-
Ο χρήστης van έγραψε:
START OFF TOPIC
Οι κάγκουρες στο Μπράλο... (οι αγωνιάρηδες που είναι οέοοο ??)
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_ ... alNumber=1
END OFF TOPIC
Δλδ?
Θα σου απαντήσω σε 3 μέρες...
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
START OFF TOPIC
Οι κάγκουρες στο Μπράλο... (οι αγωνιάρηδες που είναι οέοοο ??)
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_ ... alNumber=1
END OFF TOPIC
Δλδ?
Θα σου απαντήσω σε 3 μέρες...
Καλό μήνα!!!
Δηλαδή οι κάγκουρες (και με σήμα το καγκουρώ) πήγαν και το διασκέδασαν.
Οι πολλές συμμετοχές παραδοσιακά αγωνιζομένων που είναι ?? (και κάποιοι γνωστοί τρομάζουν να συμπληρώσουν νταλίκα...)
-
ΦΙΛΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ 500+ Η ΤΡΙΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ...
ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΛΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ,ΟΤΑΝ ΘΑ.........ΚΛΠ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΗ. -
Θα μπορούσε κάποιος να μου πει λεπτομέρεις? Όπως πού δηλώνεις συμμετοχή και πόσοι γύροι είναι?
-
Δεν τιμησε κανεις την νεα κατηγορια τελικα....
-
... είχα μεταφέρει εδώ και καιρό τις απόψεις που επικρατούν. Για κάποιο λόγο το σιρκουί τρομάζει με τις πιθανές ζημιές... αν είχε επεκταθεί η κατηγορία και στις αναβάσεις, θα είχε αρκετές καλές συμμετοχές.
(παράκληση... μην μπουν κάτι apr και λοιποί και αρχίσουν τους γνωστούς λαϊκισμούς...)
Από την άλλη σε event όπως το παρακάτω... υπό βροχή και χωρίς πρόσφυση μαζεύτηκαν στα Μέγαρα καμιά 80αρία Evo απ'όλη την Ελλάδα και το ευχαριστήθηκαν!!!
Youtube Video...και για τους χρονολάγνους... ο γρηγορότερος γύριζε ολόκληρη την βρεγμένη πίστα σε 1:08.905 με επίσημη χρονομέτρηση της ironteam.
(ναι... οι κάγκουρες τρέχουν με κανονική χρονομέτρηση) -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
(παράκληση... μην μπουν κάτι apr και λοιποί και αρχίσουν τους γνωστούς λαϊκισμούς...)
Ενταξει ρε παιδια, το πηραμε το μηνυμα. Ειστε οι καλυτεροι. Ο κοσμος των αγωνων σας ετεινε τη χειρα, οχι απο ανωτεροτητα ή χαρη, αλλα κυριως απο αναγκη. Δεν εχουμε συμμετοχες, τι να κανουμε. Ολη αυτη η ιστορια εχει ξεκινησει απο το γεγονος οτι βρεθηκαν οι δυο θεσμοι (ΠΠΤ-GTCC) μαζι το τελευταιο διαστημα στην πιστα. Απο εκει και περα δεν νομιζουμε να ειναι λαϊκισμος να θελεις να δειξεις στον αλλο οτι αντι για ενα πυραυλο που εχει πληρωθει χρυσαφι και που πλεον γινεται 'επικινδυνη' η χρηση του στην Ελλαδα της πρασινομπλε δεξιας με τον ΚΟΚ τις βενζινες τα τεκμηρια κτλ κτλ θα μπορουσε να εχει ενα αγωνιστικο αυτοκινητο με το μισο κοστος και να κανει πραγματικους αγωνες. Με κομψο ή ακομη και ακομψο τροπο θελουμε να πουμε οτι 'ναι, οι παιδιες ειναι ωραια διαδικασια για να μπεις στο κλιμα, αλλα απο ενα σημειο (κοστους) και μετα οι αγωνες ειναι εφικτοτατοι, αντι να εχεις ενα κορυφαιο ΙΧ'.
Ισως αν δεν υπηρχε το GTCC, η Saloon να ειχε συμμετοχες. Ομως αυτο δεν εγινε και ετσι χαθηκε η τελευταια ευκαιρια να συνυπαρξουν οι 'δυο κοσμοι'. Αλλη νοοτροπια, τελος. Το feeling του 'τερατος' ειναι πιο πανω απο το feeling του οδηγου αγωνων. Το αποτελεσμα ειναι να μαραζωνουν οι αγωνες ενω στα 3γυρα και στα Track Days γινεται χαμος. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.
Παρολα αυτα, να μας επιτρεψετε να τονιζουμε πως αν ενας οδηγος θελει να τρεξει σε αγωνες πρεπει να ασχοληθει πρωτα με τις παιδιες/track days αλλα να μην παρασυρθει ριχνοντας πολλα λεφτα ή πολυ περισσοτερο αγοραζοντας ενα 'τρελο' αυτοκινητο. Πρεπει να ξεκινησει απο χαμηλα, να μαθει και αν δει οτι οι χρονοι του ειναι καλοι, τοτε να μην παρει το τουρμπατο GTi νεας κοπης, αλλα να παρει κανενα Α/6 και να ρθει απο αγωνες μερια. Καμια 20αρια να το κανουν αυτο και να μεινουν στο χωρο σε βαθος χρονου, ειναι κερδος ή μαλλον καλυτερα, θα αλλαξει αρκετα το προφιλ των αγωνων.σε γενικές γραμμές.. δεν διαφωνώ μαζί σου!!
Μόνο στην πολεμική σου ενάντια στο GTCC είμαι αντίθετος... αλλά οκ... ο πλουραλισμός απόψεων χρειάζεται...
Μας ενώνουν πολύ περισσότερα από όσα μας χωρίζουν... αλλά το πραγματικό πρόβλημα είναι η κατάντια των αγώνων...
-
Μεταφέρω εδώ το θέμα των αγώνων με πολιτικά αυτοκίνητα γιατί είναι εντελώς άσχετο με το ατύχημα. Και αυτά που θέλω να πω είναι τα εξής:
Καταρχήν, άνθρωποι των GTCC και των track days, δεν έχω καμία διάθεση να σας υποτιμήσω. Αυτό που λέω είναι ότι θεωρώ υπερβολικά εκτεθειμένους σε κίνδυνο εσάς, τους οργανωτές και όλο το σπορ γενικά όταν κάνετε αυτό που κάνετε. Τα πολιτικά αυτοκίνητα δεν παρέχουν ούτε το 5% της ασφάλειας ενός αγωνιστικού και προσωπικά δε θα τολμούσα να κάνω αυτό που κάνετε. Ιδίως όταν το κάνετε σε πίστες με επικίνδυνα σημεία, όπως είναι τα ψηλά κερμπ και η έλλειψη αμμοπαγίδων στα Μέγαρα, το ανάχωμα στο kartodromo κ.λπ. Αν μη τι άλλο, απαιτείστε να διορθωθούν αυτά τα σημεία πριν συνεχίσετε να μπαίνετε μέσα σε ρυθμό αγώνα. Ας μην περιμένουμε να γίνει το κακό γιατί τότε είναι αμφίβολο αν θα επιτραπεί ποτέ ξανά σε κανέναν να κινηθεί ακόμα και με 1η σε πίστα χωρίς αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Επίσης, το επιχείρημα για τα λιμανάκια και τη βούτα δεν είναι και τόσο στέρεο. Όποιος θέλει να οδηγήσει γρήγορα και όχι σε ρυθμό αγώνα, αφού αυτό το απαγορεύει η κοινή λογική οπουδήποτε, υπάρχουν διαδρομές με πολύ λίγη κίνηση όπου μπορεί να ευχαριστηθεί οδήγηση με ελάχιστο κίνδυνο. Αν πάλι για κάποιον το ζήτημα δεν είναι η ευχαρίστηση της οδήγησης αλλά η επίδειξη στα εν λόγω μέρη, θα αφήσω τα σχόλια σ' εσάς.
Και όσοι θέλετε να οδηγήσετε αγωνιστικά, υπάρχουν έτοιμα αυτοκίνητα που στοιχίζουν όσο τα 4 ζαντολάστιχα ενός Εβο. Δοκιμάστε το. -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Μεταφέρω εδώ το θέμα των αγώνων με πολιτικά αυτοκίνητα γιατί είναι εντελώς άσχετο με το ατύχημα. Και αυτά που θέλω να πω είναι τα εξής:
Καταρχήν, άνθρωποι των GTCC και των track days, δεν έχω καμία διάθεση να σας υποτιμήσω. Αυτό που λέω είναι ότι θεωρώ υπερβολικά εκτεθειμένους σε κίνδυνο εσάς, τους οργανωτές και όλο το σπορ γενικά όταν κάνετε αυτό που κάνετε. Τα πολιτικά αυτοκίνητα δεν παρέχουν ούτε το 5% της ασφάλειας ενός αγωνιστικού και προσωπικά δε θα τολμούσα να κάνω αυτό που κάνετε. Ιδίως όταν το κάνετε σε πίστες με επικίνδυνα σημεία, όπως είναι τα ψηλά κερμπ και η έλλειψη αμμοπαγίδων στα Μέγαρα, το ανάχωμα στο kartodromo κ.λπ. Αν μη τι άλλο, απαιτείστε να διορθωθούν αυτά τα σημεία πριν συνεχίσετε να μπαίνετε μέσα σε ρυθμό αγώνα. Ας μην περιμένουμε να γίνει το κακό γιατί τότε είναι αμφίβολο αν θα επιτραπεί ποτέ ξανά σε κανέναν να κινηθεί ακόμα και με 1η σε πίστα χωρίς αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Επίσης, το επιχείρημα για τα λιμανάκια και τη βούτα δεν είναι και τόσο στέρεο. Όποιος θέλει να οδηγήσει γρήγορα και όχι σε ρυθμό αγώνα, αφού αυτό το απαγορεύει η κοινή λογική οπουδήποτε, υπάρχουν διαδρομές με πολύ λίγη κίνηση όπου μπορεί να ευχαριστηθεί οδήγηση με ελάχιστο κίνδυνο. Αν πάλι για κάποιον το ζήτημα δεν είναι η ευχαρίστηση της οδήγησης αλλά η επίδειξη στα εν λόγω μέρη, θα αφήσω τα σχόλια σ' εσάς.
Και όσοι θέλετε να οδηγήσετε αγωνιστικά, υπάρχουν έτοιμα αυτοκίνητα που στοιχίζουν όσο τα 4 ζαντολάστιχα ενός Εβο. Δοκιμάστε το.Θα μου επιτρέψεις ορισμένες αντιρρήσεις. Οι πίστες με τα ψηλά κερμπ και την έλλειψη αμμοπαγίδων είναι πιο ασφαλείς κατά την ταπεινή μου άποψη από οποιοδήποτε δημόσιο δρόμο ακόμη και με μηδενική κίνηση.
Δεν διαφωνώ να διορθωθούν αυτά που προτείνεις προς Θεού. Το έγραψα και στο θέμα του ατυχήματος αλλά δεν το πρόσεξε κανείς μάλλον ότι είναι πολύ εύκολο να γίνει το ίδιο και σε 'επίσημους' αγώνες. Κι αν εγώ μπορώ να βρω 10 παραδείγματα που από τύχη και μόνο δεν είχαμε δυστυχήματα είμαι σίγουρος πως εσύ σαν αγωνιζόμενος θα βρεις 1000. Μπορείτε λίγο όλοι να δείτε παραπέρα από τα evo ?? Για τους πιτσιρικάδες δηλαδή που δεν έχουν 50 χιλιάρικα για πολιτικό ή αγωνιστικό δεν υπάρχει λύση ? Ή μήπως είναι ο δρόμος που οδηγεί στην Ανω Τραχανομαγούλα με την μηδενική κίνηση ?
Δεν ξέρω γιατί αλλά σε πολλούς αγωνιζόμενους αυτού του είδους οι διοργανώσεις τους κάθονται στο λαιμό.Και τώρα φυσικά ήρθε η ώρα να μπει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο.
Αν όντως εγώ το βλέπω τόσο λάθος και είναι για το καλό του χώρου και την ασφάλεια των εμπλεκομένων μακάρι να καταργηθούν. -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Κι αν εγώ μπορώ να βρω 10 παραδείγματα που από τύχη και μόνο δεν είχαμε δυστυχήματα είμαι σίγουρος πως εσύ σαν αγωνιζόμενος θα βρεις 1000.Είναι αλήθεια. Γι' αυτό και στο προηγούμενο topic ζήτησα αυτά που ζήτησα.
Μπορείτε λίγο όλοι να δείτε παραπέρα από τα evo ?? Για τους πιτσιρικάδες δηλαδή που δεν έχουν 50 χιλιάρικα για πολιτικό ή αγωνιστικό δεν υπάρχει λύση ? Ή μήπως είναι ο δρόμος που οδηγεί στην Ανω Τραχανομαγούλα με την μηδενική κίνηση ?
Οι λύσεις είναι τέσσερις: 1. γρήγορη βόλτα, όχι με αγωνιστικό ρυθμό, πιθανώς και με φίλους που 'κλείνουν' το δρόμο, σε έρημη επαρχιακή διαδρομή. 2. γρήγορη βόλτα, όχι με αγωνιστικό ρυθμό, σε οποιαδήποτε πίστα 3. αγωνιστικός ρυθμός σε πραγματικά ασφαλή πίστα. Απ' όσο έχω πληροφορηθεί, μόνο οι Σέρρες δεν απέχουν πολύ απ' αυτό το επίπεδο. 4. αγορά μεταχειρισμένου αγωνιστικού με 3-5 χιλιάρικα.
Δεν ξέρω γιατί αλλά σε πολλούς αγωνιζόμενους αυτού του είδους οι διοργανώσεις τους κάθονται στο λαιμό.Και τώρα φυσικά ήρθε η ώρα να μπει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο.
Αν όντως εγώ το βλέπω τόσο λάθος και είναι για το καλό του χώρου και την ασφάλεια των εμπλεκομένων μακάρι να καταργηθούν.Εμένα δε μου 'κάθονται στο λαιμό'. Εξήγησα πιο πάνω τις επιφυλάξεις μου. Απλώς, βάσει εμπειρίας δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μπαίνει σε αγώνα χωρίς ρολ-κέιτζ, μπάκετ και ζώνες. Δεν μπορώ καν να καταλάβω πώς γίνεται.
-
Καταρχάς συμφωνώ με αυτά που ζήτησες στο άλλο θέμα.
Το πρόβλημα μου δεν είναι η κίνηση στους δημόσιους δρόμους, γιατί όπως έγραψες μπορούν σχεδόν να μηδενιστούν οι πιθανότητες συνάντησης άλλου οχήματος, αλλά η επαφή με δέντρα, βράχια και άλλα αντικείμενα που δεν έχουν σκοπό να κάνουν στην άκρη. Επίσης ξέρεις πολύ καλά ότι η γρήγορη βόλτα δεν είναι αρκετή για εκτόνωση. Είναι και ο συναγωνισμός και το κάτι παραπάνω που κάνουν την ενασχόληση με τα motorsport συναρπαστική. Επίσης ξέρεις καλύτερα από μένα, πως η αγορά του αυτοκινήτου είναι το μικρότερο έξοδο για κάποιον που θέλει να τρέξει. Δεν εννούσα πως έχεις κάτι προσωπικό, απλά μου προξενεί μεγάλη εντύπωση που μεγάλη μερίδα αγωνιζομένων 'επιτίθενται' σ αυτούς που ασχολούνται με αυτού του είδους τους αγώνες. Και με το φτωχό μου μυαλό το βλέπω σαν μια καλή λύση για κάποιον που θέλει να κάνει τα πρώτα του βήματα, φυσικά με τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας, για να πάρει μια γεύση. Αν κάποιος θέλει να μείνει εκεί και να αγοράσει έβο με 100 χιλιάρικα ας το κάνει. Αλλά έχει τη δυνατότητα και κάποιος να πάρει το καθημερινό του αυτοκίνητο και να διασκεδάσει, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να φορτωθεί ένα 2ο αυτοκίνητο γι αυτή τη δουλειά.Δεν θέλω να πω κάτι κακό για σένα προσωπικά, αλλά μπορείς να μου πεις πως έμαθες να οδηγάς γρήγορα ? Γιατί μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως δεν έχεις κυνηγήσει τα όρια σου σε δημόσιο δρόμο με πολιτικό αυτοκίνητο. Όπως πιστεύω και όποιος έχει το 'μικρόβιο' μέσα του.
-
Είμαι και εγώ ένας από τους κάγκουρες που τρέχουν χωρίς κλωβό ασφαλέιας..Με την διαφορά ότι είχα την τυχη 6 χρόνια να συμμετέχω σε track days στο Hungaroring 2 φορες τον μήνα που είχε, ΧΩΡΙΣ ΚΛΩΒΟ.(καποιες φορες με νοικιάρικα opel astra 2l full αγωνιστικα της πίστας!!)Που τα Μ3 και οι Carrera στην ευθεία είχαν 220-230+Km/h. Στο Nirburing μπαίνουν αυτοκίνητα και μηχανές μαζί.
(Μπαίνουν αυτοκίνητα σωστα όμως,πιστοποιημένα,με κτεο κτλ) Ισως οι ιδιοκτήτες της πιστας εκεί να μην είναι τόσο έξυπνοι όσο εμείς οι Έλληνες, που τα ξέρουμε όλα. Που νομίζουν κάποιοι που τρέχουν σε επίσημους αγώνες ότι έιναι επαγγελματίες οδηγοί..Επειδή απλά έχουν λεφτά. Όλοι ερασιτέχνες είναι με την καλή εννοια. Απλά κάποιοι έχουν αγωνιστική παιδεία και άλλοι όχι.Προσωπικά θα ήθελα να ήμουν στην θέση τους αλλα θα χαιρόμουν αν μπορούσαν να τρέχουν σε πιστες κ όσοι δεν εχουν λεφτα ή χρόνο για πρωτάθλημα. Γι αυτό τον λόγο υπάρχουν τα track days σε όλο τον κόσμο. Και αφορούν αυτοκίνητα με ή χωρίς κλωβό ασφαλείας. Μπαίνουν με το αυτοκίνητο που πάνε στην δουλεία τους, που βάζουν τα παιδιά τους.
Μπάινουν όμως σε πιστες και όχι σε παρκίνγκ που για την κονόμα γίνονται πίστες.
Και δεν νομίζω ότι μπορει κάποιος να πιστεύει ότι ένας θεατής ή οδηγός στην Ριτσώνα ή στην Κύμη κινδυνεύει λιγότερο από έναν θεατή στον καρτόδρομο. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Βέβαια στo track day συνήθως δεν έχει θεατές για να κινδυνεύουν(είπαμε όμως, 10ευρω το κεφάλι είναι αυτά) και ο οδηγός είναι υπευθυνος για την σωματική του ακεραιοτητα υπογράφοντας πριν μπει.
Αλλο λοιπόν πρωτάθλημα και αλλο track day..
Ουτε είναι η ουσία ποιος κάνει καλύτερο χρόνο και ποιος στριβει πιο γρηγορα.Ουτε να ισοπεδώνουμε τα πάντα,κυρίως οι παλαιότεροι. Αλλά να τρέχουν όσοι μπορούν σε πίστες και όχι στον δρόμο.
(Συνηθως γίνονται και τα δυο δυστυχως)
Τέλος αναρρωτιέμαι ποιοί απο αυτούς που υποτιμούν τους κάγκουρες ζούν τις οικογένειες τους φτιάχνοντας και βελτιώνοντας τα καγκουροάμαξα και πόσοι εχουν παρακολουθήσει μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης 'η εχουν πατήσει το πόδι τους σε ΠΙΣΤΑ προδιαγραφων F1-DTM-ΜΟΤΟ GP.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία. -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Δεν θέλω να πω κάτι κακό για σένα προσωπικά, αλλά μπορείς να μου πεις πως έμαθες να οδηγάς γρήγορα ? Γιατί μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως δεν έχεις κυνηγήσει τα όρια σου σε δημόσιο δρόμο με πολιτικό αυτοκίνητο. Όπως πιστεύω και όποιος έχει το 'μικρόβιο' μέσα του.Καλά κάνεις και σου είναι δύσκολο να το πιστέψεις. Επί 3 χρόνια έκανα αυτό ακριβώς που λες μέχρι που τα μεσάνυχτα κάποιου Νοέμβρη κατηφορίζοντας τη Ριτσώνα βγήκα από το δρόμο και τούμπαρα. Σώθηκα, το αυτοκίνητο πήγε για απόσυρση και στη συνέχεια αποφάσισα να αγοράσω το φτηνότερο αγωνιστικό που βρήκα ώστε αφενός να τρέξω σε αγώνες, αφετέρου να είμαι ασφαλής κάθε φορά που πήγαινα βόλτα σε κάποια έρημη διαδρομή. Άλλαξα τρία τέτοια αυτοκίνητα πριν υποχρεωθώ και αντέξω οικονομικά να έχω και πολιτικό αυτοκίνητο. Απλώς, στην καθημερινή χρήση έβγαζα την πίσω διαγώνιο, έβαζα καθίσματα και ζώνες συνοδηγού και πίσω και το μόνο πρόβλημα ήταν η απουσία ΚΤΕΟ.
Απ' ό,τι βλέπεις, αυτά που λέω τα λέω ακριβώς επειδή έχω βρεθεί στη θέση σου και από καθαρή τύχη δεν πλήρωσα το λάθος μου. Η διαφορά της τότε τούμπας με τις επόμενες, που ήταν μέσα σε αγωνιστικά, ήταν ότι στις επόμενες μείναμε ακέραιοι όχι από τύχη αλλά 100% επειδή είχαμε τα μέσα ασφαλείας της ΕΘΕΑ. Χωρίς αυτά, ειδικά στη μία περίπτωση δε θα έβρισκε ο παπάς να θάψει. -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Δεν θέλω να πω κάτι κακό για σένα προσωπικά, αλλά μπορείς να μου πεις πως έμαθες να οδηγάς γρήγορα ? Γιατί μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως δεν έχεις κυνηγήσει τα όρια σου σε δημόσιο δρόμο με πολιτικό αυτοκίνητο. Όπως πιστεύω και όποιος έχει το 'μικρόβιο' μέσα του.
Καλά κάνεις και σου είναι δύσκολο να το πιστέψεις. Επί 3 χρόνια έκανα αυτό ακριβώς που λες μέχρι που τα μεσάνυχτα κάποιου Νοέμβρη κατηφορίζοντας τη Ριτσώνα βγήκα από το δρόμο και τούμπαρα. Σώθηκα, το αυτοκίνητο πήγε για απόσυρση και στη συνέχεια αποφάσισα να αγοράσω το φτηνότερο αγωνιστικό που βρήκα ώστε αφενός να τρέξω σε αγώνες, αφετέρου να είμαι ασφαλής κάθε φορά που πήγαινα βόλτα σε κάποια έρημη διαδρομή. Άλλαξα τρία τέτοια αυτοκίνητα πριν υποχρεωθώ και αντέξω οικονομικά να έχω και πολιτικό αυτοκίνητο. Απλώς, στην καθημερινή χρήση έβγαζα την πίσω διαγώνιο, έβαζα καθίσματα και ζώνες συνοδηγού και πίσω και το μόνο πρόβλημα ήταν η απουσία ΚΤΕΟ.
Απ' ό,τι βλέπεις, αυτά που λέω τα λέω ακριβώς επειδή έχω βρεθεί στη θέση σου και από καθαρή τύχη δεν πλήρωσα το λάθος μου. Η διαφορά της τότε τούμπας με τις επόμενες, που ήταν μέσα σε αγωνιστικά, ήταν ότι στις επόμενες μείναμε ακέραιοι όχι από τύχη αλλά 100% επειδή είχαμε τα μέσα ασφαλείας της ΕΘΕΑ. Χωρίς αυτά, ειδικά στη μία περίπτωση δε θα έβρισκε ο παπάς να θάψει.Μα γι αυτό και είμαι ενάντια στο να καταργηθούν όλες αυτές οι διοργανώσεις. Γιατί δεν θέλω κάποιοι νέοι να πάθουν τα ίδια. Με την βασική προυπόθεση να γίνουν όλα σωστά. Κάτι που δυστυχώς δεν βλέπω να μπορούμε να κάνουμε
-
Μόλις μου ήρθε η ενημέρωση στο facebook απ'όπου και αντιγράφω:
*
**
Σύμφωνα με το γενικό κανονισμό των αναβάσεων 2011 τα αυτοκίνητα FORMULA SALOON μπορούν να τρέξουν και στις αναβάσεις που σημαίνει ότι οποοιοδήποτε αυτοκίνητο πληροί τα μέτρα ασφαλείας ανεξαρτήτως ομολογκασιόν του αυτοκινήτου τρέχει, δίνεται λοιπόν η ευκαιρία σε μηχανικούς που θέλουν να ψαχτούν αλλά και στα φίλους που κάνουν time trial ,drift και άλλες παιδειές να ζήσουν την εμπειρία ενος πραγματικού αγώνα ανάβασης, χωρίς το αυτοκινητό τους να έχει τους τεχνικούς κανονισμούς που επιβάλει η fia στους διεθνείς αγώνες.
Οι πόρτες των Αγώνων άνοιξαν πλέον για όλους!!!(http://ethea.elpa.gr/ πληρ.για τον κανονισμό της κατηγορίας)
**
*Και τώρα επιτρέψτε μου να απολαύσω όλα τα αναμενόμενα μοναδικά σχόλια που θα ακολουθήσουν...
-
Na baloyn seira proteraiothtas giati 8a ginei sfagh....
Mas douleyeis re Passat? -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Na baloyn seira proteraiothtas giati 8a ginei sfagh....
Mas douleyeis re Passat?Aλέξανδρε κράτα και μια πισινή ρε φίλε... εντάξει? Ποτέ δεν ξέρεις!
-
Mwre egw thn pisinh thn krataw. Alla gia ayto lew.... Enas enas paidia. Mhn sproxneste....
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Μόλις μου ήρθε η ενημέρωση στο facebook απ'όπου και αντιγράφω:
*
**
Σύμφωνα με το γενικό κανονισμό των αναβάσεων 2011 τα αυτοκίνητα FORMULA SALOON μπορούν να τρέξουν και στις αναβάσεις που σημαίνει ότι οποοιοδήποτε αυτοκίνητο πληροί τα μέτρα ασφαλείας ανεξαρτήτως ομολογκασιόν του αυτοκινήτου τρέχει, δίνεται λοιπόν η ευκαιρία σε μηχανικούς που θέλουν να ψαχτούν αλλά και στα φίλους που κάνουν time trial ,drift και άλλες παιδειές να ζήσουν την εμπειρία ενος πραγματικού αγώνα ανάβασης, χωρίς το αυτοκινητό τους να έχει τους τεχνικούς κανονισμούς που επιβάλει η fia στους διεθνείς αγώνες.
Οι πόρτες των Αγώνων άνοιξαν πλέον για όλους!!!(http://ethea.elpa.gr/ πληρ.για τον κανονισμό της κατηγορίας)
**
*Και τώρα επιτρέψτε μου να απολαύσω όλα τα αναμενόμενα μοναδικά σχόλια που θα ακολουθήσουν...
Ε, τώρα δεν πας γυρεύοντας????
-
Μπορεί κάποιος να μου λύσει 4 απορίες ??
Δηλαδή turbo & ατμοσφαιρικά μαζί
Μερικά αυτοκίνητα που έχουν κόψει πατώματα , για να χωρέσουν οι κινητήρες μέσα .. θα τρέξουν formula salon , η θα συνεχίσουν να τρέχουν Α – E
Τα μονοθεσία που έχουν roll-bar θα τρέχουν με αυτοκίνητα μαζί η θα είναι ξεχωριστά
Ποίοι θα τρέξουν ??
FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]