Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ξαφνικα τραβαει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ξαφνικα τραβαει
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karavlaxos last edited by

      Καλησπερα
      Χτες μου συνεβει κατι περιεργο και ξαφνικο. Στην αθηνων-κορινθου και για μεγαλη διανυθεισα αποσταση ενιωθα τραβηγμα στα δεξια τοσο που επρεπε να εχω συνεχως το τιμονι 2-3 μοιρες προς τα αριστερα για να παω ευθεια. Ο δρομος ηταν φαινομενικα ευθειος χωρις ομως να μπορω να πω με σιγουρια οτι δεν υπηρχε ελαφρα κλιση, ουτε μπορω να αποκλεισω το γεγονος των εντονων πλαγιων ανεμων χωρις ομως να μπορω και να το επιβαιβεωσω.
      Μιας και αυτο με παραξενεψε, το εβγαλα σημερα και πηγα σε σημειο που μπορουσα να το παω με διαφορες ταχυτητες σε, παλι φαινομενικα, ευθειο δρομο. Ξεκινησα εχοντας το οχημα, οσο μπορω να ειμαι σιγουρος, ευθεια και τραβαγε παλι στα δεξια οταν πηγαινα σιγα. Μετα το δοκιμασα γρηγορα. Οταν πηγαινα γρηγορα περα απο μερικες μικροδιορθωσεις που εκανα στην αρχη μετα μπορω να πω με σιγουρια πως πηγαινε ευθεια με το τιμονι στα ισια.
      Τα προβληματα της υποθεσης ειναι οτι:

      1. Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος οτι κανεις απο τους δυο δρομους ηταν απολυτα ευθειος μιας και μια κλιση 2-3 στο τιμονι ισως να μην ηταν αντιληπτο απο το ματι μου.
      2. Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος (σημερα) οτι στην δοκιμη με μικρη ταχυτητα το οχημα ηταν ευθεια οταν ξεκινησε και δεν ηταν τοποθετημενο εστω και ελαφρως στραβα προς τα δεξια, με αποτελεσμα να πηγαινει προς τα εκει.
      3. Αν ηταν προβλημα ευθυγραμμισης θα επρεπε να πηγαινει συνεχεια προς τα δεξια, κατι το οποιο δεν συναιβει στο τελευταιο 'τεστ'.
      4. Την τελευταια φορα που το οδηγησα (πριν το χτεσινο τραβηγμα) δεν θυμαμαι να τραβαγε ή αν με τραβαγε δεν ηταν τοσο αισθητο. Επισης τοτε ελεγξα και την πιεση στα ελαστικα. Παιζει να υπηρχε μια διαφορα 1-1.5 το πολυ 2 psi που δεν νομιζω να μπορει να προκαλεσει τραβηγμα μιας και ειναι μικρη.

      Αν καποιος καταλαβαινει κατι ας μου πει και μενα να βγω λιγο απο το αδιεξοδο, πριν το παω σε μαστορα ο οποιος μπορει να μου πει και ψεματα ωστε να 'κανει ευθυγραμμιση' για να μου τα παρει και μονο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karavlaxos last edited by

        Καλησπερα
        Χτες μου συνεβει κατι περιεργο και ξαφνικο. Στην αθηνων-κορινθου και για μεγαλη διανυθεισα αποσταση ενιωθα τραβηγμα στα δεξια τοσο που επρεπε να εχω συνεχως το τιμονι 2-3 μοιρες προς τα αριστερα για να παω ευθεια. Ο δρομος ηταν φαινομενικα ευθειος χωρις ομως να μπορω να πω με σιγουρια οτι δεν υπηρχε ελαφρα κλιση, ουτε μπορω να αποκλεισω το γεγονος των εντονων πλαγιων ανεμων χωρις ομως να μπορω και να το επιβαιβεωσω.
        Μιας και αυτο με παραξενεψε, το εβγαλα σημερα και πηγα σε σημειο που μπορουσα να το παω με διαφορες ταχυτητες σε, παλι φαινομενικα, ευθειο δρομο. Ξεκινησα εχοντας το οχημα, οσο μπορω να ειμαι σιγουρος, ευθεια και τραβαγε παλι στα δεξια οταν πηγαινα σιγα. Μετα το δοκιμασα γρηγορα. Οταν πηγαινα γρηγορα περα απο μερικες μικροδιορθωσεις που εκανα στην αρχη μετα μπορω να πω με σιγουρια πως πηγαινε ευθεια με το τιμονι στα ισια.
        Τα προβληματα της υποθεσης ειναι οτι:

        1. Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος οτι κανεις απο τους δυο δρομους ηταν απολυτα ευθειος μιας και μια κλιση 2-3 στο τιμονι ισως να μην ηταν αντιληπτο απο το ματι μου.
        2. Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος (σημερα) οτι στην δοκιμη με μικρη ταχυτητα το οχημα ηταν ευθεια οταν ξεκινησε και δεν ηταν τοποθετημενο εστω και ελαφρως στραβα προς τα δεξια, με αποτελεσμα να πηγαινει προς τα εκει.
        3. Αν ηταν προβλημα ευθυγραμμισης θα επρεπε να πηγαινει συνεχεια προς τα δεξια, κατι το οποιο δεν συναιβει στο τελευταιο 'τεστ'.
        4. Την τελευταια φορα που το οδηγησα (πριν το χτεσινο τραβηγμα) δεν θυμαμαι να τραβαγε ή αν με τραβαγε δεν ηταν τοσο αισθητο. Επισης τοτε ελεγξα και την πιεση στα ελαστικα. Παιζει να υπηρχε μια διαφορα 1-1.5 το πολυ 2 psi που δεν νομιζω να μπορει να προκαλεσει τραβηγμα μιας και ειναι μικρη.

        Αν καποιος καταλαβαινει κατι ας μου πει και μενα να βγω λιγο απο το αδιεξοδο, πριν το παω σε μαστορα ο οποιος μπορει να μου πει και ψεματα ωστε να 'κανει ευθυγραμμιση' για να μου τα παρει και μονο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karavlaxos last edited by

          Καλησπερα
          Χτες μου συνεβει κατι περιεργο και ξαφνικο. Στην αθηνων-κορινθου και για μεγαλη διανυθεισα αποσταση ενιωθα τραβηγμα στα δεξια τοσο που επρεπε να εχω συνεχως το τιμονι 2-3 μοιρες προς τα αριστερα για να παω ευθεια. Ο δρομος ηταν φαινομενικα ευθειος χωρις ομως να μπορω να πω με σιγουρια οτι δεν υπηρχε ελαφρα κλιση, ουτε μπορω να αποκλεισω το γεγονος των εντονων πλαγιων ανεμων χωρις ομως να μπορω και να το επιβαιβεωσω.
          Μιας και αυτο με παραξενεψε, το εβγαλα σημερα και πηγα σε σημειο που μπορουσα να το παω με διαφορες ταχυτητες σε, παλι φαινομενικα, ευθειο δρομο. Ξεκινησα εχοντας το οχημα, οσο μπορω να ειμαι σιγουρος, ευθεια και τραβαγε παλι στα δεξια οταν πηγαινα σιγα. Μετα το δοκιμασα γρηγορα. Οταν πηγαινα γρηγορα περα απο μερικες μικροδιορθωσεις που εκανα στην αρχη μετα μπορω να πω με σιγουρια πως πηγαινε ευθεια με το τιμονι στα ισια.
          Τα προβληματα της υποθεσης ειναι οτι:

          1. Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος οτι κανεις απο τους δυο δρομους ηταν απολυτα ευθειος μιας και μια κλιση 2-3 στο τιμονι ισως να μην ηταν αντιληπτο απο το ματι μου.
          2. Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος (σημερα) οτι στην δοκιμη με μικρη ταχυτητα το οχημα ηταν ευθεια οταν ξεκινησε και δεν ηταν τοποθετημενο εστω και ελαφρως στραβα προς τα δεξια, με αποτελεσμα να πηγαινει προς τα εκει.
          3. Αν ηταν προβλημα ευθυγραμμισης θα επρεπε να πηγαινει συνεχεια προς τα δεξια, κατι το οποιο δεν συναιβει στο τελευταιο 'τεστ'.
          4. Την τελευταια φορα που το οδηγησα (πριν το χτεσινο τραβηγμα) δεν θυμαμαι να τραβαγε ή αν με τραβαγε δεν ηταν τοσο αισθητο. Επισης τοτε ελεγξα και την πιεση στα ελαστικα. Παιζει να υπηρχε μια διαφορα 1-1.5 το πολυ 2 psi που δεν νομιζω να μπορει να προκαλεσει τραβηγμα μιας και ειναι μικρη.

          Αν καποιος καταλαβαινει κατι ας μου πει και μενα να βγω λιγο απο το αδιεξοδο, πριν το παω σε μαστορα ο οποιος μπορει να μου πει και ψεματα ωστε να 'κανει ευθυγραμμιση' για να μου τα παρει και μονο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Ισορροπησε την πιεση στα ελαστικα σου κ καν'το ξανα το τεστ!!! Παντως δε μπορει ολοι οι δρομοι να ειναι στραβοι!! κατι αλλο, αν αφησεις το τιμονι κ ξεκινησεις πηγαινει ευθεια το αυτοκινητο η εχει παλι την ταση να πηγαινει δεξια???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bathan
              bathan last edited by

              Για ποιό αυτοκίνητο μιλάμε ;

              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                shark40 last edited by

                Kατ' αρχήν δέν μας είπες τι αυτοκίνητο έχεις, άν έχει ιστορικό τρακαρίσματος ή ιστορικό γούβας των ελληνικών δρόμων (σπασμένο λάστιχο,ζάντα,ψαλίδι,κ.λπ)
                Σίγουρα δέν 'στράβωσαν' ξαφνικά όλοι οι δρόμοι αλλα ούτε και το αμάξι σου στα καλά καθούμενα..
                Ανομοιόμορφη πρόσφυση στο δρόμο μπορεί να υπάρχει λόγω κακής κατασκευής του δρόμου, ναι είναι πιθανόν και μου έχει συμβεί και μένα στη Αθηνών -Κορίνθου.
                Σε πρώτη φάση να μετρήσεις την πίεση στα λάστιχα και μάλιστα στο πιό κοντινό βενζινάδικο ώστε η θερμοκρασία τους να είναι χαμηλή, άν για παράδειγμα βάζεις 28 πίεση τότε βάλε 28 στο εμπρός αριστερό και 32-33 στο εμπρός δεξί, άν δέν δείς διαφορά τότε δοκίμασε και πίσω ακριβώς το ίδιο με 28 στους εμπρός τροχούς. Αν το αμάξι συμπεριφέρεται σωστά με αυτη τη δοκιμή τότε το πρόβλημα υπάρχει στα λάστιχα (διαφορά γόμμας) οπότε πάς Βουλκανιζατέρ για αλλαγή θέσεων των ελαστικών σου απο εμπρός-πίσω,αριστερά-δεξιά ή χιαστή (ότι είναι εφικτό και ότι συστήνει ο κατασκευαστής) ωστε να σταματήσει το πρόβλημα.
                Αν το πρόβλημα συνεχίσει και μετά τις δοκιμές της πίεσης τότε έχεις πρόβλημα ευθυγράμισης ή συμβαίνει κάτι άλλο. Η ευθυγράμιση (ουσιαστικά η σύγκλιση θέλει ρύθμισμα άν δέν υπάρχει καποιο σοβαρό πρόβλημα (στραβό ψαλίδι,κ.λ.π)) κοστίζει γύρω στα 20-30 ευρώ, μηδαμινό ποσό πιστεύω..
                Ανομοιόμορφη Φθορά των ελαστικών στην εξωτερική ή στην εσωτερική πλευρά τους (ιδίως μπροστά) μαρτυρά οτι υπάρχει πρόβλημα ευθυγράμισης.
                Οσον αφορά τις δοκιμές, διαλέγουμε μία ευθεία,με σταθερή ταχύτητα, ευθυγραμίζουμε το αμάξι σχετικά με τον δρόμο και αφήνουμε το τιμόνι 'σχετικά' ελεύθερο,άν το όχημα άλλάζει πορεία ή όταν φρενάρουμε με το τιμόνι 'σχετικά' ελεύθερο τότε έχουμε πρόβλημα.
                παράδειγμα: με 3η γύρω στα 50χλμ, 'αφήνουμε' το τιμόνι, άν το όχημα αποκλίνει 1-2 μέτρα της πορείας του στα 50 μέτρα που διανύουμε τότε το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό, δηλαδή όσο πιό σύντομα και πιό πολύ παρεκλίνει τόσο σοβαρότερο και το πρόβλημα. Το ίδιο ακριβώς γίνεται και με μεγαλύτερες ταχύτητες. Το ξεκίνημα 'υποτίθεται' με ευθείο τιμόνι είναι αστείο. Αυτά με τις δοκιμές.. Δοκίμασε ότι σου είπα και τα λέμε πάλι..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr