Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ...αλλάζω ταχύτητα μέσα στην στροφή?!?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ...αλλάζω ταχύτητα μέσα στην στροφή?!?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    45
    148
    2797
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      τώρα, με τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά ευστάθειας και στα ημιαυτόματα κιβώτια αυτοκινήτων δύο από τους σημαντικούς λόγους που 'απαγόρευαν' την αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου μέσα στην στροφή, έχουν εξαλειφθεί ή μειωθεί στο ελάχιστο:

      • ο πρώτος είναι η προσοχή του οδηγού και το χέρι του, που όταν αλλάζει, αφήνει τιμόνι και μειώνεται η ένταση της προσοχής του στον δρόμο,
      • ο δεύτερος η επιρροή που έχει η αλλαγή ταχύτητας στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που μόνο οι κατέχοντες χρησιμοποιούσαν ασφαλώς.

      γνώμες, αντιρρήσεις, απόψεις κλπ παρακαλώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vellerefontis last edited by

        τώρα, με τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά ευστάθειας και στα ημιαυτόματα κιβώτια αυτοκινήτων δύο από τους σημαντικούς λόγους που 'απαγόρευαν' την αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου μέσα στην στροφή, έχουν εξαλειφθεί ή μειωθεί στο ελάχιστο:

        • ο πρώτος είναι η προσοχή του οδηγού και το χέρι του, που όταν αλλάζει, αφήνει τιμόνι και μειώνεται η ένταση της προσοχής του στον δρόμο,
        • ο δεύτερος η επιρροή που έχει η αλλαγή ταχύτητας στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που μόνο οι κατέχοντες χρησιμοποιούσαν ασφαλώς.

        γνώμες, αντιρρήσεις, απόψεις κλπ παρακαλώ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          τώρα, με τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά ευστάθειας και στα ημιαυτόματα κιβώτια αυτοκινήτων δύο από τους σημαντικούς λόγους που 'απαγόρευαν' την αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου μέσα στην στροφή, έχουν εξαλειφθεί ή μειωθεί στο ελάχιστο:

          • ο πρώτος είναι η προσοχή του οδηγού και το χέρι του, που όταν αλλάζει, αφήνει τιμόνι και μειώνεται η ένταση της προσοχής του στον δρόμο,
          • ο δεύτερος η επιρροή που έχει η αλλαγή ταχύτητας στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που μόνο οι κατέχοντες χρησιμοποιούσαν ασφαλώς.

          γνώμες, αντιρρήσεις, απόψεις κλπ παρακαλώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            greek last edited by

            Εγώ γιατι πιστευα οτι η αλλαγή της ταχύτητας μέσα στην στροφή ίσα ισα ηταν αναγκαία για την επιβράδυνση του οχήματος σε περίπτωση που ειμαστε με λίγο παραπάνω ταχύτητα εισόδου αντι της χρήσης υπερβολικου φρένου?

            Αντίθετα τα νέα στυστήματα ευστάθειας ίσως απαιτουν λιγότερο προσπάθεια ή ελαχιστη παρέμβαση απο τον οδηγό και την χρήση χαμηλότερης ταχύτητας πάνω σε στροφή..

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              coupeas last edited by

              Εγω δεν αλλάζω την παλιά σχολή.Επιλογη ταχυτητας πριν ,κατεβασμα και με την αναλογη γραμμη και γκαζι .
              Θεωρω περιτο στον οδηγο να αλλάζει ταχύτητα μεσα στην στροφή .Ακομα και αν δεν αποσπαται η προσοχη και τα ηλεκτρονικα δεν αφηνουν να χασει την γραμμη το αυτοκίνητο.
              Ουσιαστικα δεν κερδιζεις τιποτα .Και στην αγωνιστική οδηγηση.
              Άποψή μου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimik last edited by

                Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου, ένα Audi 80 του 91, δεν άλλαζα με τίποτα ταχύτητα μέσα σε στροφή, κυρίως γιατί πατώντας τον συμπλέκτη φοβόμουν ότι με την απώλεια μετάδοσης στιγμιαία θα γλυστρίσει και θα βρεθώ στου χαντακ...

                Με το DSG τώρα δεν έχω κανένα θέμα....φρένα πρίν την στροφή με ταυτόχρονο κατέβασμα 1-2 ταχυτήτων από τα paddles και γκάζι μέχρι κόφτη και την αυτόματη αλλαγή όπυ και αν είναι αυτή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  audipassion last edited by

                  Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης dimik έγραψε:

                    Με το DSG τώρα δεν έχω κανένα θέμα....φρένα πρίν την στροφή με ταυτόχρονο κατέβασμα 1-2 ταχυτήτων από τα paddles και γκάζι μέχρι κόφτη και την αυτόματη αλλαγή όπυ και αν είναι αυτή.

                    βασικά ακριβώς αυτό.
                    Θεωρώ την κίνηση για αλλαγή ταχύτητας πάνω στη στροφή λάθος χειρισμό, αλλά ανάλογα με το 'πόσο θα σου κοστίσει', έχει να κάνει και με το πόσο οριακά μπαίνεις στη στροφή.
                    Από την άλλη με το DSG έχω αναθεωρήσει λίγο για το αν πειράζει να αλλάξεις μέσα στη στροφή ή όχι.Από τη στιγμή που η αλλαγή ταχύτητας είναι ακαριαία (σχεδόν), και λάθος επιλογή ταχύτητας να κάνεις πριν, δε σε πειράζει, αφού ένα κλικ στο (-) σε χωρίζει από την σωστή(?) επιλογή ταχύτητας.

                    Ο μόνος λόγος για να αλλάξεις ταχύτητα μέσα στη στροφή για μένα είναι το ....'παντιλίκι' που βοηθάει η σύμπλεξη-αποσύμπλεξη (βάζοντας μικρότερη ταχύτητα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kacey last edited by

                      Για το θεμα του τοπικ, μην συγκρινεται το DSG με οτιδηποτε αλλο γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ειναι αλλαγη ταχυτητας, οσον αφορα την ουσια. Η παροχη δυναμης ειναι αδιακοπτη, χωρις τρανταγματα κ ασε-πατα (οσον αφορα το αυτοκινητο) κ χωρις την απωλεια προσοχης κ την μετακινηση του χεριου στον λεβιε (οσον αφορα τον οδηγο). Ειναι σαν να επιταχυνει συνεχομενα το αυτοκινητο μεσα σε μια πολυ μακρυα σχεση μεταδοσης, οσο αντεχει η προσφυση, αστο να ανεβαζει ταχυτητες.

                      Σε ΟΛΑ τα αλλα, δεν αλλαζουμε ταχυτητα μεσα στην στροφη για ακριβως τους παραπανω λογους. Φρενα πριν (ισως κ μεσα σ)την στροφη, κατεβασμα στην σωστη ταχυτητα κ ανεβασμα μετα την στροφη ή στην εξοδο της. Οχι κατα την διαρκεια.

                      ΥΓ Ολα αυτα βεβαια οταν μιλαμε για 'οδηγηση'. Το να αλλαξει ταχυτητα σε μια μετρια στροφη της ΑΟ επειδη επιταχυνεις, ειναι ασχετο απο αυτη την συζητηση κ ασημαντο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                        Εγω δεν αλλάζω την παλιά σχολή.Επιλογη ταχυτητας πριν ,κατεβασμα και με την αναλογη γραμμη και γκαζι .
                        Θεωρω περιτο στον οδηγο να αλλάζει ταχύτητα μεσα στην στροφή .Ακομα και αν δεν αποσπαται η προσοχη και τα ηλεκτρονικα δεν αφηνουν να χασει την γραμμη το αυτοκίνητο.
                        Ουσιαστικα δεν κερδιζεις τιποτα .Και στην αγωνιστική οδηγηση.
                        Άποψή μου!

                        **Μαζί σου!**Να βγάλουμε όμως και ποσοστιαία αναλογία των απαντήσεων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • 4
                          4mhtsos last edited by

                          Den yparxei logos na yparxoun trantagmata an kaneis swsto sygxronismo nomizw.Den eimai sigouros omws giati rwtas file Kwstantine.Mipws ennoeis poios einai o pio grhgoros tropos na pareis mia strofh kai an se empodizei h allagh?H mono to thema asfaleias se endiaferei?

                          Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish [mod]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • P
                            pico last edited by

                            Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                            Εγω δεν αλλάζω την παλιά σχολή.Επιλογη ταχυτητας πριν ,κατεβασμα και με την αναλογη γραμμη και γκαζι .
                            Θεωρω περιτο στον οδηγο να αλλάζει ταχύτητα μεσα στην στροφή .Ακομα και αν δεν αποσπαται η προσοχη και τα ηλεκτρονικα δεν αφηνουν να χασει την γραμμη το αυτοκίνητο.
                            Ουσιαστικα δεν κερδιζεις τιποτα .Και στην αγωνιστική οδηγηση.
                            Άποψή μου!

                            Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .

                            Και ομαλό φρενάρισμα να προσθέσω, αν και αυτό πάει συνδυαστικά με την αλλαγή ταχύτητας για μένα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • K
                                kotetsi last edited by

                                Ναι, εγώ στις ανηφορικές, γιατί πάντα υπερεκτιμώ το φιατάκι και μένω κρεμασμένος από δύναμη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                  υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;

                                  Εδώ υπάρχει άτομο που πηγαίνει με 130 στις 40 εκκλησιές, τι να λέμε.......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    greek last edited by

                                    Σωστα, δεν πρέπει να τα κρίνουμε όλα πάντα με αγωνιστικές γραμμές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                      υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;

                                      Εδώ υπάρχει άτομο που πηγαίνει με 130 στις 40 εκκλησιές, τι να λέμε.......

                                      ποιος , που , ποτε , γιατι;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        pro_crossaro last edited by

                                        Εγώ όταν έχω όρεξη για παιχνίδια κατεβάζω πριν τη στροφή. Ποτέ πάνω στη στροφή. Εκτός αν είναι ανοιχτή καμπή και ξεμείνω από δύναμη (με το 323 εύκολα), ή πρέπει να μειώσω ταχύτητα άμεσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          imago last edited by

                                          Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                          Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .

                                          Νομίζω αυτό είναι το ασφαλέστερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • V
                                            vellerefontis last edited by

                                            Ο χρήστης imago έγραψε:

                                            Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .

                                            Νομίζω αυτό είναι το ασφαλέστερο.

                                            όλα σχετικά είναι... αρκετά ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις μέχρι τώρα! ευχαριστώ... περιμένω κι άλλους

                                            για το honore πάντως, εγώ κατεβάζω όπου να΄ναι και απλά προσέχω την όλη διαδικασία και φυσικά εκμεταλλεύομαι και τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με το τι θέλω να πετύχω κατά την κίνηση μου μέσα και μετά την στροφή...

                                            βέβαια υπάρχουν και στιγμές που όσο και καλός να ήμουν δεν θα μπορούσα να αλλάξω ταχύτητα μέσα στην στροφή αλλά μόνο πριν. Πάντως κι εγώ παλαιότερα πίστευα ότι είναι ιεροσυλία το 'μέσα' αλλά μετά από λίγα χρονάκια τριβής είδα τον ήλιο τον αληθινό και πάω όπως να΄ναι...

                                            έχει και την πλάκα του έτσι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr