-
Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη? -
Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη? -
Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη? -
εγω δεν προτεινω μαρκες και αηδιες;
τραβα παρε ενα αντιψυκτικο οτι να ναι βαλτο στο ψηγειο και αμα περασει ο χειμωνας πετα το,μαζι με το νερο εννοειται.καλο κανει και το οινοπνευμα παντως γιατι δεν ξηραινει τα κολαρα της μηχανης οπως το αντιψυκτικο.
-
Για το πετρέλαιο θέλει αντιψυκτικό, όχι για το υγρό του ψυγείου
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εγω δεν προτεινω μαρκες και αηδιες;
τραβα παρε ενα αντιψυκτικο οτι να ναι βαλτο στο ψηγειο και αμα περασει ο χειμωνας πετα το,μαζι με το νερο εννοειται.καλο κανει και το οινοπνευμα παντως γιατι δεν ξηραινει τα κολαρα της μηχανης οπως το αντιψυκτικο.
Για το πετρελαιο λεει ρε
-
ας παει να παρει ενα οτι ναναι απο το βεζιναδικο του.
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη?Πόσο κρύο δλδ? Τα πετρέλαια κίνησης έχουν ήδη αντιπηκτικά πρόσθετα και αν βάζεις από τα πιο πρίμιουμ δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Τζάμπα έξοδο ΙΜΗΟ
-
αυτο το ΙΜΗΟ τι σημαινει;
-
ενα -10 το εχω ανετα εδω. καπου κοντα στην Δραμα. απλα μου το προτεινε ο μηχανικος της Φιατ λεγες μερες πριν.
Για το πετρελαιο λεει ρε
Οντως!!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αυτο το ΙΜΗΟ τι σημαινει;in my humble opinion
κατα την ταπεινη μου γνωμη -
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
ενα -10 το εχω ανετα εδω. καπου κοντα στην Δραμα. απλα μου το προτεινε ο μηχανικος της Φιατ λεγες μερες πριν.Για το πετρελαιο λεει ρε
Οντως!!
Δεν ξέρω πραγματικά αν αξίζει τον κόπο. Εδώ με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες κανένας δεν έχει πρόβλημα. Ρώτα τον αν έχει να προτείνει κατι:hmmm:
-
Μη βάζεις τίποτα. Ακόμα και με -20 παίρνει μπρος(το δικό μου πήρε)
-
Τα πετρέλαια έχουν προδιαγραφές για -5C, πιο κάτω δεν πάνε.
Αυτά αποφάσισε η Αθήνα. Η Β. Ελλάδα να πάει να γ@μηθεί.Αν το αμάξι δεν ζεσταίνει το φίλτρο του πετρελαίου, βάλτε πρόσθετα καυσίμου - ΟΧΙ ΒΕΝΖΙΝΗ.
-
Δεν είμαι μηχανικός και οι τεχνικές μου γνώσεις είνια μάλλον στοιχειώδεις, οπότε διορθώστε με εάν κάνω λάθος.
Το πετρέλαιο έχει κάποια κλάσματα (παραφίνες;) που πήζουν σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το πρόβλημα δεν είναι στο τεπόζιτο, αλλά στα σωληνάκια καυσίμου (λεπτά-μικρή ποσότητα καυσίμου) πριν τον κινητήρα, όπου εάν παγώσει το καύσιμο δεν κινείται.Εχω ένα Grande Punto diesel, για το οποίο ρώτησα και μου είπαν στη ΦΙΑΤ, οτι με την προθέρμανση (γύρισμα του διακόπτη της μίζας στη δέυτρη σκάλα μέχρι να σβήσει η αντίστοιχη λυχνία και μετά γύρισμα για εκίνηση) ζεσταίνονται και τα σωληνάκια καυσίμου και παίρνει μπρος κανονικά.
Αρα θα μπορούσες να ρωτησεις στο συνεργείο σου.Με κανονικό καύσιμο έπαιρνε κανονικά το πρωί και σε θερμοκρασίες Σοχού (-5 -8 C).
Το Δεκέμβρη του 2007 που πήγα στη Φλώρινα και είχε ολικό παγετό (-5 την ημέρα -19 το βράδυ) είχα βάλει diesel προδιαγραφών -30, από βενζινάδικο που προμήθευε νταλικέρηδες για ευρώπη. Το πετρέλαιο αυτό ήταν λίγο ακριβότερο, αλλά πολύ διαυγές στο χρώμα και ο βενζινάς μου είπε οτι το βγάζει η ΕΚΟ από Οκτώβριο μέχρι Μαρτιο. Το είχε σε κανονική αντλία και όσο το χρησιμοποίησα δνε είχα κανένα προβλημα στην εκκίνηση.
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Εχω ένα Grande Punto diesel, για το οποίο ρώτησα και μου είπαν στη ΦΙΑΤ, οτι με την προθέρμανση (γύρισμα του διακόπτη της μίζας στη δέυτρη σκάλα μέχρι να σβήσει η αντίστοιχη λυχνία και μετά γύρισμα για εκίνηση) ζεσταίνονται και τα σωληνάκια καυσίμου και παίρνει μπρος κανονικά.
Αρα θα μπορούσες να ρωτησεις στο συνεργείο σου.H 'προθέρμανση' στα diesel θερμαίνει τα τοιχώματα των κυλίνδρων με glow plugs ώστε να μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Μου φαίνεται ότι σου είπαν ό,τι να 'ναι
Εξάλλου δεν έχει νόημα να ζεστάνεις εκ των υστέρων τα σωληνάκια, αν κρυσταλλοποιηθούν οι παραφίνες, παραμένουν σε στερεά μορφή και όταν ανέβει η θερμοκρασία. -
Συμφωνεί και η BA μαζί σου.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Εχω ένα Grande Punto diesel, για το οποίο ρώτησα και μου είπαν στη ΦΙΑΤ, οτι με την προθέρμανση (γύρισμα του διακόπτη της μίζας στη δέυτρη σκάλα μέχρι να σβήσει η αντίστοιχη λυχνία και μετά γύρισμα για εκίνηση) ζεσταίνονται και τα σωληνάκια καυσίμου και παίρνει μπρος κανονικά.
Αρα θα μπορούσες να ρωτησεις στο συνεργείο σου.H 'προθέρμανση' στα diesel θερμαίνει τα τοιχώματα των κυλίνδρων με glow plugs ώστε να μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Μου φαίνεται ότι σου είπαν ό,τι να 'ναι
Εξάλλου δεν έχει νόημα να ζεστάνεις εκ των υστέρων τα σωληνάκια, αν κρυσταλλοποιηθούν οι παραφίνες, παραμένουν σε στερεά μορφή και όταν ανέβει η θερμοκρασία.Μπορείς να παραγγείλεις το αμάξι με θερμαινόμενο φίλτρο (με το νερό του κινητήρα). Το θέμα είναι να προλάβει να ζεσταθεί ο κινητήρας πριν προλάβει να βουλώσει το φίλτρο.
Το αμάξι ξεκινάει όσο κρύο κι αν κάνει. Σιγά-σιγά όμως μαζεύονται στο φίλτρο και το βουλώνουν οι παραφίνες του καυσίμου που έχουν στερεοποιηθεί από το κρύο. Όταν βουλώσει το φίλτρο, η μηχανή σβήνει.
-
''H 'προθέρμανση' στα diesel θερμαίνει τα τοιχώματα των κυλίνδρων με glow plugs ώστε να μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Μου φαίνεται ότι σου είπαν ό,τι να 'ναι
Εξάλλου δεν έχει νόημα να ζεστάνεις εκ των υστέρων τα σωληνάκια, αν κρυσταλλοποιηθούν οι παραφίνες, παραμένουν σε στερεά μορφή και όταν ανέβει η θερμοκρασία.''αυτο ακριβως μου ειπε και ο τεχνικος στην Φιατ. αυριο θα κανω μια ερενα αγορας και θα σας πω και τιμες. για καλο και για κακο μαλλον θα παρω και κατι....
Αντιψυκτικο για Πετρελαιο κινησης