-
Θυμάσαι ότι αυτό ήταν το αρχικό μου post έτσι;
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
πω αυτό με την προτροπή του σπιτιού πραγματικά....Δλδ ρε Μάνο, αν εγώ πω ότι είμαι υπέρ του ταμείου ανέργων, εσύ θα μπορείς να μου πεις 'τότε να σου στείλω 20-25 άνεργους στο σπίτι σου να τους πληρώνεις αποκλειστικά εσύ από την τσέπη σου' και εγώ θα πρέπει να είμαι 'λογικά' υποχρεωμένος να πω 'εντάξει';
Πραγματικά δεν καταλαβαίνετε το άτοπο της σύγκρισης;
Διαφορές μεταξύ ιδιωτικής υποχρέωσης και κοινωνικής/'κρατικής' υποχρέωσης δεν κάνουν register;Γιατί εγώ στο παραπάνω διαβάζω τρία πράγματα (χωρισμένα με enter )
-Το θέμα -> το επιχείρημα του 'σπιτιού'
-Ένα παράδειγμα της αστοχίας αυτής της λογικής
-Το ζήτημα της διαφοροποίησης ιδιωτικού/κοινωνικού
Τώρα, πως ξαφνικά το παραπάνω, αρχικό post, έγινε 'το θέμα το βρίσκουμε μετά'.....
Ειλικρινά θα ήθελα να μου πεις, τι στο διάολο διαβάζεις εσύ στο αρχικό post μου [του πούστη, μισή σελίδα πριν ήταν, δεν μπορεί να το ξέχασες], ώστε να θεωρείς ότι το >Να σου θυμίσω και το θέμα μας :
Η ευστάθεια του επιχειρήματος : 'αφού θες μετανάστες στη χώρα, γιατί δεν τους βάζεις και στο σπίτι σου'
για το οποίο καταλήξαμε (ή και όχι τελικά ) ότι εκπορεύεται κυρίως από το 'Πολλά ιδιωτικά συμφέροντα συνιστούν αυτό που λέμε 'κοινό συμφέρον''είναι ότι... το θέμα το βρίσκουμε μετά, γροθιές στο στομάχι κλπ
-
Και λιγότερο από μισή σελίδα πριν:
viewtopic.php?p=1788665#p1788665
viewtopic.php?p=1788732#p1788732mjacob έγραψε:πω αυτό με την προτροπή του σπιτιού [σημείωση: για τους μετανάστες] πραγματικά....
**Δλδ ** ρε Μάνο, αν εγώ πω ότι είμαι υπέρ του ταμείου ανέργων, εσύ θα μπορείς να μου πεις 'τότε να σου στείλω 20-25 άνεργους στο σπίτι σου να τους πληρώνεις αποκλειστικά εσύ από την τσέπη σου' και εγώ θα πρέπει να είμαι 'λογικά' υποχρεωμένος να πω 'εντάξει';
Πραγματικά δεν καταλαβαίνετε το άτοπο της σύγκρισης;
Διαφορές μεταξύ ιδιωτικής υποχρέωσης και κοινωνικής/'κρατικής' υποχρέωσης δεν κάνουν register;Αλλά ας δεχθούμε ότι, μολονότι άλλα έγραψες αρχικά, ΔΕΝ έκανες σύνδεση μεταξύ ανέργων και μεταναστών, απλά τα παρέθεσες διαδοχικά, όπως αργότερα ισχυρίστηκες ('Παραλληλισμοί μεταξύ ανέργου και μετανάστη δεν υπήρχαν.').
Σου εξήγησα γιατί δεν τίθεται ζήτημα κρατικής υποχρέωσης και ιδιωτικής υποχρέωσης.
Σου εξήγησα γιατί το σπίτι (ιδιωτικός χώρος, στον οποίο κάνεις κουμάντο σχεδόν αποκλειστικά εσύ) έχει απόλυτη συνάφεια με τη χώρα (κοινός χώρος, στον οποίο ζει και συναποφασίζει -σχεδόν αποκλειστικά- ένας συγκεκριμένος λαός, ήτοι ένα συγκεκριμένο σύνολο ανθρώπων - πολιτών).Μετά το γύρισες στην πολιτική επιστήμη, περί πολιτικών/κρατικών αποφάσεων, περί αποφασιζόντων σε ένα σύστημα, περί του 'κοινού συμφέροντος', αλλά ούτε τελικά εκεί το γύρισες, γιατί άλλα ήθελες να πεις.
Η ουσία είναι ότι το αρχικό επιχείρημα μπορεί να επαναλαμβάνεται ορθότατα σε πολλές ανάλογες περιπτώσεις.
- γιατί πετάς τα σκουπίδια στο δρόμο, αλλά δεν τα πετάς στο σαλόνι σου;
- γιατί θες να κοπούν τα δέντρα σε μια πλαγιά για να περάσει ο δρόμος που σε βολεύει, αλλά δεν δέχεσαι να κόψεις το πλατάνι στο πεζοδρόμιό σου και που σου κάνει στον κήπο σου;
- γιατί θες χωματερή στο Ίλιο, αλλά όχι στο Γραμματικό όπου κατοικείς;
- γιατί θες ΟΚΑΝΑ στην Πετρούπολη και το Γαλάτσι, αλλά όχι στο Κολωνάκι ή το Ψυχικό όπου ζεις και κινείσαι;
- γιατί λες στους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα να ανεχθούν τις ορδές εξαθλιωμένων μεταναστών και να δεχθούν άλλους τόσους, όταν η δική σου γειτονιά αστυνομεύεται 24/7 και δεν υπάρχει μετανάστης ούτε για δείγμα (πλην αυτών που ο ίδιος προσλαμβάνεις για νταντάδες, κηπουρούς, ψώνια, ξεβρώμισμα κλπ);
- γιατί σπας την κοινή περιουσία, αλλά σκυλιάζεις στην υποψία ότι κάποιος θα σου πειράξει την ιδιωτική σου;
κλπ κλπ
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των παλινωδιών είναι να έχει χαθεί στο μπλαμπλα ο βασικός κορμός των επιχειρημάτων. Δεν ξέρω αν το έκανες σκόπιμα -δεν το νομίζω πάντως, ίσως αυτό είναι το γενικότερο στυλ σου-, αλλά η συζήτηση παρεκτράπηκε σε άλλα αντί άλλων και δεν είναι η πρώτη φορά.
-
[edit: delete]
Βασικά, γάμησέ το... Μάλλον δεν ξέρω ελληνικά και παρεκτρέπω τη συζήτηση.
Have Fun !
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
manosk έγραψε:Αλλά ας δεχθούμε ότι, μολονότι άλλα έγραψες αρχικά, ΔΕΝ έκανες σύνδεση μεταξύ ανέργων και μεταναστών, απλά τα παρέθεσες διαδοχικά, όπως αργότερα ισχυρίστηκες ('Παραλληλισμοί μεταξύ ανέργου και μετανάστη δεν υπήρχαν.').Άλλα έγραψα αρχικά
Αφού σου παρέθεσα το αρχικό ποστ. Πως γίνεται να έχω γράψει 'άλλα';
Μα δεν παρέθεσα διαδοχικά τίποτα.
Ο άνεργος, δεν είναι διαδοχικό του μετανάστη. Είναι ένα παράδειγμα του άτοπου της λογικής 'μεταφορά του κοινωνικού στο ιδιωτικό'. Θα μπορούσε να είναι ο μισθός του σκουπιδιάρη, η σύνταξη του γέρου, η περίθαλψη του ασθενούς κ.ο.κ.Στο έχω γράψει αυτό ρητώς 5-6 φόρες [σε κάθε ποστ δλδ]. Γιατί θες σώνει και καλά να πιστεύεις ότι κάτι άλλο 'παίζει';
Είναι ένα αυθαίρετο παράδειγμα μιας κρατικής υποχρέωσης που δεν γίνεται να εφαρμοστεί ιδιωτικώς.
Μην επιμένεις. Δεν είναι δυνατόν...manosk έγραψε:Σου εξήγησα γιατί δεν τίθεται ζήτημα κρατικής υποχρέωσης και ιδιωτικής υποχρέωσης.
Το οποίο είναι άσχετο, όπως σου απάντησα. Διότι σε καμία περίπτωση δεν εξέτασα εάν υπάρχει η υποχρέωση. Πάμε ξανα:
Το νόημα είναι η ευστάθεια του επιχειρήματος περί του σπιτιού.manosk έγραψε:Σου εξήγησα γιατί το σπίτι (ιδιωτικός χώρος, στον οποίο κάνεις κουμάντο σχεδόν αποκλειστικά εσύ) έχει απόλυτη συνάφεια με τη χώρα (κοινός χώρος, στον οποίο ζει και συναποφασίζει -σχεδόν αποκλειστικά- ένας συγκεκριμένος λαός, ήτοι ένα συγκεκριμένο σύνολο ανθρώπων - πολιτών).
Ναι, αυτό είναι που υποτίθεται ότι συζητάμε. 'Συνάφεια' μπορεί να έχει.
Το ζήτημα είναι ότι δεν μπορούμε να μεταφέρουμε αυτούσια ό,τι γίνεται στη χώρα, στο σπίτι μας.
Είναι διαφορετικό να αναλάβουμε κοινωνικά/κρατικά μια υποχρέωση, και διαφορετικό να την αναλαμβάνουμε ιδιωτικά. Διότι, το κοινωνικό/κρατικό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑ των ιδιωτικών.ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ.
Προφανώς και το σύνολο έχει 'συνάφεια' με τα μέρη του (duh!). Αλλά είναι κάτι παραπάνω.
Το ΜΟΝΟ που έχεις πει για να υποστηρίξεις αυτή τη θέση, είναι ότι τελικά 'άθροισμα ιδιωτικών = κοινωνικό', το οποίο είναι ΛΑΘΟΣ.
manosk έγραψε:Μετά το γύρισες στην πολιτική επιστήμη, περί πολιτικών/κρατικών αποφάσεων, περί αποφασιζόντων σε ένα σύστημα, περί του 'κοινού συμφέροντος', αλλά ούτε τελικά εκεί το γύρισες, γιατί άλλα ήθελες να πεις.
Με δουλεύεις έτσι;
manosk έγραψε:Το αποτέλεσμα όλων αυτών των παλινωδιών είναι να έχει χαθεί στο μπλαμπλα ο βασικός κορμός των επιχειρημάτων. Δεν ξέρω αν το έκανες σκόπιμα -δεν το νομίζω πάντως, ίσως αυτό είναι το γενικότερο στυλ σου-, αλλά η συζήτηση παρεκτράπηκε σε άλλα αντί άλλων και δεν είναι η πρώτη φορά.
Ξαναδιάβασε ένα ένα τα posts μου, και βρες μου έστω ένα στο οποίο να μην επαναλαμβάνω το απλό απλούστατο θέμα, ότι το νόημα/θέμα είναι περί του επιχειρήματος του σπιτιού.
Μόνο εσύ έχεις προσπαθήσει να παρεκτρέψεις τη συζήτηση, η οποία είναι πάρα πολύ απλή και σύντομη.
Το στυλ ΜΟΥ να παρεκτρέπω τη συζήτηση :
viewtopic.php?p=1788665#p1788686
viewtopic.php?p=1788665#p1788717
viewtopic.php?p=1788665#p1789112Πραγματικά δλδ, με δουλεύεις;
Που στο διάολο έχω μιλήσει εγώ για οτιδήποτε άλλο πέραν του θέματος που είναι Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ 'ΑΝ ΘΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΤΕ ΒΑΛΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ'.Δεν έχω μιλήσει για τίποτα άλλο [edit : νταξει, παρεμβάλλονται και τα μεταξύ μας κραξίματα, αλλά δεν νομίζω πως ήταν αυτή η 'παρεκτροπή της συζήτησης], έχεις αναφέρει ό,τι σου έχει κατέβει στο μυαλό, και μου τη λες κι όλας ότι παρεκτρέπω τη συζήτηση.
Αλλά ας δεχθούμε ότι, μολονότι άλλα έγραψες αρχικά, ΔΕΝ έκανες σύνδεση μεταξύ ανέργων και μεταναστών, απλά τα παρέθεσες διαδοχικά, όπως αργότερα ισχυρίστηκες ('Παραλληλισμοί μεταξύ ανέργου και μετανάστη δεν υπήρχαν.').
Άλλα έγραψα αρχικά
Αφού σου παρέθεσα το αρχικό ποστ. Πως γίνεται να έχω γράψει 'άλλα';
Μα δεν παρέθεσα διαδοχικά τίποτα.
Ο άνεργος, δεν είναι διαδοχικό του μετανάστη. Είναι ένα παράδειγμα του άτοπου της λογικής 'μεταφορά του κοινωνικού στο ιδιωτικό'. Θα μπορούσε να είναι ο μισθός του σκουπιδιάρη, η σύνταξη του γέρου, η περίθαλψη του ασθενούς κ.ο.κ.Στο έχω γράψει αυτό ρητώς 5-6 φόρες [σε κάθε ποστ δλδ]. Γιατί θες σώνει και καλά να πιστεύεις ότι κάτι άλλο 'παίζει';
Είναι ένα αυθαίρετο παράδειγμα μιας κρατικής υποχρέωσης που δεν γίνεται να εφαρμοστεί ιδιωτικώς.
Μην επιμένεις. Δεν είναι δυνατόν...Σου εξήγησα γιατί δεν τίθεται ζήτημα κρατικής υποχρέωσης και ιδιωτικής υποχρέωσης.
Το οποίο είναι άσχετο, όπως σου απάντησα. Διότι σε καμία περίπτωση δεν εξέτασα εάν υπάρχει η υποχρέωση. Πάμε ξανα:
Το νόημα είναι η ευστάθεια του επιχειρήματος περί του σπιτιού.Σου εξήγησα γιατί το σπίτι (ιδιωτικός χώρος, στον οποίο κάνεις κουμάντο σχεδόν αποκλειστικά εσύ) έχει απόλυτη συνάφεια με τη χώρα (κοινός χώρος, στον οποίο ζει και συναποφασίζει -σχεδόν αποκλειστικά- ένας συγκεκριμένος λαός, ήτοι ένα συγκεκριμένο σύνολο ανθρώπων - πολιτών).
Ναι, αυτό είναι που υποτίθεται ότι συζητάμε. 'Συνάφεια' μπορεί να έχει.
Το ζήτημα είναι ότι δεν μπορούμε να μεταφέρουμε αυτούσια ό,τι γίνεται στη χώρα, στο σπίτι μας.
Είναι διαφορετικό να αναλάβουμε κοινωνικά/κρατικά μια υποχρέωση, και διαφορετικό να την αναλαμβάνουμε ιδιωτικά. Διότι, το κοινωνικό/κρατικό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑ των ιδιωτικών.ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ.
Προφανώς και το σύνολο έχει 'συνάφεια' με τα μέρη του (duh!). Αλλά είναι κάτι παραπάνω.
Το ΜΟΝΟ που έχεις πει για να υποστηρίξεις αυτή τη θέση, είναι ότι τελικά 'άθροισμα ιδιωτικών = κοινωνικό', το οποίο είναι ΛΑΘΟΣ.
Μετά το γύρισες στην πολιτική επιστήμη, περί πολιτικών/κρατικών αποφάσεων, περί αποφασιζόντων σε ένα σύστημα, περί του 'κοινού συμφέροντος', αλλά ούτε τελικά εκεί το γύρισες, γιατί άλλα ήθελες να πεις.
Με δουλεύεις έτσι;
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των παλινωδιών είναι να έχει χαθεί στο μπλαμπλα ο βασικός κορμός των επιχειρημάτων. Δεν ξέρω αν το έκανες σκόπιμα -δεν το νομίζω πάντως, ίσως αυτό είναι το γενικότερο στυλ σου-, αλλά η συζήτηση παρεκτράπηκε σε άλλα αντί άλλων και δεν είναι η πρώτη φορά.
Ξαναδιάβασε ένα ένα τα posts μου, και βρες μου έστω ένα στο οποίο να μην επαναλαμβάνω το απλό απλούστατο θέμα, ότι το νόημα/θέμα είναι περί του επιχειρήματος του σπιτιού.
Μόνο εσύ έχεις προσπαθήσει να παρεκτρέψεις τη συζήτηση, η οποία είναι πάρα πολύ απλή και σύντομη.
Το στυλ ΜΟΥ να παρεκτρέπω τη συζήτηση :
viewtopic.php?p=1788665#p1788686
viewtopic.php?p=1788665#p1788717
viewtopic.php?p=1788665#p1789112Πραγματικά δλδ, με δουλεύεις;
Που στο διάολο έχω μιλήσει εγώ για οτιδήποτε άλλο πέραν του θέματος που είναι Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ 'ΑΝ ΘΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΤΕ ΒΑΛΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ'.Δεν έχω μιλήσει για τίποτα άλλο [edit : νταξει, παρεμβάλλονται και τα μεταξύ μας κραξίματα, αλλά δεν νομίζω πως ήταν αυτή η 'παρεκτροπή της συζήτησης], έχεις αναφέρει ό,τι σου έχει κατέβει στο μυαλό, και μου τη λες κι όλας ότι παρεκτρέπω τη συζήτηση.
- Παράθεση manosk
συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά μάνο δεν καταλαβαίνεις τί λέει μου φαίνεται
Δεν έκανε κανένα σχόλιο για το τί πρέπει να κάνει το κράτος με τους λαθρομετανάστες.
Σου λέει κάτι πολύ απλό:
Το να λες ότι επειδή δε θες να σουτάρεις του μετανάστες πρέπει να τους βάλεις σπίτι σου είναι ΑΚΥΡΟ επιχείρημα. Τπτ παραπάνω τπτ παρακάτω -
mjacob ευτυχώς που δεν πρότεινες να κατασκευαστεί κανένα νοσοκομείο, γιατί θα έπρεπε να πάρεις τους αρρώστους σπίτι σου
τώρα τη γλίτωσες με μερικούς πακιστανούς
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Αδυνατώ να σε κατανοήσω... Απλά, όπως έχει ήδη αναφερθεί πάρα πολλές φορές εδώ μέσα (και αλλού) η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι λανθασμένη ακόμα και ως σύλληψη.
Οπως εχει αναφερθεί ήδη παρα πολλές φορές εδω μέσα η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι σωστή ως ενα βαθμό και έχει τα αίτια της. Αν βλέπουμε βέβαια τα πράγματα με αριστερές παρωπίδες και η χορήγηση 'αδειών' σε βαρυποινίτες είναι θεμιτή και καλοδεχούμενη, αλλα τα βλέπουμε τα αποτελέσματά της.
Η εγκληματικότητα εμφανίζει μεγάλα ποσοστά στις χαμηλές κοινωνικές τάξεις. Ένα μέρος των Ελλήνων ανήκει στην χαμηλή τάξη και το μεγαλύτερο ποσοστό των μεταναστών. (Αν δεν είχαν οικονομικό πρόβλημα δεν θα μετανάστευαν.)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Συνήθως οι κυβερνώντες, ξεπουλώντες και κατατρώγοντες με χρυσά κουταλια τον κρατικό/εθνικό πλούτο **ήταν Έλληνες **με υπεράνω αμφισβήτησης πατριωτικά αισθήματα.Ή ελληνοποιημένοι ξενόφερτοι κάθε ράτσας...
και επίσης επανειλημμένα σας ρωτάμε από που προέκυψε αυτό το χύμα, αφού καλά καλά δεν ξέρετε τί λεει το νομοσχέδιο
Ποιο νομοσχέδιο καμάρι μου, αφού οι 10 νομιμοποιούνται νόμιμα και οι 100 νομιμοποιούνται παράνομα καταθέτοντας απλώς το σχετικό 'φακελάκι' στον αρμόδιο του υπουργείου εσωτερικών;
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
οι άνθρωποι όπως και τα ζώα πολεμούν για την εστία τους και την επιβίωσή τους εκτός από τους άμυαλους που πολεμούν για την **θρησκεία, γλώσσα **κλπ κλπ (πάντοτε για το όφελος κάποιων ηγεμονίσκων)Και αυτά στοιχεία της εστίας μας είναι, όπως και τα έθιμά μας.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πιστευω οτι ολοι εσεις που ειστε ΥΠΕΡ να πατε ακομη βολτιτσα στην Ομονοια,στα Λαδαδικα και οπου αλλου 10,000,000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να περασουν και με το αυτοκινητο τους ακομη μολις πεσει ο ηλιος.Ειναι τυχαια η αυξηση της εγκλιματικοτητας στη χωρα μας,δεν σας ενοχλει να σας ανοιξουν το σπιτι και αν ειστε μεσα....τον Κυριο ειδε,χαλαρα δινετε ελεημοσυνη στο εργατικο δυναμικο των φαναριων και τι εγινε που τα παιδια σας δεν θα βρουν ποτε δουλεια με αξιοπρεπη μισθο και θα ειστε υπεριφανοι που σε λιγα χρονια θα φυλαει τα συνορα ο αλβανος-ελληνας,ο πακιστανος-ελληνας,ο νιγηριανος-ελληνας κ.ο.κ!!!Μηπως βρικαμε ποιοι καινε την ελληνικη σημαια και δεν τρεχει τιποτα.....ΞΥΠΝΗΣΤΕ νεο-ΕΛΛΗΝΕΣ+10000
-
Ο χρήστης Monika έγραψε:
Συνήθως οι κυβερνώντες, ξεπουλώντες και κατατρώγοντες με χρυσά κουταλια τον κρατικό/εθνικό πλούτο **ήταν Έλληνες **με υπεράνω αμφισβήτησης πατριωτικά αισθήματα.
Ή ελληνοποιημένοι ξενόφερτοι κάθε ράτσας...
ξεκινώντας από τους πετρομπέηδες μαυρομιχάληδες και φτάνοντας στους χουνταίους (μη πιάσουμε και το πρόσσφατο παρελθόν και δεν έχουν ανοίξει τα αρχεία της cia ), οι γηγενείς ελληνάρες φτάνουν και περισσεύουν για να φτιάξεις έναν τεράστιο κατάλογο με προδότες
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
εμ αυτό λέω.
Αφού δεν χάθηκε η ελληνικότητα -όπως καταλαβαίνω να λέτε- όταν από επαμεινώνδες του 12θεου γίναμε δημήτρηδες της ορθοδοξίας, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η επόμενη αλλαγή είναι διαφορετική;Εσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το να γίνουμε Αμπντούληδες θα μας ωφελήσει;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Αγαπω τη μητερα Τουρκια και την εμπιστευομαι μεχρι την τελευταια της σταγονα!
ετσι μπραβο πες οτι εισαι τουρκοσπορος .....αληθεια γιατι νρεπεσαι γι'αυτο που εισαι και το κρυβεις;
Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο skye κάνει πλάκα και σας δουλεύει όλους;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ΒοϊδοκαυγάςΠαρακαλώ ειρήνη υμίν στο θεματάκι μου
-
Ο χρήστης dimitris fasoulis έγραψε:
. Όπως δεν βάζεις στο σαλόνι σου 10 άστεγους μετανάστες, έτσι δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο να βάλουμε στη χώρα μερικά εκατομμύρια ακόμα, όταν δεν μπορούμε να σηκώσουμε (πλέον) ούτε το βάρος των Ελλήνων
Μην επαναλαμβανεις αυτο το βλακωδες επιχειρημα. Αλλο πραγμα η χωρα και αλλο το σπιτι σου (για παραδειγμα η χωρα ειναι πολυ μεγαλυτερη, για δευτερο παραδειγμα στο σπιτι σου εισαι αρχηγος ή εστω υπαρχηγος ενω στη χωρα δεν εισαι)
Σωστά. Στη χώρα κάνουν κουμάντο τα αμερικανάκια και οι διεθνείς ανθρωπιστικές οργανώσεις που μας στέλνουν τους μετανάστες όχι απλά με το κιλό, αλλά με τους τόνους...
-
Ο χρήστης Monika έγραψε:
εμ αυτό λέω.
Αφού δεν χάθηκε η ελληνικότητα -όπως καταλαβαίνω να λέτε- όταν από επαμεινώνδες του 12θεου γίναμε δημήτρηδες της ορθοδοξίας, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η επόμενη αλλαγή είναι διαφορετική;Εσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το να γίνουμε Αμπντούληδες θα μας ωφελήσει;
βρε δε πάω να φτιάξω κανά facebook profile καλύτερα
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Πλην των Εβραϊκών , δεν υπάρχουν Ελληνικά ονόματα χριστιανικά.Ούτε καν το Μαρία.
'Πλήθος είναι οι άγιοι: όσιοι και μάρτυρες, που φέρουν αρχαία ονόματα και πως να γινόταν αλλιώς, αφού απ'αυτούς πολλοί ήταν Ελληνες, που ασπάστηκαν το Χριστιανισμό και στάθηκαν το θεμέλιο για τη στερέωσή του. Ανακάλυψα αγίους με αρχαία ονόματα, που γιορτάζουν πολλές φορές. Μερικά ονόματα πολύ όμορφα τα συνάντησα για πρώτη φορά. Δεν ήξερα καν πως υπήρχαν όπως: Ερωτηίδα, (6/10),(27/10), Ελικωνίδα (28/5), Πλατωνίδα (5/4), Καλίδα (16/4), Ερως (25/10), Ωκεανός, Εσπερος, Βάκχος (7/10, 15/12), Μύρων (17/8, 8/12), Βερίνη (4/10), Στεφανίς (11/11).
Σας παρουσιάζω αυτά, που ακούγονται σπανίως ή και καθόλου: Ευκλής (1/8), Κήρυξ (1/8), Ιάμβλιχος (22/10), Νάρκισσος (4/8, 31/10), Νικάνωρ (8/8, 28/7), Πάμφιλος (2/8), Ηλίοδωρος (20/8, 28/9, 19/11), Μέμνων (11/8, 28/4), Ευώδης (1/9, 7/9), Ερμογένης (1/9, 24/11, 10/12, 24/1), Αριστίων (3/9), Μελάνιππος (2/9, 6/9), Φιλάδελφος (2/9, 10/5), Αρτεμίδωρος (8/9, 3/12, 16/2), Πηλέας (17/9), Δορυμέδων (19/9), Κορδάτος (21/9, 10/3, 21/4,) Επίχαρις (27/9), Καλλιστράτη (27/9), Αλφειός (28/9, 18/12, 10/5), Θεαγένης (3/10, 2/1), Αδαυκτος (3/10), Διόσκουρος (12/10, 11/5), Κέλσιος (14/10, 8/1), Λογγίνος (16/10, 24/4, 25/6), Ευκράτης (21/10), Γλύκων (26/10), Κρονίων (30/10), Νέων (30/10, 24/4), Επίμαχος (31/10, 9/5, 6/7), Πηγάσιος (2/1), Νίκανδρος (4/11, 15/3, 5/6), Ερμαίος (4/11), Γαλακτίων (5/12), Ιέρων (7/11), Αθηνόδωρος (7/11, 7/12), Ροδίων (10/10), Σωσίπατρος (10/10, 29/4), Εραστος (10/10), Ορίων (10/10), Μίλος (10/10), Θεσπέσιος (20/11), Ανατόλιος (20/11), Φιλήμων (22/11, 14/12, 21/3, 28/4, 6/7, 14/2, 19/12), Αρχιππος (22/11), Μένιγνος (22/11), Ελενος (23/11), Ισχυρίων (23/11), Αμφιλόχιος (23/11), Παγκόσμιος (29/11), Φαίδρος (29/11), Ηρακλαίμων (12/12), Μυρόπη (2/12, 1/9), Διογένης (5/12), Σωσθένης (8/12), Απολλώ (8/12, 25/1, 21/4) Θύρσος (14/12), Aπολλώνιος (14/12, 6/7, 10/7, 23/7), Ερμύλος (18/12, 13/1), Γοργόνιος (28/12, 9/3) Ολυμπιοδώρα (31/12), Ελλάδιος (8/1, 24/1, 27/5), Παγκράτιος (9/2, 9/7), Κόνων (5/3), Αρχέλαος (5/3), Δίων (8/3), Θαλλός (11,3), Ερμείας (31/5, 17/6) Υάκινθος (3/7), Πολύευκτος (1/8), Ελεσα (1/8), Ευσίγνιος (5/8), Ηρων (10/8), Στράτων (17/8), Τιθόης (26/10), Φινέες (2/9), Διόδωρος (11/9), Κρονίδης (13/9), Θεοκλής (14/9), Καλλισθένη (4/10), Αντίγονος (13/10), Λεπτίνα (26/10), Εύγραφος (10/9), Ανθος (12/12), Ιακχος (17/12), Ευάρεστος (23/10), Γόρδιος (3/1), Αττικός (8/1), Ηλιος (12/1), Φύλων (24/1), Παλλάδιος (28/1), Χάρις (28/1), Χρυσής (30/1), Θείων (1/2), Αγαθόδωρος (2/2), Ηρακλής (9/3), Τιμόλαος (15/3), Λυδία (27/3), Χιονία (16/4), Χαρίσσα (16/4), Γλαφύρα (26/4), Θέογνις (28/4), Αντίπατρος (28/4), Εσπερος (2/5), Σεληνιάς (5/6), Ατταλος (6/6), Ζηναϊς (7/6), Αλεξανδρίων (6/7), Αθηνογένης (16/7), Ερμόλαος (26/7), Ερμιππος (26/7), Θαλής (20/9), Αριστόβουλος (15/3, 31/10), Λίνος (5/11), Ορέστης (10/10, 13/12), Πλάτων (18/11), Θεμιστοκλής (21/12), Αντίοχος (23/2, 14/2), Ιάσων (19/3, 29/4), Ιππόλυτος (30/1, 10/8), Ευανθία (1/9), Ια (10/9, 11/9), Αριάδνη (18/9), η Χαριτίνη (5/10), Χάρις (28/9), Θωμαϊς (14/4), Νίκη (16/4, 25/4), Κίρα (28/2).'
Από μια απλή αναζήτηση στο ίντερνετ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά μάνο δεν καταλαβαίνεις τί λέει μου φαίνεται
Δεν έκανε κανένα σχόλιο για το τί πρέπει να κάνει το κράτος με τους λαθρομετανάστες.
Σου λέει κάτι πολύ απλό:
Το να λες ότι επειδή δε θες να σουτάρεις του μετανάστες πρέπει να τους βάλεις σπίτι σου είναι ΑΚΥΡΟ επιχείρημα. Τπτ παραπάνω τπτ παρακάτωΩραία, τότε διαφωνούμε, το γιατί το γράψαμε, τα υπόλοιπα είναι εκτός θέματος κι εγώ είμαι ελαφρώς προχωρημένης ηλικίας για να χάνω ώρες λύνοντας με γρίφους.
Ειλικρινά, θεωρώ ότι από το φόρουμ έχω πάρει αρκετά πράγματα, αρκετές γνώσεις, είτε διαβάζοντας, είτε συμφωνώντας, είτε διαφωνώντας, ακόμα και καυγαδίζοντας.
Μερικές φορές υπάρχει διάσταση απόψεων είτε λόγω ιδεολογίας, είτε λόγω μεθόδου διαλεκτικής. Υπήρχε ένας διδάσκων σε μεταπτυχιακό που, επειδή μονίμως διαφωνούσαμε (σπουδές μάνατζερ κάτι εκείνος) μου είχε πει 'εσείς οι νομικοί εκφράζεστε με τρόπο περίεργο που δεν μπορώ να καταλάβω , μπορεί να κρατάτε όλο το ζουμί μιας μεγάλης πραγματείας σε μια μικρή παράγραφο στο τέλος'.
Εν πάσει περιπτώσει, και μόνο που σκέφτομαι με τι παπαριές θα ασχοληθώ αύριο το πρωί δεν έχω όρεξη παρά μόνο για ελαφρές καταστάσεις αυτή τη στιγμή. Κερδίζει και ο ΠΑΟ....
Edit:
Επί τη ευκαιρία:Θυμάσαι ότι αυτό ήταν το αρχικό μου post έτσι;
πω αυτό με την προτροπή του σπιτιού πραγματικά....
Δλδ ρε Μάνο, αν εγώ πω ότι είμαι υπέρ του ταμείου ανέργων, εσύ θα μπορείς να μου πεις 'τότε να σου στείλω 20-25 άνεργους στο σπίτι σου να τους πληρώνεις αποκλειστικά εσύ από την τσέπη σου' και εγώ θα πρέπει να είμαι 'λογικά' υποχρεωμένος να πω 'εντάξει';
Πραγματικά δεν καταλαβαίνετε το άτοπο της σύγκρισης;
Διαφορές μεταξύ ιδιωτικής υποχρέωσης και κοινωνικής/'κρατικής' υποχρέωσης δεν κάνουν register;Γιατί εγώ στο παραπάνω διαβάζω τρία πράγματα (χωρισμένα με enter )
-Το θέμα -> το επιχείρημα του 'σπιτιού'
-Ένα παράδειγμα της αστοχίας αυτής της λογικής
-Το ζήτημα της διαφοροποίησης ιδιωτικού/κοινωνικού
Τώρα, πως ξαφνικά το παραπάνω, αρχικό post, έγινε 'το θέμα το βρίσκουμε μετά'.....
Αυτό που είπες εκ των υστέρων, ότι δηλαδή επρόκειτο για χωριστά πράγματα, εγώ το εξέλαβα ως ένα ενιαίο επιχείρημα, μια λογική αλληλουχία σκέψεων.
Απαντώντας στην αλληλουχία αυτή, έλαβα την απάντηση ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται, ότι απαντώ σε άσχετα πράγματα.Όπως και να έχει, αν άφηνες τις συνήθεις προσβολές και αναδιατύπωνες ορθά αυτό που ήθελες να πεις, ίσως γλιτώναμε αρκετό κόπο και διαξιφισμούς. Whatever.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
«Δεν ξοδεύουμε ούτε ένα ευρώ για 24 ώρες! Καμία αγορά την 1η Μαρτίου».
Με αυτό το σύνθημα το ειρηνικό κίνημα «24 ώρες χωρίς εμάς» καλεί τους μετανάστες και τους πρόσφυγες που βρίσκονται στην Ελλάδα να απόσχουν από κάθε οικονομική συναλλαγή για ένα ολόκληρο 24ωρο, ως μορφή αντίστασης «στα μηνύματα ξενοφοβίας και ρατσισμού, αλλά και αντίδρασης στον αποκλεισμό των μεταναστών που ειρηνικά ζουν και εργάζονται», όπως γράφουν οι δημιουργοί της κίνησης στη σελίδα των σχεδόν 6.000 μελών στο Facebook.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1110928&lngDtrID=244Δεν ειναι μονο στην Ελλαδα αλλα και σε αλλα κρατη της ΕΕ ,Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία και Βέλγιο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
«Δεν ξοδεύουμε ούτε ένα ευρώ για 24 ώρες! Καμία αγορά την 1η Μαρτίου».
Με αυτό το σύνθημα το ειρηνικό κίνημα «24 ώρες χωρίς εμάς» καλεί τους μετανάστες και τους πρόσφυγες που βρίσκονται στην Ελλάδα να απόσχουν από κάθε οικονομική συναλλαγή για ένα ολόκληρο 24ωρο, ως μορφή αντίστασης «στα μηνύματα ξενοφοβίας και ρατσισμού, αλλά και αντίδρασης στον αποκλεισμό των μεταναστών που ειρηνικά ζουν και εργάζονται», όπως γράφουν οι δημιουργοί της κίνησης στη σελίδα των σχεδόν 6.000 μελών στο Facebook.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1110928&lngDtrID=244Δεν ειναι μονο στην Ελλαδα αλλα και σε αλλα κρατη της ΕΕ ,Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία και Βέλγιο.
Και εσεις να μην δωσετε ενα ευρω σε αυτους!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
«Δεν ξοδεύουμε ούτε ένα ευρώ για 24 ώρες! Καμία αγορά την 1η Μαρτίου».
Με αυτό το σύνθημα το ειρηνικό κίνημα «24 ώρες χωρίς εμάς» καλεί τους μετανάστες και τους πρόσφυγες που βρίσκονται στην Ελλάδα να απόσχουν από κάθε οικονομική συναλλαγή για ένα ολόκληρο 24ωρο, ως μορφή αντίστασης «στα μηνύματα ξενοφοβίας και ρατσισμού, αλλά και αντίδρασης στον αποκλεισμό των μεταναστών που ειρηνικά ζουν και εργάζονται», όπως γράφουν οι δημιουργοί της κίνησης στη σελίδα των σχεδόν 6.000 μελών στο Facebook.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1110928&lngDtrID=244Δεν ειναι μονο στην Ελλαδα αλλα και σε αλλα κρατη της ΕΕ ,Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία και Βέλγιο.
Και εσεις να μην δωσετε ενα ευρω σε αυτους!
Τότε 'αυτοί' θα απαντήσουν με κίνημα
'Δεν παράγουμε ούτε ένα ευρώ για 24 ώρες'έχει μετά να πέσει κλάμα...
ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ Η ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ;