-
ειμαι καπου στισ 100000 χλμ και το αμαξι καει λαδια και θελει συμπληρωμα 100ml καθε 2 μερες υπαρχει καποιος που να μπορει να με πληροφορισει σχετικα?
-
ειμαι καπου στισ 100000 χλμ και το αμαξι καει λαδια και θελει συμπληρωμα 100ml καθε 2 μερες υπαρχει καποιος που να μπορει να με πληροφορισει σχετικα?
-
ειμαι καπου στισ 100000 χλμ και το αμαξι καει λαδια και θελει συμπληρωμα 100ml καθε 2 μερες υπαρχει καποιος που να μπορει να με πληροφορισει σχετικα?
-
Ο χρήστης mibayasa έγραψε:
ειμαι καπου στισ 100000 χλμ και το αμαξι καει λαδια και θελει συμπληρωμα 100ml καθε 2 μερες υπαρχει καποιος που να μπορει να με πληροφορισει σχετικα?100ml στα ποσα χιλιομετρα δηλαδη;
-
1400cc 16v με 100hp??? Αν ειναι αυτο το μοτερ δεν μπορεις να κανεις τπτ,θελει επισκευη,
γιατι ειναι χαλασμενα τα ελατηρια των πιστονιων απο την μερα που το αγορασες... -
Ο χρήστης Hector έγραψε:
1400cc 16v με 100hp??? ...Πότε βγήκε με αυτό το μοτέρ το Γκολφ?
75 (ή 88) ps εννοείς μάλλον.
-
Ο χρήστης Hector έγραψε:
1400cc 16v με 100hp??? Αν ειναι αυτο το μοτερ δεν μπορεις να κανεις τπτ,θελει επισκευη,
γιατι ειναι χαλασμενα τα ελατηρια των πιστονιων απο την μερα που το αγορασες...Πολύ σωστά
Κουζινέτα/ελατήρια/τσιμουχάκια βαλβίδων κι έτοιμος...... -
Να δεις αν στάζουν τα λάδια και δεν τα καίει.
Αν τα καίει κοίταξε πρώτα μήπως τα ρουφάει από τις αναθυμιάσεις και τα καίει.
Αλλιώς, βάλε τον G60 να το επισκευάσει. -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
1400cc 16v με 100hp??? ...
Πότε βγήκε με αυτό το μοτέρ το Γκολφ?
75 (ή 88) ps εννοείς μάλλον.
Πολυ καλη απορια ! Κι εγω ηξερα οτι το 4αρι το Golf εβγαινε 1600 με 100 αλογα οχι 1400!
-
Βασικά, στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι κατανάλωση λαδιού μέχρι 1lt/1.000χλμ είναι φυσιολογική...
Δεν ξέρω αν γράφουν παπάρες, αλλά το γράφουν...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Βασικά, στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι κατανάλωση λαδιού μέχρι 1lt/1.000χλμ είναι φυσιολογική...Δεν ξέρω αν γράφουν παπάρες, αλλά το γράφουν...
Φυσικά και γράφουν παπαριές,αυτ'ο τους καλύπτει σε τυχόν ελλατωματικά και το οποίο γνωρίζουν ΕΞ ΑΡΧΗΣ ενώ εμείς για να το αντιληφθούμε πρέπει να περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
Το τελευταίο GOLF IV που άνοιξα μοτερ για επισκευή στα 100 000km ήταν πριν μια εβδομαδα......σωρηδών πάνε τα μοτέρ για λάδια(χώρια τα άλλα προβλήματα),ΔΥΣΤΥΧΩΣ! -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Βασικά, στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι κατανάλωση λαδιού μέχρι 1lt/1.000χλμ είναι φυσιολογική...Δεν ξέρω αν γράφουν παπάρες, αλλά το γράφουν...
π@π@ριές γράφουν για να καλύψουν τον κ@λο τους σε περίπτωση που το μοτέρ για χ-ψ-ω λόγους καίει παραπάνω λάδι από αυτό που όλοι θεωρούμε φυσιολογικό.
Το συγκεκριμένο μοτέρ πάσχει μετά τα ~80.000km (αναλόγως και του στυλ οδήγησης που κάνει ο καθένας βέβαια) από τσιμουχάκια των βαλβίδων.Καίγονται κόβονται κτλ-κτλ με αποτέλεσμα το μοτέρ να τσιμπάει σχετικά μεγάλες ποσότητες λαδιού (καίει δηλαδή ποσότητες λαδιού πέραν αυτού που θεωρούμε 'φυσιολογικό').
Τουλάχιστον εμένα αυτό μου εμφάνισε και στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι σύνηθες φαινόμενο για το συγκεκριμένο μοτέρ (με τα 75 και 85 άλογα - τα 16v που βγάζουν εργοστασιακά 100 άλογα έχουν άλλο καπάκι και δεν εμφανίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα στα 'τόσα λίγα' χιλιόμετρα).Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο*.
*δεν αναφέρω το θέμα του σασμάν γιατί έφταιγε το (παλιό μου) συνεργείο γιατί μου έβαλε στραβά το δίσκο του συμπλέκτη με αποτέλεσμα μετά από περίπου 5000km να ανοίξει η 'χελώνα' (το καβούκι δηλαδή) του σασμάν
ΥΓ:κόστος δε θυμάμαι πόσο πήγε για να κατατοπίσω το φίλο μας.
ΥΓ2:Λόγω του ότι έχει το Golf-άκι το 4άρι , υποθέτω (ακόμα και λόγω ηλικίας) ότι έχει γράψει 90.000km και γι'αυτό θεωρώ ότι μάλλον κάτι τέτοιο πρέπει να παίζει. -
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι το 4άρι έβγαινε στα 1.4 λίτρα με 16 βαλβίδες;
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι το 4άρι έβγαινε στα 1.4 λίτρα με 16 βαλβίδες;16V ήταν ούτως ή άλλως το 1400άρι.
Απλώς αυτά που έβγαζαν 100 άλογα (για τα polo συγκεκριμένα), είχαν κολλημένο πίσω το '16V' σαν ένδειξη διαφοράς από τα 'απλά' που έβγαζαν 75 άλογα (που είχαν κολλημένο το '1.4' στο πορτπαγκάζ).Και τα 75άρια όμως και τα 100στάρια 1.4lt μοτέρ είχαν 16 βαλβίδες.
Η διαφορά τους ήταν στην συμπίεση και σε κάποια άλλα μέρη του 'καπακιού' του μοτέρ (πιο άγριους εκκεντροφόρους κτλ). -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο.*
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο.*
Που είσαι εσύ ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο.*
Που είσαι εσύ ?
παρατησε τα Γερμανικα που ειχαν ψωμι, και πηγε στα Γιαπωνεζικα που δε χρειαζονται μαστορα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
*δεν αναφέρω το θέμα του σασμάν γιατί έφταιγε το (παλιό μου) συνεργείο γιατί μου έβαλε στραβά το δίσκο του συμπλέκτη με αποτέλεσμα μετά από περίπου 5000km να ανοίξει η 'χελώνα' (το καβούκι δηλαδή) του σασμάν
Ο δίσκος δεν μπαίνει στραβά,αν μπει στραβά(δηλ αρκετρά παράκεντρα) δεν μπαίνει το σασμάν πάνω,αν μπεί ελάχιστα παράκεντρα (με το πρώτο πάτημα του συμπλέκτη κεντράρεται αμέσαως) έχει την ανοχή ο αφαλός τους δίσκου να κουμπώσει το σασμάν πάνω έστω και με λίγη δυσκολία.
Σε οποιαδήποτε άλλη μαλακία (πχ ανάποδη τοποθέτηση δίσκου κλπ) είναι φύση αδύνατον να μην έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο πχ σκορτσάρισμα κλπ.Τα σπασμένα καβούκια δεν έτυχαν μόνο στο δικό σου αλλά και σε αρκετά άλλα αμάξια,αλλά μάλλον........έτυχαν
Οι βασικές αιτίες που σπάνε είναι είτε από ελλατωματικό μέταλλο στη χύτευση (πολύ λίγες περιπτώσεις) είτε κόβουν τα πριτσίνια της κορώνας του διαφορικού και γίνετε μέσα το έλα να δεις.
Επίσης τα ρουλμαν των αξόνων του σασμαν είναι ιδιαίτερα ευπαθή.Ετσι για να ξέρουμε τι λέμε και να μην ευλογάμε τα γένια μας.
Απ την άλλη....τέτοια αμάξια θέλουμε κι εμείς.....η χαρά του μηχανικού -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο.*
Που είσαι εσύ ?
παρατησε τα Γερμανικα που ειχαν ψωμι, και πηγε στα Γιαπωνεζικα που δε χρειαζονται μαστορα...
Χαζός είμαι ρε να τα παρατήσω?
Τα γιαπωνέζικα είναι για να κυκλοφορούμε εμείς -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ο δίσκος δεν μπαίνει στραβά,αν μπει στραβά(δηλ αρκετρά παράκεντρα) δεν μπαίνει το σασμάν πάνω,αν μπεί ελάχιστα παράκεντρα (με το πρώτο πάτημα του συμπλέκτη κεντράρεται αμέσαως) έχει την ανοχή ο αφαλός τους δίσκου να κουμπώσει το σασμάν πάνω έστω και με λίγη δυσκολία.
Σε οποιαδήποτε άλλη μαλακία (πχ ανάποδη τοποθέτηση δίσκου κλπ) είναι φύση αδύνατον να μην έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο πχ σκορτσάρισμα κλπ.Τα σπασμένα καβούκια δεν έτυχαν μόνο στο δικό σου αλλά και σε αρκετά άλλα αμάξια,αλλά μάλλον........έτυχαν
Οι βασικές αιτίες που σπάνε είναι είτε από ελλατωματικό μέταλλο στη χύτευση (πολύ λίγες περιπτώσεις) είτε κόβουν τα πριτσίνια της κορώνας του διαφορικού και γίνετε μέσα το έλα να δεις.
Επίσης τα ρουλμαν των αξόνων του σασμαν είναι ιδιαίτερα ευπαθή.Ετσι για να ξέρουμε τι λέμε και να μην ευλογάμε τα γένια μας.
Απ την άλλη....τέτοια αμάξια θέλουμε κι εμείς.....η χαρά του μηχανικούτο πρόβλημα με το δικό μου σασμάν ήταν ότι άνοιξε το καβούκι ξαφνικά.Έβαλα μπροστά και κάνοντας ελάχιστα μέτρα ξαφνικά, ακούστηκε ένα έντονο κρακ (θύμιζε το θόρυβο που κάνει το χειρόφρενο όταν λόγω κρύου 'κολλήσει' η σιαγόνα του ταμπούρου).Κάνω όπισθεν και βλέπω πάρα πολλά λάδια κάτω (ευτυχώς ήμουν στο γκαράζ και ήταν πολύ εμφανές (έξω έβρεχε καρέκλες) και το κατάλαβα αμέσως.
Δεν δάκριζε πχ.Επίσης εμένα αυτό μου είπε ο εμπειρογνώμονας της Kosmocar που ήρθε (μετά από τσακωμό προσπαθώντας να τους 'πείσω' ότι δεν φταίω εγώ που άνοιξε το καβούκι και καταστράφηκαν γρανάζια κτλ) και μάλιστα μου είπε ότι θα κυνηγήσουν το άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για την κακή τοποθέτηση, που ήταν εμφανές ότι ήταν βαλμένος (ο δίσκος) πολύ παράκεντρα.
Πραγματικά το αμάξι μετά από 130.000km και 9 χρόνια (όπου και πουλήθηκε) και παρότι την σκληρή χρήση που έτρωγε καθημερινά (μιλάμε για πολύ λιώσιμο και σκίσιμο ), δεν έκανε κιχ.
Δεν το λέω για να ευλογήσω τίποτα.στο κάτω-κάτω εγώ φταίω αν το αμάξι που αγόρασα βγάζει 1002 προβλήματα?Εγώ το έφτιαξα?Ή μήπως εγώ το ήξερα ότι θα έβγαζε προβλήματα και το αγόρασα?Χαζός είμαι ρε να τα παρατήσω?
Τα γιαπωνέζικα είναι για να κυκλοφορούμε εμείςναι...τα γιαπωνέζικα δεν βγάζουν προβλήματα.
ναι-ναι...Είναι απροβλημάτιστα.
golf iv καιει λαδια τι κανω?