-
Καλησπέρα. Από το καλοκαίρι παρατηρώ στο αμάξι (Fiesta 1.25 zetec-s με 215,000χλμ) το ρελαντί να είναι στις 1000σαλ αντί των 800σαλ όπως θα έπρεπε (πέφτει όμως στις 800 μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης και κρατιέται σταθερό για όση ώρα είναι πατημένο το πεντάλ - έχει διακοπτάκι στο πεντάλ) και σύννεφο καπνού μαύρου στις αλλαγές από υψηλές στροφές. Τόσο πολύ μάλιστα που το βλέπω στον καθρέπτη τα βράδια από τα φώτα των πίσω αυτοκινήτων. Σε δοκιμή με άλλον να πατά το γκάζι βαθιά με σταματημένο το αμάξι και εγώ να έχω το χέρι στην εξάτμιση παρατηρώ πως η παλάμη μου μαυρίζει σαν να με φτύνει η εξάτμιση με πίσσα. Ταυτόχρονα ο κινητήρας όλο το καλοκαίρι αλλά ακόμα και τώρα με τα κρύα όταν είναι ζεστός και επιχειρώ να εκκινήσω δυσκολεύεται πολύ να πάρει μπρος. Ακόμα και όταν πάρει δουλεύει στις 500σαλ έτοιμος να σβήσει και πρέπει να δώσω γκάζι για να δουλέψει το ρελαντί σωστά. Παίρνει αμέσως όμως αν δίνω γκάζι ταυτόχρονα. Όταν είναι κρύο το μοτερ παίρνει αμέσως με μισή μιζιά.
Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα κάτι πιο ανησυχητικό. Ανέβηκε η κατανάλωση από τα 7,5 λ/100χλμ κατά μέσο όρο από ντεπόζιτο σε ντεπόζιτο στα 10 - 10,5 λ/100χλμ υπό τις ίδιες σταθερές συνθήκες κίνησης ανά βδομάδα με 50% πόλη και 50% αυτοκινητόδρομο.
Πριν 17,000χλμ είχε γίνει επισκευή καπακιού μετά από καμμένη βαλβίδα, οπότε και αλλάχτηκαν όλες οι βαλβίδες μαζί με οδηγούς, καθάρισμα και φυσικά τσιμουχάκια και φλάντζες. Έχει σωστή συμπίεση και σχεδόν ολόιδια με διαφορά 5psi μονάχα σε ένα κύλινδρο.
Τσιμπάει λαδάκι βέβαια αλλά πρέπει να οφείλεται στα ελατήρια των πιστονιών.( Έχω δει αισθητή μείωση μετά την εφαρμογή Auto-rx η οποία είναι στον δεύτερο κύκλο της. Αν κάποιος θέλει να ενημερωθεί επί τούτου http://www.auto-rx.com) Δεν καπνίζει ο κινητήρας παρά μόνο στις αλλαγές από πολλές στροφές.
Γίνεται και καθαρισμός με ατμό στους θαλάμους καύσης - σύμφωνα με οδηγίες από τον leonp σε παλιότερο thread - σε κάθε αλλαγή λαδιών. (αισθητή διαφορά μετά την εφαρμογή αν και μετά την πρώτη φορά που το έκανα και ντουμάνιασε ο τόπος σε όλες τις επόμενες η καπνίλα ήταν αισθητά μειωμένη
Υποψιαζόμουν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης για αυτό και παρήγγειλα ένα αντάπτορα να το συνδέσω στη βαλβίδα Schrader πάνω στην μπεκιέρα για να μετρήσω πίεση.
Υπάρχει καμιά άλλη ιδέα; Να σημειώσω πως έχω καινούριο αισθητήρα λάμδα και αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού, έχω καθαρίσει πεταλούδα, αισθητήρα MAF, αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα (στο φιλτροκούτι) και αισθητήρα στροφάλου στα πλαίσια τακτικής συντήρησης και όχι για την επίλυση του προβλήματος.
-
Καλησπέρα. Από το καλοκαίρι παρατηρώ στο αμάξι (Fiesta 1.25 zetec-s με 215,000χλμ) το ρελαντί να είναι στις 1000σαλ αντί των 800σαλ όπως θα έπρεπε (πέφτει όμως στις 800 μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης και κρατιέται σταθερό για όση ώρα είναι πατημένο το πεντάλ - έχει διακοπτάκι στο πεντάλ) και σύννεφο καπνού μαύρου στις αλλαγές από υψηλές στροφές. Τόσο πολύ μάλιστα που το βλέπω στον καθρέπτη τα βράδια από τα φώτα των πίσω αυτοκινήτων. Σε δοκιμή με άλλον να πατά το γκάζι βαθιά με σταματημένο το αμάξι και εγώ να έχω το χέρι στην εξάτμιση παρατηρώ πως η παλάμη μου μαυρίζει σαν να με φτύνει η εξάτμιση με πίσσα. Ταυτόχρονα ο κινητήρας όλο το καλοκαίρι αλλά ακόμα και τώρα με τα κρύα όταν είναι ζεστός και επιχειρώ να εκκινήσω δυσκολεύεται πολύ να πάρει μπρος. Ακόμα και όταν πάρει δουλεύει στις 500σαλ έτοιμος να σβήσει και πρέπει να δώσω γκάζι για να δουλέψει το ρελαντί σωστά. Παίρνει αμέσως όμως αν δίνω γκάζι ταυτόχρονα. Όταν είναι κρύο το μοτερ παίρνει αμέσως με μισή μιζιά.
Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα κάτι πιο ανησυχητικό. Ανέβηκε η κατανάλωση από τα 7,5 λ/100χλμ κατά μέσο όρο από ντεπόζιτο σε ντεπόζιτο στα 10 - 10,5 λ/100χλμ υπό τις ίδιες σταθερές συνθήκες κίνησης ανά βδομάδα με 50% πόλη και 50% αυτοκινητόδρομο.
Πριν 17,000χλμ είχε γίνει επισκευή καπακιού μετά από καμμένη βαλβίδα, οπότε και αλλάχτηκαν όλες οι βαλβίδες μαζί με οδηγούς, καθάρισμα και φυσικά τσιμουχάκια και φλάντζες. Έχει σωστή συμπίεση και σχεδόν ολόιδια με διαφορά 5psi μονάχα σε ένα κύλινδρο.
Τσιμπάει λαδάκι βέβαια αλλά πρέπει να οφείλεται στα ελατήρια των πιστονιών.( Έχω δει αισθητή μείωση μετά την εφαρμογή Auto-rx η οποία είναι στον δεύτερο κύκλο της. Αν κάποιος θέλει να ενημερωθεί επί τούτου http://www.auto-rx.com) Δεν καπνίζει ο κινητήρας παρά μόνο στις αλλαγές από πολλές στροφές.
Γίνεται και καθαρισμός με ατμό στους θαλάμους καύσης - σύμφωνα με οδηγίες από τον leonp σε παλιότερο thread - σε κάθε αλλαγή λαδιών. (αισθητή διαφορά μετά την εφαρμογή αν και μετά την πρώτη φορά που το έκανα και ντουμάνιασε ο τόπος σε όλες τις επόμενες η καπνίλα ήταν αισθητά μειωμένη
Υποψιαζόμουν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης για αυτό και παρήγγειλα ένα αντάπτορα να το συνδέσω στη βαλβίδα Schrader πάνω στην μπεκιέρα για να μετρήσω πίεση.
Υπάρχει καμιά άλλη ιδέα; Να σημειώσω πως έχω καινούριο αισθητήρα λάμδα και αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού, έχω καθαρίσει πεταλούδα, αισθητήρα MAF, αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα (στο φιλτροκούτι) και αισθητήρα στροφάλου στα πλαίσια τακτικής συντήρησης και όχι για την επίλυση του προβλήματος.
-
Καλησπέρα. Από το καλοκαίρι παρατηρώ στο αμάξι (Fiesta 1.25 zetec-s με 215,000χλμ) το ρελαντί να είναι στις 1000σαλ αντί των 800σαλ όπως θα έπρεπε (πέφτει όμως στις 800 μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης και κρατιέται σταθερό για όση ώρα είναι πατημένο το πεντάλ - έχει διακοπτάκι στο πεντάλ) και σύννεφο καπνού μαύρου στις αλλαγές από υψηλές στροφές. Τόσο πολύ μάλιστα που το βλέπω στον καθρέπτη τα βράδια από τα φώτα των πίσω αυτοκινήτων. Σε δοκιμή με άλλον να πατά το γκάζι βαθιά με σταματημένο το αμάξι και εγώ να έχω το χέρι στην εξάτμιση παρατηρώ πως η παλάμη μου μαυρίζει σαν να με φτύνει η εξάτμιση με πίσσα. Ταυτόχρονα ο κινητήρας όλο το καλοκαίρι αλλά ακόμα και τώρα με τα κρύα όταν είναι ζεστός και επιχειρώ να εκκινήσω δυσκολεύεται πολύ να πάρει μπρος. Ακόμα και όταν πάρει δουλεύει στις 500σαλ έτοιμος να σβήσει και πρέπει να δώσω γκάζι για να δουλέψει το ρελαντί σωστά. Παίρνει αμέσως όμως αν δίνω γκάζι ταυτόχρονα. Όταν είναι κρύο το μοτερ παίρνει αμέσως με μισή μιζιά.
Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα κάτι πιο ανησυχητικό. Ανέβηκε η κατανάλωση από τα 7,5 λ/100χλμ κατά μέσο όρο από ντεπόζιτο σε ντεπόζιτο στα 10 - 10,5 λ/100χλμ υπό τις ίδιες σταθερές συνθήκες κίνησης ανά βδομάδα με 50% πόλη και 50% αυτοκινητόδρομο.
Πριν 17,000χλμ είχε γίνει επισκευή καπακιού μετά από καμμένη βαλβίδα, οπότε και αλλάχτηκαν όλες οι βαλβίδες μαζί με οδηγούς, καθάρισμα και φυσικά τσιμουχάκια και φλάντζες. Έχει σωστή συμπίεση και σχεδόν ολόιδια με διαφορά 5psi μονάχα σε ένα κύλινδρο.
Τσιμπάει λαδάκι βέβαια αλλά πρέπει να οφείλεται στα ελατήρια των πιστονιών.( Έχω δει αισθητή μείωση μετά την εφαρμογή Auto-rx η οποία είναι στον δεύτερο κύκλο της. Αν κάποιος θέλει να ενημερωθεί επί τούτου http://www.auto-rx.com) Δεν καπνίζει ο κινητήρας παρά μόνο στις αλλαγές από πολλές στροφές.
Γίνεται και καθαρισμός με ατμό στους θαλάμους καύσης - σύμφωνα με οδηγίες από τον leonp σε παλιότερο thread - σε κάθε αλλαγή λαδιών. (αισθητή διαφορά μετά την εφαρμογή αν και μετά την πρώτη φορά που το έκανα και ντουμάνιασε ο τόπος σε όλες τις επόμενες η καπνίλα ήταν αισθητά μειωμένη
Υποψιαζόμουν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης για αυτό και παρήγγειλα ένα αντάπτορα να το συνδέσω στη βαλβίδα Schrader πάνω στην μπεκιέρα για να μετρήσω πίεση.
Υπάρχει καμιά άλλη ιδέα; Να σημειώσω πως έχω καινούριο αισθητήρα λάμδα και αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού, έχω καθαρίσει πεταλούδα, αισθητήρα MAF, αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα (στο φιλτροκούτι) και αισθητήρα στροφάλου στα πλαίσια τακτικής συντήρησης και όχι για την επίλυση του προβλήματος.
-
Βλέπω ότι έχεις ασχοληθεί ιδιαιτερως μα την τροφοδοσία, αλλά δεν διάβασα τίποτα για την ανάφλεξη...Μήπως να ξεκινούσες με μπουζί και μετά στο διαγνωστικό για την ανάφλεξη?
-
Το διαγνωστικό δεν βγάζει κάποιο σφάλμα. Πολλαπλασιαστής 1 έτους μαζί με μπουζί και μπουζοκαλώδια. Τα μπουζί καθαρά και δείχνουν να δουλεύουν σωστά κρίνοντας από το χρώμα τους.
-
Τα μπεκ τα έχεις ελέγξει;
-
Δεν υπάρχει καπνός.... χωρίς φωτιά!!!!!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Τα μπεκ τα έχεις ελέγξει;Μαζί με την κεφαλή πήγα και τα μπεκ για καθάρισμα με υπερήχους.
-
Πλούσιο μείγμα, κακή καύση και μάλλον μπουκωμένο. Κάρτα καυσαερίων βγάζει κανονικά; Βαλβίδες ρυθμίσατε;
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Πλούσιο μείγμα, κακή καύση και μάλλον μπουκωμένο. Κάρτα καυσαερίων βγάζει κανονικά; Βαλβίδες ρυθμίσατε;Δεν έχει υδραυλικές βαλβίδες και χρειάζονται ρύθμιση κάθε 160.000χλμ. Έγινε ο σχετικός έλεγχος κατά την επισκευή καπακιού. Λες να χρειάζεται πάλι; Καυσαέρια έχω καιρό να κοιτάξω οπότε θα πεταχτώ μέσα στη βδομάδα. Πρέπει να προσέξω κάτι ή να συγκρίνω με τις παλαιότερες και να επανέλθω αν υπάρχει κάτι;
Μπουκωμένο δεν ξέρω κατά πόσο είναι από τη στιγμή που τα μισά χλμ την εβδομάδα γίνονται στην εθνική με γρήγορο ρυθμό.
Για την κακή καύση τι να κοιτάξω;
-
Ξεκινάς από τα καυσαέρια, πιθανόν κάποια από όλες τις εργασίες που έκανες να μην έγινε σωστά και να χρειάζεται ξανά ρύθμιση.
Αύξηση κατανάλωσης, εμφάνιση καπνού στις αλλαγές