-
Ότι και να κάνουμε... , είτε πάρουμε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και το μετατρέψουμε σε αγωνιστικό , είτε κάνουμε παρανομία με τους τρόπους που θέλει να κάνει ο καθένας .. δυστυχώς δεν έχουμε πίστα , το μόνο που έχουμε ένα πρωτάθλημα που ακόμα πειραματίζονται επάνω του κανονισμοί ,,
Βαρέθηκα να βλέπω αυτό το άθλημα να παραμένει στάσιμο , θα έπρεπε να είχαν γίνει κινήσεις από την κάθε αρχή , για φθηνότερα καύσιμα στους αγωνιζόμενους , λιγότερο παράβολο συμμετοχών ... απορώ αφού βλέπουν ότι το πράγμα δεν παει γιατί δεν προσπαθούν να το σώσουν ..
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μιση ντροπη της κρατικης μηχανης, μιση της αρχης του σπορ. Οπως ολοι καταλαβαινετε αν αυτο το προβλημα επηρεαζε τα Εβο και τα Ιμπρεζα θα ειχε λυθει σε dt αλλα αφου τα ραλι δεν ειχαν προβλημα φεεετα. Ελα ομως που και εκει το προβλημα ειναι αναποφευκτο αργα ή γρηγορα.To πρόβλημα είχε επί της ουσίας λυθεί επί 'πινακίδων ΕΘΕΑ' για όλες τις μορφές αγώνων αλλά απ΄όταν το υπουργείο Οικονομικών κατάργησε τη ρύθμιση και επιμένει να θεωρεί τα αγωνιστικά αυτοκίνητα 'κανονικά' αυτοκίνητα (με πινακίδες, ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια) μας 'έφαγε το φιδάκι' και ξαναγυρίσαμε στο '0'. Οπότε δε νομίζω ότι είναι τόσο απλά όσο τα λες...
Edit: τι πινακίδες έχουν άραγε εξειδικευμένα αυτοκίνητα πίστας (πχ. Formula 3, BTCC) ?
-
Εχω ρωτησει καποιους αλλα απαντηση δεν εχω παρει.
Γιατι τα αγωνιστικά δεν αποκτουν τα ιδια δικαιωματα με τα 'ιστορικα'Δηλ κατ' αντιστοιχεια των ιστορικών
β) Επιτρεπόμενη χρήση είναι:
-
η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,
-
οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.
-
-
Αυτό που λες είναι το καθεστώς των 'πινακίδων ΕΘΕΑ' (αγωνιστικών) που απαλλάσσει τον κάτοχο από την υποχρέωση να έχει πινακίδες υπουργείου (άρα και τέλη κυκλοφορίας) και ασφάλεια αλλά τότε το αυτοκίνητο μπορεί να πάει ως το χώρο διεξαγωγής της εκδήλωσης φορτωμένο σε γερανό/αυτοκινητάμαξα ή σε τρέιλερ (= καραπικραμένη ιστορία) και δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία του άλλες μέρες (ούτε για δοκιμές που λες). Σε σχέση με τις παλιές πινακίδες ΕΘΕΑ (δεκαετία 90) η κρίσιμη διαφορά είναι η πληρωμή των φόρων εισαγωγής (πχ. ειδικό τέλος ταξινόμησης) (ενώ παλιά τα αγωνιστικά εξαιρούνταν) και οι διάφορες συναπαγόμενες γραφειοκρατικές λεπτομέρειες (όπως πχ. η υποχρέωση αριθμού πλαισίου).
-
Νομίζω, ότι ο fokion sportage, ρωτάει πολύ σαφώς. Δε ρώτησε τί γινόταν με πινακίδες ΕΘΕΑ, κάποτε.
Αναρωτιέται και αυτός (όπως και πολλοί άλλοι), γιατί όλα τα αγωνιστικά να μην μπορούν να καταχωρηθούν κάπως ως αγωνιστικά και να απολαμβάνουν τα προνόμια των ιστορικών. -
Μα μπορούν ακόμα να βγάλουν πινακίδες ΕΘΕΑ και να εξαιρούνται τελών κυκλοφορίας και ασφάλισης -απλά αυτές οι πινακίδες έχουν και κάποιο τίμημα (το τρέιλερ/αυτοκινητάμαξα)
Η απάντηση στο 'γιατί' είναι 'επειδή δεν θέλει το Υπ.Οικονομικών'.
-
Νασο το τι γινοταν οκ , ακριβως αυτο 'γινοταν'
Το θεμα ειναι τι - μπορει - να γινει σημερα στη σημερινη κατασταση
Σημερα ειτε το θελουμε ειτε οχι τα αγωνιστικά ειναι 'αχρηστα' εκτός αγωνων με ολα τα τσιτσιμπλικια που ειναι φορτωμενα. Κυκλοφωρουν ( ο θεος να το κανει ) ποσο 10 μερες συνολο ολο το χρονο??? 15??? μαξιμουμ.
τα 'τροφαδικα' και τα Κ3 τα εχεις δει???
Πολλά αυτοκινητα σε αλλα ειδη αγωνων κανουν λιγότερο απο τα τραιλερ που θα πρεπει να τα κουβαλανε. Ασε δε ποσο πρακτικό - δεν - ειναι το τραιλερ να το πας συνεργειο...ασε δε που τα 'ακριβα' δεν νομιζω οτι θα τα βγαλει κανεις για.... βολτα να γραφει ωρες το πανακριβο μοτερ με το πανακριβο καυσιμο..
Οκ πριν 10 και 20 χρονια μπορει που ενα ρολλμπαρ ηταν αρκετο... ειχε ισως νοημα.. οτι πολλοι τα εβγαζαν να πουλησουν 'μουρη' ( γιατι αυτος ηταν μαλλον ο λογος)
Σημερα ειναι λογικό να πληρωνει ενας αγωνιζόμενος τελη - ασφαλεια - και ισως τεκμηριο??? ( τα 4χ4 ειναι και 4λιτρα...)και μια κακιουλα
το LR τι..... πινακιδες εχει???? 30ετοιας δεν νομιζω να ειναι ε???και φυσικά δε λεω δωστε αγων. πινακιδες μπιρπαρα σε καθε ενα. να πηγαινουνε πχ με οσα εχουν ΔΤΤ και μονο... αφου τα ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΕ να γινουν 'αχρηστα'..
να υποχρεωνονται πχ να εκκινουν 3 αγωνες το χρονο για διατηρηση του δικαιοματος..
κι εννοειται οτι οποιος σηληφθη για κακη χρηση χανει το δικαιωμα δια παντωςΣε τελική εκανε κανεις παρασταση προσφατα στο Υπ.Οικ???
σε τελική και με τον τροπο που λες ΠΑΛΙ το κρατος χανει αφου ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ καταθετουν πινακιδες οσοι βγαζουν πινακιδες ΕΘΕΑ
ε θα ειναι ποσα παραπανω??? 100 200 αυτοκινητα??? σιγα τα ωα...Τελος παντων μια προταση ειναι-ηταν - συγνωμη για την παρεμβαση μια που ειμαι 'εκτός χωρικων μου υδατων'
-
Ayto pws exei pinakides agwnistikoy san ths dekaetias toy 90 afoy einai sygxrono kai exoyn katargh8ei?
-
Γιατι αν εφαρμοζουν οτι ισχυει δινονται 2 μερες πριν τον αγωνα στον αγωνιζομενο κι επιστρεφονται 2 μερες μετα
Δεν τις κραταει στο ενδιαμεσο, ( αυτη ειναι η διαφορά νομιζω) οποτε ακομα και συνεργειο να θελει να παει ( απλά φαντασου το στα στενα της Αθηνας) πρεπει να παει με τραιλερ οπως επεισεις και στον αγωνα στο παρκ φερμε.το θεμα ομως ΔΕΝ ειναι ΜΟΝΟ τα γνωστα σε εσας... υπαρχουν και.... χειρότερα..
ειτε το πιστευεις ειτε οχι
αυτο εχει αρ κυκλοφωρίας ΚΤΕΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και βεβαια ασφαλειαοχι τωρα πειτε μου, ειναι καθημερινο αυτοκινητο αυτο???
-
Το σκοτωσαμε το θεμα και απο την μερια μου ζητω συγνωμη
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οπότε δε νομίζω ότι είναι τόσο απλά όσο τα λες...Κανενα προβλημα δεν ειναι απλο ειδικα αν δεν κανεις τιποτα γα να το λυσεις. Ή μηπως η αρχη εχει προσπαθησει και το χασαμε; Δεν το αποκλειω, εξαλλου και την προσπαθεια της για να κανει πιστα F1 στη Ροδο απο το capital τη διαβασαμε Ισως πρεπει να ανατρεξω στο αρχειο του οικονομκου τυπου...
τι πινακίδες έχουν άραγε εξειδικευμένα αυτοκίνητα πίστας (πχ. Formula 3, BTCC) ?
Οτι και να εχουν υποθετω θα ειναι τοσο νομιμες οσο οι καροτσες ολων των ελληνικων R. Το οτι εισαι υποχρεωμενος θες, δε θες να εισαι παρανομος (και δεν ειναι μονο αυτο οπως ολοι ξερουμε) ειναι φοβερα αποτρεπτικο και προφανως καταστροφικο για τον μηχανοκινητο στην χωρα μας. Ξεχαστε τις απαλλαγες και τις ελαφρυνσεις, αυτες ειναι ευπροσδεκτες μεν αλλα οχι το κυριο θεμα. Οποιαδηποτε λογικη αρχη απο εκει θα ξεκιναγε και θα εκανε τα παντα για να αλλαξει τα πραγματα. Αντιθετα η δικη μας οταν βρει υπουργο του ζηταει λεφτα για το Ακροπολις
Τεσπα, σημερα μιλησα με εναν συμπατριωτη μας αποφοιτο του καρτ που μου ελεγε ποσο τρισευτυχισμενος ηταν απο την πρωτη του μερα δοκιμων με Mini Challenge στο Αλγκαρβε της Πορτογαλιας. Το ΣΚ θα τρεξει τρεις αγωνες σαν support στον αγωνα του παγκοσμιου πρωταθληματος FIA GT1. Σε δυο εβδομαδες θα τρεξει παλι σαν support στον αγωνα της F1 στη Βαρκελωνη. Και μετα ξανα support του FIA GT1 στη Navarra, του F1 Historics στη Jarama, του DTM στη Valencia και καπου ενδιαμεσα τον Αυγουστο main event στο Ευρωπαϊκο ανταμωμα των club κατοχων Mini στο Paul Ricard. Και ολα αυτα φθηνοτερα απο οσο θα του στοιχιζε να κανει σε επιπεδο πρωταγωνιστη πχ το κυπελο ασφαλτου (που ειναι και πανελληνιο πρωταθλημα ραλι τωρα που γυριζει...).
Λετε να τον δουμε ποτε στην Τριπολη ή στα Μεγαρα να κανει support του GTCC; Δεν Νομιζω Τακη
-
Καλημερα,
Και μια και αναφερθηκε και το ονομα Algavre της Πορτογαλιας που πριν λιγες μερες εκανε αιτηση δανειοδοτησης 80 δις. = παραλληλοι βιοι και με εμας.
Μπειτε οσοι ενδιαφερεστε στο site της πιστας να δειτε τι μερος του λογου ειναι και που βρισκεται.
Ανακονωσε κατασκευη υπερπολυτελους ξενοδοχειου, παρκου μηχανοκινητου αθλητισμου και διαφορα αλλα τετοια ευτραπελα, μεσα στην κριση!
Δηλαδη, εμεις ψαχνουμε μεσα απο τα Forum να δουμε τι ιδεες υπαρχουν και οι ανθρωποι στο τελος της Ευρωπης επενδυουν κι αλλο για να προσελκυσουν περισσοτερο κοσμο .Οπως θα λεγαμε ισως στα ονειρα μας autodromo-orchomeno-kakiamasora.com
Καληνυχτα,η εξουσια εχει αλλες σοβαροτερες ασχολιες
Μπαμπης Κολιγιαννης
-
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231109409
Πειτε αντιο στην Τριπολη, ο μεγας πολιτικος πρωην οδοντογιατρος Ρεππας ονειρευεται διεθνες αεροδρομιο στο χωριο του.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231109409Πειτε αντιο στην Τριπολη, ο μεγας πολιτικος πρωην οδοντογιατρος Ρεππας ονειρευεται διεθνες αεροδρομιο στο χωριο του.
Βλέπουν εκλογές και τάζουν λαγούς με πετραχήλια.
Θαθατζιδες είναι. Και προ 9,5 χρόνια είχαν βγει κάποια project, μα αυτοί τρώγονται μεταξύ τους, και αυτό αναιρούνται.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Υπομονη 36 μηνες
Απο Τεταρη 11 Μαιου 2011 και σε 36 μηνες το αυτοκινητοδρομιο Πατρας ΑΕ θα ειναι γεγονος.
'Με κονδυλι του παλιου Επενδυτικου η πιστα αγωνων στην Αχαια'
Οταν ακουω πιστα , δεν ξερω κατι μου θυμιζει.....
Ιδωμεν.
-
Ο χρήστης Babis Koligiannis έγραψε:
Υπομονη 36 μηνεςΑπο Τεταρη 11 Μαιου 2011 και σε 36 μηνες το αυτοκινητοδρομιο Πατρας ΑΕ θα ειναι γεγονος.
'Με κονδυλι του παλιου Επενδυτικου η πιστα αγωνων στην Αχαια'
Οταν ακουω πιστα , δεν ξερω κατι μου θυμιζει.....
Ιδωμεν.
Τα πραγματα ειναι απλα!
Για να ξεκινησει αυτο το εργο χρειαζεται χρηματοδοτηση απο τις τραπεζες.
Δηλαδη περιπου 60 εκ. €
Τα αλλα 30 θα τα βαλει το κρατος
Χρηματοδοτηση απο τραπεζες αυτη την εποχη δεν παιζει, οποτε παμε γι'αλλα! -
Εάν θυμάστε, καπιες άλλες εποχές πράσινης διακυβέρνησης, ταυτόχρονα μιλούσαν για πάτρα, για Τρίπολι, και ταυτόχρονα για έξω από Θεσσαλονίκη προς Κατερίνη. Και στης τρις περιπτώσεις οι ενδιαφερόμενοι, ήταν πράσινοι βουλευτές. Σίγουρα δεν υπήρχαν εθνικά και αθλητικά κριτήρια ……. Ήταν και ο λόγος που πάτωσαν!!!.... δεν τα βρήκαν στην μοιρασιά. Τώρα την εποχή της παντοκρατορίας του ΓΑΠ, οι άλλοι μόκο, και αυτοί της γειτονιάς του ΓΑΠ, εκπόνησαν το σχέδιο.
Μα σίγουρα, τα οικονομικά είναι ανύπαρκτα, και το κάνουν σαν ‘φλόμο’ – ‘μαλάγρα’ , όπως κάνω εγώ στο ψάρεμα, γιατί και είμαστε ‘ψάρια’ και ως τέτοια μας συμπεριφέροντε.
Εδώ μας πιέζουν σθεναρά, οι εκπρόσωποι της οικονομικής αλητείας, για να αποκρατικοποιήσουμε, και θα μας επιτρέψουν να συμμετάσχουμε κρατικά σε κάτι τέτοιο?.
Και το βλέπετε, είναι ‘ηλίου φαεινότερο’, ότι θέλουν και το κράτος μέσα, για να έχουν θέσεις για τους ημέτερους τους. Υπάρχουν ακόμα ανυποψίαστοι πολίτες σε αυτήν την χώρα?. Υπάρχουν ακόμα πολίτες που τους πιστεύουν?. Μα και από το ψυγείο τους να μου δώσουν γιαούρτι, εγώ θα το φυσάω…… σκατα δεν τα έκαναν με τον Αστακό?, βάζοντας τους ξεβράκωτους ημέτερους νταβάδες τους?. Λες και οι εισαγόμενοι επενδυτές, μασάνε κουτόχορτο. Γιατί το έργο αυτό να μυρίσει ‘φουζερ’?.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Για να ξεκινησει αυτο το εργο χρειαζεται χρηματοδοτηση απο τις τραπεζεςΑπο επενδυτες, οχι απαραιτητα τραπεζες. Οπως και να εχει ετσι οπως στηνεται το συγκεκριμενο εργο δε θα εχει σχεση με ελληνικους αγωνες οποτε το thread ειναι λαθος. Οπως Μπαμπη ουτε το Αλγαρβε εχει καμια σχεση με τους Πορτογαλικους αγωνες. Δυο ΣΚ παιρνουν ολα και ολα, τις υπολοιπες απο τις 300 μερες ενοικιασης που εχει η πιστα το χρονο μεσο ορο τις εχουν ξενοι που φερνουν ενα σκασμο συναλλαγμα. Αλλα οκ αυτοι ειναι ηλιθιοι και εμεις που ειμαστε οι εξυπνοι εχουμε το Ακροπολις των 35 ξενων και των χιλιαδων τουριστων που ακολουθουν πιστα το WRC σε καθε χωρα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Για να ξεκινησει αυτο το εργο χρειαζεται χρηματοδοτηση απο τις τραπεζες
Απο επενδυτες, οχι απαραιτητα τραπεζες. Οπως και να εχει ετσι οπως στηνεται το συγκεκριμενο εργο δε θα εχει σχεση με ελληνικους αγωνες οποτε το thread ειναι λαθος. Οπως Μπαμπη ουτε το Αλγαρβε εχει καμια σχεση με τους Πορτογαλικους αγωνες. Δυο ΣΚ παιρνουν ολα και ολα, τις υπολοιπες απο τις 300 μερες ενοικιασης που εχει η πιστα το χρονο μεσο ορο τις εχουν ξενοι που φερνουν ενα σκασμο συναλλαγμα. Αλλα οκ αυτοι ειναι ηλιθιοι και εμεις που ειμαστε οι εξυπνοι εχουμε το Ακροπολις των 35 ξενων και των χιλιαδων τουριστων που ακολουθουν πιστα το WRC σε καθε χωρα.
Δεν βρίσκω τον λόγο που ‘αρπάζεσαι’. Ότι θέλεις εσύ, θέλουμε όλοι μας διακαώς. Μα όσοι γνωρίζουμε λέμε, ότι δεν γίνονται επενδύσεις σε μια χώρα, που ζει υπό την σκιά μια πτώχευσης, όση και να είναι αυτή. Μάλιστα όταν το αδηφάγο κράτος θέλει να βάλει ένα ποσό, για να παίξει αργότερα τον ρόλο του νταBαnτζή, κανείς επενδύτης δεν θα βάλει τα λεφτά του. Αλώστε αυτό και υπε σήμερα, ο πρόεδρος του ΣΕΒ, που ξέρει καλύτερα από εμάς.
Και για να καταλάβεις καλύτερα. Το έργο δεν μπορεί να τελειώσει με μόνον έλληνες. Κατά συνέπια οι του εξωτερικού, αμείβονται με τα χρήματα που εκεί παίρνουν. Εάν γίνει υποβιβασμός, θα χρειάζονται περισσότερα χρήματα για να αμειφτούν!. Εκτός εάν όλη η δουλειά γίνει με εισαγόμενα τα πάντα, από τους ίδιους. Αυτό σημαίνει, ότι για να μην υπάρχουν πρόσθετοι δασμοί, θα πρέπει οι επενδυτές να είναι από χώρες της ΕΕ. Μα δεν βλέπω να κυκλοφορεί χρήμα για τέτοιο σκοπό στην ΕΕ. Τα ‘πακέτα’ που μας έδιναν για ενισχύσεις δωρεάν τελείωσαν εάν δε το έμαθες. Τα φάγαμε οι ημέτεροι!!!, οι καναλάρχες, και οι κατασκευαστικές.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Για να ξεκινησει αυτο το εργο χρειαζεται χρηματοδοτηση απο τις τραπεζες
Απο επενδυτες, οχι απαραιτητα τραπεζες. Οπως και να εχει ετσι οπως στηνεται το συγκεκριμενο εργο δε θα εχει σχεση με ελληνικους αγωνες οποτε το thread ειναι λαθος. Οπως Μπαμπη ουτε το Αλγαρβε εχει καμια σχεση με τους Πορτογαλικους αγωνες. Δυο ΣΚ παιρνουν ολα και ολα, τις υπολοιπες απο τις 300 μερες ενοικιασης που εχει η πιστα το χρονο μεσο ορο τις εχουν ξενοι που φερνουν ενα σκασμο συναλλαγμα. Αλλα οκ αυτοι ειναι ηλιθιοι και εμεις που ειμαστε οι εξυπνοι εχουμε το Ακροπολις των 35 ξενων και των χιλιαδων τουριστων που ακολουθουν πιστα το WRC σε καθε χωρα.
Ως προς το να ξεκινησει αυτο το εργο:
Χρειαζεται οραμα και ανθρωπους που να γνωριζουν......
Οσο για το Algavre αν η οχι εχει σχεση με τους Πορτογαλικους αγωνες, επετρεψε μου.
Αλλα κι ετσι να μην ειναι-ηταν, σε τελικη αναλυση ολο και κατι γλυφουν και οι Πορτογαλοι οταν δεν εχει αγωνες, οχι????Η μηπως τα λεφτα γυρω γυρω δεν πανε και στα Πορτογαλικα πορτοφολια, λιγακι????
Αλλα ειπαμε, η αλητεια θελει να ψοφησει η κατσικα του γειτονα, χρονια τωρα αυτο μας τρωει και φυσικα προς θεου δεν ενοω εσενα.
Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011