Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντιψυκτικο για Πετρελαιο κινησης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αντιψυκτικο για Πετρελαιο κινησης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    25
    316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      noe last edited by

      Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
      Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        noe last edited by

        Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
        Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          noe last edited by

          Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
          Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • I
            italakias last edited by

            εγω δεν προτεινω μαρκες και αηδιες;
            τραβα παρε ενα αντιψυκτικο οτι να ναι βαλτο στο ψηγειο και αμα περασει ο χειμωνας πετα το,μαζι με το νερο εννοειται.

            καλο κανει και το οινοπνευμα παντως γιατι δεν ξηραινει τα κολαρα της μηχανης οπως το αντιψυκτικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              neos last edited by

              Για το πετρέλαιο θέλει αντιψυκτικό, όχι για το υγρό του ψυγείου

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                citrovag last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                εγω δεν προτεινω μαρκες και αηδιες;
                τραβα παρε ενα αντιψυκτικο οτι να ναι βαλτο στο ψηγειο και αμα περασει ο χειμωνας πετα το,μαζι με το νερο εννοειται.

                καλο κανει και το οινοπνευμα παντως γιατι δεν ξηραινει τα κολαρα της μηχανης οπως το αντιψυκτικο.

                Για το πετρελαιο λεει ρε

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  italakias last edited by

                  ας παει να παρει ενα οτι ναναι απο το βεζιναδικο του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης noe έγραψε:
                    Παιδία εχω ένα bravo diesel και θα ηθελα να μου προτείνετε κανα αντιψυκτικό για το πετρέλαιο κίνησης μια και από το Σαββατο-Κυριακο προβλέπεται πολύ κρυο εδώ πανω. Εχω δει στο internet κατι αντιψυκτικά που κανουν και για πετρέλαιο θέρμανσης και για κίνησης. Αυτά είναι «καλα» η πρεπει να παρω κατι ειδικα για κινηση?
                    Υπαρχει κινδυνος για την μηχανη?

                    Πόσο κρύο δλδ? Τα πετρέλαια κίνησης έχουν ήδη αντιπηκτικά πρόσθετα και αν βάζεις από τα πιο πρίμιουμ δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Τζάμπα έξοδο ΙΜΗΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      italakias last edited by

                      αυτο το ΙΜΗΟ τι σημαινει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        noe last edited by

                        ενα -10 το εχω ανετα εδω. καπου κοντα στην Δραμα. απλα μου το προτεινε ο μηχανικος της Φιατ λεγες μερες πριν.

                        Για το πετρελαιο λεει ρε

                        Οντως!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          neos last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          αυτο το ΙΜΗΟ τι σημαινει;

                          in my humble opinion
                          κατα την ταπεινη μου γνωμη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • I
                            italakias last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης noe έγραψε:
                              ενα -10 το εχω ανετα εδω. καπου κοντα στην Δραμα. απλα μου το προτεινε ο μηχανικος της Φιατ λεγες μερες πριν.

                              Για το πετρελαιο λεει ρε

                              Οντως!!

                              Δεν ξέρω πραγματικά αν αξίζει τον κόπο. Εδώ με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες κανένας δεν έχει πρόβλημα. Ρώτα τον αν έχει να προτείνει κατι:hmmm:

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kyr80 last edited by

                                Μη βάζεις τίποτα. Ακόμα και με -20 παίρνει μπρος(το δικό μου πήρε)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Τα πετρέλαια έχουν προδιαγραφές για -5C, πιο κάτω δεν πάνε.
                                  Αυτά αποφάσισε η Αθήνα. Η Β. Ελλάδα να πάει να γ@μηθεί.

                                  Αν το αμάξι δεν ζεσταίνει το φίλτρο του πετρελαίου, βάλτε πρόσθετα καυσίμου - ΟΧΙ ΒΕΝΖΙΝΗ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • elvet
                                    elvet last edited by

                                    Δεν είμαι μηχανικός και οι τεχνικές μου γνώσεις είνια μάλλον στοιχειώδεις, οπότε διορθώστε με εάν κάνω λάθος.
                                    Το πετρέλαιο έχει κάποια κλάσματα (παραφίνες;) που πήζουν σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το πρόβλημα δεν είναι στο τεπόζιτο, αλλά στα σωληνάκια καυσίμου (λεπτά-μικρή ποσότητα καυσίμου) πριν τον κινητήρα, όπου εάν παγώσει το καύσιμο δεν κινείται.

                                    Εχω ένα Grande Punto diesel, για το οποίο ρώτησα και μου είπαν στη ΦΙΑΤ, οτι με την προθέρμανση (γύρισμα του διακόπτη της μίζας στη δέυτρη σκάλα μέχρι να σβήσει η αντίστοιχη λυχνία και μετά γύρισμα για εκίνηση) ζεσταίνονται και τα σωληνάκια καυσίμου και παίρνει μπρος κανονικά.
                                    Αρα θα μπορούσες να ρωτησεις στο συνεργείο σου.

                                    Με κανονικό καύσιμο έπαιρνε κανονικά το πρωί και σε θερμοκρασίες Σοχού (-5 -8 C).

                                    Το Δεκέμβρη του 2007 που πήγα στη Φλώρινα και είχε ολικό παγετό (-5 την ημέρα -19 το βράδυ) είχα βάλει diesel προδιαγραφών -30, από βενζινάδικο που προμήθευε νταλικέρηδες για ευρώπη. Το πετρέλαιο αυτό ήταν λίγο ακριβότερο, αλλά πολύ διαυγές στο χρώμα και ο βενζινάς μου είπε οτι το βγάζει η ΕΚΟ από Οκτώβριο μέχρι Μαρτιο. Το είχε σε κανονική αντλία και όσο το χρησιμοποίησα δνε είχα κανένα προβλημα στην εκκίνηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • Z
                                      zorz last edited by

                                      Ο χρήστης elvet έγραψε:

                                      Εχω ένα Grande Punto diesel, για το οποίο ρώτησα και μου είπαν στη ΦΙΑΤ, οτι με την προθέρμανση (γύρισμα του διακόπτη της μίζας στη δέυτρη σκάλα μέχρι να σβήσει η αντίστοιχη λυχνία και μετά γύρισμα για εκίνηση) ζεσταίνονται και τα σωληνάκια καυσίμου και παίρνει μπρος κανονικά.
                                      Αρα θα μπορούσες να ρωτησεις στο συνεργείο σου.

                                      H 'προθέρμανση' στα diesel θερμαίνει τα τοιχώματα των κυλίνδρων με glow plugs ώστε να μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Μου φαίνεται ότι σου είπαν ό,τι να 'ναι
                                      Εξάλλου δεν έχει νόημα να ζεστάνεις εκ των υστέρων τα σωληνάκια, αν κρυσταλλοποιηθούν οι παραφίνες, παραμένουν σε στερεά μορφή και όταν ανέβει η θερμοκρασία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Συμφωνεί και η BA μαζί σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                          Εχω ένα Grande Punto diesel, για το οποίο ρώτησα και μου είπαν στη ΦΙΑΤ, οτι με την προθέρμανση (γύρισμα του διακόπτη της μίζας στη δέυτρη σκάλα μέχρι να σβήσει η αντίστοιχη λυχνία και μετά γύρισμα για εκίνηση) ζεσταίνονται και τα σωληνάκια καυσίμου και παίρνει μπρος κανονικά.
                                          Αρα θα μπορούσες να ρωτησεις στο συνεργείο σου.

                                          H 'προθέρμανση' στα diesel θερμαίνει τα τοιχώματα των κυλίνδρων με glow plugs ώστε να μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Μου φαίνεται ότι σου είπαν ό,τι να 'ναι
                                          Εξάλλου δεν έχει νόημα να ζεστάνεις εκ των υστέρων τα σωληνάκια, αν κρυσταλλοποιηθούν οι παραφίνες, παραμένουν σε στερεά μορφή και όταν ανέβει η θερμοκρασία.

                                          Μπορείς να παραγγείλεις το αμάξι με θερμαινόμενο φίλτρο (με το νερό του κινητήρα). Το θέμα είναι να προλάβει να ζεσταθεί ο κινητήρας πριν προλάβει να βουλώσει το φίλτρο.

                                          Το αμάξι ξεκινάει όσο κρύο κι αν κάνει. Σιγά-σιγά όμως μαζεύονται στο φίλτρο και το βουλώνουν οι παραφίνες του καυσίμου που έχουν στερεοποιηθεί από το κρύο. Όταν βουλώσει το φίλτρο, η μηχανή σβήνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • N
                                            noe last edited by

                                            ''H 'προθέρμανση' στα diesel θερμαίνει τα τοιχώματα των κυλίνδρων με glow plugs ώστε να μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Μου φαίνεται ότι σου είπαν ό,τι να 'ναι
                                            Εξάλλου δεν έχει νόημα να ζεστάνεις εκ των υστέρων τα σωληνάκια, αν κρυσταλλοποιηθούν οι παραφίνες, παραμένουν σε στερεά μορφή και όταν ανέβει η θερμοκρασία.''

                                            αυτο ακριβως μου ειπε και ο τεχνικος στην Φιατ. αυριο θα κανω μια ερενα αγορας και θα σας πω και τιμες. για καλο και για κακο μαλλον θα παρω και κατι....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr