-
Μετά από test drive σε skoda yeti, vw polo και vw golf προσανατολίζομαι μάλλον στο τελευταίο (αν και πονάει η τσέπη...). Όμως μου αρέσει να κάθομαι ψηλότερα λόγω ορατότητας, οπότε σκέφτομαι το plus. Στην εδώ αντιπροσωπεία δεν υπήρχε για να το δω από κοντά. Τι λέτε, αξίζει τη διαφορά τιμής; Σα συμπεριφορά τα αυτοκίνητα έχουν διαφορές; Το απλό golf μου άρεσε πάρα πολύ στο δρόμο, το μόνο που δε μου άρεσε ήταν ότι καθόμουν σχετικά χαμηλά, οπότε ιδανικά θα ήθελα την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με ψηλότερη θέση οδήγησης.
-
Μετά από test drive σε skoda yeti, vw polo και vw golf προσανατολίζομαι μάλλον στο τελευταίο (αν και πονάει η τσέπη...). Όμως μου αρέσει να κάθομαι ψηλότερα λόγω ορατότητας, οπότε σκέφτομαι το plus. Στην εδώ αντιπροσωπεία δεν υπήρχε για να το δω από κοντά. Τι λέτε, αξίζει τη διαφορά τιμής; Σα συμπεριφορά τα αυτοκίνητα έχουν διαφορές; Το απλό golf μου άρεσε πάρα πολύ στο δρόμο, το μόνο που δε μου άρεσε ήταν ότι καθόμουν σχετικά χαμηλά, οπότε ιδανικά θα ήθελα την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με ψηλότερη θέση οδήγησης.
-
Μετά από test drive σε skoda yeti, vw polo και vw golf προσανατολίζομαι μάλλον στο τελευταίο (αν και πονάει η τσέπη...). Όμως μου αρέσει να κάθομαι ψηλότερα λόγω ορατότητας, οπότε σκέφτομαι το plus. Στην εδώ αντιπροσωπεία δεν υπήρχε για να το δω από κοντά. Τι λέτε, αξίζει τη διαφορά τιμής; Σα συμπεριφορά τα αυτοκίνητα έχουν διαφορές; Το απλό golf μου άρεσε πάρα πολύ στο δρόμο, το μόνο που δε μου άρεσε ήταν ότι καθόμουν σχετικά χαμηλά, οπότε ιδανικά θα ήθελα την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με ψηλότερη θέση οδήγησης.
-
Καταρχάς υποθέτω πως θα δοκίμασες να ανεβάσεις το κάθισμα τέρμα πάνω . Βασικά δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές το απλό γκόλφ από το πλάς στην οδική συμπεριφορά αλλά να έχεις υπόψη ότι ακόμα και σε οχήματα με ίδια οδική συμπεριφορά, στο όχημα που κάθεσαι ψηλότερα θα νιώθεις αρκετά πιο ανασφαλής σε οριακές συνθήκες καθώς γίνονται πιο αντιληπτές οι κλίσεις του οχήματος. Στο ταξίδι, όντως η ψηλότερη θέση οδήγησης σου δίνει καλύτερη ορατότητα που θα σου χρησιμεύσει. Αν σου αρέσει αυτό το χαρακτηριστικό, χτύπα το . Εμένα μου αρέσει ακριβώς το αντίθετο στη θέση οδήγησης αλλά αυτά είναι προσωπικά γούστα
Σε καμία περίπτωση πάντως μην πάρεις αμάξι γουρούνι στο σακί όσο και άν σου αρέσει. Πάρε τηλέφωνο όλους τους κοντινούς αντιπροσώπους σου μέχρι να βρεις μοντέλο για τεστ ντράιβ...
http://www.volkswagen.gr/gr/el/1/VW_Dealers_Sales.html (αν και εμένα δεν λειτουργεί η σελίδα )
-
Από το πρωί που προσπαθώ να μπω στη συγκεκριμένη σελίδα δε θέλει να μπει
Θα πάω να το δω και το plus από κοντά, εννοείται. Αλλά όπως και να έχει καλό είναι να παίρνεις και τρίτες γνώμες... -
Τα έχω οδηγήσει και τα 2 πριν λίγους μήνες. Σαν αίσθηση στο δρόμο τα 2 μοντέλα, είναι σχεδόν το ίδιο. Δύσκολα καταλαβαίνεις διαφορές σε συμπεριφορά και κινητήρα. Μόνο η πιο υπερυψωμένη αίσθηση του plus κάνει τη διαφορά και οι χώροι.
Σαν θέση οδήγησης όμως, ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις είναι το Golf Plus.
Κάθεσαι αισθητά πιο ψηλά με καλύτερη ορατότητα περιμετρικά. Επίσης, το plus πέρα από ορατότητα υπερτερεί και σε πρακτικότητα. Μεγαλύτερο άνοιγμα θυρών και όπως επιβιβάζεσαι ή αποβιβάζεσαι είσαι στο ίδιο ύψος με το κάθισμα. Δεν χρειάζεται ούτε να σκύψεις ούτε να διπλωθείς. Στα συν και τα στοιχεία πολυμορφικότητας (συρώμενο πίσω κάθισμα, τραπεζάκια αεροπορικού τύπου στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, πολύ περισσότερες θήκες και ντουλαπάκια για μικροαντικείμενα), όπως και ο χώρος των επιβατών και αποσκευών. Αισθητά πιο ευρύχωρο.
-
Διαβάζοντας κριτικές στο internet, λένε ότι το νέο plus βασίζεται περισσότερο στο golf 5 παρά στο 6. Ξέρει κανείς τι σημαίνει θεωρητικά και πρακτικά αυτό;
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Διαβάζοντας κριτικές στο internet, λένε ότι το νέο plus βασίζεται περισσότερο στο golf 5 παρά στο 6. Ξέρει κανείς τι σημαίνει θεωρητικά και πρακτικά αυτό;Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 6 είναι ουσιαστικά ένα 5 με καλύτερη ηχομόνωση και πιο άνετη ανάρτηση, δεν νομίζω τίποτα το ιδιαίτερο...
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Διαβάζοντας κριτικές στο internet, λένε ότι το νέο plus βασίζεται περισσότερο στο golf 5 παρά στο 6. Ξέρει κανείς τι σημαίνει θεωρητικά και πρακτικά αυτό;νομιζω οτι και το golf 6 πιο πολυ βασιζεται στο 5 παρα οτι ειναι κατι φοβερα καινουριο οποτε δεν νομιζω να χεις θεμα...
-
Εγώ είχα το Plus, από τα πρώτα TSi.
Λοιπόν, σε σχέση με το 5 τότε, ήταν αρκετά πιο ευρύχωρο, απολύτως όμοιο σε συμπεριφορά και με σίγουρα ομορφότερο και πρακτικότερο εσωτερικό.
Στα + επίσης ο χώρος αποσκευών, αλλά και η 'πανοραμική' θέση οδήγησης. Ακόμη το πολύ φωτεινότερο εσωτερικό, που μείωνε αρκετά την 'μουντάδα' που έχουν τα Golf!
Σκέψου ένα Golf στο πιο φουσκωμένο....
Είχε βέβαια και -- Αυξημένο θόρυβο από τους καθρέπτες μετά τα 130
- Περίεργους 'θορύβους'-τριξίματα από τις τσιμούχες στις πόρτες, όταν ανεβοκατέβαινα πεζοδρόμια ή μεγάλα σαμαράκια...Αρα μάλλον μειωμένη ακαμψία!
Πάντως το άλλαξα με civic, που αν εξαιρέσεις τη σφιχτή ανάρτηση, τελικά ήταν πολύ πρακτικότερο (=χώρος αποσκευών μεγαλύτερος από του golf+ ακόμα και με το πίσω κάθισμα τελείως μπροστά, πολλά περισσότερα gadget και λύσεις διαμόρφωσης χώρου, αρκετά περισσότερος χώρος για τους πίσω ...μικρούς.. επιβάτες, πολύ 'ζωηρό και ευήλιο εσωτερικό (ίσως λόγω πανοραμικής)!
...Ας μην αρχίσει όμως πάλι διαμάχη - μιλάω για τη πρακτικότητα εδώ... -
Αν εχεις 3 παιδια το plus ειναι το μονο που περνει 3 καθισματακια πισω
-
Λοιπόν, μάλλον καταλήγω στο plus 1.4 tsi 122 dsg comfortline! Ευχαριστώ όσους βοήθησαν.
Νέες ερωτήσεις:- Για τον Φιλιππαίο στον Κηφισό τι γνώμη έχετε; Σαν after sales και service.
- Αρχικά ήθελα το highline, αλλά δε με βόλεψαν τα σπορ καθίσματα. Οπότε πάω για comfortline, όμως με χαλάει πάρα πολύ που δεν έχει λεπτομέρειες χρωμίου (θα το πάρω μαύρο και μου αρέσει πολύ ο συγκεκριμένος συνδυασμός, και το 500άκι που έχω τώρα μαύρο με καθρέφτες χρωμίου είναι). Το highline έχει σίγουρα χρώμιο στις ράγες οροφής, νομίζω και σε κάποιες λεπτομέρειες εσωτερικά, ενώ στο comfortline είναι μαύρες. Θα ήθελα πολύ να έχω ράγες και καθρέφτες σε χρώμιο (και καμία ρίγα στα πλάγια δε θα με χάλαγε). Συγκεκριμένα μου αρέσει πάρα πολύ το cross golf ( http://www.autoblog.gr/2010/02/27/vw-crossgolf-2011/ ), το οποίο όμως δε θα έρθει μάλλον στην Ελλάδα (μου είπαν από kosmocar ότι μπορούν να το παραγγείλουν ειδικά για μένα αλλά θα ερχόταν το Γενάρη και με τα έξτρα που θέλω θα με έπιανε και ο φόρος πολυτελείας, οπότε το απέρριψα). Σκέφτομαι να ρωτήσω αν μπορώ να τα παραγγείλω σαν ανταλλακτικά. Φαντάζομαι στις ράγες θα γίνεται, αφού τις έχει και το highline που εισάγεται. Αλλά παίζει πάλι να έρθουν πολύ ακριβά όλα αυτά. Υπάρχουν aftermarket εξωτερικά κιτ χρωμίου για το golf plus;
- Η άλλη βασική διαφορά με το cross golf είναι ότι το τελευταίο έχει 2 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Θα μπορούσα να το 'σηκώσω' (όπως πολλοί τα 'χαμηλώνουν'); Με τι τρόπο και με τι αντίτιμο (όχι χρηματικό, εννοώ σε άνεση και ασφάλεια);
-
Φίλε μου, δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω στα παραπάνω, αλλά μιας και το έψαξες το θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι: τα Golf Plus TSi 1.4, με χειροκίνητο κιβώτιο, έχουν στάνταρ ESP ;
Y.Γ.: καλορίζικο, όποιο και να πάρεις τελικά !!
-
αν ισχυει αυτο που μου ειχε πει η πωλητρια το Σεπτεμβρη οτι η vw πλεον διωχνει ολα της τα αυτοκινητα με στανταρ esp τοτε θα εχει...
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
- Περίεργους 'θορύβους'-τριξίματα από τις τσιμούχες στις πόρτες, όταν ανεβοκατέβαινα πεζοδρόμια ή μεγάλα σαμαράκια...Αρα μάλλον μειωμένη ακαμψία!
Αυτό λύνεται με silicon spray στις τσιμούχες... δεν σχετίζεται με την ακαμψία του οχήματος.
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Φαντάζομαι στις ράγες θα γίνεται, αφού τις έχει και το highline που εισάγεται. Αλλά παίζει πάλι να έρθουν πολύ ακριβά όλα αυτά. Υπάρχουν aftermarket εξωτερικά κιτ χρωμίου για το golf plus;Αν δεν κάνω λάθος το Plus έχει τους ίδιους καθρεφτες με το Golf. Χρωμιωμένα καλλύματα έχουν σαν αυτά σε μαγαζιά με αξεσουάρ αυτοκινήτου/tuning κλπ.
http://www.cobra-sor.de/konfigurator.php?modell_id=712&sprache_id=2&width=1259&height=631 -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Φίλε μου, δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω στα παραπάνω, αλλά μιας και το έψαξες το θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι: τα Golf Plus TSi 1.4, με χειροκίνητο κιβώτιο, έχουν στάνταρ ESP ;Y.Γ.: καλορίζικο, όποιο και να πάρεις τελικά !!
Ευχαριστώ! Όσο για την ερώτησή σου, ναι, έχω μπροστά μου τον κατάλογο με τον εξοπλισμό και έχει esp σε όλες τις εκδόσεις του plus, χειροκίνητες και μη. Στα dsg έχει επιπλέον και hill climb assist.
Αποφάσισα τελικά, αύριο μάλλον το κλείνω το αυτοκίνητο, ξεπέρασα και το κόλλημά μου με το χρώμιο, ας είναι κατίμαυρο -
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Στα dsg έχει επιπλέον και hill climb assistΠάρα πολύ ωραίο σύστημα αυτό
Λειτουργεί και σε ανηφόρα και σε κατηφόρα και σε συνδυασμό με το dsg κάνει την οδήγηση παιχνίδι. -
Το ξέρω, το έχω και στο 500άκι και το ήθελα οπωσδήποτε και στο επόμενο αυτοκίνητο, με έχει βολέψει πολύ.
-
...μη με βρίσετε, έχω κλείσει ένα golf plus εδώ και αρκετές μέρες αλλά επειδή από τη μία με πιάνει φόρος πολυτελείας και νέο φπα, από την άλλη διάβασα ότι βγαίνει tiguan 1.4 122 με dsg, άρχισα να το σκέφτομαι... ήθελα να ρωτήσω πόση διαφορά έχει το tiguan από το golf σε άνεση στην εθνική. Έχει κι αυτό πολλαπλούς συνδέσμους, έτσι; Είχα κάνει test drive σε golf και skoda yeti και το δεύτερο δε μου φάνηκε αρκετά άνετο, σε αντίθεση με το golf. Αναρωτιέμαι αν το tiguan είναι πιο κοντά στο golf λόγω vw ή στο yeti λόγω κατηγορίας...
VW Golf vs Golf Plus