Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    pinin tunning
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. pinin tunning
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    5
    8
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astylea last edited by

      geia k xara sas arrostakia,
      giati alloi eine me to igro petsi anaxeiras k emeis psaxnoume laspolako na mpoume k oso pio
      kafe to xoma toso pio megalo to xamogelo.
      pira pinin 7 xronia tora,gia mena joy mashine apo to strosimo an k lsd piso gia figoura sta diskola
      k apo anesi mapa...alla piso kinisi k control gia oskar.Sto dia tafta,meta apo poliiii google filtro KN
      dinei ropitsa xamila,anartiseis +5cm koni me elatiria' piso super mprosta xm skliro.Lastixa anagomosi
      99 off me poli fasaria k +1,5lt/100km alla xerese na to xazeveis k de kolaei p o u t h e n a me ena mikro
      mistiko {otan kremasei piso troxo travigma xeirofreno mexri na parei ropi o apenanti k anevikes}
      kales voltes

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astylea last edited by

        geia k xara sas arrostakia,
        giati alloi eine me to igro petsi anaxeiras k emeis psaxnoume laspolako na mpoume k oso pio
        kafe to xoma toso pio megalo to xamogelo.
        pira pinin 7 xronia tora,gia mena joy mashine apo to strosimo an k lsd piso gia figoura sta diskola
        k apo anesi mapa...alla piso kinisi k control gia oskar.Sto dia tafta,meta apo poliiii google filtro KN
        dinei ropitsa xamila,anartiseis +5cm koni me elatiria' piso super mprosta xm skliro.Lastixa anagomosi
        99 off me poli fasaria k +1,5lt/100km alla xerese na to xazeveis k de kolaei p o u t h e n a me ena mikro
        mistiko {otan kremasei piso troxo travigma xeirofreno mexri na parei ropi o apenanti k anevikes}
        kales voltes

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astylea last edited by

          geia k xara sas arrostakia,
          giati alloi eine me to igro petsi anaxeiras k emeis psaxnoume laspolako na mpoume k oso pio
          kafe to xoma toso pio megalo to xamogelo.
          pira pinin 7 xronia tora,gia mena joy mashine apo to strosimo an k lsd piso gia figoura sta diskola
          k apo anesi mapa...alla piso kinisi k control gia oskar.Sto dia tafta,meta apo poliiii google filtro KN
          dinei ropitsa xamila,anartiseis +5cm koni me elatiria' piso super mprosta xm skliro.Lastixa anagomosi
          99 off me poli fasaria k +1,5lt/100km alla xerese na to xazeveis k de kolaei p o u t h e n a me ena mikro
          mistiko {otan kremasei piso troxo travigma xeirofreno mexri na parei ropi o apenanti k anevikes}
          kales voltes

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Καλως ηλθες.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[MOD]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Φίλος με Pajero sport που έχει βρεθεί σε παρέες με Pinin λέει ότι όντως τα προσεγμένα Pinin κάνουν απίστευτα πράγματα! Να το χαίρεσαι!
              Κι αυτός το έχει σηκώσει αρκετά, δυσκολεύομαι να ανέβω, κι έχει βάλει και κάτι λάστιχα αγριούτσικα κι εργάτη. Νομίζω έχει Torsen πίσω και μετά από δική μου προτροπή έμαθε χειρισμούς με χειρόφρενο (εγώ του λέω να δοκιμάσει και φρένο) για τα δύσκολα. Σκέφτεται και για κλείδωμα του πίσω διαφορικού αλλά καλύτερα να μην θυσιάσει το torsen.

              Δεν ξέρω τι ακριβώς θέλεις από το θέμα αυτό. Να ανακοινώσεις τις βελτιώσεις σου ή να μάθεις για άλλες; Πιθανόν καλύτερα να κοιτάξεις σε πιο εξειδικευμένα μέρη.

              Επίσης καλό είναι να διορθώσεις το ορθογραφικό λάθος στον τίτλο... το τιούνινγκ θέλει ένα n. (με 2 μάλλον προφέρεται τάννινγκ και σημαίνει αποθήκευση σε βαρέλια ενώ ακούγεται σαν να κάνεις μαύρισμα στον ήλιο)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dea-735 last edited by

                Για πες τα κολπα με το χειρόφρενο .........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astylea last edited by

                  Eυχαριστω για το τηλ του μηχανικου,πολυ ψαγμενος.Οσο για το χειροφρενο,οταν χασουν προσφυση
                  οι τροχοι διαγωνια μπρος πισω το πινιν κολαει' τοτε τραβας κλιμακωτα το χειροφρενο κ ανεβαζεις περιπου
                  3000rpm με κοντο κιβωτιο κ αποσυμπλεκεις.Δοκιμασε το σε μονη ραμπα που δεν ανεβαινει με τιποτα μονο
                  με το μπλοκε του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    O φίλος που έλεγα πιο πριν με πήρε βόλτα με την παρέα του... Πολύ περιποιημένα και πολύ βελτιωμένα Pinin που εντυπωσιάζουν με τις εκτός δρόμου επιδόσεις τους. Επίσης υπάρχουν άτομα εκεί που κατέχουν σε βάθος το αυτοκίνητό τους.
                    Θα σου πρότεινα να έρθεις σε επαφή με αυτούς www.pajeroclub.gr
                    Θα σου αρέσει! Έχουν όχι μόνο Pinin αλλά όλα τα Pajero και όχι μόνο.

                    Το κόλπο με το χειρόφρενο είναι να κρατάς το χειρόφρενο στο χέρι (με πατημένο κουμπί) και να το χειρίζεσαι έτσι ώστε να ασκείς μια αντίσταση στον τροχό που είναι στον αέρα ή/και χαζοσπινάρει. Το torsen θα στείλει την πολλαπλάσια ροπή στην αντίθετη ρόδα και ίσως θα ξεκολλήσεις. (μια ρόδα στον άέρα δέχεται μηδέν ροπή και το πολλαπλάσιο αυτού είναι πάλι μηδέν και για αυτό δεν λειτουργούν τα torsen με μια ρόδα στον αέρα)
                    Μπορείς επίσης να χρησιμοποιείς και το αριστερό πόδι για φρένο ενώ γκαζώνεις με το δεξί (συνιστάται σε αυτόματα αυτοκίνητα). Σε κάθε περίπτωση θέλει μια εξοικείωση για την εφαρμογή του σωστού φρένου. Αν δεν φρενάρεις αρκετά δεν κάνεις τίποτα αν παραφρενάρεις εκτός από τη φθορά στα φρένα τρώς άδικα την δύναμή σου και δεν περνάει αρκετή δύναμη για να σε κουνήσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Μία μικρή επισήμανση. Το pinin έχει πίσω lsd αλλά είναι ελικοειδή τύπου (helical gear) και όχι τύπου torsen.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr