-
Απλά για παραδειγματισμό.
Meanwhile in Finland.
http://jollatides.com/2012/10/04/new-jo ... confirmed/Ανοιχτό λογισμικό (meego/mer στην ουσία linux) με custom UI + άτομα που διώχτηκαν απο τη Nokia μετά την παπαριά με την Ms και τσούπ νέα εταιρία κινητών. Έχουν κάνει ήδη συμφωνία με άτομα στην κίνα και έχουν και επενδύσεις και απο εκεί.
Κρέπα μπουγάτσα τοστ, frozen yogurt και φωτοβολταικά.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Sato: Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99
ΑΙΤΗΣΗ υπαγωγής στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα υπέβαλε η εταιρία επίπλων Sato, συνεχίζοντας ωστόσο τη λειτουργία της μέσα από την υλοποίηση ενός προγράμματος αναδιάρθρωσης που δρομολογεί η εισηγμένη. Σημειώνεται ότι η αίτηση θα εκδικαστεί στις 31 Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από τη χθεσινή προσφυγή είχαν προηγηθεί συζητήσεις με τους πιστωτές σχετικά με την εύρεση ενός βιώσιμου σχεδίου ανάπτυξης της εταιρίας, στο οποίο συγκαταλέγονται:
• Η ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της εταιρίας.
• Η αναδιάρθρωση στο μέτωπο των πωλήσεων, των δικτύων και των προϊόντων.
• Η αξιοποίηση του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης.
• Η αξιοποίηση της υπάρχουσα ακίνητης περιουσίας.
• Η βελτίωση της χρηματοοικονομικής δομής της εταιρίας.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, στο τραπέζι έχει πέσει και το σενάριο της συμμετοχής των τραπεζών στο μετοχικό κεφάλαιο της Sato μέσα από κεφαλαιοποίηση δανεισμού.
Στελέχη της διοίκησης τόνιζαν με αφορμή την παραπάνω εξέλιξη ότι η «η αγορά επίπλων έχει υποστεί τρομερή καθίζηση στην Ελλάδα εξαιτίας της κρίσης που χειμάζει τον επιχειρηματικό κόσμο. Οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των επαγγελματικών προϊόντων είναι οι πρώτες που μπαίνουν στην κρίση και οι τελευταίες που εξέρχονται από αυτήν. Την τελευταία τριετία το αγοραστικό κοινό ήταν ανύπαρκτο».
Σημειώνεται ότι ο ιδρυτής της ιστορικής αλυσίδας επίπλων Σ. Θεοδωρίδης εδώ και χρόνια δεν συμμετέχει στο δ.σ. της Sato, έχοντας παραδώσει τη διοίκηση της εταιρίας στον γιο του, Γιώργο. Σήμερα ο κ. Θεοδωρίδης είναι ο πρόεδρος του δ.σ. της Pasal Development που έχει αναπτύξει το εμπορικό κέντρο Athens Heart και αντιπρόεδρος της Trastor.Επίσημη ανακοίνωση
Η εταιρία «SATO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΔΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΟΥ» ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία εξυγίανσης του άρθρου 99 του Ν. 3588/2007, ως ισχύει τροποποιηθείς, η οποία πρόκειται να εκδικαστεί από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, καθώς και αίτηση λήψης προληπτικών μέτρων, η συζήτηση της οποίας προσδιορίστηκε να λάβει χώρα την 31.01.2013. Παράλληλα, με προσωρινή διαταγή του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ανεστάλησαν οι ατομικές και συλλογικές διώξεις των πιστωτών κατά της εταιρίας και των συνυπεύθυνων με αυτήν προσώπων έως και την εκδίκαση της αιτήσεως.
Η ενέργεια αυτή κρίνεται απαραίτητη για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της εταιρίας με στόχο την εξοικονόμηση ρευστότητας και την υλοποίηση του αναπτυξιακού της προγράμματος, στο πλαίσιο της δυσμενούς κατάστασης την οποία διανύει η ελληνική οικονομία.
Η εταιρία θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για οποιαδήποτε εξέλιξη.http://www.express.gr/news/business/645458oz_20121002645458.php3
Ειλικρινά δεν λυπάμαι καθόλου για την Sato και ας λέμε τα γνωστά ότι είναι Ελληνική εταιρία κλπ. Όπως είχα αναφέρει και παλιότερα είχα αγοράσει καρέκλα μια τριετία πριν από την Sato και το μετάνιωσα, για το κόστος, την ποιότητα του προϊόντος αλλά κυρίως την συμπεριφορά τους.
Θα πρέπει να τονίσω πως αν και είχα αγοράσει όλα τα έπιπλα μου από το ΙΚΕΑ, επέμενα στην αγορά της καρέκλας από την SATO, καθώς η προηγούμενη καρέκλα που είχα από αυτούς ήταν πολύ άνετη και ανθεκτική (την έχω ακόμη). Σε αντίθεση με την πρώτη, η δεύτερη δεν ήταν δική τους κατασκευής (εισαγωγή από Πολωνία νομίζω), χωρίς να είναι όμως αντίστοιχα φτηνότερη.Σχετικά με την συμπεριφορά προς τον πελάτη, πρακτικά σε υποχρέωναν να πληρώσεις μεταφορικά (νομίζω πως ήταν γύρω στο 11% της τιμής αγοράς), μιας και οι αποθήκες ήταν ανοιχτές 2ή3 πρωινά την εβδομάδα, ώρες εργάσιμες. Χρειάστηκε να τους περιμένω δύο πρωινά (η μητέρα μου πρακτικά μιας και εγώ ήμουν στη δουλειά) για να φέρουν και να συναρμολογήσουν ΜΙΑ καρέκλα, ενώ χωρίς να τους το έχω επιτρέψει μου έστελναν κατά καιρούς διαφημιστικά μηνύματα στο κινητό. Ταυτόχρονα δε σου έδιναν την δυνατότητα να βγεις από την λίστα τους ώστε να πάψεις πλέον να δέχεσαι τα μηνύματα τους (υπήρχε ένα τηλέφωνο που σχετίζονταν με την προσφορά στο οποίο όποτε πήρα ποτέ δε το σήκωναν).
Την ίδια στιγμή η εντυπώσεις μου από το αντίπαλο στρατόπεδο, το ΙΚΕΑ η μέρα με την νύχτα. Δυστυχώς το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η τιμή ώστε με διαρκείς εκπτώσεις 50% στα προϊόντα σου να είσαι ανταγωνιστικός. Εκτός του ότι αυτό το μόνιμο 50% του ENTOS με πρόσβαλε ως καταναλωτή, καθώς ένιωθα πως τόσα χρόνια πουλούσαν στην διπλάσια τιμή
Γιατί άλλο να κάνεις προσφορές σε κάποια προϊόντα για ορισμένο διάστημα και άλλο να καταλήγεις στο τέλος να είσαι συνέχεια στο 50%. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ειλικρινά δεν λυπάμαι καθόλου για την Sato και ας λέμε τα γνωστά ότι είναι Ελληνική εταιρία κλπ. Όπως είχα αναφέρει και παλιότερα είχα αγοράσει καρέκλα μια τριετία πριν από την Sato και το μετάνιωσα, για το κόστος, την ποιότητα του προϊόντος αλλά κυρίως την συμπεριφορά τους.
Θα πρέπει να τονίσω πως αν και είχα αγοράσει όλα τα έπιπλα μου από το ΙΚΕΑ, επέμενα στην αγορά της καρέκλας από την SATO, καθώς η προηγούμενη καρέκλα που είχα από αυτούς ήταν πολύ άνετη και ανθεκτική (την έχω ακόμη). Σε αντίθεση με την πρώτη, η δεύτερη δεν ήταν δική τους κατασκευής (εισαγωγή από Πολωνία νομίζω), χωρίς να είναι όμως αντίστοιχα φτηνότερη.Η ποιότητα των προϊόντων είχε πέσει αρκετά μετά τις εξαγορές που έκανε σε Γερμανία και Τουρκία. Τώρα πούλησε τα εκεί εργοστάσια... Επένδυσε στην επέκταση χωρίς να προσέξει όπως πρέπει την ποιότητα.
Οι καλύτερες καρέκλες γραφείου είναι μακράν οι καρέκλες του ΔΡΟΜΕΑ. Είναι άλλωστε και ο μόνος που έχει στην Ελλάδα χυτήριο εξαρτημάτων για τις καρέκλες που παράγει. Οι τιμές είναι τσιμπημένες αλλά για κάποιον που κάθεται ώρες η διαφορά είναι μέρα με τη νύχτα με όλες τις υπόλοιπες. Η στήριξη της μέσης είναι απίστευτη, το ίδιο και η κατασκευή και συναρμολόγησή τους. http://www.dromeas.gr
-
Συμφωνω! Εχω μια σειρα Ε απο το 2000 και δεν μπορω να κατσω αλλου πια.
Κι εδω ομως υπαρχουν προβληματα, τα μαγαζια τους κλεινουν καθε μερα και μαλλον τους κρατανε οι εξαγωγες τους. -
Βίντεο από την επίσκεψη της εκπομπής της ΕΤ3 '2 πετάλια δρόμος' στο εργοστάσιο της IDEAL Bikes http://www.idealbikes.net (Ν. Μανιατόπουλος Α.Ε.) στην Πάτρα. Το ρεπορτάζ για το εργοστάσιο ξεκινάει από το 19ο λεπτό. http://www.ert.gr/webtv/et3/item/7252-Patra-(episkepsh-Ideal-Bikes)-08-09-2012#.UG67Kk11GSo
To promo video της IDEAL
Youtube VideoΗ IDEAL πραγματοποίησε πωλήσεις το 2011 ύψους 18.813.286,46 ευρώ (έναντι 18.001.290,78 το 2010) και κέρδη προ φόρων 764.399,90 ευρώ έναντι κερδών ύψους 238.153,74 το 2010 (αύξηση κερδών 221% !!!!). Η IDEAL απασχολεί στο εργοστάσιο παραγωγής ποδηλάτων της Πάτρας 120 εργαζόμενους ενώ μεγάλο μέρος της παραγωγής εξάγεται σε Γερμανία, Σουηδία, Αγγλία, Αυστρία, Ισπανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Δανία, Νορβηγία, Φινλανδία, Τουρκία, Πορτογαλία, Μάλτα, Ισραήλ, Κύπρο και Ρουμανία.
Η ίδια εκπομπή επισκεπτόμενη τη Ρόδο επισκέφθηκε και τη βιοτεχνία παραγωγής χειροποίητων ποδηλάτων FIDUSA (http://www.fidusa.gr).
http://www.ert.gr/webtv/et3/item/5227-19-05-2012#.UG7RFE11GSpΑπόσπασμα από την εκπομπή όπου δείχνει την κατασκευή ενός σκελετού αλουμινίου της FIDUSA
-
Συρρίκνωση 38,2% το 7μηνο στον κλάδο υπόδησης - δέρματος
Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση στην ελληνική βιομηχανία κατέγραψε ο κλάδος υπόδησης - δέρματος κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του τρέχοντος έτους. Η συνολική παραγωγή κατέγραψε κάμψη της τάξεως του 38,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σε συνέχεια μείωσης κατά 14,5% το 2011 έναντι του 2010, κατά 36,9% το 2010 έναντι του 2009 και κατά 14,9% το 2009 έναντι του 2008.Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ), η πτώση του όγκου της παραγωγής κατά το επτάμηνο του τρέχοντος έτους στο σύνολο της βιομηχανίας διαμορφώθηκε στο 6,7%. Σημαντική μείωση της τάξης του 37,8% καταγράφηκε στην παραγωγή υποδημάτων με μέρη από δέρμα, εκτός των αθλητικών υποδημάτων, ενώ μηδενίστηκε η παραγωγή αποτριχωμένων δερμάτων αιγοειδών και προβατοειδών. Αντιθέτως, αναδεικνύοντας πιθανώς μία τάση της εποχής για φθηνότερες λύσεις, αύξηση κατά 8,5% κατέγραψε η παραγωγή υποδημάτων με εξωτερικές σόλες και μέρη από πλαστικό ή ελαστικό, εκτός των αδιάβροχων και αθλητικών υποδημάτων.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο όγκος της παραγωγής στους κλάδους δέρματος και υπόδησης βρέθηκε στο τέλος του φετινού επταμήνου σε επίπεδα κατά 70,1% χαμηλότερα από τα αντίστοιχα του 2005, εξέλιξη που πιστοποιεί τη συρρίκνωση της αγοράς από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση.
Μείωση θέσεων εργασίας
Οπως εύλογα γίνεται αντιληπτό, τα παραπάνω στοιχεία έχουν σαφή συσχέτιση με την εξέλιξη του δείκτη απασχόλησης στους δύο κλάδους, το υπό εξέταση διάστημα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, από το δεύτερο τρίμηνο του 2011 ώς το ίδιο τρίμηνο του 2012 οι θέσεις εργασίας στη βιομηχανία δέρματος και υπόδησης μειώθηκαν σε απόλυτους αριθμούς κατά 1.606.Κατ’ αναλογία, οι απασχολούμενοι περιορίστηκαν σε 2.347 άτομα από 3.953 στις αρχές του δεύτερου τριμήνου του 2011, με την ποσοστιαία μείωση των θέσεων εργασίας να ανέρχεται στο 40,6%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή του κλάδου δέρματος και υπόδησης αντιστοιχούσε στο 0,6% της συνολικής μεταποιητικής βιομηχανίας το 2005, ενώ ο κύκλος εργασιών του αντιστοιχούσε στο 0,5% του συνολικού της ελληνικής μεταποιητικής βιομηχανίας.
-
Ο τρύγος στη Σάμο ολοκληρώθηκε στις 21/9. Για την Ένωση Οινοποιητικών Συνεταιρισμών Σάμου, το 2012 ήταν άλλη μια καλή χρονιά από άποψη ποιότητας. Η ποσότητα των σταφυλιών ήταν περιορισμένη με αποτέλεσμα την αύξηση των βαθμών σακχάρων. Ο ζεστός Αύγουστος σε συνδυασμό με την περιορισμένη παραγωγή επιτάχυνε την ωρίμαση και συνετέλεσε σε πρώιμο τρύγο, κατά 10 μέρες τουλάχιστον. Οι προσβολές από ασθένειες ήταν λιγότερες απ’ ότι συνήθως με αποτέλεσμα να παραχθούν καλύτερης ποιότητας σταφύλια. Ο τρύγος ξεκίνησε στις 03/08 και τελείωσε στις 21/09, ενώ οι τιμές των σταφυλιών διακρίνονται από σταθερότητα, λόγω της συνεπούς πολιτικής του συνεταιρισμού απέναντι στους αμπελουργούς.
Μεγάλο μέρος της παραγωγής Μοσχάτου Σάμου διοχετεύεται στην Σ.Η.&Α. ΜΕΤΑΞΑ Α.Β.Ε. την εταιρεία που παράγει και εμφιαλώνει το METAXA καθώς για την παρασκευή του διάσημου ελληνικού ποτού χρησιμοποιείται Μοσχάτο Σάμου. Ιδού βίντεο από την φετινή συγκομιδή. -
Φεύγει η ΦΑΓΕ- Μεταφορά έδρας στο Λουξεμβούργο
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=112933349
Σαν «κεραυνός εν αιθρία» έπεσε η απόφαση της ΦΑΓΕ, μια από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές γαλακτοβιομηχανίες της χώρας να μεταφέρει την έδρα της από την Ελλάδα στο Λουξεμβούργο. Με ανακοίνωση που ανήρτησε στην αγγλική έκδοση της ιστοσελίδας της, η ΦΑΓΕ γνωστοποιεί ότι στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των εσωτερικών δομών της που ολοκληρώθηκε την 1η Οκτωβρίου 201, προχώρησε στη σύσταση μιας νέα εταιρείας holding στο Λουξεμβούργο με ιδιοκτήτες τους κκ. Ιωάννη και Κυριάκου Φιλίππου, η οποία θα αποτελέσει τη μητρική για όλες τις δραστηριότητες του ομίλου σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μετά από αυτό, οι δραστηριότητες της στην Ελλάδα θα πραγματοποιούνται μέσω της ελληνικής θυγατρικής της, ΦΑΓΕ Dairy Industry (πρώην μητρική εταιρεία του ομίλου), ενώ οι εργασίες της στο εξωτερικό θα γίνονται μέσω της νεοσυσταθείσας θυγατρικής εταιρείας στο Λουξεμβούργο, της ΦΑΓΕ Luxembourg S.a r.l. Η κίνηση αυτής όπως αναφέρει μιλώντας στην «Η» ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Δημήτρης Κολοβέντζος γίνεται με στόχο να συμβαδίσει η νέα εταιρική δομή του ομίλου με την ολοένα και μεγαλύτερη διεθνοποίηση των εργασιών του και παράλληλα για να έχει καλύτερη πρόσβαση στις διεθνείς χρηματαγορές κεφαλαίων και σε νέους επενδυτές. Ο κ. Κολοβέντζος διευκρινίζει ακόμη πως δεν υπάρχει προοπτική να παραχωρηθεί ποσοστό σε στρατηγικό επενδυτή, τουλάχιστον όσο είναι σε θέση να γνωρίζει και σημειώνει ότι η ΦΑΓΕ δεν φεύγει από την Ελλάδα. Τέλος, αρνείται κατηγορηματικά ότι η απόφαση για μεταφορά της έδρας σχετίζεται με φορολογικούς λόγους ή με την κρίση που μαστίζει την εγχώρια αγορά.
Αναδιάρθρωση
Ο Αθανάσιος Φιλίππου, διευθύνων σύμβουλος της ΦΑΓΕ δήλωσε πως η αναδιάρθρωση βοηθά την εταιρεία να ανταγωνιστεί ακόμη πιο αποτελεσματικά τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της και πρόσθεσε ότι η παγκόσμια ζήτηση για τα προϊόντα της ΦΑΓΕ συνεχίζει να αυξάνεται και πως είναι έτοιμη να επωφεληθεί από τις εξελίξεις της αγοράς στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και όπου αλλού μπορεί να προκύψουν. Ο Αθανάσιος- Κύρος Φιλίππου, πρόεδρος της ΦΑΓΕ σημείωσε ότι η αναδιάρθρωση και η αλλαγή έδρας αντικατοπτρίζει την ολοένα και μεγαλύτερη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στις διεθνείς αγορές και τόνισε πως η διοίκηση είναι προσηλωμένη στην επέκταση των εργασιών της από κοινού με τους επενδυτές, τους πελάτες και τους προμηθευτές της.
Προβληματισμός
Παρ' όλα αυτά, η απόφαση της ΦΑΓΕ να μεταφέρει την έδρα της στο Λουξεμβούργο εξέπληξε την αγορά και ενέτεινε τον προβληματισμό για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας στην πιο κρίσιμη συγκυρία. Και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που μια ελληνική εταιρεία με ισχυρή και μακρόχρονη παρουσία στην Ελλάδα «μετακομίζει» στο εξωτερικό, χωρίς καμία προειδοποίηση. Η μεγαλύτερη ζημιά όπως εξηγούν οικονομολόγοι αφορά στα ταμεία του Κράτους καθώς η μεταφορά της έδρας πρακτικά σημαίνει ότι** τα κέρδη που παράγει η ΦΑΓΕ στις διάφορες χώρες θα φορολογούνται πλέον στο Λουξεμβούργο όπου είναι η νέα έδρα του ομίλου και όχι στην Ελλάδα όπως συνέβαινε μέχρι χθες.** Ανάλογες σκέψεις με τη δημιουργία μιας νέας holding εταιρείας που θα έχει έδρα στο εξωτερικό κάνει η S&B Βιομηχανικά Ορυκτά, η οποία διευκρίνισε ωστόσο ότι οι δραστηριότητές της δεν πρόκειται να φύγουν από την Ελλάδα. Διάφορα σενάρια θέλουν επίσης και την Coca Cola 3E, τη μεγαλύτερη σε κεφαλαιοποίηση εταιρεία του Χρηματιστηρίου Αθηνών να σκέφτεται την μεταφορά της έδρας της σε χώρα του εξωτερικού. Και όλα αυτά, σε μια στιγμή που η αγορά ακόμα μετράει τις πληγές της από τις αποχωρήσεις μεγάλων πολυεθνικών ομίλων από τη χώρα, με πιο πρόσφατη και πιο «ηχηρή» αυτή της γαλλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour.
Ιστορία
Η ιστορία της ΦΑΓΕ ξεκινά στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, το 1926 από έναν ζαχαροπλαστείο που έκανε την εμφάνισή του στην, εξοχική τότε, οδό Πατησίων. Ο ιδιοκτήτης του, Αθανάσιος Φιλίππου, παππούς της σημερινής γενιάς που διοικεί τη ΦΑΓΕ, παράγει γιαούρτι και γλυκά με βάση το γάλα. Σήμερα, το 60% του όγκου των πωλήσεων και το 70% της αξίας των πωλήσεων πραγματοποιείται στο εξωτερικό. Ειδικά στις ΗΠΑ, η επιτυχία της εταιρείας είναι μοναδική καθώς έχει καταφέρει να συνδέσει το όνομά της με τη δημιουργία μιας ολόκληρης κατηγορίας, αυτή του ελληνικού τύπου γιαουρτιού (Greek Style yogurt). Η εταιρεία παραμένει κατά 100% στον έλεγχο της οικογένειας Φιλίππου, η οποία έχει το γενικό πρόσταγμα και την αποκλειστική ευθύνη για τη χάραξη της στρατηγικής. -
Στο άρθρο 99 η «Μπάμπης Βωβός»
Αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία εξυγίανσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 99 κατέθεσε χθες η εταιρεία Μπάμπης Βωβός- Διεθνής Τεχνική ΑΕ.Όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με δεδομένο ότι η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τις κυριότερες πιστώτριες τράπεζες και τους λοιπούς πιστωτές της, η αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία εξυγίανσης αποσκοπεί στο να μπορέσει να συμφωνήσει μαζί τους και να υλοποιήσει σε σύντομο χρόνο το πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης που έχει εκπονήσει.
-
Διψήφια η συρρίκνωση της παραγωγής της ελληνικής χαρτοβιομηχανίας το 2012
Περαιτέρω μείωση των παραγωγικών και οικονομικών μεγεθών της καταγράφει εφέτος, η ελληνική χαρτοβιομηχανία, η παραγωγή της οποίας είχε μειωθεί το 2011 κατά 8,5%, έναντι πτώσης 3,4% το 2010, 3,0% το 2009 και 4,5% το 2008.
Η πτώση του όγκου της παραγωγής της χαρτοβιομηχανίας το πρώτο επτάμηνο του 2012 ανήλθε σε 12,5%, έναντι 6,7% του συνόλου της βιομηχανικής παραγωγής. Μειωμένη είναι η παραγωγή του κλάδου όλους τους μήνες του τρέχοντος έτους. Επίσης, καταγράφεται πτώση του κύκλου εργασιών του κλάδου το τελευταίο δωδεκάμηνο με διαθέσιμα στοιχεία, έναντι αύξησής του το αντίστοιχο προηγούμενο δωδεκάμηνο. Ο κλάδος την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουλίου 2012 παρουσίασε, όπως προαναφέρθηκε, μείωση του όγκου της παραγωγής του κατά 12,5%. Η πτώση ήταν σημαντικά μεγαλύτερη από εκείνη που είχε καταγραφεί την ίδια περίοδο του 2011 (9,7%). Όπως προκύπτει από επεξεργασία στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία αφορούν το επτάμηνο Ιανουαρίου- Ιουλίου 2012, στο διάστημα αυτό **μειώθηκε η παραγωγή χαρτοκιβωτίων και κουτιών από κυματοειδές χαρτί ή χαρτόνι κατά 11,0%, ενώ η παραγωγή χάρτινων σάκων και τσαντών μειώθηκε κατά 2,6%. Συγχρόνως, μειώθηκε η παραγωγή υλικού χαρτοποιίας για χαρτί υγείας και άλλα προϊόντα κατά 27,0%, του μη επιχρισμένου χαρτιού κατά 20,35%, των πτυσσόμενων χαρτοκιβωτίων από μη κυματοειδές χαρτί ή χαρτόνι κατά 19,4% και των μαντιλιών και πετσετών για τον καθαρισμό από παρασκευάσματα καλλωπισμού κατά 76,6%. Η παραγωγή βιβλίων μητρώων, λογιστικών βιβλίων, κλασέρ, εντύπων προς συμπλήρωση και άλλων ειδών γραφικής ύλης υποχώρησε κατά 2,6%. Παράλληλα, στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων tissue κατεγράφη μείωση 25,6% στο χαρτί υγείας και 24,1% στις χαρτοπετσέτες και τα ρολά κουζίνας.** O όγκος της παραγωγής του κλάδου στο επτάμηνο του 2012 βρέθηκε σε επίπεδα τα οποία είναι κατά 22,2% χαμηλότερα από τα αντίστοιχα του έτους 2005. Η μέση τιμή του κλαδικού δείκτη παραγωγής την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2012 (2005: 100 μονάδες) βρέθηκε στις 77,8 μονάδες.
http://www.express.gr/news/business/647894oz_20121008647894.php3
Το κλείσιμο της μονάδας παραγωγής της DIANA στην Ξάνθη επέφερε μεγάλο πλήγμα στην παραγωγή μια σειράς προϊόντων που δυστυχώς δεν καλύπτονται από τις άλλες μεγάλες εγχώριες μονάδες (SOFTEX, DELICA, ELITE, ENDLESS, ΓΛΑΡΟΣ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.ά.) αλλά από εισαγωγές (Ιταλικά και Αυστριακά χαρτομάντηλα, εισαγόμενα χαρτιά κουζίνας και υγείας από Γερμανία, Σουηδία κτλ.)Πάντως από αύριο ξεκινά και πάλι η παραγωγή στο εργοστάσιο της ΣΕΛΜΑΝ στο Βασιλικό Χαλκίδας.
ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ:
ΣΥΜΦΩΝΙΑ συνεργασίας με τη μεγαλύτερη εταιρία μπαχαρικών του κόσμου Mc Cormick, με έδρα στις ΗΠΑ, συνήψε ο Αναγκαστικός Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης.
Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης Νικόλαος Πατσιούρας τόνισε πως «η εταιρία ενδιαφέρθηκε εδώ και περίπου τρεις μήνες για τον κρόκο Κοζάνης, καθώς ξεχωρίζει ποιοτικά από τον αντίστοιχο του Ιράν και της Ισπανίας. Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου θα πρέπει να παραδώσουμε 600 κιλά σε καλή τιμή για το Συνεταιρισμό. Ανάλογη της παραγόμενης ποσότητας (υπολογίζουν 1 με 1,5 τόνο) είναι και η συμφωνία για τον επόμενο χρόνο». Η συμφωνία προβλέπει αύξηση της παραγωγής για του χρόνου, όπου ο Συνεταιρισμός ελπίζει και επιδιώκει την αύξηση του παραγόμενου κρόκου, ενώ επιμένει να υπάρξει μια νέα συμφωνία στο άμεσο μέλλον (με προοπτική το 2013) ώστε να κυκλοφορήσει μια νέα συσκευασία «Κρόκος Κοζάνης - Mc Cormick» στην παγκόσμια αγορά.
Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες το φυτό του κρόκου που παράγεται και καλλιεργείται στην Κοζάνη είναι το καλύτερο παγκοσμίως, ξεπερνώντας την ποιότητα του ισπανικού και του ιρανικού. Η τιμή του κρόκου ανά γραμμάριο μπορεί να ξεπεράσει το 1,5 ευρώ, αποφέροντας έτσι ένα σημαντικό εισόδημα, ιδίως στους νέους καλλιεργητές της περιοχής.
-
Πινω κάποιες πορτοκαλαδες ελληνικής εταιρείας απο την Πελοπόννησο.
Καταλάβατε ποια εννοώ.
Και ενω η εταιρεία παει τρένο και αυξάνει μερίδια νομίζω ότι η γευστική ποιότητα του προϊόντος έχει μειωθεί σημαντικά σε βαθμό που σκέφτομαι να την κόψω.
Συνήθεια ή όντως έχει πέσει η ποιότητα? -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πινω κάποιες πορτοκαλαδες ελληνικής εταιρείας απο την Πελοπόννησο.
Καταλάβατε ποια εννοώ.
Και ενω η εταιρεία παει τρένο και αυξάνει μερίδια νομίζω ότι η γευστική ποιότητα του προϊόντος έχει μειωθεί σημαντικά σε βαθμό που σκέφτομαι να την κόψω.
Συνήθεια ή όντως έχει πέσει η ποιότητα?Γιατι δεν λες την μαρκα;
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112930313
-
Τωρα που αναφερατε την ΛΟΥΞ, θυμηθηκα κατι αναψυκτικα Sparky που επινα στην Ορεστιαδα και απο οτι μου ειχαν πει οι ντοπιοι εφτιαχνε την coca cola το εργοστασιο .Περαν του Εβρου να υπαρχουν πουθενα αλλου αραγε? Παντως οντως και εγω την Λουξ σαν γευση την ενοιωθα περιεργη το τελευταιο καιρο .
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τωρα που αναφερατε την ΛΟΥΞ, θυμηθηκα κατι αναψυκτικα Sparky που επινα στην Ορεστιαδα και απο οτι μου ειχαν πει οι ντοπιοι εφτιαχνε την coca cola το εργοστασιο .Περαν του Εβρου να υπαρχουν πουθενα αλλου αραγε? Παντως οντως και εγω την Λουξ σαν γευση την ενοιωθα περιεργη το τελευταιο καιρο .Είχα πάει πριν λίγο καιρό Ορεστιάδα και τα βρήκα...σήμερα τυχαία βρήκα ένα προϊόν της εν λόγω εταιρείας που παράγει τα αναψυκτικά SPARKY και λέγεται ΕΠΑΠ (Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών) http://www.epap.gr στο Θανόπουλο της Ν. Ερυθραίας. Πιο συγκεκριμένα βρήκα την GREEN COLA σε κουτάκι 330ml. Το είχε μάλιστα σε προσφορά, γύρω στα 0,40ευρώ από 0,50...Έψαξα για τα SPARKY αλλά δεν βρήκα κάτι άλλο...
-
Εταιρείες στην Ελλάδα καταδικάστηκαν στις ΗΠΑ για δωροδοκία στο ελληνικό δημόσιο.
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης Γ. Σούρλας, διαβίβασε για έρευνα στον οικονομικό εισαγγελέα Γρ. Πεπόνη, αποφάσεις αμερικανικών δικαστηρίων που επέβαλαν την τελευταία διετία πρόστιμα 350 εκατ. δολαρίων σε πολυεθνικές εταιρίες που, όπως αναφέρει ο κ. Σούρλας, δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και δωροδοκούσαν προκειμένου να προωθούνται τα προϊόντα τους σε οργανισμούς του Ελληνικού Δημοσίου.
Η προώθηση των προϊόντων γινόταν στους χώρους των τηλεπικοινωνιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ιατρικών και ορθοπεδικών συσκευών και των φαρμάκων. Τα πρόστιμα αυτά, σύμφωνα με τον κ. Σούρλα, είναι τα χαμηλότερα προβλεπόμενα, καθώς υπήρξε συμβιβασμός δεδομένου ότι οι μητρικές εταιρείες δέχθηκαν πως διαπράχθηκε το αδίκημα της δωροδοκίας στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα τους έχει επιβληθεί επιτήρηση από τις αρμόδιες Αρχές, ώστε να λειτουργούν με διαφάνεια από εδώ και στο εξής.
Όπως υπογραμμίζει ο γενικός γραμματέας, κατά την εκδίκαση αυτών των υποθέσεων, μεταξύ άλλων, «αποκαλύφθηκε ότι κατέβαλαν στους Έλληνες μεσάζοντες εκατομμύρια δολάρια σε εικονικές εταιρείες και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις δρούσαν και σε άλλες χώρες, όπως η ΠΓΔΜ, όπου καταβλήθηκε σε έναν μεσάζοντα το ποσό των έξι εκατομμυρίων δολαρίων για την εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων συγκεκριμένης εταιρείας τηλεπικοινωνιών».
-
Πρεμιέρα με χαβιάρι και «Μεταξά»
Η νέα ταινία «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι» του Γιάννη Σμαραγδή έκανε την επίσημη πρεμιέρα της στην Αθήνα την 1η Οκτωβρίου 2012.Σε φόντο υπερπαραγωγής, η ταινία εξιστορεί τις περιπέτειες ενός τολμηρού Έλληνα, του Ιωάννη Βαρβάκη, που ξεκίνησε ως πειρατής και στην πορεία της ζωής του έγινε εθνικός ευεργέτης. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας **Σεμπάστιαν Κοχ («Οι ζωές των άλλων»), οι ηθοποιοί και συντελεστές μεταξύ των οποίων οι Evgeny Stychkin, Olga Sutulova, Λάκης Λαζόπουλος, Γιάννης Βούρος, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Άκης Σακελλαρίου, Φωτεινή Μπαξεβάνη και Παύλος Κοντογιαννίδης, καθώς και πλήθος επωνύμων όπως η Μαρινέλλα και ο Νίκος Χατζηνικολάου βρέθηκαν στην πρεμιέρα και τσούγκρισαν τα ποτήρια τους με ΜΕΤΑΧΑ.
**
Το ΜΕΤΑΧΑ ενσαρκώνει κι αυτό μια ιδαίτερη πτυχή τόλμης του ελληνικού πνεύματος και ήταν το ποτό της πρεμιέρας της μεγάλης αυτής κινηματογραφικής δημιουργίας. Το motto τόσο του δημιουργού της ταινίας όσο και του ήρωά της, πως «τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο», αποτέλεσε έναν επιπλέον λόγο για τον οποίο το ΜΕΤΑΧΑ έδωσε δυναμικό «παρών» σε αυτήν τη διεθνούς ακτινοβολίας εκδήλωση.Ο παραλληλισμός είναι εξαιρετικά δυνατός: Τρεις Έλληνες – ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής, ο ευεργέτης Ιωάννης Βαρβάκης και ο οραματιστής της γεύσης Σπύρος Μεταξάς – διαφορετικοί μεταξύ τους και σε διαφορετικές εποχές, διέγραψαν τη δική τους πορεία χάρη στην ατρόμητη προσήλωση στο όραμά τους. Η ιστορία του καθενός εξιστορεί την τόλμη του ελληνικού πνεύματος, σημαδεύοντας το παρόν και το μέλλον μας. Και, ίσως, εμπνέοντάς μας.
Κόντρα στο κατεστημένο της εποχής του, που ήθελε τα οινοπνευματώδη να ζεσταίνουν τα μέλη αλλά να καίνε τον ουρανίσκο, όντας φτωχά σε γεύση και άρωμα, ο Σπύρος Μεταξάς ίδρυσε το 1888 τον Οίκο ΜΕΤΑΧΑ για να δώσει ζωή στο όραμά του για ένα ποτό πραγματικά απαλό και απολαυστικό, με γενναιόδωρο άρωμα και γεύση, που να δίνει εξαιρετική ευχαρίστηση στις αισθήσεις. Αυτό ακριβώς το όραμά του κατάφερε να υλοποιήσει ο Σπύρος Μεταξάς, ξεπερνώντας όλες τις αντιξοότητες με έμπνευση και τέχνη καινοτόμο, και του έδωσε μάλιστα το όνομά του. Πάνω από έναν αιώνα από τη γέννησή του το ΜΕΤΑΧΑ γιορτάζεται ανά τον κόσμο ως το πιο απαλό ποτό, που προσφέρει απαράμιλλη γευστική ευχαρίστηση στους φίλους του στην Ελλάδα και στις δεκάδες χώρες όπου εξάγεται.
Με την ευκαιρία της πρεμιέρας της ταινίας «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι», ο Παναγιώτης Σαραντόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Οίκου Μεταξά, δήλωσε: «Το χαβιάρι του Ιωάννη Βαρβάκη, η δημιουργία του Γιάννη Σμαραγδή και η γεύση που οραματίστηκε ο ιδρυτής του Οίκου Μεταξά αποτελούν δώρα για τις αισθήσεις και το πνεύμα. Και εάν σήμερα το χαβιάρι είναι για ποικίλους λόγους απαγορευμένος καρπός, έχουμε την τύχη να μπορούμε ακόμη να προσφέρουμε στις αισθήσεις και το πνεύμα μας το αριστούργημα του Γιάννη Σμαραγδή και την ασύγκριτη γευστική απαλότητα ενός ΜΕΤΑΧΑ. Ας τα απολαύσουμε και τα δύο – με μέτρο ελληνικό!»
Χαρείτε την ταινία «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι» με ένα METAXA και νιώστε και εσείς το πνεύμα ζωής και αισιοδοξίας που ενσαρκώνει το λατρεμένο μας αυτό διεθνές-ελληνικό ποτό.
Σχετικά με το METAXA:
Ο Οίκος Μεταξά ιδρύθηκε το 1888 από το Σπύρο Μεταξά, προκειμένου να υλοποιήσει το όραμα του και να δημιουργήσει ένα ποτό μοναδικής γευστικής απαλότητας. Για να πετύχει αυτή την απαλότητα, η οποία και είναι μοναδική στο χώρο των ποτών διεθνώς, ο Σπύρος Μεταξάς εμπνεύστηκε μια αυθεντική τέχνη. Τόσο εξαιρετικό ήταν το επίτευγμα του Σπύρου Μεταξά, που επέτρεψε στο ΜΕΤΑΧΑ να διασχίσει τους αιώνες αναλλοίωτο, προοδεύοντας και κατακτώντας τη μία αγορά μετά την άλλη. Σήμερα ο Οίκος Μεταξά διαφυλάττει και συνεχίζει την τέχνη αυτή. Παράγει πάνω από 10.000.000 φιάλες το χρόνο και εξάγει σε 60 χώρες, περίπου το 80% της παραγωγής του.
http://www.agronews.gr/diatrofi-agrotourismos/tautotita-proiodon/arthro/86849/premiera-me-haviari-kai-metaxa/ -
Παλιά διαφήμιση του METAXA, του 1980, σχετικά τολμηρή....Αναρωτιέμαι μήπως οι διαφημίσεις μας έχουν γίνει πιο συντηρητικές;;;Ποιός δε θυμάται τη Charlize; Υπάρχουν ανάλογες διαφημίσεις σήμερα; Ή μήπως κρίνονται σεξιστικές εις βάρος της γυναίκας κτλ κτλ;;;
-
Αποχώρηση από την Ελλάδα και άλλων μεγάλων εταιρειών «βλέπει» ο Σύνδεσμος ΑΕ & ΕΠΕ .
«Η πραγματικότητα είναι ότι η Ελλάδα γίνεται όλο και λιγότερο ελκυστική στην επιχειρηματικότητα, ενώ δεν φαίνεται να υπάρχουν πολιτικές αντιστάσεις στις μετακινήσεις της έδρας τέτοιου μεγέθους εταιρειών (όπως η ΦΑΓΕ και η Coca Cola Hellenic)».
Αυτό αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Σύνδεσμος Ανωνύμων Εταιρειών και Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης (ΑΕ & ΕΠΕ), ο οποίος εκπροσωπεί περισσότερες από 700 από τις μεγαλύτερες σε τζίρο επιχειρήσεις ΑΕ και ΕΠΕ στην Ελλάδα και τονίζει ότι και άλλες μεγάλες εταιρείες ενδιαφέρονται να μεταφέρουν την έδρα τους εκτός Ελλάδος και, για το λόγο αυτό, προσπαθούν να δείξουν ότι το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους προέρχεται από αγορές εκτός της χώρας. «Όλες οι μεγάλες εταιρείες θα φύγουν από την Ελλάδα, εάν συνεχιστεί επί μακρόν η αστάθεια του οικονομικού τοπίου», υποστηρίζει ο Σύνδεσμος ΑΕ & ΕΠΕ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=112936106
και η άλλη πλευρά
FOLLI-FOLLIE
Δ.Κουτσολιούτσος: Εξασφαλίσαμε ρευστότητα και εξαιρετικές συνέργειες-Μένουμε ΕλλάδαΟ κ. Κουτσολιούτσος απέκλεισε την πιθανότητα μεταφοράς της έδρας της εταιρείας στο εξωτερικό.
“ Υποστηρίζουμε ακόμη και διαφημιστικά τη χώρα, μέσα από τις καμπάνιες μας, και διατηρούμε την ταυτότητα της ελληνικής εταιρείας, όπου κι αν επεκτεινόμαστε. Πιστεύω δε ότι υπάρχουν σοβαρά περιθώρια ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, π.χ. στον τομέα του τουρισμού, τα οποία και θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε”, σημείωσε.
Για την ανάπτυξη της Folli Follie, σημείωσε ότι συνεχίζει την προσπάθειά της να γίνει παγκόσμια μάρκα.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=112935961
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Παλιά διαφήμιση του METAXA, του 1980, σχετικά τολμηρή....Αναρωτιέμαι μήπως οι διαφημίσεις μας έχουν γίνει πιο συντηρητικές;;;Ποιός δε θυμάται τη Charlize; Υπάρχουν ανάλογες διαφημίσεις σήμερα; Ή μήπως κρίνονται σεξιστικές εις βάρος της γυναίκας κτλ κτλ;;;Ασχετα, αλλα θυμηθηκα το παρακατω :
Ελληνικές Εταιρίες παραγωγής-κατασκευής διαφορων προιόντων.