-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Κι αυτα που υπαρχουν , μεγαλη επενδυση ειναι για την αντιμετωπιση της αρχης του σπορ μας κυριεεεε rallycards και διαθετουν τα παντα εν σχεση με τους φτερουγατους μεγαλοεφοπλιστες που βλεπω στους χωματινους αγωνες .
Τώρα πάει αλλού η συζήτηση...
Αυτό αμφιβάλλω αν ενδιαφέρει κάποιους άλλους εκτός από τους αγωνιζόμενους που θέλουν να νοικιάσουν και τους ιδιοκτήτες των ομάδων!
Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει τον θεατή πόσα ημιαξόνια υπάρχουν στο σέρβις του καθενός και δεν είναι η δουλειά του αυτή! Μιλώ για τον μέσο θεατή (αυτούς που έχουμε ανάγκη). Τον ενδιαφέρει να δει ΘΕΑΜΑ!
Το χω ξαναγράψει νομίζω:
Όλα ξεκινούν από κανονισμούς που να ΕΥΝΟΟΥΝ τον συναγωνισμό!
Όπου υπάρχει συναγωνισμός υπάρχει ταχύτητα!
Όπου υπάρχει ταχύτητα έρχεται το θέαμα!
Όπου υπάρχει θέαμα, πάει και ο κόσμος γιατί αυτό ζητά (ΑΡΤΟΝ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ)
Όπου πάει ο κόσμος, πάνε και τα κανάλια!
Όπου πάνε τα κανάλια πάνε οι χορηγοί!
Όπου πάνε οι χορηγοί πέφτουν λεφτά που αν τα εκμεταλλευτούνε σωστά κάποιοι γίνεται αυτό που λέμε EVOLUTION και πάει μπροστά ο χώρος!Και να φέρω και ένα παράδειγμα τους Γάλλους! Επί εποχή που μεσουρανούσαν τα WRC, αυτοί επέλεξαν να κάνουν το εθνικό τους πρωτάθλημα μικτό με αυτοκίνητα S1600, όταν είδαν ότι δεν σηκώνουν τα WRC παρά ένας ή δυο!
Θα μου πεις, ναι εδώ σηκώνουμε S1600! Όχι βέβαια. Οπότε ας χαμηλώσουμε και άλλο την κατηγορία. Ίσως ένα πρωτάθλημα με R3, R2, R1 (αν δεν σωθούμε και με την έλευση αυτών των κατηγοριών - που σχεδόν εξισώνονται τα πάντα - τότε όντως δεν θα σωθούμε με τίποτα!). 4 και 4 οι αγώνες και αυτοί που δεν αντέχουν να τρέξουν με πιο μικρά αυτοκίνητα ας κάνουν αγώνες εκτός συναγωνισμού ή στο εξωτερικό! Για να τρέχουν με Evo σημαίνει ότι μπορούν να το κάνουν! Αλλιώς κάνουν λάθος που τρέχουν με Evo αν δεν τους φτάνουν τα λεφτά!3 θεσμοί
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (4 χώμα, 4 άσφαλτος) με κατηγορίες R3, R2, R1
100+ χλμΚαι πιο μικρό το κόστος από τα Ν/4 και χαμηλότερων δυνατοτήτων αυτοκίνητα ώστε περισσότεροι οδηγοί να μπορέσουν να διακριθούν και να αυξηθεί ο συναγωνισμός και το θέαμα! Και εν ανάγκη ας βγει και η R3!
Ας εξαντλήσουμε πρώτα τις δυνατότητες μας στα χαμηλά και μετά ας δούμε για παραπάνω!
Και επίσης πρέπει το πρωτάθλημα να γίνεται με σύγχρονα αυτοκίνητα για να ρθουν Peugeot, Citroen, Fiat κτλ... Tι να ρθουν, να πατρονάρουν το 106 και το AX? Δεν έχει καμία αξία marketing για αυτούς!
Και 2 δευτερεύοντα πανελλήνια κύπελλα ράλλυ σπριντ με max 6 αγώνες (50χλμ), ένα ασφάλτινο κύπελλο και ένα χωμάτινο! 8 πρωτάθλημα και 12 κύπελλο = 20 αγώνες! Πιστεύω είναι αρκετοί και καλύπτουν τα πάντα! Kαι εκεί ας τρέχουν τα πάντα μέχρι και WRC και Οpen και Gr.F ώστε να μην χαθούν και τα πολλά Ε που έχουμε! Και αν θέλετε μέσα από αυτούς τους αγώνες με σωστό συνδυασμό βγαίνουν και τοπικά μικτά κύπελλα 3 αγώνων (Β.Ελλάδος, Κ.Ελλάδος κτλ, αρκεί οι αγώνες να διανεμηθούν σωστά στην επικράτεια!)
Mια πρόχειρη σκέψη, τίποτα παραπάνω.... δεν καταθέτω πρόταση!
-
Εχεις δικιο οδηγικα δεν συγρινοντε οι οδηγοι του πρωταθληματος Ιταλιας με τους οδηγους του κυπελου ασφαλτου.Ομως και δεν το διατυπωσα καλα η δημοτικοτητα των θεσμων ανετα συγκρινοντε.Τεραστιες επενδυσεις απο ομαδες και εταιριες στο θεσμο αυτο.Τα focus06 και τα xsara τεινουν να γινουν συνιθισμενα ενω μονο τυχαιο δεν ειναι οτι οι εταιρειες διοργανωνουν τα trofeo τους με τα clio r3 207 swift αποκλειστικα και μονο σε ασφαλτινες επιφανειες.Καταλαβαινουν το προφανες οτι η ασφαλτος ειναι πιο κοντα σε κατοικημενες περιοχες πιο ευκολα προσβασιμη και αρα η προβολη πιο μεγαλη και σε πιο ευρυ κοινο.
Αλλωστε οι χωματινες ειδικες δεν λοιπουν απο την γειτονα χωρα δεν εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε που υπηρχαν ξεχωριστοι αγωνες για το κυπελλο χωματος και επιτρεποντουσαν και τα wrc.Οπως δηλαδη γινετε τωρα και στο κυπελο ασφαλτου.Κοινη αφετηρια λοιπον και για τους δυο θεσμους.Σιγα σιγα απαγορευοντε τα wrc στο χωμα καθως μονο ενας ουσιαστικα με wrc ο Grοssi ακολουθουσε τον θεσμο ενω στην ασφαλτο ακομα πιο μεγαλες επενδυσεις απο ομαδες και οδηγους με αγορα συγχρονων wrc.Στο χωμα μετα απο λιγο λογω κυριως λιγων συμμετοχων και περιορισμενου απο το κοινο ενδιαφερον συγχωνευεται με τους χωματινους αγωνες του θεσμου κοινοι αγωνες δηλαδη στο χωμα με το πρωταθλημα. Στην ασφαλτο αντιθετα πολλοι παραδοσιακοι αγωνες του πρωταθληματος επιδιωκουν και εναλλασοντε στο προγραμμα του κυπελλου ασφαλτου και του πρωταθληματος εναλαξ καθε χρονια βλεπε salento ,targa florio, για να θαυμαζουν τα συγχρονα wrc και να ανανεωνετε το ενδιαφερον του τοπικου κοινου.
Ολα τα παραπανω ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ -
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
ενω στην ασφαλτο ακομα πιο μεγαλες επενδυσεις απο ομαδες και οδηγους με αγορα συγχρονων wrc.Εκτός από τους Re, Pedersoli, Porro και Silva ποιοι άλλοι κάνουν TRA με WRC? Κάθε πότε αγοράζεται καινούριο WRC στην Ιταλία? Όταν ένας από αυτούς τους 4 θέλει να αλλάξει αμάξι!
Τα ίδια ακριβώς που έγιναν όπως είπες στο χώμα, με τα WRC που ήταν για 1,2 οδηγούς και έφυγαν, θα γίνει το πολύ σε 2 χρόνια και στην άσφαλτο! Είναι θέμα κόστους ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ γενικότερα! Όχι ασφάλτου και χώματος!
Όπως επίσης και θέμα marketing! Eίπαμε η Peugeot δεν θα πατρονάρει ένα 206 και ας είναι και WRC! Αντιθέτως θα πατρονάρει ένα 207 και ας είναι και R3!
-
Μπορει να υπαρχουν οντως λιγοι που ακολουθουν το πρωταθλημα πληρως( αν και σκεψου τι λεμε 4 wrc με τις παρουσες οικονομικες συνθηκες )αλλα σχεδον στους περισσοτερους αγωνες πλαισιωνοντε απο τοπικες συμμετοχες με wrc που συνηθως κιολας τους νικανε.Δες παλι τους αγωνες που σου ανεφερα.
Οσον αφορα το καθε ποτε αγοραζοντε WRC στην Ιταλια κανεις μεγαλο λαθος.Εχουν επενδυθει απο ομαδες πολλα εκατομυρια σε αγορα συγχρωνων wrc οχι για να εξυπηρετησουν τις αναγκες αυτων των τεσσαρων αλλα για να ικανοποιησουν τους πολλους τοπικους οδηγους που καταφερνουν και πειθουν τους χορηγους να επενδυσουν στην ασφαλτο εστω και για ενα αγωνα .Τετοιες μεγαλες επενδυσεις σιγουρα δεν θα εξαφανιστουν σε το πολυ δυο χρονια.Ειναι πολλα παρα πολλα τα συγχρονα wrc στη γειτονα χωρα για να εξαφανιστουν ετσι απλα.
Ειναι θεμα νομιζω οτι το χωμα εκ φυσεως κοστιζει πιο πολυ και κυριως ειναι πιο δυσπροσιτο στο κοινο και αρα μαζευει λιγοτερο κοσμο και ως εκ τουτου οι χορηγοι κυριως δε το προτιμουν.Ειδικα στην Ιταλια ειναι ο κυριοτερος λογος για την παρακμη του χωματος. -
Αδυνατώ να καταλάβω αυτή την 'κόντρα' μεταξύ ασφάλτου-χώματος και ιδιαίτερα την επιθυμία κάποιων που υποστηρίζουν το ένα να υποβαθμιστεί ή να εξαφανιστεί το άλλο. Επίσης, αδυνατώ να καταλάβω τι ενοχλεί το μικτό πρωτάθλημα και τα δύο αμιγή κύπελλα. Το κάθε ένα έχει τις ομορφιές του, τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες του και δεν υπάρχει κανένας λόγος εξόντωσης.
Επιπλέον, μη συγκρίνουμε καμία ευρωπαϊκή χώρα με τη χώρα που διαθέτει Καρούτες (έγκλημα κατά του σπορ να γίνονται ανηφόρα), Ευαγγελίστρια, Δροσοχώρι, Μεταγγίτσι, Φολόη κ.λπ. Τέτοιες διαδρομές δεν τις έχουν δει ούτε στο όνειρό τους.
Επίσης, καλώς ή κακώς, η πλήρης έννοια της λέξης ράλλυ στο μυαλό του Έλληνα είναι συνυφασμένη με το χώμα. Είναι διψήφιος ο αριθμός των περιπτώσεων που άσχετοι με έχουν ρωτήσει 'που τρέχεις με τούτο;', εγώ απαντώ 'σε ασφάλτινα ράλλυ' και η απάντησή τους είναι 'υπάρχουν ράλλυ σε άσφαλτο;;; Προφανώς εννοείς αναβάσεις...' -
Paidia sorry alla sto 99,9% twn Ellhnwn, otan toys les Rally aytoi skeftontai mono to Acropolis poy einai xwma.... TELOS.... Kai ayto distyxws phgazei apo to oti oi diorganwtes kai h arxh toy spor den prolabei tpt allo ektws apo to acropolis.... Gia ayto kai synantatai tetoioy eidoys antidraseis kai apanthseis apo toys aploys an8ropoys.... Edw katw gia paradeigma toys les racing kai aytoi skeftontai ta aloga kai tis kamhles....
Toys les motorsport kai to noy toys paei sthn F1 alla siga siga probaloyn kai xtizoyn kai panw se oles tis alles ekdhlwseis toy mhxanokinhtoy.... Kai se 5 xronia exoyn kataferei perissotero apo oti h Ellada se 20.... -
Κανεις δεν λεει να μεινει το ενα η το αλλο ισα ισα πρεπει να υπαρχει και χωμα.Αλλα τωρα τοσα χρονια ειδικα πιο παλια η ΕΛΠΑ ουσιαστικα ειχε σε πρωτο πλανο το χωμα και λογω Ακροπολις και δυστυχως και για αλλους λογους με αποτελεσμα οι αγωνες ραλλυ να μεινουν μακρια και σκονισμενοι απο το ευρυ κοινο και κατα συνεπεια απο την αγορα γενικα .Πως να αποκτησουν δημοτικοτητα εκει πανω στις Καρουτες.
Δες ακομα την νοοτροπια που υπηρχε παλιοτερα στα κειμενα του Στρατισινο στους 4 τροχους η του rally.gr που αντικατοπριζουν την νοοτροπια που υπηρχε στην αρχη του σπορ.Ποσες φορες δεν εχουμε διαβασει μετα απο καποιο κατορθωμα καποιου στην ασφαλτο 'μακαρι να δουμε τον συνδυασμο στο χωμα ωστε να προκυψει η αναβαθμιση του'.Αυτο πρεπει να σταματησει και για μενα πρεπει η ασφαλτος καθαρα για λογους συγκυριων οικονομικων και οχι μονο αλλα και για λογους ευκολιας διαδοσης του σπορ να αποκτησει την θεση που ειχε παλιοτερα το χωμα στην καρδια της τοτε αρχης του σπορ.Δηλαδη να περασει σε πρωτο πλανο.
Οσο για την πληρη εννοια της λεξης ραλλυ στο μυαλο του ελληνα οτι ειναι συνυφασμενη με το χωμα ισως να ειναι και ο λογος της δημοφιλιας των αγωνων ραλλυ στη χωρα μας. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
:ysterical:O.K. oτι πεις εσυ Λου Μουδακο μου , και στο τελος της χρονιας θα σου ετοιμασει ο Φωτεινελης μια εκπομπουλα για ξεκατινισματακι με αντιστοιχο .... Μαριο , που θα του λες με ποσο μεγαλο συναγωνισμο και δυσκολια , εγινες για αλλη μια φορα πρωταθλητης με δευτερο εναν ηρωα με μια κορολλα (η καν'α σταρλετ που ετοιμαζεται ? )
υ.γ. τσαμπουκαλεμενο σε κοβω
ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΥΦΑΝΕΥΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΑΤΙ ΜΕ ΚΟΠΟ,ΑΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΥΚΟΛΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕΣ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ) ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ,ΣΕ ΚΕΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ενω στην ασφαλτο ακομα πιο μεγαλες επενδυσεις απο ομαδες και οδηγους με αγορα συγχρονων wrc.
Εκτός από τους Re, Pedersoli, Porro και Silva ποιοι άλλοι κάνουν TRA με WRC? Κάθε πότε αγοράζεται καινούριο WRC στην Ιταλία? Όταν ένας από αυτούς τους 4 θέλει να αλλάξει αμάξι!
Τα ίδια ακριβώς που έγιναν όπως είπες στο χώμα, με τα WRC που ήταν για 1,2 οδηγούς και έφυγαν, θα γίνει το πολύ σε 2 χρόνια και στην άσφαλτο! Είναι θέμα κόστους ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ γενικότερα! Όχι ασφάλτου και χώματος!
Όπως επίσης και θέμα marketing! Eίπαμε η Peugeot δεν θα πατρονάρει ένα 206 και ας είναι και WRC! Αντιθέτως θα πατρονάρει ένα 207 και ας είναι και R3!
ΚΑΤΣΕ,ΤΑΣΟ, ΝΑ ΔΕΙΣ,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (Μ1 ΚΑΙ Μ2) ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ?
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ !!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
Κανεις δεν λεει να μεινει το ενα η το αλλο ισα ισα πρεπει να υπαρχει και χωμα.Αλλα τωρα τοσα χρονια ειδικα πιο παλια η ΕΛΠΑ ουσιαστικα ειχε σε πρωτο πλανο το χωμα και λογω Ακροπολις και δυστυχως και για αλλους λογους με αποτελεσμα οι αγωνες ραλλυ να μεινουν μακρια και σκονισμενοι απο το ευρυ κοινο και κατα συνεπεια απο την αγορα γενικα .Πως να αποκτησουν δημοτικοτητα εκει πανω στις Καρουτες.
Δες ακομα την νοοτροπια που υπηρχε παλιοτερα στα κειμενα του Στρατισινο στους 4 τροχους η του rally.gr που αντικατοπριζουν την νοοτροπια που υπηρχε στην αρχη του σπορ.Ποσες φορες δεν εχουμε διαβασει μετα απο καποιο κατορθωμα καποιου στην ασφαλτο 'μακαρι να δουμε τον συνδυασμο στο χωμα ωστε να προκυψει η αναβαθμιση του'.Αυτο πρεπει να σταματησει και για μενα πρεπει η ασφαλτος καθαρα για λογους συγκυριων οικονομικων και οχι μονο αλλα και για λογους ευκολιας διαδοσης του σπορ να αποκτησει την θεση που ειχε παλιοτερα το χωμα στην καρδια της τοτε αρχης του σπορ.Δηλαδη να περασει σε πρωτο πλανο.
Οσο για την πληρη εννοια της λεξης ραλλυ στο μυαλο του ελληνα οτι ειναι συνυφασμενη με το χωμα ισως να ειναι και ο λογος της δημοφιλιας των αγωνων ραλλυ στη χωρα μας.BΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,
ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ ΠΑΕΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ,ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ Η ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ?
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ. Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. Η ΕΛΕΙΨΗ ΧΟΡΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΡΑΛΛΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Συνηφασμενο , το **ΕΚΑΝΑΝ ** ΛουΜου μου οι φιλοι μας , για λογους γνωστους , που δεν θα κατσω να γραψω κ' να αναλυσω εδω μεσα , γιατι εχω βαρεθει τα ιδια και τα ιδια ........
Αυτο το ανεκδοτο .....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕΣ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ) ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ,ΣΕ ΚΕΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
........ γιατι το εγραψες τωρα ?..... ουτε τα παιδακια που ανακαλυψαν το πρωτο τους αγωνιστικο στο ιντερνετ προχθες δεν θα εγραφαν τετοια κοτσανα .
Συγκεντρωσουουου ...............ανοιξε τα ματακια σου τα πλανα τα ναζιαρικα , και δες ποσοι θα τρεχουν του χρονου στους Ελληνικους αγωνες , πρωτα απ'ολα .........
Ποσοι θα ειναι εξω ...... για να τρεχουν , ποσοι θα εχουν ξοφλησει αυτους που τους εχουν δοσει για να τρεχουν φετος , και που θα βρουν αλλους για να τους δοσουν για την επομενη ....... στον κοσμο σου αγορι μουουουου ... εισαι , και καλα κανεις
Τα χωματα κι οι λασπες μας μαραναν ..........
Κι οι αλλοι ονειρευοντε ....πρωταθλημα με 8 λεει ...., κυπελα ασφαλτου ,χωματος .... , και αλλα εκλεκτα παραμυθια ..... που ζητε βρε ? επειδη βλεπετε 70 συμμετοχες στις αναβασεις με μπατζετ **το φεσι της αρκουδας **, πιστευετε οτι μπορουν να γινουν αυτα τα προγραμματα το 2011 ? στους ελληνικους αγωνες ..........
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ?
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ !!!!Ως συνήθως, οι Ιρλανδοί!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Συνηφασμενο , το **ΕΚΑΝΑΝ ** ΛουΜου μου οι φιλοι μας , για λογους γνωστους , που δεν θα κατσω να γραψω κ' να αναλυσω εδω μεσα , γιατι εχω βαρεθει τα ιδια και τα ιδια ........Αυτο το ανεκδοτο .....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕΣ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ) ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ,ΣΕ ΚΕΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
........ γιατι το εγραψες τωρα ?..... ουτε τα παιδακια που ανακαλυψαν το πρωτο τους αγωνιστικο στο ιντερνετ προχθες δεν θα εγραφαν τετοια κοτσανα .
Συγκεντρωσουουου ...............ανοιξε τα ματακια σου τα πλανα τα ναζιαρικα , και δες ποσοι θα τρεχουν του χρονου στους Ελληνικους αγωνες , πρωτα απ'ολα .........
Ποσοι θα ειναι εξω ...... για να τρεχουν , ποσοι θα εχουν ξοφλησει αυτους που τους εχουν δοσει για να τρεχουν φετος , και που θα βρουν αλλους για να τους δοσουν για την επομενη ....... στον κοσμο σου αγορι μουουουου ... εισαι , και καλα κανεις
Τα χωματα κι οι λασπες μας μαραναν ..........
Κι οι αλλοι ονειρευοντε ....πρωταθλημα με 8 λεει ...., κυπελα ασφαλτου ,χωματος .... , και αλλα εκλεκτα παραμυθια ..... που ζητε βρε ? επειδη βλεπετε 70 συμμετοχες στις αναβασεις με μπατζετ **το φεσι της αρκουδας **, πιστευετε οτι μπορουν να γινουν αυτα τα προγραμματα το 2011 ? στους ελληνικους αγωνες ..........
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Που και αυτοι ξεσκιζοντε στο χωμα.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Κι οι αλλοι ονειρευοντε ....πρωταθλημα με 8 λεει ...., κυπελα ασφαλτου ,χωματος .... , και αλλα εκλεκτα παραμυθια ..... που ζητε βρε ? επειδη βλεπετε 70 συμμετοχες στις αναβασεις με μπατζετ **το φεσι της αρκουδας **, πιστευετε οτι μπορουν να γινουν αυτα τα προγραμματα το 2011 ? στους ελληνικους αγωνες ..........- Προσωπικά δεν παρακολουθώ αναβάσεις!
- Δεν ανέφερα τίποτα για κύπελλα ασφάλτου και χώματος! Μίλησα για κύπελλα ραλλυ ΣΠΡΙΝΤ ασφάλτου και χώματος! Και μίλησα για ΣΥΝΟΛΟ 20 αγώνες σε όλη την Ελλάδα καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και όπως είδαμε το να χεις 40 δεν είναι εφικτό καθώς οι μισοί δεν γίνονται!
-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
Που και αυτοι ξεσκιζοντε στο χωμα.Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις ότι οι ιδιαιτερότητες σε κάθε χώρα είναι διαφορετικές.
Να πάρουμε τότε για παράδειγμα το πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής ή το Ασίας Ειρηνικού και να αναρωτιόμαστε γιατί ΔΕΝ είναι ασφάλτινα ? Εχουμε σχέση σε κάτι άλλο με Ιταλία και Ιρλανδία ?
Το πρωτάθλημα κάθε χώρας πρέπει να ταιριάζει στις συνθήκες και ιδιαιτερότητες της.
-
Ξαναδιαβασε ολα αυτα που εγραψα και θα καταλαβεις καποια πραγματα.
Κανε αν θες απο μονος σου μια ερευνα και σε αλλα πρωταθληματα της ευρωπης σε χωρες παρομοιες με την δικια μας με μεγαλυτερα μπατζετ στο μοτορσπορτ.Δες στην Ισπανια ακομα και την γειτονικη Βουλγαρια η και αλλου.Νομιζω οτι οι συνθηκες της χωρας μας ταιριαζουν πιο πολυ προς τα εκει παρα στις χωρες της Μεσης ανατολης
Και ξαναλεω το χωμα επιβαλετε να υπαρχει και ειναι πολυ ευχαριστο για οδηγους και θεατες ομως απλως να δουμε και την γυρω αγωνιστικη πραγματικοτητα. -
Εχετε ξεφυγει απο το θεμα.
Χωμα και ασφαλτο καντε ενα αλλο θεμα.
Στο χωμα 3-4 πανε αερα και οι υπολοιποι να τερματισουν -
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
Εχετε ξεφυγει απο το θεμα.
Χωμα και ασφαλτο καντε ενα αλλο θεμα.
Στο χωμα 3-4 πανε αερα και οι υπολοιποι να τερματισουνΓΙΑΤΙ,ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
ακομα και την γειτονικη Βουλγαρια η και αλλου.Νομιζω οτι οι συνθηκες της χωρας μας ταιριαζουν πιο πολυ προς τα εκει παρα στις χωρες της Μεσης ανατολης
Και ξαναλεω το χωμα επιβαλετε να υπαρχει και ειναι πολυ ευχαριστο για οδηγους και θεατες ομως απλως να δουμε και την γυρω αγωνιστικη πραγματικοτητα.Η πρώτη σκέψη που πέρασε από τους Βούλγαρους για τον αγώνα του WRC ήταν να γίνει μικτός! 2 μέρες άσφαλτος και 1 μέρα χώμα. (και πρόσεξε στην Βουλγαρία 2 αυτοκίνητα έχουν μόνο χώματινο set up, του Ιliev το 9αρι το παλιό με αυτό που ήρθε στο ΕΛΠΑ 07 και ακόμα δεν έχει πουλήσει και το R3 του Slavov) Αλλά μετά από έρευνα που έγινε είδαν ότι ο μεγαλύτερος χωματόδρομος που υπήρχε στην περιοχή του αγώνα ήταν μήκους 3-4 χλμ! Οπότε μάλλον έχουν πρόβλημα με χωμάτινες διαδρομές! Υπάρχει Έλληνας στην οργάνωση του αγώνα οπότε μπορεί να διαπιστωθεί αν αυτό που λέω είναι αλήθεια!
Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011