Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με θερμοκρασια rallye.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με θερμοκρασια rallye.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    20
    197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      louci4er last edited by

      Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα.Καινουργιος στο forum και θελω να ρωτησω κατι.Εχω ενα rallye 8v πρωτο σταδιο.Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα με την θερμοκρασια να μην περναει την μεση οτι και αν το εκανες,οπως και να το πηγαινες με οποιες δηποτε συνθηκες ( ζεστη 'η κρυο).Πριν απο κανα 6μηνο του αλλαξα θερμοστατη γιατι ενω οταν περπατουσε η θερμοκρασια ηταν οκ,μολις σταματαγε ανεβαζε αμεσως.Λεω μαλλον θα κολλαει ο θερμοστατης και τον αλλαζω.Απο τοτε μεχρι προχθες το αυτοκινητο ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια και αν το πιεζες ανεβαζε κι' αλλο.Σε ελλατωματικο κομματι θα επεσα λεω και προχθες τον ξαναλλαζω.Απο τοτε εχει δυο μερες που δουλευει ολο στα κοκκινα η θερμοκρασια.Η σιγα παω ή γρηγορα η θερμοκρασια κολλημενη πανω απο την μεση,εκει που ανοιγουν τα βυντιλατερ( εχει δυο επειδη ειναι με A/C).

      Να πω οτι εχω κανει κανονικα εξαερωση και δεν αλλαζει τιποτα.Το θεμα ειναι οτι εχει λιγο καιρο που ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ιμαντα-ρουλεμαν.Μηπως ειναι τρομπα νερου?Ιμαντα χρονισμου εχω 10.000 που τον αλλαξα οποτε δεν ειναι αυτος.Α και το ψυγειο νερου ειναι 5 μηνων καινουργιο.Αρα τι στο καλο γινεται?

      Sorry για το μακροσκελεστατο topic.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        louci4er last edited by

        Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα.Καινουργιος στο forum και θελω να ρωτησω κατι.Εχω ενα rallye 8v πρωτο σταδιο.Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα με την θερμοκρασια να μην περναει την μεση οτι και αν το εκανες,οπως και να το πηγαινες με οποιες δηποτε συνθηκες ( ζεστη 'η κρυο).Πριν απο κανα 6μηνο του αλλαξα θερμοστατη γιατι ενω οταν περπατουσε η θερμοκρασια ηταν οκ,μολις σταματαγε ανεβαζε αμεσως.Λεω μαλλον θα κολλαει ο θερμοστατης και τον αλλαζω.Απο τοτε μεχρι προχθες το αυτοκινητο ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια και αν το πιεζες ανεβαζε κι' αλλο.Σε ελλατωματικο κομματι θα επεσα λεω και προχθες τον ξαναλλαζω.Απο τοτε εχει δυο μερες που δουλευει ολο στα κοκκινα η θερμοκρασια.Η σιγα παω ή γρηγορα η θερμοκρασια κολλημενη πανω απο την μεση,εκει που ανοιγουν τα βυντιλατερ( εχει δυο επειδη ειναι με A/C).

        Να πω οτι εχω κανει κανονικα εξαερωση και δεν αλλαζει τιποτα.Το θεμα ειναι οτι εχει λιγο καιρο που ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ιμαντα-ρουλεμαν.Μηπως ειναι τρομπα νερου?Ιμαντα χρονισμου εχω 10.000 που τον αλλαξα οποτε δεν ειναι αυτος.Α και το ψυγειο νερου ειναι 5 μηνων καινουργιο.Αρα τι στο καλο γινεται?

        Sorry για το μακροσκελεστατο topic.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          louci4er last edited by

          Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα.Καινουργιος στο forum και θελω να ρωτησω κατι.Εχω ενα rallye 8v πρωτο σταδιο.Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα με την θερμοκρασια να μην περναει την μεση οτι και αν το εκανες,οπως και να το πηγαινες με οποιες δηποτε συνθηκες ( ζεστη 'η κρυο).Πριν απο κανα 6μηνο του αλλαξα θερμοστατη γιατι ενω οταν περπατουσε η θερμοκρασια ηταν οκ,μολις σταματαγε ανεβαζε αμεσως.Λεω μαλλον θα κολλαει ο θερμοστατης και τον αλλαζω.Απο τοτε μεχρι προχθες το αυτοκινητο ανεβαζε περισσοτερη θερμοκρασια και αν το πιεζες ανεβαζε κι' αλλο.Σε ελλατωματικο κομματι θα επεσα λεω και προχθες τον ξαναλλαζω.Απο τοτε εχει δυο μερες που δουλευει ολο στα κοκκινα η θερμοκρασια.Η σιγα παω ή γρηγορα η θερμοκρασια κολλημενη πανω απο την μεση,εκει που ανοιγουν τα βυντιλατερ( εχει δυο επειδη ειναι με A/C).

          Να πω οτι εχω κανει κανονικα εξαερωση και δεν αλλαζει τιποτα.Το θεμα ειναι οτι εχει λιγο καιρο που ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ιμαντα-ρουλεμαν.Μηπως ειναι τρομπα νερου?Ιμαντα χρονισμου εχω 10.000 που τον αλλαξα οποτε δεν ειναι αυτος.Α και το ψυγειο νερου ειναι 5 μηνων καινουργιο.Αρα τι στο καλο γινεται?

          Sorry για το μακροσκελεστατο topic.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • xenos
            xenos last edited by

            Μην το κυκλοφορείς έτσι, η φλάτζα θα τα δει όλα! Πήγαινε να στο ελέγξουν άμεσα!

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              louci4er last edited by

              Ο χρήστης xenos έγραψε:
              Μην το κυκλοφορείς έτσι, η φλάτζα θα τα δει όλα! Πήγαινε να στο ελέγξουν άμεσα!

              Αυτο ειναι το θεμα.Πως να το παω?Το αυτοκινητο δεν το κυκλοφορω ετσι κι' αλλιως γιατι εχω την μηχανη.Απλα λεω μηπως ειναι κατι απλο.Το πιο κοντινο συνεργειο Peugeot ειναι 30 χλμ.Καμια ιδεα τι μπορει να παιζει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Τα νερά κυκλοφορούν κανονικά; Το πάνω κολάρο του ψυγείου ξεκινάει κρύο και μετά από κανα 5λεπτο στο ρελαντι αρχιζει να ζεσταινεται;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  louci4er last edited by

                  Ναι.Το πανω κολαρο ξεκινα κρυο και μετα απο λιγο αρχιζει και ζεσταινεται μεχρι που δεν το ακουμπας.Το θεμα ειναι οτι πριν καιρο που ειχα αλλαξει θερμοστατη και εκανα τη γνωστη εξαερωση με το παγουρακι,μολις ανοιγες γκαζι εβγαζε μερικες φυσαλιδες.Σημερα που εκανα παλι το ιδιο τιποτα.Βεβαια μολις ανεβαζα στροφες,το νερο κατεβαινε που σημαινει λογικα οτι το κυκλοφορει.Κατι αλλο ειναι οτι το ειχα 20 λεπτα περιπου με ανοιχτη την ταπα επειδη ειχα το παγουρακι και η θερμοκρασια δεν ανεβαινε πανω απο την μεση.Μολις εβγαλα το παγουρακι και εκλεισα την ταπα εμεσως ανεβηκε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Φυσαλίδες στο παγούρι στο γκάζι δεν είναι καλό σημάδι για την υγεία της φλάντζας σου, αν έχει γίνει σωστή εξαέρωση φυσικά. Τσέκαρες τον πρώτο θερμοστάτη να δεις αν είχε πρόβλημα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      louci4er last edited by

                      Παγουρι καταλαβες ποιο εννοω,να μην σε μπερδευω κιολλας.Τα Rallye εχουν το καλοριφερ πιο ψηλα απο την ταπα του ψυγειου οποτε πρεπει να κανεις πατεντα και να βαλεις ενα παγουρακι ωστε το νερο να ερθει πιο ψηλα απο το καλοριφερ και να φυγει τυχον αερας που μπορει να ειχε εγκλωβιστει εκει.Φυσαλιδες ειχε πριν την εξαερωση,μετα δεν εβγαζε καθολου.Σημερα που εκανα παλι εξαερωση δεν εβγαζε καθολου φυσαλιδες.Για φλαντζα δεν ξερω,ουτε νερα λοιπουν καθολου ουτε ειδα τιποτα ασπρα σημαδια στα λαδια.Κατι αλλο που μπορει να εχει σημασια ειναι οτι μια μερα που πηγαινα παρατηρουσα την θερμοκρασια και στα καλα καθουμενα ( εγω με σταθερη ταχυτητα) ανεβαινε για λιγο,επεφτε παλι.Μετα απο λιγο τα ιδια.Το εκανε 2-3 φορες και μετα σταματησε.Τον πρωτο θερμοστατη δεν το κοιταξα καθολου αν ειχε προβλημα,ουτε τον δευτερο.Πως το ελεγχω δηλαδη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Μήπως είναι κανένας αισθητήρας θερμοκρασίας;

                        Εγώ τον έβαλα μέσα σε ένα βραστήρα αφότου είχα περάσει από μέσα του ένα κορδονάκι. Με ένα θερμόμετρο ακριβείας μέσα στο νερό είδα πότε έπεσε από το κορδονάκι (=άνοιξε) σε σχέση με την ονομαστική τιμή που γράφει πάνω του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          louci4er last edited by

                          Καλο το κολπο με το κορδονακι.Θα το δοκιμασω το απογευμα.Για το αισθητηρα θερμοκρασιας εννοεις αυτον που ειναι εκει στο κελυφος που μπαινει ο θερμοστατης?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ναι, αλλά δεν ξέρω μήπως εσύ έχεις και δεύτερο για το καντράν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              louci4er last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Ναι, αλλά δεν ξέρω μήπως εσύ έχεις και δεύτερο για το καντράν.

                              Οτι και να σου πω,ψεμματα θα πω.Λοιπον αυριο θα παω με τη μηχανη να παρω εναν αισθητηρα θερμοκρασιας και μια τρομπα νερου ( απ' οτι εχω ακουσει δεν ειναι ακριβη) να τα αλλαξω και να δω τι γινεται.Η τρομπα νερου απο που παιρνει κινηση.Καπου διαβαζα οτι παιρνει απο τον ιμαντα δυναμου αλλα εγω ειδα οτι αυτος ο ιμαντας συνδεει δυναμο-A/C-τον στροφαλο και εναν τεντωτηρα.

                              Παντως σε ευχαριστω για τον χρονο σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Καλοκαίρι είναι, βγάλε τελείως τον θερμοστάτη και κάνε μια βόλτα, αν είναι ΟΚ η θερμοκρασία έχεις πρόβλημα με τον θερμοστάτη ή την εξαέρωση, χωρίς θερμοστάτη δε χρειάζεσαι εξαέρωση, αν το πρόβλημα επιμένει και χωρίς θερμοστάτη, έχει πρόβλημα η αντλία του νερού σύμφωνα με όσα μας λές, μπορεί να έχει διαλύσει το impeller της και να μην κυκλοφορεί τα νερά.

                                Αυτό μπορείς να το δείς και στο ρελαντί αν τα νερά επιστρέφουν με ικανοποιητική ποσότητα στο παγούρι, επίσης αν πατήσεις το γκάζι κοιτώντας στο παγούρι θα πρέπει νε έρχονται πολλά νερά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Η τρόμπα νερού γύρω στα 35 ευρώ έχει και παίρνει κίνηση από τον εσωτερικό ιμάντα, αυτόν του χρονισμού δηλαδή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Βουλωμενο ψυγειο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      louci4er last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Βουλωμενο ψυγειο;

                                      Καινουργιο ειναι.Μερικους μηνες το εχω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        louci4er last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Η τρόμπα νερού γύρω στα 35 ευρώ έχει και παίρνει κίνηση από τον εσωτερικό ιμάντα, αυτόν του χρονισμού δηλαδή.

                                        Ειμαι σιγουρος οτι ειναι η τρομπα νερου διοτι οπως ειπα και πριν ακουγεται ενας θορυβος σαν απο ρουλεμαν εκει στον ιμαντα χρονισμου ενω ιμαντα χρονισμου και ρουλεμαν εχω περιπου 10.000 χλμ που τα αλλαξα.Θα παω αυριο να τα παρω και θα το παω σε εναν μαστορα εδω διπλα μπας και μπορεσουμε και τα αλλαξουμε.Οτι νεο θα ξαναποσταρω αυριο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Αν ακούγεται πολύ η αντλία νερού να μή κινείς το αμάξι, όχι μόνο γιατί υπερθερμαίνεται αλλά γιατί μπορεί να φρακάρει το κουζινέτο της αντλίας και να κόψει δόντια από τον ιμάντα χρονισμού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            louci4er last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Αν ακούγεται πολύ η αντλία νερού να μή κινείς το αμάξι, όχι μόνο γιατί υπερθερμαίνεται αλλά γιατί μπορεί να φρακάρει το κουζινέτο της αντλίας και να κόψει δόντια από τον ιμάντα χρονισμού.

                                            Ναι το ξερω,δεν το κινω καθολου.Πολυ δεν ακουγεται αλλα ακουγεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • L
                                              louci4er last edited by

                                              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                              Καλοκαίρι είναι, βγάλε τελείως τον θερμοστάτη και κάνε μια βόλτα, αν είναι ΟΚ η θερμοκρασία έχεις πρόβλημα με τον θερμοστάτη ή την εξαέρωση, χωρίς θερμοστάτη δε χρειάζεσαι εξαέρωση, αν το πρόβλημα επιμένει και χωρίς θερμοστάτη, έχει πρόβλημα η αντλία του νερού σύμφωνα με όσα μας λές, μπορεί να έχει διαλύσει το impeller της και να μην κυκλοφορεί τα νερά.

                                              Αυτό μπορείς να το δείς και στο ρελαντί αν τα νερά επιστρέφουν με ικανοποιητική ποσότητα στο παγούρι, επίσης αν πατήσεις το γκάζι κοιτώντας στο παγούρι θα πρέπει νε έρχονται πολλά νερά.

                                              Φιλε μου αυτο δεν το σκεφτηκα ( το παιζω και μαστορας χαχα ) αλλα τωρα που το σκεφτομαι παιζει να μην μπορω να το δουλεψω χωρις θερμοστατη, θα σου πω γιατι.Το καπακι που κλεινει μεσα τον θερμοστατη δεν εχει φλατζα.Στεγανοποιητε απο ενα λαστιχακι που μπαινει γυρω απο τον θερμοστατη.Χωρις θερμοστατη δεν υπαρχει και λαστιχακι οποτε λογικα μεταλο με μεταλο θα χανει νερα.Δεν ξερω αν καταλαβες τι εννοω αλλα το περιεγραψα οσο καλυτερα μπορουσα.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr