Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τοποθέτηση a/c σε nissan sunny n14.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τοποθέτηση a/c σε nissan sunny n14.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    19
    384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyrosbhta last edited by

      Λοιπόν προσπαθώ να εγκαταστήσω air-condition στο sunny μου (n14 του '92-'93)(μόνος μου). Είναι 1400cc με κωδικό κινητήρα ga14ds. Έχω βρει τα πάντα για να το κάνω εκτός από τα Pin του εγκεφάλου που πρέπει να συνδεσω. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spyrosbhta last edited by

        Λοιπόν προσπαθώ να εγκαταστήσω air-condition στο sunny μου (n14 του '92-'93)(μόνος μου). Είναι 1400cc με κωδικό κινητήρα ga14ds. Έχω βρει τα πάντα για να το κάνω εκτός από τα Pin του εγκεφάλου που πρέπει να συνδεσω. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyrosbhta last edited by

          Λοιπόν προσπαθώ να εγκαταστήσω air-condition στο sunny μου (n14 του '92-'93)(μόνος μου). Είναι 1400cc με κωδικό κινητήρα ga14ds. Έχω βρει τα πάντα για να το κάνω εκτός από τα Pin του εγκεφάλου που πρέπει να συνδεσω. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spyrosbhta last edited by

            Κανείς;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n00b last edited by

              Service manual για Ν14 και Β13 (αμέρικα)

              http://www.icostarica.net/download/Nissan B13 and N14 Service Vol 1 - 100NX NX1600 NX2000 Sunny Sentra GA16DE SR20DE SR20DET.zip

              και

              http://www.icostarica.net/download/Nissan B13 and N14 Service Vol 2 - 100NX NX1600 NX2000 Sunny Sentra GA16DE SR20DE SR20DET.zip

              έχει και για a/c. Δεν ξέρω αν έχει αυτό που θες

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                harlek last edited by

                Η δουλειά που έχεις αποφασίσει να κάνεις είναι πολύ δύσκολη, υποθέτω αυτό το γνωρίζεις ήδη. Κι αν έχεις τις ικανότητες να την κάνεις, σε διαβεβαιώ ότι γνωρίζεις πολύ περισσότερα από το 99,9% των χρηστών του φόρουμ, οπότε μην περιμένεις βοήθεια.
                Εγώ το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι στο service manual της Haynes, όπου δείχνει το pin-out της ECU, δεν αναφέρει κανένα Pin για σύνδεση με το A/C.
                Σχετικά με το A/C, το μόνο που γράφει το manual είναι ο τρόπος αλλαγής του ιμάντα του κομπρέσορα! 'Για οποιαδήποτε άλλη εργασία, αποτανθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Nissan'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spyrosbhta last edited by

                  Τα manuals τα έχω ευχαριστώ... Το ξέρω πως είναι δύσκολη - σχετικά - δουλειά, απλά λέω μήπως κάποιος ήξερε. Ξέρω πως ένα πιν συνδέεται με το διακόπτη κι ένα με το ρελέ του a/c, αλλά δε ξέρω ποια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης spyrosbhta έγραψε:
                    Τα manuals τα έχω ευχαριστώ... Το ξέρω πως είναι δύσκολη - σχετικά - δουλειά, απλά λέω μήπως κάποιος ήξερε. Ξέρω πως ένα πιν συνδέεται με το διακόπτη κι ένα με το ρελέ του a/c, αλλά δε ξέρω ποια...

                    Ίσως μπορείς να κάνεις την δουλειά σου με ένα πολύμετρο...
                    Δες πρώτα ποια Pin είναι ήδη συνδεδεμένα στην άλλη μεριά της φίσας για ν' αποκλείσεις κάποια και μετά, με ανοιχτό τον διακόπτη, δες ποιο δεν κλείνει κύκλωμα , βάζοντας τον ένα ακροδέκτη στο pin και τον άλλο πάνω σε μέταλλο στο αυτοκίνητο, ενώ επανέλαβε την διαδικασία με τον διακόπτη κλειστό. Αν κάποια pin αλλάζουν συμπεριφορά, τότε αυτά πάνε πάνω στον διακόπτη.

                    Το ρελέ είναι μάλλον πιο πολύπλοκη διαδικασία, ίσως αν πήγαινες σε κάποιο συνεργείο που τα φτιάχνει να έβλεπες ένα αμάξι με το A/C ήδη εγκατεστημένο... Αν έχεις κάποιο φιλικό συνεργείο, ίσως θα μπορούσες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyrosbhta last edited by

                      Βασικά αφού υπάρχει βάση για ρελέ μπορεί αυτή να είναι ήδηη συνδεμένη στον εγγέφαλο. Πάντως για τον εγγέφαλο το φοβάμαι, μην καεί τπτ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ερώτηση άσχετου: Το A/C γιατί να χρειάζεται σύνδεση με τον εγκέφαλο? Απλά παίρνεις ρευμα μετά τον διακόπτη (απο το κλειδί) για την εντολή του ρελέ και για το κομπρέσορα απο τη μπαταρία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Ερώτηση άσχετου: Το A/C γιατί να χρειάζεται σύνδεση με τον εγκέφαλο? Απλά παίρνεις ρευμα μετά τον διακόπτη (απο το κλειδί) για την εντολή του ρελέ και για το κομπρέσορα απο τη μπαταρία.

                          Σε πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, θα έλεγα πως χρειάζεται για να κλείνει το κομπρεσέρ σε τέρμα γκάζι για να βοηθάει στην επιτάχυνση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyrosbhta last edited by

                            Στο δικό μου που δεν είναι και ιδιαίτερα συγχρονό,χρειάζεται ώστε να ανεβάζει το ρελαντί όταν δουλεύει το a/c ώστε να μη σβήνει η μηχανή. και πιθανόν να κόβει όταν χρειάζεται τέρμα γκάζια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harlek last edited by

                              Σας διαβεβαιώ ότι στο N14 δεν έχει σύστημα να κλείνει το A/C όταν πατάς τέρμα γκάζι. Για την ακρίβεια, ο εγκέφαλος δεν γνωρίζει καν πόσο γκάζι πατάς - μόνο το εάν πατάς ή όχι (θυμίζω έχει ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ).
                              Σύστημα που να αντισταθμίζει την πτώση του ρελαντί λόγω A/C δεν έχω καταλάβει αν έχει, παρά τα χρόνια συμβίωσης με το αμάξι. Σίγουρα μόλις βάζει μπρος το A/C οι στροφές του ρελαντί πέφτουν αρκετά (περίπου κατά 200σαλ), όμως στη συνέχεια νομίζω ότι προσπαθεί να ανεβάσει...Υπάρχουν όμως και άλλα αίτια που ίσως προκαλούν την αύξηση, όπως π.χ. το άναμα του ανεμιστήρα του σαλονιού (ακόμα και χωρίς A/C), το άναμα των βαντιλατέρ του ψυγείου, ακόμα και το άναμα των φώτων - όλα αυτά προκαλούν μια μικρή αύξηση στο ρελαντί.

                              Πάντως, λογικά ο εγκέφαλος πρέπει να 'γνωρίζει' πότε λειτουργεί το A/C, γιατί τότε ανάβουν τα βαντιλατέρ τα οποία ελέγχονται από τον εγκέφαλο (κι όχι από βαλβίδα πάνω στο ψυγείο). Εκτός βέβαια αν υπάρχει διπλή ανεξάρτητη τροφοδοσία των βαντιλατέρ, οπότε παίρνουν μπρος είτε με εντολή του εγκεφάλου, είτε με την εκκίνηση του κομπρέσορα.

                              Περίπλοκα πράγματα, σε μια εποχή μετάβασης από τα μηχανικά στα ηλεκτρονικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyrosbhta last edited by

                                Ο κομπρέσσορας συνδέεται μόνο στο ρελέ από το οποίο παίρνει εντολή. Πάντως αυτό με τα γκάζια μπορεί και να έχεις δίκιο γι'αυτό έγραψα ''πιθανό''.

                                Και τέλος πράγματι περίπλοκά πράγματα, όχι τόσο όμως όσο τα σημερινά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Αν και άσχετος στα μηχανικά επειδή έζησα τον 'εφιάλτη' Ν14 με τα σπασμένα καπάκια, δεν ξέρω αλλά μήπως να άλλαζες και το ψυγείο. (Δεν ξέρω αν έχει αμεση σχέση με το a/c η υπάρχει άλλο)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyrosbhta last edited by

                                    Έχει σχέση και δεν έχεις άδικο. Βάζοντας το ψυγείο του a/c μπροστά από το κανονικό ψυγείο του κόβει τον αέρα και του δίνει ζεστό. Από την άλλη βέβαια ''ξέρω'' κάποια sunny τα οποία είναι καιρό με το κανονικό τους ψυγείο αλλά δεν απέκτησαν ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Εγώ είχα αλλάξει 3 καπάκια κινητήρα. Απ' όσο θυμάμαι πάντως μου έλεγε ο μηχανικός ότι το 1400άρη έχει μικρό ψυγείο και με το a/c ζορίζεται πολύ, ή κάτι τέτοιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        harlek last edited by

                                        Εμείς πάντως από το 91 που το έχουμε δυο φορές ο δείκτης θερμοκρασίας ανέβηκε πέρα από τη μέση - τη μία επειδή χάλασε η αντλία νερού (σχετικά πρόσφατα) και τη δεύτερη με καύσωνα σε μποτιλιάρισμα και A/C αναμμένο, επειδή είχε χαλάσει το ένα εκ των δυο βεντιλατέρ... Και στις δυο περιπτώσεις δεν υπήρξε καμία συνέπεια για τον κινητήρα.
                                        Θυμάμαι κάποτε είχε ειπωθεί ότι τα πρώτα Sunny είχαν το 'σωστό' ψυγείο, αλλά από κάποια στιγμή και μετά ο Θεοχαράκης για να γλιτώσει χρήμα άρχισε τις μαϊμουδιές και έβαζε ένα μικρότερο και φθηνότερο, οπότε και άρχισε η ιστορία των στραβωμένων καπακιών...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyrosbhta last edited by

                                          Λέγονται (ακόμη) διαφορα, τώρα τι είναι αλήθεια μόνο αυτοί ξέρουν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης spyrosbhta έγραψε:
                                            Λέγονται (ακόμη) διαφορα, τώρα τι είναι αλήθεια μόνο αυτοί ξέρουν...

                                            Δυστυχώς σε λόγια και κουβέντες έμειναν!
                                            Ενα μεγάλο απο εμένα τότε στη 'μαμα' Νissan που δεν ενημέρωσε επίσημα τον κόσμο με ένα ξεκάθαρο δελτίο τύπου και φυσικά να αναλάβει το όποιο κόστος αντικαταστασης/ανάκλησης στα προβλήματα που όντως υπήρχαν!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr