-
το φιεστα στο λευκο χρωμα αμα βαλω κ τα πλαινα μαρσπιε του (+500€ ) βγαινει τελικη τιμη στα 16 χιλιαρικα..
ιδια τιμη ακριβως μου βγαινει κ το MAZDA.2 στην exclusive εκδοση (1.3 με το ΣΑΠ το πακετο..)
τωρα απο δω κ περα θα με ενδιεφερε ποση διαφορα εχουν στα ασφαλιστρα αυτα τα δυο μοντελα και στην καταναλωση τους (κανα 100χλμ τη μερα το καιω...)
ευχαριστω προκαταβολικα κ οποιοδηποτε αλλο σχολιο σχετικα με τα δυο παραπανω μοντελα θα με βοηθουσε...
και οχι αλλες προτασεις για αλλα αμαξια παρακαλω...
-
το φιεστα στο λευκο χρωμα αμα βαλω κ τα πλαινα μαρσπιε του (+500€ ) βγαινει τελικη τιμη στα 16 χιλιαρικα..
ιδια τιμη ακριβως μου βγαινει κ το MAZDA.2 στην exclusive εκδοση (1.3 με το ΣΑΠ το πακετο..)
τωρα απο δω κ περα θα με ενδιεφερε ποση διαφορα εχουν στα ασφαλιστρα αυτα τα δυο μοντελα και στην καταναλωση τους (κανα 100χλμ τη μερα το καιω...)
ευχαριστω προκαταβολικα κ οποιοδηποτε αλλο σχολιο σχετικα με τα δυο παραπανω μοντελα θα με βοηθουσε...
και οχι αλλες προτασεις για αλλα αμαξια παρακαλω...
-
το φιεστα στο λευκο χρωμα αμα βαλω κ τα πλαινα μαρσπιε του (+500€ ) βγαινει τελικη τιμη στα 16 χιλιαρικα..
ιδια τιμη ακριβως μου βγαινει κ το MAZDA.2 στην exclusive εκδοση (1.3 με το ΣΑΠ το πακετο..)
τωρα απο δω κ περα θα με ενδιεφερε ποση διαφορα εχουν στα ασφαλιστρα αυτα τα δυο μοντελα και στην καταναλωση τους (κανα 100χλμ τη μερα το καιω...)
ευχαριστω προκαταβολικα κ οποιοδηποτε αλλο σχολιο σχετικα με τα δυο παραπανω μοντελα θα με βοηθουσε...
και οχι αλλες προτασεις για αλλα αμαξια παρακαλω...
-
πλάκα κάνεις ...
Το ένα είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγηκά μικρό στο όριο των 16 και το άλλο ένα κρουσαν με ρόδες
-
Fiesta χωρις δευτερη.
-
Οδηγάω μάζντα 2 αρκετά τακτικά και η απάντηση είναι προφανής. Φιέστα και ας σου έρχονται παραπάνω βενζίνες/ασφάλιστρα/τέλη...
-
Στο όνομα της εγκυκλοπαιδικής 'ιαπωνικής υπεραξιόπιστης κατασκευής' δεν θα θυσίαζα επιδόσεις, άνεση (ιδίως στη καθημερινή χρήση), συμπεριφορά και ας είχα λίγο παραπάνω ετήσια πάγια.
(Σε βάθος χρόνου έχω την εντύπωση ότι η διαφορά στα πάγια δίδεται με την αρχική τιμή αγορας του υπερτιμημένου ιαπωνικού).Αν δεν κάνω λάθος το Fiesta Sport είναι 1,6 και δεν μπορώ να το συγκρινω με το 2 1,3!
-
κ γω στο φιεστα καταληγω αλλα κ το αλλο το κρουασανακι το μαζντα μ αρεσει κ φανταζομαι θα ειναι πιο βολικο στην πολη κ τα κωλοστενα της...
βεβαια μια σημαντικη λεπτομερεια την οποια παρελειψα ειναι οτι για μενα η οδηγηση ειναι απολαυση κ διασκεδαση κατα 80% κ μετα ολα τ αλλα... γι αυτο κ καταληγω στο φιεστακι... αλλιως θα κρατουσα το συμπαθεστατο κουβαδακι που εχω τωρα...
-
Στο ίδιο σασί δεν είναι βασισμένα ρε παιδία? Ή το μπερδεύω με κάποιο άλλο..
-
Ο χρήστης yellow river έγραψε:
κ γω στο φιεστα καταληγω αλλα κ το αλλο το κρουασανακι το μαζντα μ αρεσει κ φανταζομαι θα ειναι πιο βολικο στην πολη κ τα κωλοστενα της...Και με ένα μικρής χρονικής διάρκειας test drive μπορείς να καταλάβεις τι και πως προσφέρει το καθένα εντός πόλης. Παρόλα αυτά ... οι διαφορές στις διαστάσεις δεν είναι και τεράστιες για να αποτελούν λόγο επιλογής. Ιδιαίτερα να βασιστείς στα 100 χλμ ημερησίως που αν γίνονται εντός πόλης και ένα Cuore μπορεί να στα προσφέρει ευκολα αλλά αν είναι για εκτός ... 1600 κυβικά είναι αυτά και κάνουν την διαφορά!
βεβαια μια σημαντικη λεπτομερεια την οποια παρελειψα ειναι οτι για μενα η οδηγηση ειναι απολαυση κ διασκεδαση κατα 80% κ μετα ολα τ αλλα... γι αυτο κ καταληγω στο φιεστακι... αλλιως θα κρατουσα το συμπαθεστατο κουβαδακι που εχω τωρα...
Δεν ξέρω πόσο διαφορετικό στήσιμο έχει το Sport σε σχέση με το απλό Fiesta αλλά υπάρχει και το 20% των απαιτήσεων σου που θα τύχει κάποιο βράδυ ίσως ή μια κουραστική μέρα να φτάσεις στο σπίτι σου λιγότερο επιβαρυμένος και απο την οδήγηση!
PiCo ναι. Απ' ότι γνωρίζω βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο.
-
φιεστα
-
φιλε cosneo πες με χαζο αν θες αλλα απο την τελευταια σου παραγραφο δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πεις
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
βεβαια μια σημαντικη λεπτομερεια την οποια παρελειψα ειναι οτι για μενα η οδηγηση ειναι απολαυση κ διασκεδαση κατα 80% κ μετα ολα τ αλλα... γι αυτο κ καταληγω στο φιεστακι... αλλιως θα κρατουσα το συμπαθεστατο κουβαδακι που εχω τωρα...
Δεν ξέρω πόσο διαφορετικό στήσιμο έχει το Sport σε σχέση με το απλό Fiesta αλλά υπάρχει και το 20% των απαιτήσεων σου που θα τύχει κάποιο βράδυ ίσως ή μια κουραστική μέρα να φτάσεις στο σπίτι σου λιγότερο επιβαρυμένος και απο την οδήγηση!
Ίσως εγώ να μην το εξέφρασα σωστά!
Λες ότι για σένα το 80% η οδήγηση είναι απολαυση και διασκέδαση. Και αυτό το 80% καλύπτεται και απο τις 2 επιλογές σου (άλλο λιγότερο ίσως, αλλό περισσότερο).
Υπάρχει όμως και το υπόλοιπο 20% (100%-80%=20%) που η οδήγηση είναι αναγκη, είναι πχ. ένα βράδυ ή μια κουραστική μέρα που θα θέλεις απλώς να μεταβείς κάπου και δεν θα υπάρχει η διάθεση για παιχνίδι και τότε δεν θα θέλεις η οδήγηση να επιβαρύνει την ήδη υπάρχουσα κουραση ή διάθεση σου. Σ' αυτή τη περίπτωση θέλεις και κάτι πιο άνετο που απο τα 2 θεωρώ πως είναι το Fiesta. -
Οδηγαω το mazda 2 1500cc γυρω στον 1 χρονο και εχω να πω τα καλυτερα για το αμαξι. Για αξιοπιστια δεν θα μιλησω γιατι ολοι ανεξαρτητα γουστων παραδεχονται την ιαπωνικη αξιοπιστια.
Στο πρωτο που δεν συμφωνω ειναι οτι με 16000 ευρω περνεις το 1500cc( με sap εννοειται) και οχι το 1300cc.
Τωρα σε συγκριση με το φιεστα και τα δυο αμαξια ειναι πολυ καλα και ειναι καθαρα προσωπικο το τι θελει κανεις απο το αμαξι. Το μανζτα 2 ειναι πιο σπορ αμαξι ενω το φιεστα εχει πιο πολυ εξοπλισμο.
Εμφανισιακα παλι δεν μπορω να πω αποψη αφου και τα δυο αμαξια μου αρεσουν πολυ το μονο αρνητικο του φιεστα ειναι οτι το λευκο του χρωμα δεν ειναι μεταλλικο ενω του μαζντα 2 ειναι μεταλλικο περλα !!!!!!!
Οσο για καταναλωση πηγα αθηνα-σπαρτη-αθηνα με λιγο γρηγορους ρυθμους επιασα και 200 2-3 φορες με καταναλωση 7,6.
Τελος δεν μπορω να διαβαζω αποψεις οτι το μαζντα δεν συγκρινεται με φιεστα αυτοι που τα λενε αυτα δεν εχουν ιδεα τι αμαξι ειναι το μαζντα 2 -
μακαρι αυτο που λεω να ειναι off topic αλλα σε προτρεπω να μην προτιμησεις τις 16ρες στο μαζντα ή τις 17ρες στο φιεστα... ειναι μεγαλη η διαφορα στην ανεση...
-
Μ2 1.5 μακράν. Τα ίδια θα λέμε?
-
Ο χρήστης savvas_mz2 έγραψε:
Στο πρωτο που δεν συμφωνω ειναι οτι με 16000 ευρω περνεις το 1500cc( με sap εννοειται) και οχι το 1300cc.
φιλε σε οποια αντιπροσωπεια πηρα, θεσσαλονικη κυριως αλλα και κανα δυο στην αθηνα, μου εδωσαν τελικη τιμη 16 κ κατι ψιλα...(μετρητα μαλιστα!!!) στο 1.3, 5θ, με το σαπ, στην exclusive εκδοση του, μαυρο χρωμα που δεν ειναι και μεταλλικο... κατα τ αλλα το αμαξακι μου αρεσε παρα πολυ εκτος απ το ασπρο του κοντερ και τη θεση του επιλογεα που ειμαι λιγο επιφυλακτικος...
κατα τ αλλα αρχιζω κ ξανασκεφτομαι την τρίτη μου επλογη.. (ibiza sc special edition 1.4)
-
Κάνε και μια έρευνας για ανταλλακτικά του Mazda 2 σε σχέση με τα άλλα.
-
Ο χρήστης yellow river έγραψε:
... και τη θεση του επιλογεα που ειμαι λιγο επιφυλακτικος...κατα τ αλλα αρχιζω κ ξανασκεφτομαι την τρίτη μου επλογη.. (ibiza sc special edition 1.4)
Ο επιλογέας είναι μάλλον το καλύτερο σημείο του 2 μην σε προβλήματίζει...
katanalotiko/kapitalistiko diavolaki mode on:
Λέω εγώ τώρα, αφού έχεις πάει στα 16Κ μήπως σε παίρνει να δώσεις 1,5Κ παραπάνω για το ίμπιζα fr, με DSG, φουλ εξοπλισμό και μοτερούκλα, με τα ίδια ασφάλιστρα/τέλη?
katanalotiko/kapitalistiko diavolaki mode off: -
πρωτον δεν συμπαθω καθολου το αυτοματο κιβωτιο κ 2ον θελω να αποφευγω τους tsi κινητηρες...
εξαλλου αυτη η επετειακη (?) εκδοση του ιμπιζα h special edition εχει ολα τα εξτρα που λες αλλα ειναι πολυ φτωχο εσωτερικα το @@@@
μαλλον στο φιεστα καταληγω αν κ μου την δινει που δεν εχει κλιμα με τοσα λεφτα που κανει
FIESTA.SPORT vs MAZDA.2.exclusive