Ο χρήστης APR έγραψε:
Κι αυτα που υπαρχουν , μεγαλη επενδυση ειναι για την αντιμετωπιση της αρχης του σπορ μας κυριεεεε rallycards και διαθετουν τα παντα εν σχεση με τους φτερουγατους μεγαλοεφοπλιστες που βλεπω στους χωματινους αγωνες .
Τώρα πάει αλλού η συζήτηση...
Αυτό αμφιβάλλω αν ενδιαφέρει κάποιους άλλους εκτός από τους αγωνιζόμενους που θέλουν να νοικιάσουν και τους ιδιοκτήτες των ομάδων!
Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει τον θεατή πόσα ημιαξόνια υπάρχουν στο σέρβις του καθενός και δεν είναι η δουλειά του αυτή! Μιλώ για τον μέσο θεατή (αυτούς που έχουμε ανάγκη). Τον ενδιαφέρει να δει ΘΕΑΜΑ!
Το χω ξαναγράψει νομίζω:
Όλα ξεκινούν από κανονισμούς που να ΕΥΝΟΟΥΝ τον συναγωνισμό!
Όπου υπάρχει συναγωνισμός υπάρχει ταχύτητα!
Όπου υπάρχει ταχύτητα έρχεται το θέαμα!
Όπου υπάρχει θέαμα, πάει και ο κόσμος γιατί αυτό ζητά (ΑΡΤΟΝ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ)
Όπου πάει ο κόσμος, πάνε και τα κανάλια!
Όπου πάνε τα κανάλια πάνε οι χορηγοί!
Όπου πάνε οι χορηγοί πέφτουν λεφτά που αν τα εκμεταλλευτούνε σωστά κάποιοι γίνεται αυτό που λέμε EVOLUTION και πάει μπροστά ο χώρος!
Και να φέρω και ένα παράδειγμα τους Γάλλους! Επί εποχή που μεσουρανούσαν τα WRC, αυτοί επέλεξαν να κάνουν το εθνικό τους πρωτάθλημα μικτό με αυτοκίνητα S1600, όταν είδαν ότι δεν σηκώνουν τα WRC παρά ένας ή δυο!
Θα μου πεις, ναι εδώ σηκώνουμε S1600! Όχι βέβαια. Οπότε ας χαμηλώσουμε και άλλο την κατηγορία. Ίσως ένα πρωτάθλημα με R3, R2, R1 (αν δεν σωθούμε και με την έλευση αυτών των κατηγοριών - που σχεδόν εξισώνονται τα πάντα - τότε όντως δεν θα σωθούμε με τίποτα!). 4 και 4 οι αγώνες και αυτοί που δεν αντέχουν να τρέξουν με πιο μικρά αυτοκίνητα ας κάνουν αγώνες εκτός συναγωνισμού ή στο εξωτερικό! Για να τρέχουν με Evo σημαίνει ότι μπορούν να το κάνουν! Αλλιώς κάνουν λάθος που τρέχουν με Evo αν δεν τους φτάνουν τα λεφτά!
3 θεσμοί
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (4 χώμα, 4 άσφαλτος) με κατηγορίες R3, R2, R1
100+ χλμ
Και πιο μικρό το κόστος από τα Ν/4 και χαμηλότερων δυνατοτήτων αυτοκίνητα ώστε περισσότεροι οδηγοί να μπορέσουν να διακριθούν και να αυξηθεί ο συναγωνισμός και το θέαμα! Και εν ανάγκη ας βγει και η R3!
Ας εξαντλήσουμε πρώτα τις δυνατότητες μας στα χαμηλά και μετά ας δούμε για παραπάνω!
Και επίσης πρέπει το πρωτάθλημα να γίνεται με σύγχρονα αυτοκίνητα για να ρθουν Peugeot, Citroen, Fiat κτλ... Tι να ρθουν, να πατρονάρουν το 106 και το AX? Δεν έχει καμία αξία marketing για αυτούς!
Και 2 δευτερεύοντα πανελλήνια κύπελλα ράλλυ σπριντ με max 6 αγώνες (50χλμ), ένα ασφάλτινο κύπελλο και ένα χωμάτινο! 8 πρωτάθλημα και 12 κύπελλο = 20 αγώνες! Πιστεύω είναι αρκετοί και καλύπτουν τα πάντα! Kαι εκεί ας τρέχουν τα πάντα μέχρι και WRC και Οpen και Gr.F ώστε να μην χαθούν και τα πολλά Ε που έχουμε! Και αν θέλετε μέσα από αυτούς τους αγώνες με σωστό συνδυασμό βγαίνουν και τοπικά μικτά κύπελλα 3 αγώνων (Β.Ελλάδος, Κ.Ελλάδος κτλ, αρκεί οι αγώνες να διανεμηθούν σωστά στην επικράτεια!)
Mια πρόχειρη σκέψη, τίποτα παραπάνω.... δεν καταθέτω πρόταση!