Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Monaco Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Monaco Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 26
    • 27
    • 15 / 27
    Formula 1
    60
    526
    562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης zorz έγραψε:

      Γι' αυτό το λόγο λέω ότι η λογική προσέγγιση ήταν να ξεκινήσουν με μεσαία,κερδίζοντας τον όποιο χαμένο χρόνο, όταν όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο για να αλλάξουν από μαλακή σε μεσαία.

      Και πότε θα έβαζαν τη μαλακή;

      Την ίδια απορία έχω κι εγώ.

      Όπως αποδείχτηκε ήταν απολύτως σωστή η απόφαση της Ferrari να τον ξεκινήσει με την option.

      @pik. να ρωτήσω κάτι. Ναι υπήρχαν πράσινες σημαίες και ίσως να έκαναν γκάφα. Το ξέρουμε όμως στα σίγουρα? Μήπως δηλαδή έχουν αλλάξει κι εκεί οι κανονισμοί? Γιατί δηλαδή είπαν το ίδιο πράγμα και στον Χάμιλτον...δηλαδή να μην περάσει?

      Προφανώς κι αυτοί είχαν καταλάβει ότι ο αγώνας τελειώνει με το SC.

      Μήπως λοιπόν όταν το SC μπαίνει στον τελευταίο γύρω πάει να πει ότι εκεί τελειώνει κι ο αγώνας (όπως γράφει και ο κανονισμός)?

      Γι' αυτό το λόγο λέω ότι η λογική προσέγγιση ήταν να ξεκινήσουν με μεσαία,κερδίζοντας τον όποιο χαμένο χρόνο, όταν όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο για να αλλάξουν από μαλακή σε μεσαία.

      Και πότε θα έβαζαν τη μαλακή;

      10-15 γυρους πριν το τελος, αφου αυτοί που εβαλαν μαλακή απο την αρχη εκαναν πιτ στοπ στον 12-15 γυρο

      Δηλαδή αυτοκτονία γιατί είναι γνωστό πως στο Μονακό τα SC βγαίνουν δυο-δυο

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pik last edited by

        Νικο πραγματικα λιγο αηδιασα με την ολη κατασταση...

        δεν μου αρεσουν αυτα τα μαγειρεματα...
        μπορει να εχεις και δικιο δεν ξερω αλλα απ οτι καταλαβα την αληθεια δεν μας την λενε ποτε...

        αδικια ομως για τον Σουμι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης pik. έγραψε:
          Νικο πραγματικα λιγο αηδιασα με την ολη κατασταση...

          δεν μου αρεσουν αυτα τα μαγειρεματα...
          μπορει να εχεις και δικιο δεν ξερω αλλα απ οτι καταλαβα την αληθεια δεν μας την λενε ποτε...

          αδικια ομως για τον Σουμι...

          Ήταν υπερβολική η ποινή ναι...τα 25δευτ ήταν υπερβολικά. Ας άλλαζαν απλώς θέσεις.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης pik. έγραψε:

            ομως εδω τωρα κρινω την αποφαση των αγωνοδικων...
            η οποια ειναι αν μη τι αλλο απαραδεκτη...

            Sorry αλλά η γκάφα είναι των κριτών. Από την στιγμή που κ η Mclaren έπραξε το ίδιο με την Ferrari.

            Που φταίει ο FA και του τα σούρνεις ; Ισα ίσα που θα αδικούνταν αν επικύρωναν το προσπέρασμα γιατί είχε εφησυχάσει.

            Εκεί που είναι foul η FIA είναι στο ότι επέβαλε ποινή στον MS. Επρεπε να γίνει τράμπα στις θέσεις κ τίποτα άλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              ομως εδω τωρα κρινω την αποφαση των αγωνοδικων...
              η οποια ειναι αν μη τι αλλο απαραδεκτη...

              Sorry αλλά η γκάφα είναι των κριτών. Από την στιγμή που κ η Mclaren έπραξε το ίδιο με την Ferrari.

              Που φταίει ο FA ; Ισα ίσα που θα αδικούνταν αν επικύρωναν το προσπέρασμα γιατί είχε εφησυχάσει.

              Εκεί που είναι foul η FIA είναι στο ότι επέβαλε ποινή στον MS. Επρεπε να γίνει τράμπα στις θέσεις κ τίποτα άλλο.

              Ακριβώς...μάλιστα ο Αλόνσο ζήτησε αν μπορεί να 'καταπιεί' τον Χάμιλτον και του είπαν όχι

              Πάντως: Mercedes appeals stewards decision.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vassilisal last edited by

                Ο χρήστης zorz έγραψε:

                Αδερφε, ναι εχει twitter αλλα ειναι στα βραζιλιανικα.

                Δεν υπάρχουν 'βραζιλιάνικα'...

                Τωρα σοβαρα ξοδεψες χρονο για να σχολιασεις αυτο? Ενταξει, πορτογαλεζικα, sorry. Η μηπως το σωστο ειναι πορτογαλικα? Περιμενω να μου πεις...

                Στο θεμα μας... Προσωπικα οποιος και να το εκανε θα του εβγαζα το καπελο. Κατα τ αλλα μην λεμε παλι ο,τι να ναι για καλυτερη μεταχειριση προς την Ferrari γιατι 1ον ο Todt ειναι πιο κοντα στον MS παρα στην Ferrari. Οι υπολοιποι λογοι υπαρχουν σε παλαιοτερα post.

                Τελος, σχετικα με χθες, ο Massa ηταν σε χρονομετρημενο γυρο και εκοψε για να παρει φορα για τον 3ο του. Get your facts right first...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jarnot last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:

                  Καλά είναι εντελώς ηλίθιοι...
                  Δηλαδή εις το εξής όταν βλέπεις πράσινη σημαία δεν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι όντως ισχύει

                  +1 Έστω ας 'ακύρωναν' το προσπέρασμα, όχι αυτό το τσεκούρωμα.

                  2 δεδομένα:
                  α) Η γκάφα του Alonso δεν ξεπλένεται ούτε με 25 ώρες ποινής στον MS.
                  β) Μα καλά πλάκα κάνουμε; Εφόσον κάτι είναι ενάντια στους κανονισμούς και σηκώνει ποινή, πού ακούστηκε η απόφαση να είναι 'σαν να μην έγινε τίποτα;'
                  Εφόσον ο Σούμι προσπέρασε παράνομα, ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ τρώει ποινή. Τώρα, το πόσο μεγάλη θα είναι, δεν ξέρω τι προβλέπεται, αλλά χωρίς ποινή δεν γίνεται. Άμα ήταν μέσα στον αγώνα και δεν έδινε τη θέση πίσω, δεν θα έμπαινε για drive-through penalty? Ε, το πήρε κατόπιν εορτής.
                  Δίκαιη η ποινή, δίκαιο όμως και το ξεβράκωμα στον Ισπανό.
                  (να σημειώσω -για την αποφυγή παρεξηγήσεων- ότι ο FA είναι εκ των τριών οδηγών που υποστηρίζω...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pik last edited by

                    τι να πω...

                    πεινασα παω να φαω τορτελινια...

                    αντε σε 2 εβδομαδουλες ακομα 1,2 oi κοκινοι ταυροι και εμεις εδω να ασχολουμαστε με τους τριτοτεταρτους..που θαλεγε και μια ψυχη του φορουμ...

                    καλο βραδακι σε ολους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hakk last edited by

                      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                      Τελος, σχετικα με χθες, ο Massa ηταν σε χρονομετρημενο γυρο και εκοψε για να παρει φορα για τον 3ο του. Get your facts right first...

                      Δε νομίζω πως έχει το δικαίωμα να χαλάσει τον χρονομετρημένο γύρο (και τον επόμενο) του Button για να φτιάξει το δικό του. Επίτηδες δεν το έκανε και δεν αντιλέγω, αλλά το ό,τι σκότωσε 2 γύρους του Jenson το είδε όλος ο κόσμος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                        α) Η γκάφα του Alonso δεν ξεπλένεται ούτε με 25 ώρες ποινής στον MS.

                        Ποια γκάφα? Τι έκανε?

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sparticle last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                          Νικο πραγματικα λιγο αηδιασα με την ολη κατασταση...

                          δεν μου αρεσουν αυτα τα μαγειρεματα...
                          μπορει να εχεις και δικιο δεν ξερω αλλα απ οτι καταλαβα την αληθεια δεν μας την λενε ποτε...

                          αδικια ομως για τον Σουμι...

                          Ήταν υπερβολική η ποινή ναι...τα 25δευτ ήταν υπερβολικά. Ας άλλαζαν απλώς θέσεις.

                          Υπάρχει τέτοιου είδους ποινή ? Και δηλαδή αν κάπου εκεί χτυπούσαν και εγκατέλειπε ο Alonso, πώς ακριβώς θα άλλαζαν θέσεις !!?? Για μένα ο Schumi έπαιξε με τους κανονισμούς (όπως παλιά) και έχασε. Συμπτωματικά πάλι απ' τον Alonso πάλι στην ίδια στροφή!

                          Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι παίζει να έχουν κάνει την πατάτα απ' την οργάνωση. Και φυσικά ότι και αυτός ο ρημάδης ο κανονισμός φαίνεται ασαφής τελικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jarnot last edited by

                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                            Γι' αυτό το λόγο λέω ότι η λογική προσέγγιση ήταν να ξεκινήσουν με μεσαία,κερδίζοντας τον όποιο χαμένο χρόνο, όταν όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο για να αλλάξουν από μαλακή σε μεσαία.

                            Και πότε θα έβαζαν τη μαλακή;

                            Την ίδια απορία έχω κι εγώ.

                            Όπως αποδείχτηκε ήταν απολύτως σωστή η απόφαση της Ferrari να τον ξεκινήσει με την option.

                            Ήταν τυχερή-πετυχημένη. Όχι, όμως, εκ των προτέρων σωστή.
                            Εδώ συμφωνώ με την Alba. Η λογική θα ήταν να καλύψουν στην αρχή το μπόλικο έδαφος όταν οι άλλοι θα έμπαιναν για pit stop και μετά πιο άνετα να άλλαζαν σε μαλακά λίγο πριν το τέλος. Θα ήταν λιγότερη η χασούρα. Αλλά λογική+Μονακό+safety cars είναι κάτι που άκρως απρόβλεπτο.
                            Ρίσκαραν (αν το σκέφτηκαν έτσι -χμ, δεν μας έχουν δείξει πάντως δείγματα δυνατής σκέψης, χεχε) και πέτυχαν. Μπράβο τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jarnot last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                              α) Η γκάφα του Alonso δεν ξεπλένεται ούτε με 25 ώρες ποινής στον MS.

                              Ποια γκάφα? Τι έκανε?

                              Του γλύστρισε στη στροφή και τον πλάγιασε ο Σούμι. Θα μπορούσε να φυλάγεται ό,τι κι αν του λένε απ' τον ασύρματο. Μεγάλος οδηγός είναι, τα έχει δει αυτά από πιτσιρίκος.

                              Όταν πριν χρόνια στο Magny-Cours ο Trulli είχε φάει προσπέρασμα στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου... Ακόμα το θυμάμαι και ποτέ μου δεν θα του το δικαιολογήσω. Με ντρόπιασε το παλιόπαιδο!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vassilisal last edited by

                                Ο χρήστης Hakk έγραψε:

                                Τελος, σχετικα με χθες, ο Massa ηταν σε χρονομετρημενο γυρο και εκοψε για να παρει φορα για τον 3ο του. Get your facts right first...

                                Δε νομίζω πως έχει το δικαίωμα να χαλάσει τον χρονομετρημένο γύρο (και τον επόμενο) του Button για να φτιάξει το δικό του. Επίτηδες δεν το έκανε και δεν αντιλέγω, αλλά το ό,τι σκότωσε 2 γύρους του Jenson το είδε όλος ο κόσμος...

                                Φιλε μου μιλαμε για Monaco, για δοκιμαστικα και χρονομετρημενους γυρους. Ο Felipe δεν μπορει να χει το μυαλο του πισω οταν μολις ξεκιναει να κανει χρονο. Αυτα συμβαινουν και δικαια δεν εφαγε ποινη. Οπως ειπες και εσυ δεν το εκανε επιτηδες. Ηταν κατι απο αυτα που τυχαινουν. Και ο Felipe βρηκε κινηση οπως και ο MS απο τον Rosberg και ισως και αλλοι πολλοι. Αυτο σημαινει πως πρεπει να τους τιμωρησουν ολους? Νομιζω αυτα τα εχω πει ηδη σε προηγουμενα post.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                  α) Η γκάφα του Alonso δεν ξεπλένεται ούτε με 25 ώρες ποινής στον MS.

                                  Ποια γκάφα? Τι έκανε?

                                  Του γλύστρισε στη στροφή και τον πλάγιασε ο Σούμι. Θα μπορούσε να φυλάγεται ό,τι κι αν του λένε απ' τον ασύρματο. Μεγάλος οδηγός είναι, τα έχει δει αυτά από πιτσιρίκος.

                                  Γκάφα όχι...λάθος, γλίστρημα (απ'τα κρύα και φαγωμένα μετά από 77 γύρους ελαστικά) κλπ ναι. Αλλά γκάφα δεν τη λες. Του είπαν...stop racing γιατί έληξε ο αγώνας και αυτού του γλίστρησε λίγο και προφανώς δεν ασχολήθηκε καν να πιέσει και να είναι σε ετοιμότητα γιατί δεν είχε κανένα νόημα απ'ότι του είπαν.

                                  Νικο πραγματικα λιγο αηδιασα με την ολη κατασταση...

                                  δεν μου αρεσουν αυτα τα μαγειρεματα...
                                  μπορει να εχεις και δικιο δεν ξερω αλλα απ οτι καταλαβα την αληθεια δεν μας την λενε ποτε...

                                  αδικια ομως για τον Σουμι...

                                  Ήταν υπερβολική η ποινή ναι...τα 25δευτ ήταν υπερβολικά. Ας άλλαζαν απλώς θέσεις.

                                  Υπάρχει τέτοιου είδους ποινή ? Και δηλαδή αν κάπου εκεί χτυπούσαν και εγκατέλειπε ο Alonso, πώς ακριβώς θα άλλαζαν θέσεις !!?? Για μένα ο Schumi έπαιξε με τους κανονισμούς (όπως παλιά) και έχασε. Συμπτωματικά πάλι απ' τον Alonso πάλι στην ίδια στροφή!

                                  Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι παίζει να έχουν κάνει την πατάτα απ' την οργάνωση. Και φυσικά ότι και αυτός ο ρημάδης ο κανονισμός φαίνεται ασαφής τελικά.

                                  Καλά ναι τρόπος του λέγειν ήταν...δεν υπάρχει άλλη ποινή και γιαυτό προφανώς του έριξαν αυτή.

                                  Γι' αυτό το λόγο λέω ότι η λογική προσέγγιση ήταν να ξεκινήσουν με μεσαία,κερδίζοντας τον όποιο χαμένο χρόνο, όταν όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο για να αλλάξουν από μαλακή σε μεσαία.

                                  Και πότε θα έβαζαν τη μαλακή;

                                  Την ίδια απορία έχω κι εγώ.

                                  Όπως αποδείχτηκε ήταν απολύτως σωστή η απόφαση της Ferrari να τον ξεκινήσει με την option.

                                  Ήταν τυχερή-πετυχημένη. Όχι, όμως, εκ των προτέρων σωστή.
                                  Εδώ συμφωνώ με την Alba. Η λογική θα ήταν να καλύψουν στην αρχή το μπόλικο έδαφος όταν οι άλλοι θα έμπαιναν για pit stop και μετά πιο άνετα να άλλαζαν σε μαλακά λίγο πριν το τέλος. Θα ήταν λιγότερη η χασούρα. Αλλά λογική+Μονακό+safety cars είναι κάτι που άκρως απρόβλεπτο.
                                  Ρίσκαραν (αν το σκέφτηκαν έτσι -χμ, δεν μας έχουν δείξει πάντως δείγματα δυνατής σκέψης, χεχε) και πέτυχαν. Μπράβο τους.

                                  Μα στο Μονακό νομίζω πως είναι γνωστό πως:

                                  1. Βγαίνουν τα SC αβέρτα
                                  2. Είναι κοντινά τα κενά λόγω του πρώτου οπότε αν μπεις για πιτ στο pitlane με το χαμηλότερο όριο θες 22-23 δευτερόλεπτα κενό. Δηλαδή ότι κέρδισε...θα το έχανε. Ενώ στην αρχή δεν είχε κερδίσει τίποτα για να χάσει

                                  Όπως αποδείχτηκε ήταν η σωστότερη απόφαση αυτή που πήραν γιατί τερμάτισε (πλέον και επίσημα) 6ος από ΟΥΤΕ καν τελευταίος...αλλά από τα pit.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο κανονισμός είναι σαφής και καλώς έφαγε τη ποινή ο MS.

                                    Το πρόβλημα είναι ότι οι φίλαθλοι που παρακολουθούν το sport (ο θεός να το κάνει) για μία ακόμα φορά βλέπουν πάλι να τιμωρείται κάποιος που δεν κατά τη γνώμη τους δεν θα έπρεπε να τιμωρηθεί.

                                    Είμαι Ferrari και φυσικά η συγκεκριμένη απόφαση με βολεύει αλλά:

                                    α. Τελικά ο κόσμος θα συνεχίζει να μιλά για ΦΙΑ(Τ) ενώ στην προκειμένη τα πράγματα αφορούν και μόνον την ν-οστή αλλαγή του κανονισμού από τη ΦΙΑ

                                    β. Το γεγονός ότι stewart ήταν ο κομπλεξικός DH δείχνει πολλά. Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι με τον AP ή με DC η ποινή θα ήταν η ίδια.

                                    Εν πάσει περιπτώσει ότι και να λέει το score-board η αλήθεια είναι ότι η κίνηση αυτή του MS θύμισε εποχές όπου η Φ1 δημιουργούσε οπαδούς. Σήμερα μάλλον συμβαίνει το αντίθετο εκτός αν θεωρούμε ότι η Φ1 κερδίζει με το θεωρεί ως οπαδούς τους Κινέζους τους Σιχ και τις υπόλοιπες φυλές του Ισραήλ που βέβαια έχουν τόση σχέση με τη Φ1 όση έχω εγώ με τις σερβιέτες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hakk last edited by

                                      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                                      Τελος, σχετικα με χθες, ο Massa ηταν σε χρονομετρημενο γυρο και εκοψε για να παρει φορα για τον 3ο του. Get your facts right first...

                                      Δε νομίζω πως έχει το δικαίωμα να χαλάσει τον χρονομετρημένο γύρο (και τον επόμενο) του Button για να φτιάξει το δικό του. Επίτηδες δεν το έκανε και δεν αντιλέγω, αλλά το ό,τι σκότωσε 2 γύρους του Jenson το είδε όλος ο κόσμος...

                                      Φιλε μου μιλαμε για Monaco, για δοκιμαστικα και χρονομετρημενους γυρους. Ο Felipe δεν μπορει να χει το μυαλο του πισω οταν μολις ξεκιναει να κανει χρονο. Αυτα συμβαινουν και δικαια δεν εφαγε ποινη. Οπως ειπες και εσυ δεν το εκανε επιτηδες. Ηταν κατι απο αυτα που τυχαινουν. Και ο Felipe βρηκε κινηση οπως και ο MS απο τον Rosberg και ισως και αλλοι πολλοι. Αυτο σημαινει πως πρεπει να τους τιμωρησουν ολους? Νομιζω αυτα τα εχω πει ηδη σε προηγουμενα post.

                                      Για το bold θα μου επιτρέψεις να πω πως έχεις λάθος άποψη για το τι σημαίνει fair race. Σίγουρα όλοι είχαν προβλήματα με κίνηση, αλλά κανείς δεν παραπονέθηκε όπως ο Jenson ο οποίος έχασε φανερά 2 γύρους. Και όχι επειδή ήταν από την αρχή κολλημένος πίσω από τον Massa (όπως ο rosberg πίσω από τον RB, ή ο MS πίσω από τον nico), αλλά επειδή έτσι αποφάσισε ο Felipe. Τέλος πάντων, τα χθεσινά είναι ήδη ένα τίποτα μπροστά στη σημερινή απόφαση!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zorz last edited by

                                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                        β) Μα καλά πλάκα κάνουμε; Εφόσον κάτι είναι ενάντια στους κανονισμούς και σηκώνει ποινή, πού ακούστηκε η απόφαση να είναι 'σαν να μην έγινε τίποτα;'
                                        Εφόσον ο Σούμι προσπέρασε παράνομα, ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ τρώει ποινή. Τώρα, το πόσο μεγάλη θα είναι, δεν ξέρω τι προβλέπεται, αλλά χωρίς ποινή δεν γίνεται. Άμα ήταν μέσα στον αγώνα και δεν έδινε τη θέση πίσω, δεν θα έμπαινε για drive-through penalty? Ε, το πήρε κατόπιν εορτής.
                                        Δίκαιη η ποινή, δίκαιο όμως και το ξεβράκωμα στον Ισπανό.
                                        (να σημειώσω -για την αποφυγή παρεξηγήσεων- ότι ο FA είναι εκ των τριών οδηγών που υποστηρίζω...)

                                        Υπάρχει το ελαφρυντικό ότι παραπλανήθηκε από τους stewards με λάθος σημαίες. Με το γράμμα του κανονισμού, ο MS πράγματι θα έπρεπε να τιμωρηθεί. Όμως τα +20sec είναι εξοντωτική ποινή σε αγώνα που τελείωσε υπό SC. Επίσης, οι αγωνοδίκες σε προηγούμενους αγώνες έκαναν τα στραβά μάτια σε πολλές περιπτώσεις, εξαντλώντας την αυστηρότητα τους με ...επιπλήξεις (slap οn the wrist που λένε στο χωριό μου...) για πολύ πιο σοβαρές -όσον αφορά την ασφάλεια μέσα στη πίστα- παραβάσεις.

                                        Τροφή για σκέψη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                          α. Τελικά ο κόσμος θα συνεχίζει να μιλά για ΦΙΑ(Τ) ενώ στην προκειμένη τα πράγματα αφορούν και μόνον την ν-οστή αλλαγή του κανονισμού από τη ΦΙΑ.

                                          Αυτό μάλλον αγαπητέ Χρήστο είναι περισσότερο πρόβλημα του 'κόσμου' και του shortsightedness του.

                                          Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος: “if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.'.

                                          H κίνηση του Σούμι ήταν από τις καλύτερες της χρονιάς έως τώρα...πανέξυπνη και με @@. Μήπως το πρόβλημα είναι οι υπερβολικοί κανονισμοί.

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hakk last edited by

                                            Βασικά κι εγώ εκεί κολλάω... Τι σημαίναν αυτές οι πράσινες σημαίες; Και ας πούμε μία στο εκατομμύριο, ο MS είχε πρόβλημα με το team radio, δε θα έπρεπε να εμπιστευτεί ΜΟΝΟ τις υποδείξεις των κριτών; Οι οποίες σήμερα του λέγαν να το πατήσει! Εκτός κι αν φετος άλλαξε και ο κανονισμός για το τι σημαίνει η πράσινη σημαία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 15 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr