Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Απόρριψη αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    1
    3
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-athanasiou last edited by

      Ο χρήστης ΕΘΕΑ έγραψε:
      Προς
      ΙΧΝΗΛΑΤΗ
      κ Ι. Αθανασίου

      Κύριε Αθανασίου

      Σχετικά με την επιστολή σας που αφορά αίτημα εξαίρεσης και διοργάνωσης του αγώνα σας κατά τις νυκτερινές ώρες έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.

      Ένα από τα βασικά μελήματα της ΕΘ.Ε.Α είναι η θέσπιση κανόνων και η εποπτεία ΑΣΦΑΛΟΥΣ διεξαγωγής των αγώνων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η ασφάλεια πρωτίστως και η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
      Με γνώμονα τα προαναφερθέντα η ΕΘ.Ε.Α αποφάσισε, μεταξύ άλλων, να θεσπίσει οκτάωρη διακοπή κατά τη διάρκεια της νύκτας όπως επακριβώς ορίζεται στο Πλαίσιο Διεξαγωγής Αγώνων 4Χ4 για το2010.
      Οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι το γεγονός πως κατά το παρελθόν σε αντίστοιχους αγώνες δεν παρουσιάσθηκαν σοβαρά προβλήματα δεν θα πρέπει να μας καθησυχάζει δεδομένου ότι το θέμα του απολογισμού ατυχημάτων ανάγεται στη σφαίρα της στατιστικής ενώ εμάς στόχος μας είναι η πρόληψη. Και είναι πρόληψη όταν ανησυχούμε αν ένας καθημερινός οδηγός, χωρίς αγωνιστική πείρα (αλλά ενδεχομένως και οδηγική) λαμβάνει μέρος σε νυκτερινούς εικοσιτετράωρους αγώνες τύπου «παιδειάς» μέσα στα βουνά σε κατά την άποψή σας «….ασφαλείς διαδρομές και απαιτητικά κομμάτια που δεν αφήνουν τα πληρώματα να χαλαρώσουν».
      Παράλληλα μπορεί τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης να βοηθούν στη παρακολούθηση και στον εντοπισμό των πληρωμάτων, όμως η λειτουργία αυτή έχει περιορισμένες δυνατότητες πρόβλεψης που σε τελευταία ανάλυση είναι και το ζητούμενο ενώ παράλληλα δεν προσφέρει απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα .
      Η συμμετοχή πολλών πληρωμάτων δε μπορεί να θεωρηθεί σαν καταξίωση ενός αγώνα, αντίθετα τοποθετεί τον πήχη υψηλότερα (και) σε θέματα ασφαλείας, έτσι ώστε να θεωρηθεί ακόμη πιο επιτυχημένος αποτελώντας πρότυπο για τους υπόλοιπους και φυτώριο για νέους –και κατά συνέπεια άπειρους- αγωνιζομένους.
      Εξετάζοντας και αναλύοντας τα πιο πάνω δεδομένα θεωρούμε ότι δεν συντρέχουν λόγοι εξαίρεσης του αγώνα σας από το διαμορφωμένο πλαίσιο το οποίο διαμορφώθηκε μετά από συγκερασμό και συνεκτίμηση απόψεων και προτάσεων πολλών ενδιαφερομένων φορέων όπως Οργανωτών Αγωνιζομένων και Στελεχών του χώρου.
      Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για να εξετάσουμε και εφαρμόσουμε τις όποιες εποικοδομητικές προτάσεις σας που σχετίζονται με την ασφάλεια, την ομαλή διεξαγωγή και το μέλλον των αγώνων στα πλαίσια των κανονισμών της FIA του ΕΑΚ και της Ελληνικής πραγματικότητας.

      Από τη γραμματεία της ΕΘ.Ε.Α.

      Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.

      Να θυμίσουμε ότι ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη διοργανώνεται 7 χρόνια και ποτέ σε αυτά τα χρόνια δε υπήρξε το παραμικρό ατύχημα. Ο 24ωρος αγώνας 4Χ4 του Ιχνηλάτη έκανε ρεκόρ συμμετοχών για αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2008 (105 συμμετοχές) και το 2009 (107 συμμετοχές) και παρόλα αυτά πέφτει θύμα οργανωτών που οι αγώνες τους δεν ξεπέρασαν τις 20 συμμετοχές και έφτασαν μέχρι το δραματικό των 10 συμμετοχών το 2009.

      Ο Ιχνηλάτης απεύθυνε μέχρι στιγμής και από τη δημοσίευση του Πλαισίου Αγώνων 4Χ4, τρεις φορές το αίτημά του προς την ΕΘΕΑ, αλλά χρειάστηκαν τέσσερεις μήνες για να υπάρξει απάντηση.

      Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι απίθανο για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr.

      Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

      To διοικητικό συμβούλιο του Ιχνηλάτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-athanasiou last edited by

        Ο χρήστης ΕΘΕΑ έγραψε:
        Προς
        ΙΧΝΗΛΑΤΗ
        κ Ι. Αθανασίου

        Κύριε Αθανασίου

        Σχετικά με την επιστολή σας που αφορά αίτημα εξαίρεσης και διοργάνωσης του αγώνα σας κατά τις νυκτερινές ώρες έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.

        Ένα από τα βασικά μελήματα της ΕΘ.Ε.Α είναι η θέσπιση κανόνων και η εποπτεία ΑΣΦΑΛΟΥΣ διεξαγωγής των αγώνων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η ασφάλεια πρωτίστως και η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
        Με γνώμονα τα προαναφερθέντα η ΕΘ.Ε.Α αποφάσισε, μεταξύ άλλων, να θεσπίσει οκτάωρη διακοπή κατά τη διάρκεια της νύκτας όπως επακριβώς ορίζεται στο Πλαίσιο Διεξαγωγής Αγώνων 4Χ4 για το2010.
        Οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι το γεγονός πως κατά το παρελθόν σε αντίστοιχους αγώνες δεν παρουσιάσθηκαν σοβαρά προβλήματα δεν θα πρέπει να μας καθησυχάζει δεδομένου ότι το θέμα του απολογισμού ατυχημάτων ανάγεται στη σφαίρα της στατιστικής ενώ εμάς στόχος μας είναι η πρόληψη. Και είναι πρόληψη όταν ανησυχούμε αν ένας καθημερινός οδηγός, χωρίς αγωνιστική πείρα (αλλά ενδεχομένως και οδηγική) λαμβάνει μέρος σε νυκτερινούς εικοσιτετράωρους αγώνες τύπου «παιδειάς» μέσα στα βουνά σε κατά την άποψή σας «….ασφαλείς διαδρομές και απαιτητικά κομμάτια που δεν αφήνουν τα πληρώματα να χαλαρώσουν».
        Παράλληλα μπορεί τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης να βοηθούν στη παρακολούθηση και στον εντοπισμό των πληρωμάτων, όμως η λειτουργία αυτή έχει περιορισμένες δυνατότητες πρόβλεψης που σε τελευταία ανάλυση είναι και το ζητούμενο ενώ παράλληλα δεν προσφέρει απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα .
        Η συμμετοχή πολλών πληρωμάτων δε μπορεί να θεωρηθεί σαν καταξίωση ενός αγώνα, αντίθετα τοποθετεί τον πήχη υψηλότερα (και) σε θέματα ασφαλείας, έτσι ώστε να θεωρηθεί ακόμη πιο επιτυχημένος αποτελώντας πρότυπο για τους υπόλοιπους και φυτώριο για νέους –και κατά συνέπεια άπειρους- αγωνιζομένους.
        Εξετάζοντας και αναλύοντας τα πιο πάνω δεδομένα θεωρούμε ότι δεν συντρέχουν λόγοι εξαίρεσης του αγώνα σας από το διαμορφωμένο πλαίσιο το οποίο διαμορφώθηκε μετά από συγκερασμό και συνεκτίμηση απόψεων και προτάσεων πολλών ενδιαφερομένων φορέων όπως Οργανωτών Αγωνιζομένων και Στελεχών του χώρου.
        Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για να εξετάσουμε και εφαρμόσουμε τις όποιες εποικοδομητικές προτάσεις σας που σχετίζονται με την ασφάλεια, την ομαλή διεξαγωγή και το μέλλον των αγώνων στα πλαίσια των κανονισμών της FIA του ΕΑΚ και της Ελληνικής πραγματικότητας.

        Από τη γραμματεία της ΕΘ.Ε.Α.

        Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.

        Να θυμίσουμε ότι ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη διοργανώνεται 7 χρόνια και ποτέ σε αυτά τα χρόνια δε υπήρξε το παραμικρό ατύχημα. Ο 24ωρος αγώνας 4Χ4 του Ιχνηλάτη έκανε ρεκόρ συμμετοχών για αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2008 (105 συμμετοχές) και το 2009 (107 συμμετοχές) και παρόλα αυτά πέφτει θύμα οργανωτών που οι αγώνες τους δεν ξεπέρασαν τις 20 συμμετοχές και έφτασαν μέχρι το δραματικό των 10 συμμετοχών το 2009.

        Ο Ιχνηλάτης απεύθυνε μέχρι στιγμής και από τη δημοσίευση του Πλαισίου Αγώνων 4Χ4, τρεις φορές το αίτημά του προς την ΕΘΕΑ, αλλά χρειάστηκαν τέσσερεις μήνες για να υπάρξει απάντηση.

        Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι απίθανο για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr.

        Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

        To διοικητικό συμβούλιο του Ιχνηλάτη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-athanasiou last edited by

          Ο χρήστης ΕΘΕΑ έγραψε:
          Προς
          ΙΧΝΗΛΑΤΗ
          κ Ι. Αθανασίου

          Κύριε Αθανασίου

          Σχετικά με την επιστολή σας που αφορά αίτημα εξαίρεσης και διοργάνωσης του αγώνα σας κατά τις νυκτερινές ώρες έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.

          Ένα από τα βασικά μελήματα της ΕΘ.Ε.Α είναι η θέσπιση κανόνων και η εποπτεία ΑΣΦΑΛΟΥΣ διεξαγωγής των αγώνων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η ασφάλεια πρωτίστως και η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
          Με γνώμονα τα προαναφερθέντα η ΕΘ.Ε.Α αποφάσισε, μεταξύ άλλων, να θεσπίσει οκτάωρη διακοπή κατά τη διάρκεια της νύκτας όπως επακριβώς ορίζεται στο Πλαίσιο Διεξαγωγής Αγώνων 4Χ4 για το2010.
          Οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι το γεγονός πως κατά το παρελθόν σε αντίστοιχους αγώνες δεν παρουσιάσθηκαν σοβαρά προβλήματα δεν θα πρέπει να μας καθησυχάζει δεδομένου ότι το θέμα του απολογισμού ατυχημάτων ανάγεται στη σφαίρα της στατιστικής ενώ εμάς στόχος μας είναι η πρόληψη. Και είναι πρόληψη όταν ανησυχούμε αν ένας καθημερινός οδηγός, χωρίς αγωνιστική πείρα (αλλά ενδεχομένως και οδηγική) λαμβάνει μέρος σε νυκτερινούς εικοσιτετράωρους αγώνες τύπου «παιδειάς» μέσα στα βουνά σε κατά την άποψή σας «….ασφαλείς διαδρομές και απαιτητικά κομμάτια που δεν αφήνουν τα πληρώματα να χαλαρώσουν».
          Παράλληλα μπορεί τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης να βοηθούν στη παρακολούθηση και στον εντοπισμό των πληρωμάτων, όμως η λειτουργία αυτή έχει περιορισμένες δυνατότητες πρόβλεψης που σε τελευταία ανάλυση είναι και το ζητούμενο ενώ παράλληλα δεν προσφέρει απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα .
          Η συμμετοχή πολλών πληρωμάτων δε μπορεί να θεωρηθεί σαν καταξίωση ενός αγώνα, αντίθετα τοποθετεί τον πήχη υψηλότερα (και) σε θέματα ασφαλείας, έτσι ώστε να θεωρηθεί ακόμη πιο επιτυχημένος αποτελώντας πρότυπο για τους υπόλοιπους και φυτώριο για νέους –και κατά συνέπεια άπειρους- αγωνιζομένους.
          Εξετάζοντας και αναλύοντας τα πιο πάνω δεδομένα θεωρούμε ότι δεν συντρέχουν λόγοι εξαίρεσης του αγώνα σας από το διαμορφωμένο πλαίσιο το οποίο διαμορφώθηκε μετά από συγκερασμό και συνεκτίμηση απόψεων και προτάσεων πολλών ενδιαφερομένων φορέων όπως Οργανωτών Αγωνιζομένων και Στελεχών του χώρου.
          Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για να εξετάσουμε και εφαρμόσουμε τις όποιες εποικοδομητικές προτάσεις σας που σχετίζονται με την ασφάλεια, την ομαλή διεξαγωγή και το μέλλον των αγώνων στα πλαίσια των κανονισμών της FIA του ΕΑΚ και της Ελληνικής πραγματικότητας.

          Από τη γραμματεία της ΕΘ.Ε.Α.

          Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.

          Να θυμίσουμε ότι ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη διοργανώνεται 7 χρόνια και ποτέ σε αυτά τα χρόνια δε υπήρξε το παραμικρό ατύχημα. Ο 24ωρος αγώνας 4Χ4 του Ιχνηλάτη έκανε ρεκόρ συμμετοχών για αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2008 (105 συμμετοχές) και το 2009 (107 συμμετοχές) και παρόλα αυτά πέφτει θύμα οργανωτών που οι αγώνες τους δεν ξεπέρασαν τις 20 συμμετοχές και έφτασαν μέχρι το δραματικό των 10 συμμετοχών το 2009.

          Ο Ιχνηλάτης απεύθυνε μέχρι στιγμής και από τη δημοσίευση του Πλαισίου Αγώνων 4Χ4, τρεις φορές το αίτημά του προς την ΕΘΕΑ, αλλά χρειάστηκαν τέσσερεις μήνες για να υπάρξει απάντηση.

          Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι απίθανο για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr.

          Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

          To διοικητικό συμβούλιο του Ιχνηλάτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis-athanasiou last edited by

            Να θυμίσουμε κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία. Το 2004 και το 2005 o 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη έγινε σε συνεργασία με το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ, στο οποίο στελέχη ήταν τα περισσότερα από τα σημερινά μέλη της ΕΘΕΑ.

            Τότε ο αγώνας ήταν ασφαλής. Σήμερα είναι επικίνδυνος. Για τα ίδια άτομο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr