-
κοίτα για το στρώσιμο άκουσα ευλαβικά το manual...
Κυρίως την 1η ταχύτητα θα προσέχεις και θα την αλλάζεις αρκετά γρήγορα χωρίς να ανεβάσεις στροφές..
χαρακτηριστικά το manual λέει να κινηθεί το αμάξι 1 μήκος ...(δηλαδή αν το αμάξι μας είναι 4,5 μέτρα , να κινθεί το αμάξι για 4.5 μέτρα)Όλες οι αλλαγές μου γίνονται με χαμηλές στροφές (μιλάμε πάντα για το στρώσιμο...)
Σιγά σιγά πλέον που ανεβάζω στροφές και ανακαλύπτω την δύναμη του κινητήρα , αρχίζω και τρομάζω... -
το εχω παει 1300χλμ..
οποτε να αρχισω να το ζοριζω παραπανω;;;
το δευτερο που παρατηρησα ειναι οτι η στιγμιαια καταναλωση στο MFD παρουσιαζει τρελες αποκλισεις ..εχει δειξει στιγμιαια καταναλωση ακομα και 50λτ/100χλμ!!!...οταν παταμε βαρια το γκαζι σε εκκινηση, αμεσως πεφτει σε 7-8 πηδαει στα 13, ενω σε κατηφορα δειχνει και 0!!!
σε αναμονη στο φαναρι δειχνει 0,9...
βγαινει νοημα;;;; σε βολτα ως το Σουνιο μου εβγαλε 12λτ/100χλμ...ως μεση καταναλωση...
λογικη τιμη για αρχη;;;
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
το εχω παει 1300χλμ..οποτε να αρχισω να το ζοριζω παραπανω;;;
το δευτερο που παρατηρησα ειναι οτι η στιγμιαια καταναλωση στο MFD παρουσιαζει τρελες αποκλισεις ..εχει δειξει στιγμιαια καταναλωση ακομα και 50λτ/100χλμ!!!...οταν παταμε βαρια το γκαζι σε εκκινηση, αμεσως πεφτει σε 7-8 πηδαει στα 13, ενω σε κατηφορα δειχνει και 0!!!
σε αναμονη στο φαναρι δειχνει 0,9...
βγαινει νοημα;;;; σε βολτα ως το Σουνιο μου εβγαλε 12λτ/100χλμ...ως μεση καταναλωση...
λογικη τιμη για αρχη;;;
Ξεχνα το μετρητη στιγμιαιας καταναλωσης.
Για να εχεις μια εικονα της καταναλωσης, να κοιταζεις το μετρητη μεσης καταναλωσης ανα 500-1000 χλμ. -
Σωστά, δεν αξίζει να κοιτάει κανείς τη στιγμιαία κατανάλωση, εκτός των άλλων σε αποσπάει από το δρόμο.
Καλύτερα να κοιτάει κανείς «κατηγορίες διαδρομών». Με άλλα λόγια την κατανάλωση σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες και δρόμους. Για παράδειγμα μηδένισμα του trip computer πριν από κάποιο ταξίδι ή κάποια άλλη διαδρομή, έτσι ώστε να γνωρίζει ο οδηγός την κατανάλωση σε εθνική οδό, σε επαρχιακό δρόμο, στην πόλη κλπ. Βέβαια, πολλές διαδρομές είναι 'μικτές', δεν είναι 100% αυτοκινητόδρομος, πόλη κλπ.
Αν κάνει κανείς τις ίδιες διαδρομές σχετικά συχνά έχει περισσότερο νόημα η σύγκριση της μέσης κατανάλωσης για την ίδια διαδρομή. Για παράδειγμα, αν κάνει κάποιος συχνά μια συγκεκριμένη διαδρομή μπορείςνα συγκρίνει καταναλώσεις, και να δει π.χ. την σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση και μεταβλητές όπως χρήση κλιματισμού, ταχύτητας, της διάθεσής του οδηγού, φορτίου που κουβαλάει, μουσικής που ακούει κλπ.
Γενικά, η κατανάλωση της Octavia 5 1.4 TSI, από την οποία έχω πείρα, είναι χαμηλή, κυρίως όταν μπορεί κάποιος να εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά τις 6 ταχύτητες και το γεγονός ότι η ροπή είναι διαθέσιμη από χαμηλά. Χρειάζεται κάποιος να συνηθίσει το αυτοκίνητο, βέβαια.
Στην ίδια ορεινή διαδρομή, τη μια φορά οδηγώντας την Octavia, και την άλλη ως συνοδηγός σε Focus ενός γνωστού (έχουμε παρόμοιο οδηγικό στυλ, η διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας κλπ) είδα ότι στην έξοδο από ανηφορικές φουρκέτες ο οδηγός του Focus έπρεπε να έχει πολλές περισσότερες στροφές στον κινητήρα για να επιταχύνει στην καλύτερη περίπτωση όπως εγώ. Έπρεπε να πιέζει πολύ το αυτοκίνητο (1600άρι με 115 άλογα, το αμέσως προηγούμενο μοντέλο πριν το νεο που παρουσιάστηκε πρόσφατα), τη στιγμή που η Octavia επιτάχυνε με λιγότερες στροφές, άρα με μικρότερη κατανάλωση.
Βέβαια, ότι κέρδιζα με την Octavia στην έξοδο από τις στροφές αυτός το κέρδιζε μέσα στην στροφή, αφού, τουλάχιστον ως συνοδηγός, μου φαίνονταν ότι το Focus έστριβε γρηγορότερα, χωρίς προσπάθεια και κλίσεις.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Βέβαια, ότι κέρδιζα με την Octavia στην έξοδο από τις στροφές αυτός το κέρδιζε μέσα στην στροφή, αφού, τουλάχιστον ως συνοδηγός, μου φαίνονταν ότι το Focus έστριβε γρηγορότερα, χωρίς προσπάθεια και κλίσεις.
JacobAπολυτως λογικο γιατι το Focus διακρινεται για το στησιμο και το τιμονι του
-
Ξέρει κανείς αν θα βάλουν κάποια στιγμή τον τελευταίο κινητήρα του Golf GTi (με τους 210 ίππους) στο Octavia RS;
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Ξέρει κανείς αν θα βάλουν κάποια στιγμή τον τελευταίο κινητήρα του Golf GTi (με τους 210 ίππους) στο Octavia RS;Εχουν λόγο να κάνουν επιπλέον μηχανική αλλαγή σε μοντέλο που με το f/l άλλαξε κινητήρα? Ισως στην επόμενη γενιά.
-
Τι εννοείς άλλαξε κινητήρα; Νομίζω η μόνη αλλαγή ήταν ότι έγινε EUR V compliant (ή υπήρχε και κάτι άλλο που δε θυμάμαι); Κατά τ' άλλα είχα την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν άλλαξε και πολύ.
Επίσης αλλαγή κινητήρα έχει γίνει και σε άλλα μοντέλα παρόλο που δε συνοδεύτηκε καν με facelift, π.χ. στο Scirocco (απ' όσο θυμάμαι ο αρχικός 2λιτρος ήταν με τους 200 ίππους και στην πορεία έβαλαν αυτόν με τους 210).
Σχετικά με το Octavia RS πάντως κι εμένα η εντύπωσή μου είναι ότι μάλλον στην επόμενη γενιά πάμε για νέο κινητήρα. Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις είπα να ρωτήσω...
-
Χθες πήγα από τον έμπορο που αγόρασα το αυτοκίνητο για κάτι χαρτιά και είδα στην έκθεση μια καινούργια έκδοση. Το 1.4 TSI με 150 άλογα (νομίζω Sport Edition την ονομάζουν ή κάπως έτσι). Επειδή όμως βιαζόμουν δεν πρόλαβα να ρωτήσω πολλά. Οι αλλαγές που εγώ είδα ήταν φιμέ τζάμια, κάτι σαν μπάγκετ καθίσματα ή ημιμπάγκετ, χρωμιωμένη εξάτμιση και φυσικά η ιπποδύναμη. Ξέρει κανείς αν αυτός είναι νέος κινητήρας ή μήπως κάποιο κιτ βελτίωσης (από αυτά που έπιασα στο μαγαζί μάλλον κιτ βελτίωσης είναι...). Η τιμή του στα 18.000 ευρώ με το πακέτο εξοπλισμού της Elegance!!! Δεν είναι και άσχημα! Αν κάποιος ξέρει για αυτό το κιτ ας κάνει έναν κόπο να ενημερώσει
-
Μάλλον είναι ελληνική μετατροπή στον 1,4 122ΗΡ και στο παρελθόν φάνηκε πολλές φορές και σε όλες τις εταιρίες πως αυτές οι μετατροπές δεν έχουν την ποιότητα ή την αξιοπιστία των εργοστασιακών εκδόσεων.
Και στην προηγούμενη Octavia νομίζω υπήρξε έκδοση μετά απο μετατροπή της αντιπροσωπίας. -
Όπως δίνουν και τον 1.8 με 200hp. -
φιλος εχει το leon 1.4 tsi και το εχει κανει και αυτος 150 ιππους ΟΧΙ ομως απο την αντιπροσωπεια αλλα απο μαγαζι βελτιωσεων αγνωστων λοιπων στοιχειων. προφανως (λεω τωρα..) υπαρχει αυτο το προγραμμα-κονσερβα και κυκλοφορει και κυκλοφορει και εκτος επισημου δικτυου.
δεν εχει καποιο παραπονο εκτος απο την (αναμενομενη) αυξηση της καταναλωσης στο φουλ γκαζι για περιπου 1.5 με 2 λιτρα. σε νορμαλ αμελητεα. -
Περιμένω μες τη εβδομάδα να παραλάβω το νέο μου Octavia TSI το όποιο περιμένω 1,5 μήνα τώρα. Φούλ εξοπλισμένο με xenon, GPS, αισθητήρες και πολλά άλλα. Σε αυτό το ανοικτό πράσινο-τρικουάζ που έχει και στις διαφημήσεις του στα φυλλάδια. Έκανα απόσυρση και περίμενα τόσο. Το θέμα είναι ότι περιμένω να γλειτώσω σε κατανάλωση με τον TSI. Γιατί το Almera έκαιγε πλέον πολλά.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Περιμένω μες τη εβδομάδα να παραλάβω το νέο μου Octavia TSI το όποιο περιμένω 1,5 μήνα τώρα. Φούλ εξοπλισμένο με xenon, GPS, αισθητήρες και πολλά άλλα. Σε αυτό το ανοικτό πράσινο-τρικουάζ που έχει και στις διαφημήσεις του στα φυλλάδια. Έκανα απόσυρση και περίμενα τόσο. Το θέμα είναι ότι περιμένω να γλειτώσω σε κατανάλωση με τον TSI. Γιατί το Almera έκαιγε πλέον πολλά.για ριξε λεπτομερειες σε εκδοση και κυβικα...
GPS ειναι μεσω του BOLERO -AMUDSEN ή ειναι εξωτερικο;;;
αισθητηρες εχεις βαλει και park assist ;;;
παντως σε εμενα αρχες Φεβρουαριου ειχαν ζητησει τουλαχιστον 3 μηνες αναμονη, οποτε σου ηρθε παρα πολυ καλα...
-
Αυτό ε;
( Αυτές οι ζάντες είναι οι καλύτερες της skoda by far)
Πόσο σου βγήκε;
1.4 ή 1.8; -
Οι παραπανω ζαντες ειναι το μοντελο Cepeus17' και τοποθετουνται στις εκδοσεις laurin & klement που ομως δεν ερχονται στην Ελλαδα. Οταν ειχα παραγγειλει το δικο μου μου ειχαν πει οτι δεν διατιθεται στην elegance... Ειναι πολυ ομορφες...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Αυτό ε;
( Αυτές οι ζάντες είναι οι καλύτερες της skoda by far)
Πόσο σου βγήκε;
1.4 ή 1.8;ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΝΕΣ!!! 1.4 TSI. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΤΟΥ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΘΑ ΠΟΣΤΑΡΩ ΦΩΤΟ ΣΤΟ
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Περιμένω μες τη εβδομάδα να παραλάβω το νέο μου Octavia TSI το όποιο περιμένω 1,5 μήνα τώρα. Φούλ εξοπλισμένο με xenon, GPS, αισθητήρες και πολλά άλλα. Σε αυτό το ανοικτό πράσινο-τρικουάζ που έχει και στις διαφημήσεις του στα φυλλάδια. Έκανα απόσυρση και περίμενα τόσο. Το θέμα είναι ότι περιμένω να γλειτώσω σε κατανάλωση με τον TSI. Γιατί το Almera έκαιγε πλέον πολλά.
για ριξε λεπτομερειες σε εκδοση και κυβικα...
GPS ειναι μεσω του BOLERO -AMUDSEN ή ειναι εξωτερικο;;;
αισθητηρες εχεις βαλει και park assist ;;;
παντως σε εμενα αρχες Φεβρουαριου ειχαν ζητησει τουλαχιστον 3 μηνες αναμονη, οποτε σου ηρθε παρα πολυ καλα...
1400 TSI 122HP
GPS είναι εξωτερικό
Αισθήτηρες για το παρκάρισμα και για τα φώτα
Το χρώμα είναι αυτό της φώτογραφίας και ζήτησα ως extra τα xenon και το συναγερμό και κάποιο πράγμα στο πορτπαγκάζ για να κρατάει καθαρά τα πράματα και ένα τρίγωνο + φαρμακείο. Η έκδοση είναι έχει 4ηλ. παράθυρα, υπολογιστή ταξιδιού,
επένδύσεις, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, 6 αερόσακούς ( ), ABS, ESP. Όλα αυτά εργοστασιακά και ότι ξέχσα + τα έξτρα που ανέφερα... -
Με ολα τα παραπάνω εργοστασιακά? ποσο πηγε περίπου?
-
Ο χρήστης akollias έγραψε:
Με ολα τα παραπάνω εργοστασιακά? ποσο πηγε περίπου?Πέρι τα 20000€ στρογγυλά καθώς τα xenon ήταν δώρο
+απόσυρση γλέιτωσα κάτι και από εκεί + μια προσφορά της αντιπροσωπείας
Octavia 5