Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προεκτεταμένο τιμόνι?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προεκτεταμένο τιμόνι?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    14
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Πολύ απλά και σύντομα υπάρχει τρόπος να προεκτείνω την κολώνα του τιμονιού 5-10 πόντους διατηρώντας το εργοστασιακό τιμόνι με τον αερόσακο με ασφάλεια με τη χρήση αποστάτη. Υπάρχει κανείς που να το έχει δοκιμάσει? Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μου έβγαλε αυτό http://www.cpperformance.com/products/C ... apters.htm αλλά είναι για ...βάρκες

      Αυτό που με απασχολεί επιπλέον είναι η συμπεριφορά του αερόσακου στην πυροδότηση του από πιο πιο κοντική απόσταση και φυσικά για το αν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το ...τιμόνι στο χέρι όπως ο φίλος Πέτρος στο ακρόπολις 02'?

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        travelman last edited by

        Πολύ απλά και σύντομα υπάρχει τρόπος να προεκτείνω την κολώνα του τιμονιού 5-10 πόντους διατηρώντας το εργοστασιακό τιμόνι με τον αερόσακο με ασφάλεια με τη χρήση αποστάτη. Υπάρχει κανείς που να το έχει δοκιμάσει? Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μου έβγαλε αυτό http://www.cpperformance.com/products/C ... apters.htm αλλά είναι για ...βάρκες

        Αυτό που με απασχολεί επιπλέον είναι η συμπεριφορά του αερόσακου στην πυροδότηση του από πιο πιο κοντική απόσταση και φυσικά για το αν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το ...τιμόνι στο χέρι όπως ο φίλος Πέτρος στο ακρόπολις 02'?

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Πολύ απλά και σύντομα υπάρχει τρόπος να προεκτείνω την κολώνα του τιμονιού 5-10 πόντους διατηρώντας το εργοστασιακό τιμόνι με τον αερόσακο με ασφάλεια με τη χρήση αποστάτη. Υπάρχει κανείς που να το έχει δοκιμάσει? Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μου έβγαλε αυτό http://www.cpperformance.com/products/C ... apters.htm αλλά είναι για ...βάρκες

          Αυτό που με απασχολεί επιπλέον είναι η συμπεριφορά του αερόσακου στην πυροδότηση του από πιο πιο κοντική απόσταση και φυσικά για το αν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το ...τιμόνι στο χέρι όπως ο φίλος Πέτρος στο ακρόπολις 02'?

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            travelman last edited by

            Κανείς?

            Δυστυχώς σαν καταναλωτές συχνά ψαχνόμαστε για άλογα και αναρτήσεις και κάπου κάπου ξεχνάμε απλά πράγματα όπως το να καθόμαστε συχνά. Κρίμα που και οι εταιρείες είτε σαν κατασκευαστές αυτοκινήτων είτε σαν βελτιωτές ξεχνάνε συχνά τη σημασία της εργονομίας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Δεν νομιζω οτι γινετε χωρις να αλλαξεις τιμονι και κωνο .Με τον αεροσακο ομως;
              Τοσο μακρυα ειναι το τιμονι σου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Ναι όντως μπορώ να αλλάξώ τιμόνι και κώνο αλλά θα χάσώ αερόσακο (το βασικότερο όλων) και δευτερευόντως θα βλέπω φώτο του ΙΧ μου εδώ viewtopic.php?f=5&t=35906

                Το πρόβλημα είναι ότι με το κάθισμα αρκετά κοντά στο τιμόνι ώστε τα γόνατα να ακουμπούν κολώνα, οι αγκώνες σχηματίζουν αρκετά μεγάλη γωνία ώστε για να στραφεί το τιμόνι μόλις κατά το 1/4 της στροφής να αναγκάζομαι να ξεκολλάω τους ώμους από το κάθισμα, χάνοντας σε ενεργητική ασφάλεια και ευχαρίστηση, ενώ είναι και αρκετά κουραστικό. Σε πιο κλειστές στροφές τα πράγματα προφανώς είναι χειρότερα

                Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο τεχνικά και απορώ πως δεν υπάρχει κάποια after-market λύση μιας και ρώτησα σε μαγαζιά με αγωνιστικό εξοπλισμό όπου μου είπαν λίγο πολύ αυτά που μου είπε ο bill33 περί τιμονιού και κώνου λέγοντας ότι δεν διαθέτουν κάτι για το εργοστασιακό τιμόνι. Το μόνο που ίσως κάνει δύσκολο τεχνικά την επιμήκυνση της κολώνας του τιμονιού είναι ότι όντας μακρύτερη και μέ ένα έξτρα εξάρτημα στη μέση θα μεταφέρει αρκετούς περισσότερους κραδασμούς στα χέρια του οδηγού...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nosferatu_gr last edited by

                  Δεν νομιζω να ειναι μονο ο αεροσακος το προβλημα,το ειχα ψαξει ενα φαγγαρι γιατι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα,ειναι και ο αισθητηρας του ESP ακριβως εκει που κουμπωνει το τιμονι και βλεπει ποσο 'στριβει',τουλαχιστον αυτο ισχυει για το δικο μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Μιλαμε για την 159 τωρα?Μου προκαλει εντυπωση,εγω οταν την οδηγησα βολευτηκα αμεσως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Όχι 159 δεν έχω, μιλάμε για ένα απλό χάστμπακ.

                      ΕSP δεν παίζει οπότε από εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης travelman έγραψε:
                        Όχι 159 δεν έχω, μιλάμε για ένα απλό χάστμπακ.

                        ΕSP δεν παίζει οπότε από εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα...

                        Νομιζα οτι ειχες 159...Μαλλον σε μπερδεψα με καποιον αλλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stoixima last edited by

                          Εγώ πάντως δε θα έπαιζα με αυτά τα πράγματα... Η απόσταση που έχουν υπολογίσει οι μηχανικοί ανάμεσα στο τιμόνι και στον οδηγό είναι συγκεκριμένη και αντίστοιχα έχουν ρυθμίσει το μέγεθος του αερόσακου, το χρόνο στον οποίο φουσκώνει ακόμα και τη ταχύτητα με την οποία θα ξεφουσκώσει ή οτιδήποτε άλλο.

                          Μου ακούγεται μεγάλο ρίσκο και θα σου πρότεινα να μη το προχωρήσεις, ότι λύση και αν βρεις. Πάντως είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Ο χρήστης Stoixima έγραψε:
                            Εγώ πάντως δε θα έπαιζα με αυτά τα πράγματα... Η απόσταση που έχουν υπολογίσει οι μηχανικοί ανάμεσα στο τιμόνι και στον οδηγό είναι συγκεκριμένη και αντίστοιχα έχουν ρυθμίσει το μέγεθος του αερόσακου, το χρόνο στον οποίο φουσκώνει ακόμα και τη ταχύτητα με την οποία θα ξεφουσκώσει ή οτιδήποτε άλλο.

                            Μου ακούγεται μεγάλο ρίσκο και θα σου πρότεινα να μη το προχωρήσεις, ότι λύση και αν βρεις. Πάντως είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.

                            Έχεις δίκιο και η αλήθεια είναι πως το σκέφτηκα και αυτό αλλά επειδή είμαι αρκετά ψηλός κάθομαι αρκετά μακρυά από το τιμόνι ...μπας και χωρέσουν τα πόδια, οπότε με την προέκταση θα έρχομαι στα ίσια μου. Το παρακάτω site ωστόσο αναφέρει σαν ασφαλή απόσταση τις 10 ίντσες (25 πόντους) που τις υπερκαλύπτω με άνεση

                            http://www.airbagonoff.com/

                            Προφανώς δεν έχω την απαίτηση να το κάνω wrc όπου είναι αρκετά κοντά στον οδηγό, καθώς εκεί ο οδηγός είναι πολύ σφικτά δεμένος και σε συνδυασμό με το ΧΑΝΣ προστατατεύται επαρκώς το κεφάλι και ο σβέρκος του.

                            Μετά από ψάξιμο και ερώτησεις δεν υπάρχει κάτι έτοιμο. Σκέφτομαι μήπως κάποιος σιδεράς μπορεί να φτιάξει στον τόρνο ένα κύλινδρο με σωστές υποδοχές μπρος και πίσω, αλλά δεν ξέρω τι αντοχή θα έχει αυτό, αν μπορεί να είναι ανοξείδωτο για να μην σκουριάζει και έαν το έξτρα βάρος και τα παραπάνω κομμάτια στην κολώνα προσθέσουν κραδασμούς στο τιμόνι. Το κακό είναι πως είμαι αρκετά ...παράξενος ώστε να θέλω μόνο εγώ μία τέτοια μετατροπή και πως είναι δύσκολο να βρεις τεχνογνωσία σε αυτό το θέμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stoixima last edited by

                              Ε ναι, η τεχνογνωσία για αυτό το θέμα ειναι πραγματικά σπάνια. Πάντως πέρα από τα προηγούμενα που συζητήσαμε, πιστεύω οτι θα υπάρχει θέμα και με τους κραδασμούς και μάλιστα δεν ξέρω πόσο θα επηρεάζουν τους τροχούς ή οτιδήποτε ανάμεσα στα χέρια σου και στους τροχούς.

                              Ακούγεται ακριβή η αναζήτηση σου (αλλά προφανώς θα σε έχει κουράσει κιόλας το ζήτημα)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Προφανώς έχεις δοκιμάσει να τροποποιήσεις τη στάση σου κυρίως σηκώνοντας την πλάτη. Και υποθέτω ότι δεν έχεις τιμόνι με μέσα έξω κίνηση. Δεν ξέρω αν υπάρχει από την εταιρεία σου μοντέλο που να έχει τιμόνι με μέσα έξω κίνηση αλλά θα βόλευε να έβρισκες κάτι τέτοιο. Σε μερικές περιπτώσεις αυτή είναι μία από τις διαφορές μεταξύ της πλούσιας και φτωχής έκδοσης του ίδιου μοντέλου. Ίσως να μπορείς να προσθέσεις το τηλεσκοπικό τμήμα στη θέση του σταθερού δικού σου (ίσως να κάνει και από άλλο μοντέλο).
                                Αν και σίγουρα πρέπει να παίζει ρόλο, την απόσταση σώματος αερόσακου δεν θα τη θεωρούσα και τόσο σημαντική, πρέπει να έχει προβλεφτεί από τους κατασκευαστές, απλά σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι ύψους κάτω του 1,60 οδηγούν και πόσο κοντά στο τιμόνι κάθονται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  travelman last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Προφανώς έχεις δοκιμάσει να τροποποιήσεις τη στάση σου κυρίως σηκώνοντας την πλάτη

                                  Ναι

                                  Και υποθέτω ότι δεν έχεις τιμόνι με μέσα έξω κίνηση

                                  Όχι, έχει μέσα έξω αλλά στο τέρμα έξω είναι ήδη αρκετά ...μέσα όπως στα περισσότερα οχήματα, τουλάχιστον για τον σωματότυπο μου.

                                  Δεν ξέρω ωστόσο μήπως εσκεμμένα οι κατασκευαστές θυσιάζουν μία καλή θέση οδήγησης για να αποφύγουν ατυχήματα από ακρότητες με την απόσταση από το τιμόνι...

                                  Πάντως μέλος του φόρουμ έδωσε με πμ εξειδικευμένο μαγαζί που κάνει αυτή τη δουλειά με επεξεργασία στον τόρνο κομματιών αλουμινίου οπότε μάλλον βρέθηκε λύση στο πρόβλημα! Το μόνο επιπλέον πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί είναι για το εάν θα φτάνουν τα καλώδια αερόσακου και κόρνας ή είναι υπολογισμένα τσίμα τσίμα για το υφιστάμενο μήκος κολώνας. Εις αναμονη΄λοιπόν!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr