Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή τιμονιού hyundai i30 σε τηλεσκοπικό...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή τιμονιού hyundai i30 σε τηλεσκοπικό...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bari30 last edited by

      Χαίρεται, καινούριος στο forum και η ερώτησή μου ειναι, αν και κατά πόσο ειναι εφικτή η μετατροπή-αλλαγή του τιμονιού σε ρύθμιση και τηλεσκοπικά, εκτός του ύψους.
      Από hyundai i30 Comfort αλλά με ρύθμιση τιμονιού και μέσα-έξω(τηλεσκοπική).....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bari30 last edited by

        Χαίρεται, καινούριος στο forum και η ερώτησή μου ειναι, αν και κατά πόσο ειναι εφικτή η μετατροπή-αλλαγή του τιμονιού σε ρύθμιση και τηλεσκοπικά, εκτός του ύψους.
        Από hyundai i30 Comfort αλλά με ρύθμιση τιμονιού και μέσα-έξω(τηλεσκοπική).....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bari30 last edited by

          Χαίρεται, καινούριος στο forum και η ερώτησή μου ειναι, αν και κατά πόσο ειναι εφικτή η μετατροπή-αλλαγή του τιμονιού σε ρύθμιση και τηλεσκοπικά, εκτός του ύψους.
          Από hyundai i30 Comfort αλλά με ρύθμιση τιμονιού και μέσα-έξω(τηλεσκοπική).....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            λεφτα να εχεις και ολα γινονται!!!απλα τα τιμονι αυτο ξαχνα το αφου θα χρειαστεις εξ'ολοκληρου νεο καθως ολο το κολπο ειναι στην κολωνα με τα παρελκωμενα του

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nascar1 last edited by

              Όπως σου απάντησαν ήδη προφανώς πας για νέα κολόνα τιμονιού με όλα τα παρελκόμενα άρα και για ένα τρελό κόστος.

              Γιατί θέλεις να τι κάνεις? Δεν σε βολεύει η θέση οδήγησης?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Καλύτερα ν' αλλάξεις αυτοκίνητο. Χωρίς πλάκα, εκτός του κόστους, το αποτέλεσμα θα είναι αμφίβολης αξιοπιστίας και συνακόλουθα υψηλής επικινδυνότητας στο σημαντικότερο εξάρτημα οδήγησης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  travelman last edited by

                  Το i30 δεν έχει ρύθμιση μέσα έξω? Ήμουν σχεδόν βέβαιος πως θα είχε αυτή τη δυνατότητα καθώς αν θυμάμαι καλά το αδερφάκι του προσίντ είχε αυτή τη δυνατότητα. Αν ωστόσο η δική σου έκδοση όντας βασική δεν έχει και οι πιο πλούσιες έχουν, τότε πέρνα μία βόλτα από κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να τους ρωτήσεις μήπως το θέμα λύνεται με αλλαγή κολώνας που όμως θα σου κοστίσει πανάκριβα

                  Αν καμία από τις εκδόσεις δεν έχει τηλεσκοπικό τιμόνι τότε τα πράγματα γίνονται από δύσκολα έως αδύνατα σε συνδυασμό με τον αερόσακο. Αν θέλεις να πάει το τιμόνι προς το ταμπλώ δύσκολα μπορώ να σκεφτώ λύση ενώ αν θες να το φέρεις προς τα σένα θέλει ψάξιμο με αποστάτες που ίσως να μπορείς να φτιάξεις με μία κάστομ κατασκευή...

                  Το είχα ψάξει και εγώ ελαφρά αυτό το θέμα δες εδώ αν θες...

                  viewtopic.php?f=6&t=39311&p=1696504&hilit=%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF#p1696504

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr