Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    YAMAHA MT 03
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. YAMAHA MT 03
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    4
    7
    479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akaliptoszr last edited by

      Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο..έχει κανείς άποψη ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        akaliptoszr last edited by

        Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο..έχει κανείς άποψη ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akaliptoszr last edited by

          Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο..έχει κανείς άποψη ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akaliptoszr last edited by

            Κανένας ????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Πρέπει να είναι σαν streetοειδές ΧΤΧ...
              Σβέλτο και ευέλικτο για την πόλη και κλειστό στροφιλίκι, κουραστικό στον ανοιχτό δρόμο.

              http://www.mybike.gr/topic/1136-yamaha-mt-03/
              http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=95577

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eretis last edited by

                κοίτα απο τα λίγα που ξέρω είναι ένα μονοκύλινδρο δρόμου ( το μοτέρ είναι απο χτ) με πιρούνι απο φέιζερ είναι ελαφρύ και ευέλικτο μέσα στη πόλη αλλά θα σε κουράσει σε ταξιδια δε ρίχνεις μια ματιά και στο βέρσους της καβασάκι είναι περίπου στο ίδιο στύλ πιο σύγχρονο με δύο κυλίνδρους έχει καλυτερη κάλυψη απο τον αέρα και σίγουρα πιο δυνατό

                βέβαια το καλύτερο θα ήταν να τα οδηγούσες πριν και τα δύο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taksidiotis last edited by

                  η μηχανη αυτη ειναι ενα διαμαντακι πραγματικα.την εχω οδηγησει και θα γραψω την αποψη μου.
                  φοραει τον κινητήρα της Minarelli (100x84) που φοράνε και τα Yamaha XT660R και Χ, καθώς και το Tenere 660 με διαφορετικες ρυθμισεις σε αυτη την περιπτωση ωστε να ειναι πιο ζωντανος ακομα.
                  πολλοι θα πουν μα μονοκυλινδρο?γιατι οχι θα απαντησω,ποιος ειπε οτι η καριερα των μονοκυλινδρων εχει ληξει ακομα και για street μηχανακια.κραδασμους δεν εχει,ισως λιγο στο ρελαντι που ομως δεν ειναι κατι ενοχλητικο.ροπατο ειναι.και μαλιστα πολυ πιο ζωντανο απο οτι περιμενα.οσο για την καταναλωση?αρκετα καλο για τους καιρους που ζουμε.οποτε τι να τους κανει τους εξτρα κυλινδρους και την παραπανω δυναμη.ασε δε που στις ρεπριζ απο 40-100χιλ τα ριχνει σε πολλες τετρακυδρες μηχανες.
                  στην οδηγηση τωρα ειναι ακρως απολαυστικο,σαν sm ειληκρηνα.φιλικο,ροπατο,στριβει πολυ καλα και δεν σε τρομαζει.σε στροφιλικια λοιπον ειναι αριστο.
                  αν τωρα θελει καποιος να κινηθει σε εθνικο δικτυο τοτε το κρανος ειναι απαραιτητο λογω του οτι η μηχανη δεν εχει καθολου προστασια απο τον αερα κι αυτο θα κουρασει τον οδηγο.
                  εμενα παντως μου αρεσε πολυ.
                  ειδικα η θεση οδηγησης,το φαρδυ τιμονι,η προθυμια του κινητηρα και το οτι γουσταρει στροφιλικι.

                  Κινητήρας Υγρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος, 1 ΕΕΚ, 4βάλβιδος
                  Κυβικά 660
                  Πλαίσιο Σωληνωτό ατσάλινο, τύπου διαμάντι με χωροδικτύωμα στην περιοχή του λαιμού
                  Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
                  Ανάφλεξη Ηλεκτρονική
                  Εκκίνηση Μίζα
                  Σύστημα λίπανσης Ξηρό κάρτερ, αντλία λαδιού
                  Διάμετρος χ διαδρομή 100 x 84
                  Ίπποι 45 στις 6.000 σ.α.λ. (48 στις 6.250 στα μοντέλα 2007-2008)
                  Ροπή 5,7 χλγμ. στις 5.250 σ.α.λ.
                  Σχέση συμπίεσης 10 : 1
                  Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
                  Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, μηχανικός
                  Τελική μετάδοση Αλυσίδα, γρανάζια
                  Τροχοί 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω. Aλουμινένιες πεντάμπρατσες ζάντες
                  Φρένα Δύο δίσκοι Brembo διαμέτρου 298 χλστ. μπροστά με διπίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος Brembo 245 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω
                  Ανάρτηση Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι Paioli διαμέτρου 43 χλστ. μπροστά και μονό αμορτισέρ Sachs χωρίς μοχλικό πίσω, σε αλουμινένιο ψαλίδι. Δυνατότητα ρύθμισης στην προφόρτιση ελατηρίου μόνο πίσω
                  Βάρος 174,5 κιλά (κενή υγρών)
                  Υψος σέλας 805 χλστ.
                  Μεταξόνιο 1.420 χλστ.
                  Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 15 λίτρα (2,5 η ρεζέρβα)
                  Στάνταρ εξοπλισμός Πάνελ οργάνων που περιλαμβάνει αναλογικό στροφόμετρο, ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακές ενδείξεις για ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, ενδεικτικές λυχνίες για ρεζέρβα, immobilizer, φώτα, νεκρά, φλας, πίεση λαδιού και διάγνωση καλής λειτουργίας ψεκασμού. Χειρολαβές συνεπιβάτη, σέλα με μικρό αποθηκευτικό χώρο και κλειδαριά, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    akaliptoszr last edited by

                    Αψογος ο Γιάννης....αντε να περάσουν οι μέρες...τίποτα άλλο δεν λέω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr