-
τώρα, με τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά ευστάθειας και στα ημιαυτόματα κιβώτια αυτοκινήτων δύο από τους σημαντικούς λόγους που 'απαγόρευαν' την αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου μέσα στην στροφή, έχουν εξαλειφθεί ή μειωθεί στο ελάχιστο:
- ο πρώτος είναι η προσοχή του οδηγού και το χέρι του, που όταν αλλάζει, αφήνει τιμόνι και μειώνεται η ένταση της προσοχής του στον δρόμο,
- ο δεύτερος η επιρροή που έχει η αλλαγή ταχύτητας στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που μόνο οι κατέχοντες χρησιμοποιούσαν ασφαλώς.
γνώμες, αντιρρήσεις, απόψεις κλπ παρακαλώ...
-
τώρα, με τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά ευστάθειας και στα ημιαυτόματα κιβώτια αυτοκινήτων δύο από τους σημαντικούς λόγους που 'απαγόρευαν' την αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου μέσα στην στροφή, έχουν εξαλειφθεί ή μειωθεί στο ελάχιστο:
- ο πρώτος είναι η προσοχή του οδηγού και το χέρι του, που όταν αλλάζει, αφήνει τιμόνι και μειώνεται η ένταση της προσοχής του στον δρόμο,
- ο δεύτερος η επιρροή που έχει η αλλαγή ταχύτητας στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που μόνο οι κατέχοντες χρησιμοποιούσαν ασφαλώς.
γνώμες, αντιρρήσεις, απόψεις κλπ παρακαλώ...
-
τώρα, με τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά ευστάθειας και στα ημιαυτόματα κιβώτια αυτοκινήτων δύο από τους σημαντικούς λόγους που 'απαγόρευαν' την αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου μέσα στην στροφή, έχουν εξαλειφθεί ή μειωθεί στο ελάχιστο:
- ο πρώτος είναι η προσοχή του οδηγού και το χέρι του, που όταν αλλάζει, αφήνει τιμόνι και μειώνεται η ένταση της προσοχής του στον δρόμο,
- ο δεύτερος η επιρροή που έχει η αλλαγή ταχύτητας στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που μόνο οι κατέχοντες χρησιμοποιούσαν ασφαλώς.
γνώμες, αντιρρήσεις, απόψεις κλπ παρακαλώ...
-
Εγώ γιατι πιστευα οτι η αλλαγή της ταχύτητας μέσα στην στροφή ίσα ισα ηταν αναγκαία για την επιβράδυνση του οχήματος σε περίπτωση που ειμαστε με λίγο παραπάνω ταχύτητα εισόδου αντι της χρήσης υπερβολικου φρένου?
Αντίθετα τα νέα στυστήματα ευστάθειας ίσως απαιτουν λιγότερο προσπάθεια ή ελαχιστη παρέμβαση απο τον οδηγό και την χρήση χαμηλότερης ταχύτητας πάνω σε στροφή..
-
Εγω δεν αλλάζω την παλιά σχολή.Επιλογη ταχυτητας πριν ,κατεβασμα και με την αναλογη γραμμη και γκαζι .
Θεωρω περιτο στον οδηγο να αλλάζει ταχύτητα μεσα στην στροφή .Ακομα και αν δεν αποσπαται η προσοχη και τα ηλεκτρονικα δεν αφηνουν να χασει την γραμμη το αυτοκίνητο.
Ουσιαστικα δεν κερδιζεις τιποτα .Και στην αγωνιστική οδηγηση.
Άποψή μου! -
Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου, ένα Audi 80 του 91, δεν άλλαζα με τίποτα ταχύτητα μέσα σε στροφή, κυρίως γιατί πατώντας τον συμπλέκτη φοβόμουν ότι με την απώλεια μετάδοσης στιγμιαία θα γλυστρίσει και θα βρεθώ στου χαντακ...
Με το DSG τώρα δεν έχω κανένα θέμα....φρένα πρίν την στροφή με ταυτόχρονο κατέβασμα 1-2 ταχυτήτων από τα paddles και γκάζι μέχρι κόφτη και την αυτόματη αλλαγή όπυ και αν είναι αυτή.
-
Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Με το DSG τώρα δεν έχω κανένα θέμα....φρένα πρίν την στροφή με ταυτόχρονο κατέβασμα 1-2 ταχυτήτων από τα paddles και γκάζι μέχρι κόφτη και την αυτόματη αλλαγή όπυ και αν είναι αυτή.
βασικά ακριβώς αυτό.
Θεωρώ την κίνηση για αλλαγή ταχύτητας πάνω στη στροφή λάθος χειρισμό, αλλά ανάλογα με το 'πόσο θα σου κοστίσει', έχει να κάνει και με το πόσο οριακά μπαίνεις στη στροφή.
Από την άλλη με το DSG έχω αναθεωρήσει λίγο για το αν πειράζει να αλλάξεις μέσα στη στροφή ή όχι.Από τη στιγμή που η αλλαγή ταχύτητας είναι ακαριαία (σχεδόν), και λάθος επιλογή ταχύτητας να κάνεις πριν, δε σε πειράζει, αφού ένα κλικ στο (-) σε χωρίζει από την σωστή(?) επιλογή ταχύτητας.Ο μόνος λόγος για να αλλάξεις ταχύτητα μέσα στη στροφή για μένα είναι το ....'παντιλίκι' που βοηθάει η σύμπλεξη-αποσύμπλεξη (βάζοντας μικρότερη ταχύτητα).
-
Για το θεμα του τοπικ, μην συγκρινεται το DSG με οτιδηποτε αλλο γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ειναι αλλαγη ταχυτητας, οσον αφορα την ουσια. Η παροχη δυναμης ειναι αδιακοπτη, χωρις τρανταγματα κ ασε-πατα (οσον αφορα το αυτοκινητο) κ χωρις την απωλεια προσοχης κ την μετακινηση του χεριου στον λεβιε (οσον αφορα τον οδηγο). Ειναι σαν να επιταχυνει συνεχομενα το αυτοκινητο μεσα σε μια πολυ μακρυα σχεση μεταδοσης, οσο αντεχει η προσφυση, αστο να ανεβαζει ταχυτητες.
Σε ΟΛΑ τα αλλα, δεν αλλαζουμε ταχυτητα μεσα στην στροφη για ακριβως τους παραπανω λογους. Φρενα πριν (ισως κ μεσα σ)την στροφη, κατεβασμα στην σωστη ταχυτητα κ ανεβασμα μετα την στροφη ή στην εξοδο της. Οχι κατα την διαρκεια.
ΥΓ Ολα αυτα βεβαια οταν μιλαμε για 'οδηγηση'. Το να αλλαξει ταχυτητα σε μια μετρια στροφη της ΑΟ επειδη επιταχυνεις, ειναι ασχετο απο αυτη την συζητηση κ ασημαντο.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εγω δεν αλλάζω την παλιά σχολή.Επιλογη ταχυτητας πριν ,κατεβασμα και με την αναλογη γραμμη και γκαζι .
Θεωρω περιτο στον οδηγο να αλλάζει ταχύτητα μεσα στην στροφή .Ακομα και αν δεν αποσπαται η προσοχη και τα ηλεκτρονικα δεν αφηνουν να χασει την γραμμη το αυτοκίνητο.
Ουσιαστικα δεν κερδιζεις τιποτα .Και στην αγωνιστική οδηγηση.
Άποψή μου!**Μαζί σου!**Να βγάλουμε όμως και ποσοστιαία αναλογία των απαντήσεων.
-
Den yparxei logos na yparxoun trantagmata an kaneis swsto sygxronismo nomizw.Den eimai sigouros omws giati rwtas file Kwstantine.Mipws ennoeis poios einai o pio grhgoros tropos na pareis mia strofh kai an se empodizei h allagh?H mono to thema asfaleias se endiaferei?
Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish [mod]
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εγω δεν αλλάζω την παλιά σχολή.Επιλογη ταχυτητας πριν ,κατεβασμα και με την αναλογη γραμμη και γκαζι .
Θεωρω περιτο στον οδηγο να αλλάζει ταχύτητα μεσα στην στροφή .Ακομα και αν δεν αποσπαται η προσοχη και τα ηλεκτρονικα δεν αφηνουν να χασει την γραμμη το αυτοκίνητο.
Ουσιαστικα δεν κερδιζεις τιποτα .Και στην αγωνιστική οδηγηση.
Άποψή μου!Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .
Και ομαλό φρενάρισμα να προσθέσω, αν και αυτό πάει συνδυαστικά με την αλλαγή ταχύτητας για μένα.
-
υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;
-
Ναι, εγώ στις ανηφορικές, γιατί πάντα υπερεκτιμώ το φιατάκι και μένω κρεμασμένος από δύναμη.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;Εδώ υπάρχει άτομο που πηγαίνει με 130 στις 40 εκκλησιές, τι να λέμε.......
-
Σωστα, δεν πρέπει να τα κρίνουμε όλα πάντα με αγωνιστικές γραμμές.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
υπαρχει ατομο που αλλαζει ταχυτητα μεσα στην στροφη;
Εδώ υπάρχει άτομο που πηγαίνει με 130 στις 40 εκκλησιές, τι να λέμε.......
ποιος , που , ποτε , γιατι;;;
-
Εγώ όταν έχω όρεξη για παιχνίδια κατεβάζω πριν τη στροφή. Ποτέ πάνω στη στροφή. Εκτός αν είναι ανοιχτή καμπή και ξεμείνω από δύναμη (με το 323 εύκολα), ή πρέπει να μειώσω ταχύτητα άμεσα.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .Νομίζω αυτό είναι το ασφαλέστερο.
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Κλασικά κατέβασμα από πρίν , αργή είσοδος γρήγορη έξοδος .
Νομίζω αυτό είναι το ασφαλέστερο.
όλα σχετικά είναι... αρκετά ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις μέχρι τώρα! ευχαριστώ... περιμένω κι άλλους
για το honore πάντως, εγώ κατεβάζω όπου να΄ναι και απλά προσέχω την όλη διαδικασία και φυσικά εκμεταλλεύομαι και τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με το τι θέλω να πετύχω κατά την κίνηση μου μέσα και μετά την στροφή...
βέβαια υπάρχουν και στιγμές που όσο και καλός να ήμουν δεν θα μπορούσα να αλλάξω ταχύτητα μέσα στην στροφή αλλά μόνο πριν. Πάντως κι εγώ παλαιότερα πίστευα ότι είναι ιεροσυλία το 'μέσα' αλλά μετά από λίγα χρονάκια τριβής είδα τον ήλιο τον αληθινό και πάω όπως να΄ναι...
έχει και την πλάκα του έτσι...
...αλλάζω ταχύτητα μέσα στην στροφή?!?