-
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο..έχει κανείς άποψη ?
-
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο..έχει κανείς άποψη ?
-
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο..έχει κανείς άποψη ?
-
Κανένας ????
-
Πρέπει να είναι σαν streetοειδές ΧΤΧ...
Σβέλτο και ευέλικτο για την πόλη και κλειστό στροφιλίκι, κουραστικό στον ανοιχτό δρόμο.http://www.mybike.gr/topic/1136-yamaha-mt-03/
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=95577 -
κοίτα απο τα λίγα που ξέρω είναι ένα μονοκύλινδρο δρόμου ( το μοτέρ είναι απο χτ) με πιρούνι απο φέιζερ είναι ελαφρύ και ευέλικτο μέσα στη πόλη αλλά θα σε κουράσει σε ταξιδια δε ρίχνεις μια ματιά και στο βέρσους της καβασάκι είναι περίπου στο ίδιο στύλ πιο σύγχρονο με δύο κυλίνδρους έχει καλυτερη κάλυψη απο τον αέρα και σίγουρα πιο δυνατό
βέβαια το καλύτερο θα ήταν να τα οδηγούσες πριν και τα δύο
-
η μηχανη αυτη ειναι ενα διαμαντακι πραγματικα.την εχω οδηγησει και θα γραψω την αποψη μου.
φοραει τον κινητήρα της Minarelli (100x84) που φοράνε και τα Yamaha XT660R και Χ, καθώς και το Tenere 660 με διαφορετικες ρυθμισεις σε αυτη την περιπτωση ωστε να ειναι πιο ζωντανος ακομα.
πολλοι θα πουν μα μονοκυλινδρο?γιατι οχι θα απαντησω,ποιος ειπε οτι η καριερα των μονοκυλινδρων εχει ληξει ακομα και για street μηχανακια.κραδασμους δεν εχει,ισως λιγο στο ρελαντι που ομως δεν ειναι κατι ενοχλητικο.ροπατο ειναι.και μαλιστα πολυ πιο ζωντανο απο οτι περιμενα.οσο για την καταναλωση?αρκετα καλο για τους καιρους που ζουμε.οποτε τι να τους κανει τους εξτρα κυλινδρους και την παραπανω δυναμη.ασε δε που στις ρεπριζ απο 40-100χιλ τα ριχνει σε πολλες τετρακυδρες μηχανες.
στην οδηγηση τωρα ειναι ακρως απολαυστικο,σαν sm ειληκρηνα.φιλικο,ροπατο,στριβει πολυ καλα και δεν σε τρομαζει.σε στροφιλικια λοιπον ειναι αριστο.
αν τωρα θελει καποιος να κινηθει σε εθνικο δικτυο τοτε το κρανος ειναι απαραιτητο λογω του οτι η μηχανη δεν εχει καθολου προστασια απο τον αερα κι αυτο θα κουρασει τον οδηγο.
εμενα παντως μου αρεσε πολυ.
ειδικα η θεση οδηγησης,το φαρδυ τιμονι,η προθυμια του κινητηρα και το οτι γουσταρει στροφιλικι.Κινητήρας Υγρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος, 1 ΕΕΚ, 4βάλβιδος
Κυβικά 660
Πλαίσιο Σωληνωτό ατσάλινο, τύπου διαμάντι με χωροδικτύωμα στην περιοχή του λαιμού
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική
Εκκίνηση Μίζα
Σύστημα λίπανσης Ξηρό κάρτερ, αντλία λαδιού
Διάμετρος χ διαδρομή 100 x 84
Ίπποι 45 στις 6.000 σ.α.λ. (48 στις 6.250 στα μοντέλα 2007-2008)
Ροπή 5,7 χλγμ. στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 10 : 1
Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, μηχανικός
Τελική μετάδοση Αλυσίδα, γρανάζια
Τροχοί 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω. Aλουμινένιες πεντάμπρατσες ζάντες
Φρένα Δύο δίσκοι Brembo διαμέτρου 298 χλστ. μπροστά με διπίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος Brembo 245 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω
Ανάρτηση Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι Paioli διαμέτρου 43 χλστ. μπροστά και μονό αμορτισέρ Sachs χωρίς μοχλικό πίσω, σε αλουμινένιο ψαλίδι. Δυνατότητα ρύθμισης στην προφόρτιση ελατηρίου μόνο πίσω
Βάρος 174,5 κιλά (κενή υγρών)
Υψος σέλας 805 χλστ.
Μεταξόνιο 1.420 χλστ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 15 λίτρα (2,5 η ρεζέρβα)
Στάνταρ εξοπλισμός Πάνελ οργάνων που περιλαμβάνει αναλογικό στροφόμετρο, ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακές ενδείξεις για ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, ενδεικτικές λυχνίες για ρεζέρβα, immobilizer, φώτα, νεκρά, φλας, πίεση λαδιού και διάγνωση καλής λειτουργίας ψεκασμού. Χειρολαβές συνεπιβάτη, σέλα με μικρό αποθηκευτικό χώρο και κλειδαριά, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου. -
Αψογος ο Γιάννης....αντε να περάσουν οι μέρες...τίποτα άλλο δεν λέω...
YAMAHA MT 03