-
Το αυτοκίνητο είναι για τον θείο μου 45άρης δυο παιδιά και θέλει οδική συμπεριφορά , ποιότητα κατασκευής , χώρους και χαμηλή κατανάλωση.
-
Το αυτοκίνητο είναι για τον θείο μου 45άρης δυο παιδιά και θέλει οδική συμπεριφορά , ποιότητα κατασκευής , χώρους και χαμηλή κατανάλωση.
-
Το αυτοκίνητο είναι για τον θείο μου 45άρης δυο παιδιά και θέλει οδική συμπεριφορά , ποιότητα κατασκευής , χώρους και χαμηλή κατανάλωση.
-
Τους τεσσερους κυκλους.
-
H μόνιμη τετρακίνηση quattro δεν αξίζει τα λεφτά της για ένα αμάξι 1.5+ τόνου και 160 ίππων, καθώς αυτό δεν πρόκειται να σπινιάρει ποτέ τόσο ώστε να τη χρειαστεί πραγματικά.
Μόνο την πρώτη θα σπινιάρει ουσιαστικά (και στη 2α θα σπινιάρει, αλλά πολύ ελεγχόμενα άσε που υπάρχει και το ASR), οπότε η μόνη χρήση σε αυτό το αμάξι είναι για.. καλύτερη εκκίνηση, κάτι πολύ χρήσιμο σε ένα οικογενειακό
Imho η επιλογή quattro θα έπρεπε να φύγει απ τη λίστα και να μπει το ερώτημα A4 1.8T ή Mercedes C180. Και θα έπαιρνα αυτό που θα μου άρεσε το εσωτερικό του περισσότερο όταν μπω μέσα, γιατί δεν έχει νόημα η σύγκριση μειονεκτημάτων-πλεονεκτημάτων σε δύο τόσο καλοφτιαγμένα μοντέλα! -
C 180 avantgarde
-
skoda yeti
alfa mito
vw scirocco
renault megane rs
seat leon
vw golf
volvo made in chinaμην απορεις, θα στα προτεινουν σε 3-4 σελιδες, οποτε ειπα να προλαβω...
-
για γράψε κι τις τιμές των δύο ??
-
Να συμπληρώσω για το audi γράφω την έκδοση για την merc τον ενδιαφέρει η avantgard κοντά στα 40κ και οι τα δύο με τον εξοπλισμό που θέλει .
-
Αισθητικά η C class!
Mηχανικά όμως περισσότερη εμπιστoσύνη πάντως μου εμπνέει ο 1,8 της Vag!
Προτιμώ την Mercedes με ένα ερωτηματικό ίσως στο ... aftersales της! (Τελευταία και στο περίγυρο μου δεν ακούω καλά λόγια). -
Κρίσιμο ερώτημα σε τέτοιες κατηγορίες είναι το κόστος συντήρησης το οποίο εύκολα μπορεί να απογειωθεί. Μετά είναι το θέμα γούστου. Για αυτό ακριβώς το λόγο ενώ το Α4 με την 'καλή' και όχι χαλντεξάτη τετρακίνηση είναι ότι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους και έχει μάλλον καλύτερους χώρους και καμπίνα, μάλλον θα προτιμούσα την μερσεντές. Είναι πιο όμορφη και με περισσότερο πουλ μουρ, χώρια με την πίσω κίνηση σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, μπορείς να κινηθείς ταχύτατα και ασφαλέστατα...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Κρίσιμο ερώτημα σε τέτοιες κατηγορίες είναι το κόστος συντήρησης το οποίο εύκολα μπορεί να απογειωθεί. Μετά είναι το θέμα γούστου. Για αυτό ακριβώς το λόγο ενώ το Α4 με την 'καλή' και όχι χαλντεξάτη τετρακίνηση είναι ότι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους και έχει μάλλον καλύτερους χώρους και καμπίνα, μάλλον θα προτιμούσα την μερσεντές. Είναι πιο όμορφη και με περισσότερο πουλ μουρ, χώρια με την πίσω κίνηση σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, μπορείς να κινηθείς ταχύτατα και ασφαλέστατα...Δε νομίζω ότι το κόστος συντήρησης του Audi είναι μεγαλύτερο απ αυτό της Mercedes
Από μηχανικά μέρη κοστίζει ό,τι ο 1.8TFSI που υπάρχει σε πολλά άλλα μοντέλα μέχρι και Skoda. Τακάκια-δίσκους που τα πουλάνε χρυσά αυτοί σε όλα τα μοντέλα, δε σε υποχρεώνει κανείς να αλλάζεις στην αντιπροσωπεία (ούτε εγγύηση σου κόβουν αν τα αλλάξεις αλλού). Τι άλλο μένει, λάστιχα και υγρά υαλοκαθαριστήρων; Γενικώς η συντήρηση δεν είναι θέμα, αρκεί να σου κόβει λίγο να μην πέσεις με τα μούτρα στα δίχτυα των καρχαριών -
Quattro....ακόμα και με 160 άλογα βλέπεις την διαφορά.To αυτοκίνητο είναι τρένο σε όλες τις καιρικές συνθήκες.Καλή,χρυσή η Merc αλλά το Α4 δεν το φτάνει.
-
Όμως αφού ο θείος σου ενδιαφέρεται για χαμηλή κατανάλωση τότε θα πρέπει να μείνει στο απλό Α4 1,8 Τ και όχι στο 4κίνητο, όπως είπε και ο φίλος Neos το οποίο θα καίει σίγουρα παραπάνω απο τα δικίνητα.. Οπότε σε αυτό το δίλλημα, όποιο του αρέσει περισσότερο αφότου τα κάνει test drive γιατί πιστεύω στο target group που απευθύνεται είναι θέμα γούστου κυρίως.
-
Αν εχει τη δυνατοτητα να αγορασει διλιτρο καλο θα ηταν να δει και το saab 9-3 XWD με τα 210 αλογα.Παει γυρω στα 37κ αλλα πιστευω ειναι ποιο exclusive απο τα παραπανω.Σημειοτεων οτι το 9-3 ειναι η full εκδοση.Παντος και το audi και το mercedes παιζουν στις ιδιες τιμες και ειναι και λιγοτερα αλογα.
-
Aν τον νοιάζει η ποιότητα (απτή και συναρμολόγησης) εσωτερικού, ας το αφήσει το 9-3...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aν τον νοιάζει η ποιότητα (απτή και συναρμολόγησης) εσωτερικού, ας το αφήσει το 9-3...Συμφωνω...περα απο αυτο Μερκα θα παρει.-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aν τον νοιάζει η ποιότητα (απτή και συναρμολόγησης) εσωτερικού, ας το αφήσει το 9-3...Γιατι δεν ειναι ποιοτικα τα saab?Εμενα ενας φιλος μου που εχει 9-5 εχω να πω πως το αμαξι για 250.000χλμ που εχει μεσα σε 10 χρονια δεν εχει το παραμικρο τριξιμο.Παντος τα πλαστικα του οντως ειναι λιγο σκληρα αλλα δεν φερνουν και φτηνιαρικο.Βεβαια πιστευω πως για λογους κινητηρα θα ειναι καλυτερη επιλογη ο saabιτης μιας και κυμαινονται στα ιδια λεφτα.
-
Το 9-5 δεν ξέρω πώς συμπεριφέρεται με την πάροδο του χρόνου (και των χιλιομέτρων), αλλά το 9-3 φαίνεται να ψιλοσκορπάει.
-
Βασικα υπαρχει μεγαλη διαφορα στην ποιοτητα συναρμογης μεταξυ των 9-3. Ισως αλλαξουν τα πραγματα τωρα που η συναρογη μεταφερθηκε παλι στη Σουηδια.
audi a4 1.8 t quattro ambition ή mercedes c180 k blue effici