Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ντροπιαστικό θέαμα στην Τρίπολη...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ντροπιαστικό θέαμα στην Τρίπολη...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    21
    42
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      katsinas-junior last edited by

      ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΝΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΤΡΑΚΑΡΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΝΩ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΜΠΥΛΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cabala10 last edited by

        εγω δεν μπορω να καταλαβω πως μια rsr εμεινε τοσο πισω..

        (για το τρακαρισμα τι να πουμε δηλαδη ειτε σε χτυπησε με σκοπο να βγεις ειτε περιμενε οτι θα πας απο την εξωτερικη ωστε να σε περασει οπως και να εχει ηταν πολυ βρωμικος ο τροπος)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          luislamoyas last edited by

          Ο χρήστης katsinas junior έγραψε:
          ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ...ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ 241.1 ΑΛΟΓΑ

          Πολλοί εχουν βγάλει παρόμοια άλογα, αλλα το ',1' ρε μεγάλε πως τα κατάφερες...?!
          

          Ο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΟΥΤΡΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΑΥΤΟΣ Π ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ...

          Αυτό το 'εγ χοιρίδιο' το πουλάνε στα περίπτερα ή στο παραδίδουν με την εκδοση αγωνιστικής Αδειας?

          Υπάρχει και το 'Εγ χοιρίδιο' που λέει οτι οποιος βάζει πρώτος τα μούτρα του, ο αλλος του λέει να τα πάρει απο κει διοτι ερχεται ευθεία μπλοκαρισμένος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apr last edited by

            Ο χρήστης LUISLAMOYAS έγραψε:

            ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ...ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ 241.1 ΑΛΟΓΑ

            Πολλοί εχουν βγάλει παρόμοια άλογα, αλλα το ',1' ρε μεγάλε πως τα κατάφερες...?!

            :

            Nαι ρε ... ολος ο κοσμος ειχε βγαλει αυτα τα αλογα ...... , εκτος απ'την ιδια την peugeot που παραπανω απο 225 δεν ......... τι αχρηστοι , δεν το κλεινουν ........

            Καντε λιγο οικονομια μονον παιδια στα αλογατα .......ειναι πονηρες ημερες για τιποτα , φορομπιχτικα μετρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mpourtzi21 last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mpourtzi21 last edited by

                οποιος δει το βιντεακι παρακαλω να μου εξηγησει ποιος φταιει..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wagon-r last edited by

                  Εγω πιστευω οτι εαν δεν ειχε προηγηθει συναντηση στην ταβερνα και καποια λογια,τιποτε δεν θα ειχε συμβει.
                  Τωρα για τα αλογα???????
                  Ο Β.Κατσινας ειναι σοβαρος απ οτι ξερω,γιατι εγιναν αυτα.
                  Το μκ2 ειχε παρει φορα και ρισκαρε πιστευω με οποια αποτελεσματα.
                  Αρα τα ποτα και τα ..............κλεινουν και τα καλυτερα .....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Εγω που δεν εχω τρεξει σε αγωνες παντως, βλεπω το μκ2 να εχει παρει την εσωτερικη, το 106 να παει να κλεισει την πορτα, το μκ2 να κανει οτι μπορει απο φρεναρισμα κ τελικα να μην χωρανε κ να παιρνουν την στροφη αγκαλια. Τωρα απο που κ ως που 'πρεπει' αυτος που εχει την εσωτερικη να κοψει για να περασει ο αλλος, δεν το ξερω. Κ ακομα κ αν 'πρεπει', αυτο πηγε να κανει, καβαλαει το φρενο αλλα δεν χωρατε κ οι δυο στην στροφη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                      Εγω που δεν εχω τρεξει σε αγωνες παντως, βλεπω το μκ2 να εχει παρει την εσωτερικη, το 106 να παει να κλεισει την πορτα, το μκ2 να κανει οτι μπορει απο φρεναρισμα κ τελικα να μην χωρανε κ να παιρνουν την στροφη αγκαλια. Τωρα απο που κ ως που 'πρεπει' αυτος που εχει την εσωτερικη να κοψει για να περασει ο αλλος, δεν το ξερω. Κ ακομα κ αν 'πρεπει', αυτο πηγε να κανει, καβαλαει το φρενο αλλα δεν χωρατε κ οι δυο στην στροφη.

                      εφοσον ειναι μπροστα σου ο αλλος αφηνεις για να μην χτυπησεις απλο και λογικο ειναι..δεν εκβιαζεις μπας και παει δεξια ο αλλος και σε αφησει δεν ειμαστε τακουμα σατο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
                        Εγω πιστευω οτι εαν δεν ειχε προηγηθει συναντηση στην ταβερνα και καποια λογια,τιποτε δεν θα ειχε συμβει.
                        Τωρα για τα αλογα???????
                        Ο Β.Κατσινας ειναι σοβαρος απ οτι ξερω,γιατι εγιναν αυτα.
                        Το μκ2 ειχε παρει φορα και ρισκαρε πιστευω με οποια αποτελεσματα.
                        Αρα τα ποτα και τα ..............κλεινουν και τα καλυτερα .....

                        εγω πιστευω οτι οτι και να ειπαν στην ταβερνα επρεπε να το αφησουν εκει και οχι να το μεταφερουν στην πιστα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Καθαρό και μη τιμωρήσιμο racing incident IMHO. Πάει να περάσει με τον τσαμπουκά, δεν τον παίρνει, ο άλλος κλείνει την πόρτα, όπως και έχει δικαίωμα, πατάει φρένο... ΟΚ, κάθε μέρα συμβαίνουν αυτά στις πίστες όλου του κόσμου. Θα ήταν επιλήψιμο αν δεν πάταγε φρένο, που πάτησε, ή αν έκανε επίτηδες τιμονιά, που δεν έκανε. Και η κατάταξη δεν άλλαξε.

                          Τώρα γιατί πρέπει να ξεκατινιαστούν στα fora και τα blog με τα 'μου 'πε, του 'πα' και το ποιός την έχει μεγαλύτερη Δεν μας ενδιαφέρει κύριοι, πείτε τα στο τηλέφωνο, δεν είναι τατιάνα εδώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                            Εγω που δεν εχω τρεξει σε αγωνες παντως, βλεπω το μκ2 να εχει παρει την εσωτερικη, το 106 να παει να κλεισει την πορτα, το μκ2 να κανει οτι μπορει απο φρεναρισμα κ τελικα να μην χωρανε κ να παιρνουν την στροφη αγκαλια. Τωρα απο που κ ως που 'πρεπει' αυτος που εχει την εσωτερικη να κοψει για να περασει ο αλλος, δεν το ξερω. Κ ακομα κ αν 'πρεπει', αυτο πηγε να κανει, καβαλαει το φρενο αλλα δεν χωρατε κ οι δυο στην στροφη.

                            εφοσον ειναι μπροστα σου ο αλλος αφηνεις για να μην χτυπησεις απλο και λογικο ειναι..δεν εκβιαζεις μπας και παει δεξια ο αλλος και σε αφησει δεν ειμαστε τακουμα σατο

                            Ελα που ΔΕΝ ειναι μπροστα του αλλα φτανουν διπλα διπλα μεχρι κ ακριβως στο σημειο που το μκ2 αποφασιζει να πατησει φρενα...Κ μετα τον στριμωχνουν πανω στην στροφη κ την στριβουν αγκαλια. Δεν ηρθε απο πισω καμικαζι το μκ2, ΔΙΠΛΑ στο 106 ηταν, του ειχε παρει κ την εσωτερικη, σιγα μην εκανε ακρη. Κ καλα εκανε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cabala10 last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:

                              Εγω που δεν εχω τρεξει σε αγωνες παντως, βλεπω το μκ2 να εχει παρει την εσωτερικη, το 106 να παει να κλεισει την πορτα, το μκ2 να κανει οτι μπορει απο φρεναρισμα κ τελικα να μην χωρανε κ να παιρνουν την στροφη αγκαλια. Τωρα απο που κ ως που 'πρεπει' αυτος που εχει την εσωτερικη να κοψει για να περασει ο αλλος, δεν το ξερω. Κ ακομα κ αν 'πρεπει', αυτο πηγε να κανει, καβαλαει το φρενο αλλα δεν χωρατε κ οι δυο στην στροφη.

                              εφοσον ειναι μπροστα σου ο αλλος αφηνεις για να μην χτυπησεις απλο και λογικο ειναι..δεν εκβιαζεις μπας και παει δεξια ο αλλος και σε αφησει δεν ειμαστε τακουμα σατο

                              Ελα που ΔΕΝ ειναι μπροστα του αλλα φτανουν διπλα διπλα μεχρι κ ακριβως στο σημειο που το μκ2 αποφασιζει να πατησει φρενα...Κ μετα τον στριμωχνουν πανω στην στροφη κ την στριβουν αγκαλια. Δεν ηρθε απο πισω καμικαζι το μκ2, ΔΙΠΛΑ στο 106 ηταν, του ειχε παρει κ την εσωτερικη, σιγα μην εκανε ακρη. Κ καλα εκανε.

                              μπροστα του εκτως και αμα με το φρενο πηδηξε προς τα πισω 3-4 μετρα...ειπαμε αγωνας αλλα και fair play δεν ειναι nascar

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                katsinas-junior last edited by

                                δε στριβεις απο τη γραμμη που εχει το μκ2 η σωστη γραμμη ειναι αυτη π εχει ευθυμιου-καμπυλης-κατσινας..αν στριψεις απο τη πλευρα του μκ2 σε πεταει απεναντι ομως απεναντι ηταν το maxi γι αυτο και ρισκαρε απο οτι φαινεται γιατι θα το σταματουσε εκει διαφορετικα θα τον χαιρεταγαμε απο την κ4...οκ ας θεωρησουμε οτι δε το εκανε εσκεμμενα τοτε γιατι πανω στη κ2 του δινει και αλλη μια απο πισω???????αν δειτε το βιντεο θα καταλαβετε οτι το μκ2 δε μπορει να περασει το maxi και λιγο πριν κοπει το βιντεο φαινεται οτι το maxi ξεκιναει και κανει διαφορα...ισως νομιζε οτι θα πατησουμε φρενο και θα χασουμε τη σωστη γραμμη μας...του ανοιγουμε δρομο πανω στην ευθεια δε γινεται πανω στη στροφη να του ανοιξουμε παλι δρομο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  f1motorsport last edited by

                                  Σωστά τοπόθετηθηκε το escort.....pista σημαίνει και λιγο πόλεμος.Τα ακουμπήματα και τα σπρόξηματα είναι στο παίχνιδι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tommi03 last edited by

                                    Πάντως βλέπω ότι τους θεατές και τα αυτοκίνητα τους χωρίζουν πάλι 2 λάστιχα και τα σιδερένια κάγκελα της ελπα και κανένας δεν προβληματίζεται, όταν συμβεί πάλι η στραβή θα έχουμε 30 σελίδες στο φόρουμ τραγικό δυστύχημα στην Τρίπολι και όλοι θα λέμε ναι δεν ήταν πίστα κτλ κτλ.

                                    Γιατί δεν μετονομάζεται τους αγώνες ταχύτητας σε demolison derby να μην έχει κανείς παράπονο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Σωστη γραμμη? Το μκ2 εχει παρει την εσωτερικη κ δεν κανει πισω (για την ακριβεια κανει, αλλα δεν προλαβαινει να δωσει χωρο - οοπυ εγω θεωρω οτι δεν ειναι κ υποχρεωμενος). Αντιστοιχα το 106 μπορει να επιλεξει να κανει πισω ή να κρατησει την θεση του, με το αποτελεσμα που ειδαμε. Απλα δεν χωρεσαν στην στροφη ολοι μαζι. Μιλαμε για την πρωτη στροφη εκκινησης παιδια...Ο συνωστισμος ειναι δεδομενος. Το χειροτερο που μπορουμε να πουμε ειναι οτι ειναι ενα κανονικοτατο ακουμπημα στα πλαισια του αγωνα. Αυτη ειναι η αποψη μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lef205 last edited by

                                        Συγνωμη, θυμαται κανεις τι γινονταν απο σπρωξιματα ακουμπηματα κλπ οταν καποτε επαιρναν εκκινηση τα ενιαια??
                                        Πιστα ειναι, δεν ειναι ραλλυ ή αναβαση να τρεχει ο καθενας μονος του.
                                        Επισης μιλαμε για τον Θαναση Κουρνιατη που δεν ειναι 20 αλλα 30 χρονια στους αγωνες και δεν εχει δωσει ποτε αφορμη για τιποτα, γιατι να κανει το οτιδηποτε εσκεμμενα???? εδω δεν το εχει κανει ουτε μια φορα στις απειρες Τριπολες που εχει τρεξει, γιατι να το κανει τωρα?
                                        Σεβασμος γαμωτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chris40 last edited by

                                          Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
                                          Συγνωμη, θυμαται κανεις τι γινονταν απο σπρωξιματα ακουμπηματα κλπ οταν καποτε επαιρναν εκκινηση τα ενιαια??
                                          Πιστα ειναι, δεν ειναι ραλλυ ή αναβαση να τρεχει ο καθενας μονος του.
                                          Επισης μιλαμε για τον Θαναση Κουρνιατη που δεν ειναι 20 αλλα 30 χρονια στους αγωνες και δεν εχει δωσει ποτε αφορμη για τιποτα, γιατι να κανει το οτιδηποτε εσκεμμενα???? εδω δεν το εχει κανει ουτε μια φορα στις απειρες Τριπολες που εχει τρεξει, γιατι να το κανει τωρα?
                                          Σεβασμος γαμωτο.

                                          +1 Οσες φορες και να δεις το video δεν βλεπεις κατι επιληψιμο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            Καθαρό και μη τιμωρήσιμο racing incident IMHO. Πάει να περάσει με τον τσαμπουκά, δεν τον παίρνει, ο άλλος κλείνει την πόρτα, όπως και έχει δικαίωμα, πατάει φρένο... ΟΚ, κάθε μέρα συμβαίνουν αυτά στις πίστες όλου του κόσμου. Θα ήταν επιλήψιμο αν δεν πάταγε φρένο, που πάτησε, ή αν έκανε επίτηδες τιμονιά, που δεν έκανε. Και η κατάταξη δεν άλλαξε.

                                            Τώρα γιατί πρέπει να ξεκατινιαστούν στα fora και τα blog με τα 'μου 'πε, του 'πα' και το ποιός την έχει μεγαλύτερη Δεν μας ενδιαφέρει κύριοι, πείτε τα στο τηλέφωνο, δεν είναι τατιάνα εδώ...

                                            +1000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr