμ που τα αλλαξα.Θα παω αυριο να τα παρω και θα το παω σε εναν μαστορα εδω διπλα μπας και μπορεσουμε και τα αλλαξουμε.Οτι νεο θα ξαναποσταρω αυριο.
-
Αν ακούγεται πολύ η αντλία νερού να μή κινείς το αμάξι, όχι μόνο γιατί υπερθερμαίνεται αλλά γιατί μπορεί να φρακάρει το κουζινέτο της αντλίας και να κόψει δόντια από τον ιμάντα χρονισμού.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν ακούγεται πολύ η αντλία νερού να μή κινείς το αμάξι, όχι μόνο γιατί υπερθερμαίνεται αλλά γιατί μπορεί να φρακάρει το κουζινέτο της αντλίας και να κόψει δόντια από τον ιμάντα χρονισμού.Ναι το ξερω,δεν το κινω καθολου.Πολυ δεν ακουγεται αλλα ακουγεται.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλοκαίρι είναι, βγάλε τελείως τον θερμοστάτη και κάνε μια βόλτα, αν είναι ΟΚ η θερμοκρασία έχεις πρόβλημα με τον θερμοστάτη ή την εξαέρωση, χωρίς θερμοστάτη δε χρειάζεσαι εξαέρωση, αν το πρόβλημα επιμένει και χωρίς θερμοστάτη, έχει πρόβλημα η αντλία του νερού σύμφωνα με όσα μας λές, μπορεί να έχει διαλύσει το impeller της και να μην κυκλοφορεί τα νερά.Αυτό μπορείς να το δείς και στο ρελαντί αν τα νερά επιστρέφουν με ικανοποιητική ποσότητα στο παγούρι, επίσης αν πατήσεις το γκάζι κοιτώντας στο παγούρι θα πρέπει νε έρχονται πολλά νερά.
Φιλε μου αυτο δεν το σκεφτηκα ( το παιζω και μαστορας χαχα ) αλλα τωρα που το σκεφτομαι παιζει να μην μπορω να το δουλεψω χωρις θερμοστατη, θα σου πω γιατι.Το καπακι που κλεινει μεσα τον θερμοστατη δεν εχει φλατζα.Στεγανοποιητε απο ενα λαστιχακι που μπαινει γυρω απο τον θερμοστατη.Χωρις θερμοστατη δεν υπαρχει και λαστιχακι οποτε λογικα μεταλο με μεταλο θα χανει νερα.Δεν ξερω αν καταλαβες τι εννοω αλλα το περιεγραψα οσο καλυτερα μπορουσα.
Προβλημα με θερμοκρασια rallye.