-
Γεια σας παιδιά, είμαι σχεδόν έτοιμος για το 207 rallye, θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει κάτι άλλο που να αξίζει σε αυτά τα χρήματα. Να διευκρινίσω ότι είμαι συνειδητοποιημένος και δεν το παίρνω γιατί είναι (εδώ βαφτισμένο) rallye. Είμαι αρκετά χρόνια στο δρόμο και έχω αρκετές εμπειρίες από saxorallye. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι να μην κοπανάει στο δρόμο- εδώ θα ήθελα τις απόψεις σας για το 207- βολική θέση οδήγησης, να έχει σχετικά καλή αίσθηση το τιμόνι και γενικά να ξέρεις που βρίσκονται οι τροχοί-κι ας μην είναι εντελώς σπορ-, να χωράει 4 άτομα, καλό γκάζι-ας μην είναι πύραυλος-, 3θυρο. Ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
-
Γεια σας παιδιά, είμαι σχεδόν έτοιμος για το 207 rallye, θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει κάτι άλλο που να αξίζει σε αυτά τα χρήματα. Να διευκρινίσω ότι είμαι συνειδητοποιημένος και δεν το παίρνω γιατί είναι (εδώ βαφτισμένο) rallye. Είμαι αρκετά χρόνια στο δρόμο και έχω αρκετές εμπειρίες από saxorallye. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι να μην κοπανάει στο δρόμο- εδώ θα ήθελα τις απόψεις σας για το 207- βολική θέση οδήγησης, να έχει σχετικά καλή αίσθηση το τιμόνι και γενικά να ξέρεις που βρίσκονται οι τροχοί-κι ας μην είναι εντελώς σπορ-, να χωράει 4 άτομα, καλό γκάζι-ας μην είναι πύραυλος-, 3θυρο. Ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
-
Γεια σας παιδιά, είμαι σχεδόν έτοιμος για το 207 rallye, θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει κάτι άλλο που να αξίζει σε αυτά τα χρήματα. Να διευκρινίσω ότι είμαι συνειδητοποιημένος και δεν το παίρνω γιατί είναι (εδώ βαφτισμένο) rallye. Είμαι αρκετά χρόνια στο δρόμο και έχω αρκετές εμπειρίες από saxorallye. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι να μην κοπανάει στο δρόμο- εδώ θα ήθελα τις απόψεις σας για το 207- βολική θέση οδήγησης, να έχει σχετικά καλή αίσθηση το τιμόνι και γενικά να ξέρεις που βρίσκονται οι τροχοί-κι ας μην είναι εντελώς σπορ-, να χωράει 4 άτομα, καλό γκάζι-ας μην είναι πύραυλος-, 3θυρο. Ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
-
Πήγαινε να το οδηγήσεις και θα λυθούν οι απορίες σου...
Πόσο βγαίνει το rallye τώρα; -
Δεν το έχουν για τεστ ντραιβ πουθενά... με έκπτωση + πινακίδες + χρώμα + κ.λ.π.= 18000 περίπου.
-
Πού βρίσκεσαι και δεν το έχουν;
-
Επειδή άλλαξε το μοντέλο πρέπει να έχουν για τεστ ντραιβ το καινούργιο και δεν διαθέτουν ακόμα. Αθήνα είμαι, αν ξέρει κανείς κάπου που να έχουν ας μου πει.
-
Ο χρήστης christos_crt έγραψε:
Γεια σας παιδιά, είμαι σχεδόν έτοιμος για το 207 rallye, θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει κάτι άλλο που να αξίζει σε αυτά τα χρήματα. Να διευκρινίσω ότι είμαι συνειδητοποιημένος και δεν το παίρνω γιατί είναι (εδώ βαφτισμένο) rallye. Είμαι αρκετά χρόνια στο δρόμο και έχω αρκετές εμπειρίες από saxorallye. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι να μην κοπανάει στο δρόμο- εδώ θα ήθελα τις απόψεις σας για το 207- βολική θέση οδήγησης, να έχει σχετικά καλή αίσθηση το τιμόνι και γενικά να ξέρεις που βρίσκονται οι τροχοί-κι ας μην είναι εντελώς σπορ-, να χωράει 4 άτομα, καλό γκάζι-ας μην είναι πύραυλος-, 3θυρο. Ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!grande punto abarth...
πιο δυνατό μοτέρ
πιο όμορφο σουλούπι
πιο σπάνιο στο δρόμο
6αρι
πιο rallye από το 207 -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γεια σας παιδιά, είμαι σχεδόν έτοιμος για το 207 rallye, θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει κάτι άλλο που να αξίζει σε αυτά τα χρήματα. Να διευκρινίσω ότι είμαι συνειδητοποιημένος και δεν το παίρνω γιατί είναι (εδώ βαφτισμένο) rallye. Είμαι αρκετά χρόνια στο δρόμο και έχω αρκετές εμπειρίες από saxorallye. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι να μην κοπανάει στο δρόμο- εδώ θα ήθελα τις απόψεις σας για το 207- βολική θέση οδήγησης, να έχει σχετικά καλή αίσθηση το τιμόνι και γενικά να ξέρεις που βρίσκονται οι τροχοί-κι ας μην είναι εντελώς σπορ-, να χωράει 4 άτομα, καλό γκάζι-ας μην είναι πύραυλος-, 3θυρο. Ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
grande punto abarth...
πιο δυνατό μοτέρ
πιο όμορφο σουλούπι
πιο σπάνιο στο δρόμο
6αρι
πιο rallye από το 207To punto κοπαναει αρκετα, δεν ειναι τοσο ευρυχωρο οσο το rallye και εχει πανω κατς τις ιδιες επιδοσεις με το 207. Ασε που το peugeot εχει καλυτερο πατημα.
-
Ρίξε μια ματιά και στο cupra . Το rallye αντικιμενικά είναι καλό μοντέλο αλλά όχι αυτό που έχω εγώ αλλά και οι περισσότεροι εδώ μέσα θεωρούμε rallye . Αν έχεις ζήσει με το παλίο το καινούριο με το esp που δν βγαίνει off θα στα κάνει τσουρέκια αν το πάρεις συνειδητά όμως όλα καλά .
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γεια σας παιδιά, είμαι σχεδόν έτοιμος για το 207 rallye, θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη στιγμή αν υπάρχει κάτι άλλο που να αξίζει σε αυτά τα χρήματα. Να διευκρινίσω ότι είμαι συνειδητοποιημένος και δεν το παίρνω γιατί είναι (εδώ βαφτισμένο) rallye. Είμαι αρκετά χρόνια στο δρόμο και έχω αρκετές εμπειρίες από saxorallye. Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι να μην κοπανάει στο δρόμο- εδώ θα ήθελα τις απόψεις σας για το 207- βολική θέση οδήγησης, να έχει σχετικά καλή αίσθηση το τιμόνι και γενικά να ξέρεις που βρίσκονται οι τροχοί-κι ας μην είναι εντελώς σπορ-, να χωράει 4 άτομα, καλό γκάζι-ας μην είναι πύραυλος-, 3θυρο. Ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
grande punto abarth...
πιο δυνατό μοτέρ
πιο όμορφο σουλούπι
πιο σπάνιο στο δρόμο
6αρι
πιο rallye από το 207Συμφωνώ εν μέρει αλλά,
Κινητήρας rallye euro5-κινητήρας abarth euro4H peugeot έχει μεγάλο δίκτυο και έχεις επιλογές service σε όποιο μέρος της Ελλάδας είσαι.
Η abarth έχει μικρότερο δίκτυο και από ferrari...ένα σημείο service Αθήνα και ένα Θεσσαλονίκη .
Άσε που είσαι υποχρεωμένος να το αγοράσεις από τον Παζαρόπουλο.Λίγο πιο ακριβό το abarth
Στα υπόλοιπα συμφωνώ...αν υπήρχε κανονικό δίκτυο μάλλον προς στο abarth θα έκλεινα λόγω εξαριού σασμάν-πολύ σημαντικό- και καλύτερα ρυθμισμένου esp.
Θα ήθελα πάντως να οδηγήσω το rallye από περιέργεια γιατί κάποιοι κάνουν παράπονα ότι έχει σημαντικό πρόβλημα υποστροφής.
-
Σημαντικό πρόβλημα υποστροφής έχει κάθε τουρμπάτο αν το σανιδώσεις στο apex ή αν γενικά το οδηγείς σαν ατμοσφαιρικό.
-
Στα 20500 πάντως μπορείς να πάρεις και την μίτο multiair 135hp που είναι η καλύτερη επιλογή-πλην του πεντατάχυτου κιβωτίου , αν βέβαια μπορείς να ανέβεις σε αυτά τα χρήματα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σημαντικό πρόβλημα υποστροφής έχει κάθε τουρμπάτο αν το σανιδώσεις στο apex ή αν γενικά το οδηγείς σαν ατμοσφαιρικό.Δεν ξέρω πολλοί αναφέρουν-όχι μόνο δημοσιογράφοι αλλά και χρήστες σε φόρουμ-ότι το esp δουλεύει υπερωρίες για να διορθώσει την υποστροφή σε αντίθεση με του abarth που κοιμάται.
-
Για άλλη μια φορά πάντως να πούμε το αυτονόητο:
τα Abarth επισκέπτονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ το δίκτυο της FIAT ανά την Ελλάδα!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για άλλη μια φορά πάντως να πούμε το αυτονόητο:τα Abarth επισκέπτονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ το δίκτυο της FIAT ανά την Ελλάδα!
Μακάρι να ισχύει αυτό πάντως στο φόρουμ της abarth λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εσύ που το ξέρεις;;;
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Για άλλη μια φορά πάντως να πούμε το αυτονόητο:
τα Abarth επισκέπτονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ το δίκτυο της FIAT ανά την Ελλάδα!
Μακάρι να ισχύει αυτό πάντως στο φόρουμ της abarth λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εσύ που το ξέρεις;;;
Το ότι τους λένε από κει που τα παίρνουν να μην τα πηγαίνουν αλλού (εκτός του Παζορόπουλου δηλ) δεν σημαίνει ότι τα υπόλοιπα σημεία Fiat δεν τους δέχονται, ούτε ότι θα χάσουν την εγγύηση. Τάδε έφη τουλάχιστον και ο Σφακιανάκης (όχι ο Νοτης) και η Λαμδα! Σιγά τις διαφορές που έχουν τα Abarth από τα υπόλοιπα του ομίλου και σιγά την εξαιρετική τεχνογνωσία του Παζαρόπουλου πια!!
Επίσης καλή μου φίλη με Abarth που μένει στα Μελίσσια ξέρω ότι το πηγαίνει για service στο Γέρακα στον Τόλια!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για άλλη μια φορά πάντως να πούμε το αυτονόητο:
τα Abarth επισκέπτονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ το δίκτυο της FIAT ανά την Ελλάδα!
Μακάρι να ισχύει αυτό πάντως στο φόρουμ της abarth λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εσύ που το ξέρεις;;;
Το ότι τους λένε από κει που τα παίρνουν να μην τα πηγαίνουν αλλού (εκτός του Παζορόπουλου δηλ) δεν σημαίνει ότι τα υπόλοιπα σημεία Fiat δεν τους δέχονται, ούτε ότι θα χάσουν την εγγύηση. Τάδε έφη τουλάχιστον και ο Σφακιανάκης (όχι ο Νοτης) και η Λαμδα! Σιγά τις διαφορές που έχουν τα Abarth από τα υπόλοιπα του ομίλου και σιγά την εξαιρετική τεχνογνωσία του Παζαρόπουλου πια!!
κανονικα οπου θες το πας και στο μαστρο-μητσο, αρκει να σου συμπληρωνει βιβλιαρακι και να κανουν τα προβλεπομενα..ετσι λεει η ευρωπαικη νομοθεσια..
βεβαια οτι θα στα πρηξουν στην εγγυηση θα στα πρηξουν..
επισης να πουμε οτι στις επεκτασεις εγγυησης ισχυουν αλλα , εκει ειναι συμφωνητικο μεταξυ εσενα και τις εταιρειας και απο τη στιγμη που ειναι ορος τους να πηγαινεις σε αυτους ισχυει το 'αν σου αρεσει '
βεβαια τα abarth δεν προβλεπουν καμια επεκταση , αρα στα @@ σας
-
To punto κοπαναει αρκετα, δεν ειναι τοσο ευρυχωρο οσο το rallye και εχει πανω κατς τις ιδιες επιδοσεις με το 207. Ασε που το peugeot εχει καλυτερο πατημα.
Κι εγώ την ιδία περίπου άποψη έχω, και πιστεύω ότι για να το στήσουν το punto σωστά αναγκαστήκαν να το κάνουν πολύ σκληρό. Και μονό το κοπάνησα είναι σημαντικό θέμα για μένα(δεν αντέχω άλλο.. ). Δεν θα ήθελα να έχω καλύτερο στήσιμο και να χάσω την άνεση στη καθημερινή χρήση.
Το MITO είναι καλύτερη επιλογή, αλλά τα 20Κ είναι πολλά για μένα.
Είδα και το megane coupe tce, πολύ όμορφο, αλλά σχεδόν 2θεσιο, πίσω μονό για παιδιά κάνει και λόγω βάρους δεν έχει επιδόσεις.
Δεν ψάχνω για 'Rallye' το είπα και στην αρχή, μου αρκεί να έχει τα κριτήρια που είπα στην αρχή. -
Eπειδη εχω μιλησει με παιδια που εχουν και τα δυο αυτοκινητα (δεν εχω οδηγησει κανενα ομως) , θα σας πω τι μου εχουν πει:
Το Abarth ειναι πιο σκληρο απο το Rallye αλλα εχει καλυτερα στησιμο/φρενα.
Σε επιδοσεις ειναι καλυτερο το Abarth αλλα οχι τρελες διαφορες.
Σε καταναλωση με κανονικους ρυθμους οδηγησης ειναι καλυτερο το Rallye εστω με μικρη διαφορα.
Σε χωρους ειναι λιγο καλυτερο το Abarth κυριως για τους πισω.
Σε ποιοτητα ειναι καλυτερο το Rallye κυριως στο πανω μερος του ταμπλο οπου εχει μαλακο πλαστικο.
Και τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα , οποιο και να επιλεξεις ειναι πολυ καλο.
Το Ibiza FR ειναι η καλυτερη επιλογη αν σκεφτεις λογικα , αλλα προσωπικα δεν μπορω να χωνεψω με τιποτα την κεντρικη κονσολα και την εξωτερικη εμφανιση σε συγκριση με τα αλλα δυο.
207 RALLYE vs Ανταγωνισμός...