-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ο ρολος του Ροσμπεργκ τωρα ποιος θα ειναι αραγε??Μπαριτσελλο νο 2??Xαλαρά θα τον κερδίσει το schumi, οπότε θα'ναι Νο1.
-
Προσωπικα δε συμφωνω με την επανοδο του.τα βλεπω καπως ζορικα.Ασ ελπισουμε τουλ. να δωσει λιγο θεαμα γιατι πλεον ειναι πολυ βαρετο αθλημα σε συγκριση με τις παλαιοτερες χρονιες.
-
Ο Σουμάχερ θα είναι το αντίπαλο δέος για όλους .Και μην ξεχνάτε πως ακόμα δεν ξέρουμε τι θα κάνει στην πίστα απο θέμα αντοχής βέβαια γιατι απο ταλέντο και ικανότητα δεν τίθεται θέμα.
Ο Χαμιλτον μόνο και μόνο που θα βλέπει Μιχάλη στην πίστα θα πρέπει να τον αφήνει να περνά απο τα πίτ.
Η ξεφτίλα ακομα και αν κερδίζει δεν θα είναι του Σουμι αλλά δική του ανάλογα με την διαφορά.
Ο Σουμαχερ οτι ήταν να κάνει έκανε. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Προσωπικα δε συμφωνω με την επανοδο του.τα βλεπω καπως ζορικα.Ασ ελπισουμε τουλ. να δωσει λιγο θεαμα γιατι πλεον ειναι πολυ βαρετο αθλημα σε συγκριση με τις παλαιοτερες χρονιες.ποιες χρονιές ; 2000-2004 ; γιατί τότε κόντεψαν να μας φύγουν τα σαγόνια λόγω χασμουρητού από τον 'σαγόνια' ...
-
.... με ποιο νουμερο θα τρέξει ?
-
Λογικά το 3
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Προσωπικα δε συμφωνω με την επανοδο του.τα βλεπω καπως ζορικα.Ασ ελπισουμε τουλ. να δωσει λιγο θεαμα γιατι πλεον ειναι πολυ βαρετο αθλημα σε συγκριση με τις παλαιοτερες χρονιες.
ποιες χρονιές ; 2000-2004 ; γιατί τότε κόντεψαν να μας φύγουν τα σαγόνια λόγω χασμουρητού από τον 'σαγόνια' ...
χρονιες '80 και '90
τοτε που τα προσπερασματα γινοντουσαν στη πιστα κι οχι στα πιτ:
Youtube Video -
Αν και δεν παρακολουθώ τη φόρμουλα εδώ και δεκαετίες, μία απορία την έχω.
Ο Σουμάχερ δεν είχε παρουσιάσει πρόβλημα υγείας στα δοκιμαστικά της Φεράρι πριν από λίγους μήνες?
Έχει αναρρώσσει πλήρως από τότε σε σημείο να μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς 3 πρωταθλημάτων? Δεν έχω ακούσει κανένα σχετικό σχόλιο. -
Περδικι ειναι!!Ενα προβληματακι στον αυχενα ειχε απο μια πτωση με μοτοσυκλετα!!
Q: What is the situation with your neck?
MS: It is obviously a topic where I understand the question, and I want to understand myself. Before I gave the final okay, I made sure that I worked it out myself to be sure myself. And I can say 100 percent that the neck is no further an issue.
Unfortunately it was too close to the accident in the summer when I tried for Ferrari, but time now is enough for it have healed completely. And everything I've done, I can do. I have used machines that I used to use with no problem.
-
Tώρα λέει ότι είναι καλά αλλά όταν αρχίσουν οι πρώτες σφαλιάρες από το Hamilton θα ξαναπαρουσιάσει 'πρόβλημα'.
-
παντως τον θεωρω τον καλυτερο ολων των εποχων...
-
Μα πως κρινεις διαφορετικες εποχες ομως?Τεσπα εχει γινει 1,000,000,000 αυτη η κουβεντα!Μην σου πω και παραπανω!!
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Tώρα λέει ότι είναι καλά αλλά όταν αρχίσουν οι πρώτες σφαλιάρες από το Hamilton θα ξαναπαρουσιάσει 'πρόβλημα'.αν κρινουμε απο τη δυναμικη των μονοθεσιων της καθε ομαδας οι BrawnoMercedακηδες θα ειναι καμια 30 δευτερολεπτα μπροστα και οι αλλοι πισω θα
-
Οι φετινες αλλαγες κανονισμων ομως δεν βλεπω να προδικαζουν συγκεριμενο...νικητη χειμωνα.Μην ξεχναμε και οτι η φερραρι δουλευει στο φετινο μονοθεσιο εντατικα εδω και πολλους μηνες.Οποτε,ουδεις ξερει τι θα γινει,ισως ουτε και οι ιδιοι οι τεχνικοι των κορυφαιων.
-
Και από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα Vengas;
Ούτε μία δοκιμή δεν έχει γίνει με τα καινούρια μονοθέσια, ούτε καμιά μεγάλη διαφορά από τους άλλους είχε η Brawn στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Και από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα Vengas;Ούτε μία δοκιμή δεν έχει γίνει με τα καινούρια μονοθέσια, ούτε καμιά μεγάλη διαφορά από τους άλλους είχε η Brawn στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.
γιατι ετοιμαζε το μελλοντικο της μονοθεσιο
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Και από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα Vengas;
Ούτε μία δοκιμή δεν έχει γίνει με τα καινούρια μονοθέσια, ούτε καμιά μεγάλη διαφορά από τους άλλους είχε η Brawn στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.
γιατι ετοιμαζε το μελλοντικο της μονοθεσιο
Το ίδιο έπραξε και η Ferrari αλλά και η RB. Δύσκολο να επαναληφθεί το αποτέλεσμα του 2009. Οψόμεθα όμως.
-
... το διάβασα στο τρωκτικό που το πήρε από το f1kart.gr (?)
Παρασκευή, 25 Δεκεμβρίου 2009
Αρχισαν οι γκρινιες για τον Schumacher'H επιστροφή του Μichael Schumacher στην αγωνιστική δράση μπορεί να χαιρετίστηκε με ενθουσιασμό από τον κόσμο της F1, ωστόσο δεν άργησαν να έρθουν οι πρώτες αντιδράσεις. Η ΄Ένωση εργαζομένων της Mercedes είναι εξοργισμένη με την επιλογή της γερμανικής εταιρείας να υπογράψει συμβόλαιο με τον Γερμανό πιλότο, του οποίου οι αποδοχές θα αγγίξουν τα 21.000.000 για διάστημα τριών χρόνων.
Μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα «Frankfurter Rundschau» ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Uwe Werner, εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του με την επιλογή της Μercedes: «Μερικοί άνθρωποι τα περνούν δύσκολα και δεν μπορούν να το φανταστούν. Οι εργαζόμενοι θα το καταλάβαιναν αν η Mercedes επέλεγε να φύγει από την F1 και όχι μ' αυτή την κίνηση». Η συνεργασία της Mercedes με τον Schumacher ανακοινώθηκε λίγο καιρό μετά την απόφαση της γερμανικής εταιρείας να μεταφέρει τη διαδικασία παραγωγής της νέας C-Class Sedan στις ΗΠΑ, ώστε να μειώσει το κόστος.
Ανησυχεί η κυρία Schumacher
Χωρίς να έχει πληροφορηθεί την προαναφερθείσα είδηση η γυναίκα του Michael Schumacher, Corinna, εξέφρασε την ανησυχία για την αντιμετώπιση της οποίας θα τύχει το έτερο της ήμισυ, αφού πιστεύει πως δεν είναι λίγοι αυτοί που…τον περιμένουν στη γωνία.
“Eίναι αλήθεια ότι η απόφαση του Michael να τρέξει και πάλι στους αγώνες της F1 έφερε τα πάνω κάτω στην οικογένειά μας. Όταν...μου είπε ότι ο Ross (σ.σ Brawn) τον πήρε τηλέφωνο αμέσως ένιωσα ότι ήταν και πάλι στην πυρά. Στην πραγματικότητα το πάθος του Michael για τους αγώνες είναι εκπληκτικό και χωρίς αυτό όλα θα μπορούσαν να μην είναι πιθανά. Αυτό το πάθος έκανε το Michael αυτό που είναι σήμερα», τόνισε αρχικά η σύζυγος του Schumi στην επίσημη ιστοσελίδα του νέου οδηγού της Mercedes.
-
Οικονομικά η κίνηση Merc είναι ματ στη σκακιέρα. Ο Γερμανός θα δώσει με το καλημέρα μερικές μονάδες παραπάνω σε χώρες που είναι παραδοσιακοί αγοραστές του προϊόντος. Αν λάβει κανείς υπόψη και τα διάφορα happenings που θα οργανώσει η εταιρεία καθώς και τα παραπροϊόντα (φανελάκια, καπελάκια, μπλουζάκια και άλλα) ο Γερμανός θα βγάλει τα λεφτά του επί 3.
Αυτοί που φωνάζουν ανήκουν απλά στην ίδια κατηγορία με τις κότες που μιλάνε στην Ελλάδα για Golden Boys. Απλά φθονούν το Γερμανό που δεν είναι στη θέση του όπως και στην Ελλάδα. Τι να κάνουμε όμως? Έτσι είναι η ζωή!
-
*'For 14 years I was a part of Ferrari and for 14 years Ferrari was a part of me,' he said. 'A sizeable chunk of Ferrari will always stay in my heart. I will always think of the warmth, the strength and the dedication I received for so many years from Italian Ferrari fans.
'I have felt welcomed by you, and I have tried to give you joy and passion when I fought on the tracks and rejoiced with you after victories.'
Schumacher says he has learned from Ferrari and expects the team to have a strong season in 2010.
'I have found many friends and learned a lot in the years I spent at Ferrari,' wrote Schumacher. 'I carefully observed the way to face things and have often underlined this attitude in Germany: no moaning but rather trying to see the beauty and the goodness in what's unavoidable, and rejoicing.
'Now a new chapter begins for me. I will race on the track against Ferrari with the utmost respect. I'm convinced these will be hard battles. Indeed, I'm certain Ferrari will be able to show its historical strength because I know what these guys are able to do.
'I'd like to thank everyone who has supported me. I'd be happy if, besides the two Ferrari drivers, you'd carry on giving me a bit of your unlimited liking.'*
Michael Schumacher
Schumacher επιστροφή #2