-
geia k xara sas arrostakia,
giati alloi eine me to igro petsi anaxeiras k emeis psaxnoume laspolako na mpoume k oso pio
kafe to xoma toso pio megalo to xamogelo.
pira pinin 7 xronia tora,gia mena joy mashine apo to strosimo an k lsd piso gia figoura sta diskola
k apo anesi mapa...alla piso kinisi k control gia oskar.Sto dia tafta,meta apo poliiii google filtro KN
dinei ropitsa xamila,anartiseis +5cm koni me elatiria' piso super mprosta xm skliro.Lastixa anagomosi
99 off me poli fasaria k +1,5lt/100km alla xerese na to xazeveis k de kolaei p o u t h e n a me ena mikro
mistiko {otan kremasei piso troxo travigma xeirofreno mexri na parei ropi o apenanti k anevikes}
kales voltes -
geia k xara sas arrostakia,
giati alloi eine me to igro petsi anaxeiras k emeis psaxnoume laspolako na mpoume k oso pio
kafe to xoma toso pio megalo to xamogelo.
pira pinin 7 xronia tora,gia mena joy mashine apo to strosimo an k lsd piso gia figoura sta diskola
k apo anesi mapa...alla piso kinisi k control gia oskar.Sto dia tafta,meta apo poliiii google filtro KN
dinei ropitsa xamila,anartiseis +5cm koni me elatiria' piso super mprosta xm skliro.Lastixa anagomosi
99 off me poli fasaria k +1,5lt/100km alla xerese na to xazeveis k de kolaei p o u t h e n a me ena mikro
mistiko {otan kremasei piso troxo travigma xeirofreno mexri na parei ropi o apenanti k anevikes}
kales voltes -
geia k xara sas arrostakia,
giati alloi eine me to igro petsi anaxeiras k emeis psaxnoume laspolako na mpoume k oso pio
kafe to xoma toso pio megalo to xamogelo.
pira pinin 7 xronia tora,gia mena joy mashine apo to strosimo an k lsd piso gia figoura sta diskola
k apo anesi mapa...alla piso kinisi k control gia oskar.Sto dia tafta,meta apo poliiii google filtro KN
dinei ropitsa xamila,anartiseis +5cm koni me elatiria' piso super mprosta xm skliro.Lastixa anagomosi
99 off me poli fasaria k +1,5lt/100km alla xerese na to xazeveis k de kolaei p o u t h e n a me ena mikro
mistiko {otan kremasei piso troxo travigma xeirofreno mexri na parei ropi o apenanti k anevikes}
kales voltes -
Καλως ηλθες.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[MOD]
-
Φίλος με Pajero sport που έχει βρεθεί σε παρέες με Pinin λέει ότι όντως τα προσεγμένα Pinin κάνουν απίστευτα πράγματα! Να το χαίρεσαι!
Κι αυτός το έχει σηκώσει αρκετά, δυσκολεύομαι να ανέβω, κι έχει βάλει και κάτι λάστιχα αγριούτσικα κι εργάτη. Νομίζω έχει Torsen πίσω και μετά από δική μου προτροπή έμαθε χειρισμούς με χειρόφρενο (εγώ του λέω να δοκιμάσει και φρένο) για τα δύσκολα. Σκέφτεται και για κλείδωμα του πίσω διαφορικού αλλά καλύτερα να μην θυσιάσει το torsen.Δεν ξέρω τι ακριβώς θέλεις από το θέμα αυτό. Να ανακοινώσεις τις βελτιώσεις σου ή να μάθεις για άλλες; Πιθανόν καλύτερα να κοιτάξεις σε πιο εξειδικευμένα μέρη.
Επίσης καλό είναι να διορθώσεις το ορθογραφικό λάθος στον τίτλο... το τιούνινγκ θέλει ένα n. (με 2 μάλλον προφέρεται τάννινγκ και σημαίνει αποθήκευση σε βαρέλια ενώ ακούγεται σαν να κάνεις μαύρισμα στον ήλιο)...
-
Για πες τα κολπα με το χειρόφρενο .........
-
Eυχαριστω για το τηλ του μηχανικου,πολυ ψαγμενος.Οσο για το χειροφρενο,οταν χασουν προσφυση
οι τροχοι διαγωνια μπρος πισω το πινιν κολαει' τοτε τραβας κλιμακωτα το χειροφρενο κ ανεβαζεις περιπου
3000rpm με κοντο κιβωτιο κ αποσυμπλεκεις.Δοκιμασε το σε μονη ραμπα που δεν ανεβαινει με τιποτα μονο
με το μπλοκε του. -
O φίλος που έλεγα πιο πριν με πήρε βόλτα με την παρέα του... Πολύ περιποιημένα και πολύ βελτιωμένα Pinin που εντυπωσιάζουν με τις εκτός δρόμου επιδόσεις τους. Επίσης υπάρχουν άτομα εκεί που κατέχουν σε βάθος το αυτοκίνητό τους.
Θα σου πρότεινα να έρθεις σε επαφή με αυτούς www.pajeroclub.gr
Θα σου αρέσει! Έχουν όχι μόνο Pinin αλλά όλα τα Pajero και όχι μόνο.Το κόλπο με το χειρόφρενο είναι να κρατάς το χειρόφρενο στο χέρι (με πατημένο κουμπί) και να το χειρίζεσαι έτσι ώστε να ασκείς μια αντίσταση στον τροχό που είναι στον αέρα ή/και χαζοσπινάρει. Το torsen θα στείλει την πολλαπλάσια ροπή στην αντίθετη ρόδα και ίσως θα ξεκολλήσεις. (μια ρόδα στον άέρα δέχεται μηδέν ροπή και το πολλαπλάσιο αυτού είναι πάλι μηδέν και για αυτό δεν λειτουργούν τα torsen με μια ρόδα στον αέρα)
Μπορείς επίσης να χρησιμοποιείς και το αριστερό πόδι για φρένο ενώ γκαζώνεις με το δεξί (συνιστάται σε αυτόματα αυτοκίνητα). Σε κάθε περίπτωση θέλει μια εξοικείωση για την εφαρμογή του σωστού φρένου. Αν δεν φρενάρεις αρκετά δεν κάνεις τίποτα αν παραφρενάρεις εκτός από τη φθορά στα φρένα τρώς άδικα την δύναμή σου και δεν περνάει αρκετή δύναμη για να σε κουνήσει. -
Μία μικρή επισήμανση. Το pinin έχει πίσω lsd αλλά είναι ελικοειδή τύπου (helical gear) και όχι τύπου torsen.
pinin tunning