-
Αν χάνει νερά ένα καπάκι,
- αυτά μπορεί να τρέχουν μέσα σε κάποιο κύλινδρο,
- μπορεί να μπαίνουν στα λάδια,
- ή να τρέχουν έξω από τη μηχανή (φαίνονται)
Τα νερά από το καλοριφέρ συνήθως τρέχουν μέσα στην καμπίνα (βρέχουν τη μοκέτα του πατώματος στον συνοδηγό). Ίσως να τρέχουν έξω από το αμάξι από εκεί που αποχετεύεται η υγρασία του a/c.
Μπορεί να χάνει κάποιο κολάρο στο χώρο του κινητήρα και να μην φαίνεται η διαρροή. -
Ο χρήστης vatraxos1980 έγραψε:
καναμε κ πλανισμα .πωσ εξηγειτε οτι δεν περασε νερα στα πρωτα χιλια χλμ ενω εχανε νερο κ περασε οταν σφιξαμε καπακι στα 1000 ?Τις οδηγίες που έγραφε επάνω η φλάντζα τις ακολούθησε;
(σφίξιμο στα 1000) -
αυτο που μου ειπε οτι το πρεσαρε δυο φορεσ κ δεν εχει ριγμα οταν του ειπα να αλαξουμε μοτερ πωσ εξηγειτε?το εσωτερικο ρηγμα φαινετε στο πρεσαρισμα?προσπαθω να μαθω οσα μπορω γιατι αυριο θα λογαριασω καλα μαζι του.....
-
Είναι δύσκολο να διαγνώσεις μικρό ράγισμα με πίεση.
Ούτε φαίνεται σε απλό οπτικό έλεγχο της κεφαλής (όταν την βγάλεις). -
οπωσ κ να εχει δεν ειμαι εγω ο μαστορασ αυτοσ ειναι κ η με κοροιδευει κ θα αποδειχτει κ θα εχουμε κακα ξεμπερδεματα η θα το φτιαξει κ δεν θα παρει φραγκα.ευχαριστω για την βοηθεια!
-
Το ίδιο σχεδόν πρόβλημα έχει συνάδελφος σε Fiat marea 1.3 Mod: 2000
Aπό τα 50.000km 'εκτός εγγύησης' καίει νερά, μόνο που ούτε στα λάδια πάει, ούτε στη καμπίνα, αλλά δε φαίνεται και εξωτερική διαρροή. Μάλλον, πάει μέσα σε κάποιον κύλινδρο.!!!
Το τεστάρησε για ράγισμα, στο εξουσιοδοτ. συνεργείο αλλά τίποτα.
Το πήγε και σε ειδικό συνεργειο της F... αλλά τίποτα.
Το συμπληρώνει με νεράκι κάθε τρείς και λίγο , και όχι με παραφλού, γιατί η κατανάλωση είναι
μεγάλη.: 1λίτρο/1000 km.Για μένα
ή το κρατάς με τα χουσούρια του ή
το ...πουλάς, μπας και... ξενοιάσεις. -
και αν εχει ριγμα κανενα χιτονιο ι πιο απλα να εχει κατσει και να περνα σημπιεσι κατι τετοιο ειχα δει απο λαθος σφιξιμο στο καπακι οχι στα κιλα αλλα πριν βαλει τα μπουζονια να μιν εχει φυσιξει κλαι να κανει θδραβλικι και παπαλα φινιτο λα μοζικα ο κορμος ... και οταν τρυπα το ψθγειο καλοριφερ βγαζει ατμουσ στο παπριζ
-
Συγχαρητηρια αντωνη για την εμπεριστατομενη αποψη σου.Ειναι απολυτα σωστη κ ετσι ειναι τα πραγματα οπωσ τα λεσ,εχεισ πλυρη γνωση τησ καταστασησ κ τησ αγορασ. Ειμαι πολυ στεναχωρημενοσ με αυτο που εχει συμβει κ βρισκομαι σε μια φαση που τον εχω παρει με το καλο κ τον εβαλα να ξαναφτιαξει το αμαξι γιατι ειναι πληρωμενο δυστηχωσ κ οχι φτιαγμενο.Το αμαξι την τελευταια φορα που περασε νερα στα λαδια δεν ειχε καψει φλατζα κ δεν ειχε τι να μου πει..ΤΟ πρεσαρε στο ρεκτιφιε στισ πιεσεισ κ θερμοκρασια που ανεφερεσ το πλανισε κ το ξαναεκλεισε κ δεν δουλευε το καλοριφερ,παω σε φιλο ηλεκτρολογο κ τι ειχε κανει ο απατεονασ ειχε βαλει φωκια στο κυκλωμα...οπωσ καταλαβαινεισ θα τον ΜΥΝΗΣΩ κατι που εχω σκεφτει απο την αρχη ΑΛΛΑ θα περιμενω μεχρι να σφιξουμε καπακι στα 3000 κ να δω μεχρι τοτε τι καταναλωση νερου θα εχω,που ειδη εχω... Θα ηθελα να μου πεισ αν υπαρχει λογικη καταναλωση νερου δεδομενου οτι εχω κανει 1000 χλμ μεχρι τωρα με φουλ καλοριφερ κ αν αυτο παιζει ρολο?(η καταναλωση ειναι μισο παγουρι)Επισησ τι θα εκανεσ στην θεση μου ακριβωσ τωρα οπωσ εχουν τα πραγματα?
Ευχαριστω πολυ για την πολυτιμη βοηθεια σου κ το χρονο σου. -
εσυ τι πιστευεισ οτι συμβαινει? μπεσα...
κ αν βαζεισ φωκια κ εσυ γιατι?δεν ειναι κατι πρωσορινο αν υπαρχει ριγμα?
επισησ ειδη εχω αναφερθει στο δικηγορο μου.τετοια μυνηση γινετε κατευθειαν στο σωματειο σασ?
Διαφωτησεμε!!! -
Ο χρήστης DIMITRIS M έγραψε:
Το συμπληρώνει με νεράκι κάθε τρείς και λίγο , και όχι με παραφλού, γιατί η κατανάλωση είναι
μεγάλη.: 1λίτρο/1000 km.Και τη πρώτη νύχτα που θα κάνει παγωνιά...
-
Του ειπα για την φωκια κ αρνηθηκε οποτε καταλαβαινεισ οτι κατι βρωμαει.
Για να πω την αληθεια δεν ξερω την ακριβη σειρα(πλανισμα-πιεση)νομιζω οτι ετσι μου το ανεφερε αλλα θα τον ξαναρωτησω.
Σε περιπτωση ριγματοσ αλλαζω καπακι η μοτερ?κ πωσ μπορω να τον αναγκασω να το παραδεχτει?
Επισησ τι ενοεισ οτι μπορεισ να το διευθετησεισ?
Ευχαριστω κ παλι για το χρονο σου.. -
Ο χρήστης vatraxos1980 έγραψε:
εσυ τι πιστευεισ οτι συμβαινει? μπεσα...Πολλά πράγματα μπορεί να συμβαίνουν.
Πχ αν τερματίζει κάποια βίδα στον κορμό, το καπάκι δεν σφίγγει.Θέλει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ δουλειά. Δεν είναι διαστημόπλοιο, απλά να ακολουθείς τη διαδικασία.
-
17 εως 27 το σέτ? Ο Quadra κάτι έλεγε για πάνω απο 100-150 ευρώ όλο το σέτ.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μέσα στα πολλά πράγματα που μπορεί να συμβαίνουν, είναι και να έχουν ‘τραβήξει’ η βίδες και να μην σφίγγουν σωστά, διότι ‘σουστάρουν’. Γι’ αυτό, εξαίρεση λίγων περιπτώσεων στην εργασία καπάκι αλλάζω και βίδες.Οι βίδες ΤΤΥ παραμορφώνονται πλαστικά και πρέπει να αλλάζονται.
Ο λόγος που χρησιμοποιούν τέτοιες βίδες είναι το ομοιόμορφο σφίξιμο του καπακιού - πολύ δύσκολο να πετύχεις τόσο ομοιόμορφο σφίξιμο με βίδες που σφίγγεις στην ελαστική περιοχή (ακόμα και με καλό λάδωμα / καλό ροπόκλειδο).Σίγουρα ΛΕΟΝΤΑ, δεν μου έχουν τερματίσει βίδες καπακιου ποτέ.
Αν κάποιος δεν καθαρίζει καθόλου τις σπείρες, στη δεύτερη αλλαγή φλάντζας μπορεί να έχουν μαζευτεί αρκετά σκουπίδια (μαζί με κόλλα) ώστε να τερματίσει κάποια βίδα.
-
Φιλε αντωνη εχθεσ το πηγα ταξιδη τραβηξε λιγα νερα κ στο γυρισμο το πιεσα κ λιγο παραπανω μεχρι 5500 στρ(εσκεμενα για να δω) κ ανεβασε θερμοκρασια πανω απο την μεση σε επιτρεπτα ορια ενω δουλευει κατω απο την μεση αλλα δεν επεφτε με τιποτα ενω αλλεσ φορεσ πεφτει(νερο κ λαδια εχει).στο ρελαντι σταματημενοσ την ρηχνει.σημερα για 15 λεπτα στον κηφισο το ηδιο κ παραπανω....τι λεσ?
Ειναι εμφανεσ παλι οτι μου εφτιαξε μια τρυπα στο νερο...........................
Θα του το παω την τριτη αν δεν το παει η οδικη μεχρι τοτε για τριτη φορα!!!!!!!!
Ευτηχωσ που εχω βαλει οδικη στην ασφαλεια.
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
17 εως 27 το σέτ? Ο Quadra κάτι έλεγε για πάνω απο 100-150 ευρώ όλο το σέτ.
Εάν εννοεί μαζί με της φλάντζες ΝΑΙ!.
Παντός φίλε μου, της φλάντζες σίγουρα της αγοράζουν οι συνάδελφοι. Βεβαίως υπάρχουν και ‘ζαγάρια’ που όταν την δουν να φαίνεται καλή, την ξαναβάζουν!!!!!…..
Και γράφω ‘να φαίνεται’ διότι καμία φλάντζα κεφαλής δεν ξαναμπαίνει άμα σφιχτεί μια φορά.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Οι μεταλλικές;
-
Ο χρήστης vatraxos1980 έγραψε:
Ευτηχωσ που εχω βαλει οδικη στην ασφαλεια. ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εχεις σκεφτεί την αλλαγή αυτοκινήτου;;;;;;;;
θα στα φάνε σιγά σιγά οι οδικές και ο.... μάστορας!!!!!!
-
Δεν ενδιαφερομαι γιατι τιμη ,απλα ρωταγα αν και οι μεταλλικες φλατζες αλλαζονται καθε φορα που βγαζεις καπακι.
-
Αντωνη εγινε ενασ μικροσ χαμοσ σημερα εφερε μεχρι κ τον ρεκτιφιατζη στο συνεργειο για να με διαβεβαιωση οτι εχει γινει σωστη δουλεια............
Τουσ εκανα κ τουσ δυο μαλακεσ(ποιοσ ειναι ο μαλακασ δεν ξερω?) κ καθοντουσαν πανω απο το μοτερ κ το κοιταγαν σαν χανοι....
απο που χανει κ απο που χανει?
αυριο θελει να κανει εναν επανελεγχο στο ψυγειο κ επετε κ συνεχεια............... -
Φιλε αντωνη μηπωσ πρεπει να παω για αλλαγη μοτερ κατευθειαν?αυτο που ηθελα να κανω απο την αρχη αλλα..............αλλα
το οτι μου ανεβαζει θερμοκρασια στο ταξιδη κ οχι στην πολη μηπωσ εχει σχεση με το ρεκτιφιε στροφαλου?
αισθανομαι πολυ μαλα....δεν ξερω αν ειμαι κιολασ
σιγουρα καπια στιγμη θα ερθω κ στο συνεργειο σου
δεν μπορεισ να φανταστεισ το τι δουλεια εχει το συνεργειο του,θα τρελαθεισ!!!
SOS AYTOΣ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Κ ΘΑ