-
EXΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΟΡΙΑ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ FORD FIESTA 1.4 L DURATEC.ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΟΒΑΡΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΞΙ ΜΕΣΑ
ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.25 L DURATEC.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΜΗΝΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΕΙ 1.4.ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ! -
EXΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΟΡΙΑ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ FORD FIESTA 1.4 L DURATEC.ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΟΒΑΡΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΞΙ ΜΕΣΑ
ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.25 L DURATEC.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΜΗΝΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΕΙ 1.4.ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ! -
EXΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΟΡΙΑ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ FORD FIESTA 1.4 L DURATEC.ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΟΒΑΡΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΞΙ ΜΕΣΑ
ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.25 L DURATEC.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΜΗΝΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΕΙ 1.4.ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ! -
Ποιος ειναι ο λογος που σε κανει να πιστευεις οτι σου εχουν βαλει τον μικροτερο κινητηρα;
-
ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΕ ΣΚΕΨΗ.ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
ΓΡΑΦΕΙ 1.25 KAI ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΜΕ 1.4 ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΥΛΟ.Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΑ.ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ.ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ
ΟΥΤΕ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΥΤΕ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ.ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΔΙΑ ΕΔΩ ΠΕΡΑ. -
Ο χρήστης MORAS99 έγραψε:
ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΕ ΣΚΕΨΗ.ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
ΓΡΑΦΕΙ 1.25 KAI ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΜΕ 1.4 ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΥΛΟ.Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΑ.ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ.ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ
ΟΥΤΕ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΥΤΕ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ.ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΔΙΑ ΕΔΩ ΠΕΡΑ.Γραφε με μικρους χαρακτηρες σε παρακαλω,ειναι πιο ευαναγνωστα[mod]
Καπου ο κινητηρας εχει ενα νουμερο.Συγκρινε τον με αυτον που γραφει η αδεια σου να δεις αν ειναι ο ιδιος και ρωτα και σε μια αλλη αντιπροσωπεια με την αδεια κυκλοφοριας να σου πουν τα στοιχεία του αμαξιου σου.Εκει μπορουν να σου βρουν τα παντα για το αμαξι σου.
-
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Δοκιμασε αυτο, βασει αρ. πλαισιου
-
Χάλια μηχανές ειναι ούτως ή άλλως...
-
Σε απόδοση οι δύο κινητήρες είναι παρόμοιοι πάντως. Αν όντως έχεις τον 1,25 και μπορέσεις να επωφεληθείς από τα χαμηλότερα τέλη...
Για να το πω αλλιώς, η αγοραία αξία σήμερα του 1,25 πρέπει να είναι παρόμοια αν όχι μεγαλύτερη από του 1,4.
-
Ε καλα, αυτο δε σημαινει οτι δικαιολογειται πιθανη αλλαγη στην παραγγελια χωρις την ενημερωση/συγκαταθεση του πελατη.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ε καλα, αυτο δε σημαινει οτι δικαιολογειται πιθανη αλλαγη στην παραγγελια χωρις την ενημερωση/συγκαταθεση του πελατη.E, καλά, εννοείται αυτό.
Πόσο μάλλον όταν έχεις μοτέρ 1,25 και πληρώνεις φόρους για 1,4... -
0 1.4 ειναι 600-700 ευρω ποιο ακριβός.Χάλια δεν ειναι δες πωλήσεις φιεστα εσυ φιλε.
Πιστεύω να βρω μια ακρη.Παντως λαμογιές με κινητηρες γινονται και μετα σου λενε
οτι ειναι ιδιοι και ο εγκεφαλος και το προγραμμα.Εχει κανεις εμπιστοσυνη?Εδω ειναι η χωρα της απατης και της κλεψιας.Οποιος δουλεύει 8-10-12 ωρες να βγαλει το ψωμακι
του θεωρειται και βλακας. -
Ο χρήστης MORAS99 έγραψε:
Χάλια δεν ειναι δες πωλήσεις φιεστα εσυ φιλε.Οι πωλησεις απο ποτε αντιπροσωπευουν ποσο καλος ειναι ο κινητηρας ενος αμαξιου?
Πιστεύω να βρω μια ακρη.
Εβαλες τον αριθμο πλαισιου στο λινκ που εδωσα παραπανω?
-
Αν βάλεις στο http://www.etis.ford.com/ τον αριθμό πλαισίου σου θα είσαι σίγουρος
Αν θες σου στέλνω και φώτο με τον κινητήρα του δικού μου που είναι ίδιο να είσαι σίγουρος
-
Eβαλα τον αριθμο πλαισιου μου βγαζει λαθη.Μπηκα στο FORD.COM.με to 17 αρι vin
βρηκα οτι το αυτοκινητο ειναι παργωγη ΙΣΠΑΝΙΑ το 2010 5 πορτο.αλλα με τον αριθμο
πλαισιου δεν φαινεται ο κιν. υπαρχει και αλλος αριθμος αναγνωρισης του κινητηρα 4 ψηφια.Τα χαρτια και η αδεια ολα ειναι συμφωνα η λαμογια ειναι αλλου.Μιλαω και κανω ενεργειες και να δουμε μετα τι θα πουν.Μακαρι να κανω λαθος.Σε φωτο 0 1,25
και 0 1,4 ειναι ιδιοι ολοιδιοι νομιζω.Και εκει ειναι και το αλλοθι τους.Η διαφορα ειναι στο προγραμμα.Μια δυναμομετρηση θα δειξει.αλλα οχι ακομα.Για να δουμε μηπως με δειτε και live σε κανα Ευαγγελατο. -
Ο χρήστης MORAS99 έγραψε:
Eβαλα τον αριθμο πλαισιου μου βγαζει λαθη.Μπηκα στο FORD.COM.με to 17 αρι vin
βρηκα οτι το αυτοκινητο ειναι παργωγη ΙΣΠΑΝΙΑ το 2010 5 πορτο.αλλα με τον αριθμο
πλαισιου δεν φαινεται ο κιν. υπαρχει και αλλος αριθμος αναγνωρισης του κινητηρα 4 ψηφια.Τα χαρτια και η αδεια ολα ειναι συμφωνα η λαμογια ειναι αλλου.Μιλαω και κανω ενεργειες και να δουμε μετα τι θα πουν.Μακαρι να κανω λαθος.Σε φωτο 0 1,25
και 0 1,4 ειναι ιδιοι ολοιδιοι νομιζω.Και εκει ειναι και το αλλοθι τους.Η διαφορα ειναι στο προγραμμα.Μια δυναμομετρηση θα δειξει.αλλα οχι ακομα.Για να δουμε μηπως με δειτε και live σε κανα Ευαγγελατο.Πως δεν υπάρχει στο ford etis
μισό... -
ΟΙ πωλησεις φιλε μου δεν αντιπροσωπευουν απολυτα το ποσο καλος ειναι ενας κινητηρας.αλλα 0-100 σε 12,2 96 αλογα 175 τελικη και 5,7 μικτη χωρις να πειραξεις τον κινητηρα.και σε μετρησεις του autotriti βγαζει και 101 h.p μηπως ειναι απλα ενας πολυ καλος κινητηρας?για οχι τουρμπο με τα γνωστα προβληματα.αν σκεφτεις και την αξιοπιστια της ford.που δεν πιστευω να εχεις αντιρρηση οσν αφορα τις μηχανικες βλαβες.
ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ τον λογο λοιπον ειναι πρωτη σε πωλησεις. -
-
Ο χρήστης MORAS99 έγραψε:
ΟΙ πωλησεις φιλε μου δεν αντιπροσωπευουν απολυτα το ποσο καλος ειναι ενας κινητηρας.αλλα 0-100 σε 12,2 96 αλογα 175 τελικη και 5,7 μικτη χωρις να πειραξεις τον κινητηρα.και σε μετρησεις του autotriti βγαζει και 101 h.p μηπως ειναι απλα ενας πολυ καλος κινητηρας?για οχι τουρμπο με τα γνωστα προβληματα.αν σκεφτεις και την αξιοπιστια της ford.που δεν πιστευω να εχεις αντιρρηση οσν αφορα τις μηχανικες βλαβες.
ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ τον λογο λοιπον ειναι πρωτη σε πωλησεις.- εσυ τα ειδες τα νουμερα που αναγραφεις ή αναπαραγεις το press pack?
- Respect... αφου το λεει το εαυγγελειο της αυτοκινησης... το AutoTuesday
- (κλασσικο ερωτημα που δεν παιρνει ποτε απαντηση) Για πες και τι προβληματα εχουν τα Turbo?
- Αξιοπιστια και Ford... χμμμ... παρε κανα hammerite που βαφει πανω απο σκουρια παντως. Θα με θυμηθεις!
-
Ο χρήστης MORAS99 έγραψε:
0 1.4 ειναι 600-700 ευρω ποιο ακριβός.Χάλια δεν ειναι δες πωλήσεις φιεστα εσυ φιλε.
Πιστεύω να βρω μια ακρη.Παντως λαμογιές με κινητηρες γινονται και μετα σου λενε
οτι ειναι ιδιοι και ο εγκεφαλος και το προγραμμα.Εχει κανεις εμπιστοσυνη?Εδω ειναι η χωρα της απατης και της κλεψιας.Οποιος δουλεύει 8-10-12 ωρες να βγαλει το ψωμακι
του θεωρειται και βλακας.Tώρα συνειδητοποιώ ότι μιλάμε για το τωρινό Fiesta oπότε ό,τι έγραψα δεν ισχύει...
Αν όντως δε βγάζεις άκρη με vin και αντιπροσωπείες, βρες κάποιο club με ιδιοκτήτες Ford για να συναντηθείς με κάποιο μέλος που έχει το ίδιο μοντέλο και να συγκρίνεις.
Μπορείτε να βρείτε ένα ήσυχο σημείο και πχ. με 3ες και μεσαίες στροφές να δείτε αν πηγαίνετε παρόμοια.Με μια απλή αναζήτηση στο google βρήκα αυτό: http://www.clubford.gr/forum/
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ DURATEC FORD