-
Πολύ απλά και σύντομα υπάρχει τρόπος να προεκτείνω την κολώνα του τιμονιού 5-10 πόντους διατηρώντας το εργοστασιακό τιμόνι με τον αερόσακο με ασφάλεια με τη χρήση αποστάτη. Υπάρχει κανείς που να το έχει δοκιμάσει? Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μου έβγαλε αυτό http://www.cpperformance.com/products/C ... apters.htm αλλά είναι για ...βάρκες
Αυτό που με απασχολεί επιπλέον είναι η συμπεριφορά του αερόσακου στην πυροδότηση του από πιο πιο κοντική απόσταση και φυσικά για το αν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το ...τιμόνι στο χέρι όπως ο φίλος Πέτρος στο ακρόπολις 02'?
-
Πολύ απλά και σύντομα υπάρχει τρόπος να προεκτείνω την κολώνα του τιμονιού 5-10 πόντους διατηρώντας το εργοστασιακό τιμόνι με τον αερόσακο με ασφάλεια με τη χρήση αποστάτη. Υπάρχει κανείς που να το έχει δοκιμάσει? Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μου έβγαλε αυτό http://www.cpperformance.com/products/C ... apters.htm αλλά είναι για ...βάρκες
Αυτό που με απασχολεί επιπλέον είναι η συμπεριφορά του αερόσακου στην πυροδότηση του από πιο πιο κοντική απόσταση και φυσικά για το αν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το ...τιμόνι στο χέρι όπως ο φίλος Πέτρος στο ακρόπολις 02'?
-
Πολύ απλά και σύντομα υπάρχει τρόπος να προεκτείνω την κολώνα του τιμονιού 5-10 πόντους διατηρώντας το εργοστασιακό τιμόνι με τον αερόσακο με ασφάλεια με τη χρήση αποστάτη. Υπάρχει κανείς που να το έχει δοκιμάσει? Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μου έβγαλε αυτό http://www.cpperformance.com/products/C ... apters.htm αλλά είναι για ...βάρκες
Αυτό που με απασχολεί επιπλέον είναι η συμπεριφορά του αερόσακου στην πυροδότηση του από πιο πιο κοντική απόσταση και φυσικά για το αν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το ...τιμόνι στο χέρι όπως ο φίλος Πέτρος στο ακρόπολις 02'?
-
Κανείς?
Δυστυχώς σαν καταναλωτές συχνά ψαχνόμαστε για άλογα και αναρτήσεις και κάπου κάπου ξεχνάμε απλά πράγματα όπως το να καθόμαστε συχνά. Κρίμα που και οι εταιρείες είτε σαν κατασκευαστές αυτοκινήτων είτε σαν βελτιωτές ξεχνάνε συχνά τη σημασία της εργονομίας...
-
Δεν νομιζω οτι γινετε χωρις να αλλαξεις τιμονι και κωνο .Με τον αεροσακο ομως;
Τοσο μακρυα ειναι το τιμονι σου; -
Ναι όντως μπορώ να αλλάξώ τιμόνι και κώνο αλλά θα χάσώ αερόσακο (το βασικότερο όλων) και δευτερευόντως θα βλέπω φώτο του ΙΧ μου εδώ viewtopic.php?f=5&t=35906
Το πρόβλημα είναι ότι με το κάθισμα αρκετά κοντά στο τιμόνι ώστε τα γόνατα να ακουμπούν κολώνα, οι αγκώνες σχηματίζουν αρκετά μεγάλη γωνία ώστε για να στραφεί το τιμόνι μόλις κατά το 1/4 της στροφής να αναγκάζομαι να ξεκολλάω τους ώμους από το κάθισμα, χάνοντας σε ενεργητική ασφάλεια και ευχαρίστηση, ενώ είναι και αρκετά κουραστικό. Σε πιο κλειστές στροφές τα πράγματα προφανώς είναι χειρότερα
Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο τεχνικά και απορώ πως δεν υπάρχει κάποια after-market λύση μιας και ρώτησα σε μαγαζιά με αγωνιστικό εξοπλισμό όπου μου είπαν λίγο πολύ αυτά που μου είπε ο bill33 περί τιμονιού και κώνου λέγοντας ότι δεν διαθέτουν κάτι για το εργοστασιακό τιμόνι. Το μόνο που ίσως κάνει δύσκολο τεχνικά την επιμήκυνση της κολώνας του τιμονιού είναι ότι όντας μακρύτερη και μέ ένα έξτρα εξάρτημα στη μέση θα μεταφέρει αρκετούς περισσότερους κραδασμούς στα χέρια του οδηγού...
-
Δεν νομιζω να ειναι μονο ο αεροσακος το προβλημα,το ειχα ψαξει ενα φαγγαρι γιατι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα,ειναι και ο αισθητηρας του ESP ακριβως εκει που κουμπωνει το τιμονι και βλεπει ποσο 'στριβει',τουλαχιστον αυτο ισχυει για το δικο μου
-
Μιλαμε για την 159 τωρα?Μου προκαλει εντυπωση,εγω οταν την οδηγησα βολευτηκα αμεσως.
-
Όχι 159 δεν έχω, μιλάμε για ένα απλό χάστμπακ.
ΕSP δεν παίζει οπότε από εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Όχι 159 δεν έχω, μιλάμε για ένα απλό χάστμπακ.ΕSP δεν παίζει οπότε από εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα...
Νομιζα οτι ειχες 159...Μαλλον σε μπερδεψα με καποιον αλλο.
-
Εγώ πάντως δε θα έπαιζα με αυτά τα πράγματα... Η απόσταση που έχουν υπολογίσει οι μηχανικοί ανάμεσα στο τιμόνι και στον οδηγό είναι συγκεκριμένη και αντίστοιχα έχουν ρυθμίσει το μέγεθος του αερόσακου, το χρόνο στον οποίο φουσκώνει ακόμα και τη ταχύτητα με την οποία θα ξεφουσκώσει ή οτιδήποτε άλλο.
Μου ακούγεται μεγάλο ρίσκο και θα σου πρότεινα να μη το προχωρήσεις, ότι λύση και αν βρεις. Πάντως είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
-
Ο χρήστης Stoixima έγραψε:
Εγώ πάντως δε θα έπαιζα με αυτά τα πράγματα... Η απόσταση που έχουν υπολογίσει οι μηχανικοί ανάμεσα στο τιμόνι και στον οδηγό είναι συγκεκριμένη και αντίστοιχα έχουν ρυθμίσει το μέγεθος του αερόσακου, το χρόνο στον οποίο φουσκώνει ακόμα και τη ταχύτητα με την οποία θα ξεφουσκώσει ή οτιδήποτε άλλο.Μου ακούγεται μεγάλο ρίσκο και θα σου πρότεινα να μη το προχωρήσεις, ότι λύση και αν βρεις. Πάντως είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Έχεις δίκιο και η αλήθεια είναι πως το σκέφτηκα και αυτό αλλά επειδή είμαι αρκετά ψηλός κάθομαι αρκετά μακρυά από το τιμόνι ...μπας και χωρέσουν τα πόδια, οπότε με την προέκταση θα έρχομαι στα ίσια μου. Το παρακάτω site ωστόσο αναφέρει σαν ασφαλή απόσταση τις 10 ίντσες (25 πόντους) που τις υπερκαλύπτω με άνεση
Προφανώς δεν έχω την απαίτηση να το κάνω wrc όπου είναι αρκετά κοντά στον οδηγό, καθώς εκεί ο οδηγός είναι πολύ σφικτά δεμένος και σε συνδυασμό με το ΧΑΝΣ προστατατεύται επαρκώς το κεφάλι και ο σβέρκος του.
Μετά από ψάξιμο και ερώτησεις δεν υπάρχει κάτι έτοιμο. Σκέφτομαι μήπως κάποιος σιδεράς μπορεί να φτιάξει στον τόρνο ένα κύλινδρο με σωστές υποδοχές μπρος και πίσω, αλλά δεν ξέρω τι αντοχή θα έχει αυτό, αν μπορεί να είναι ανοξείδωτο για να μην σκουριάζει και έαν το έξτρα βάρος και τα παραπάνω κομμάτια στην κολώνα προσθέσουν κραδασμούς στο τιμόνι. Το κακό είναι πως είμαι αρκετά ...παράξενος ώστε να θέλω μόνο εγώ μία τέτοια μετατροπή και πως είναι δύσκολο να βρεις τεχνογνωσία σε αυτό το θέμα.
-
Ε ναι, η τεχνογνωσία για αυτό το θέμα ειναι πραγματικά σπάνια. Πάντως πέρα από τα προηγούμενα που συζητήσαμε, πιστεύω οτι θα υπάρχει θέμα και με τους κραδασμούς και μάλιστα δεν ξέρω πόσο θα επηρεάζουν τους τροχούς ή οτιδήποτε ανάμεσα στα χέρια σου και στους τροχούς.
Ακούγεται ακριβή η αναζήτηση σου (αλλά προφανώς θα σε έχει κουράσει κιόλας το ζήτημα)
-
Προφανώς έχεις δοκιμάσει να τροποποιήσεις τη στάση σου κυρίως σηκώνοντας την πλάτη. Και υποθέτω ότι δεν έχεις τιμόνι με μέσα έξω κίνηση. Δεν ξέρω αν υπάρχει από την εταιρεία σου μοντέλο που να έχει τιμόνι με μέσα έξω κίνηση αλλά θα βόλευε να έβρισκες κάτι τέτοιο. Σε μερικές περιπτώσεις αυτή είναι μία από τις διαφορές μεταξύ της πλούσιας και φτωχής έκδοσης του ίδιου μοντέλου. Ίσως να μπορείς να προσθέσεις το τηλεσκοπικό τμήμα στη θέση του σταθερού δικού σου (ίσως να κάνει και από άλλο μοντέλο).
Αν και σίγουρα πρέπει να παίζει ρόλο, την απόσταση σώματος αερόσακου δεν θα τη θεωρούσα και τόσο σημαντική, πρέπει να έχει προβλεφτεί από τους κατασκευαστές, απλά σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι ύψους κάτω του 1,60 οδηγούν και πόσο κοντά στο τιμόνι κάθονται... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Προφανώς έχεις δοκιμάσει να τροποποιήσεις τη στάση σου κυρίως σηκώνοντας την πλάτηΝαι
Και υποθέτω ότι δεν έχεις τιμόνι με μέσα έξω κίνηση
Όχι, έχει μέσα έξω αλλά στο τέρμα έξω είναι ήδη αρκετά ...μέσα όπως στα περισσότερα οχήματα, τουλάχιστον για τον σωματότυπο μου.
Δεν ξέρω ωστόσο μήπως εσκεμμένα οι κατασκευαστές θυσιάζουν μία καλή θέση οδήγησης για να αποφύγουν ατυχήματα από ακρότητες με την απόσταση από το τιμόνι...
Πάντως μέλος του φόρουμ έδωσε με πμ εξειδικευμένο μαγαζί που κάνει αυτή τη δουλειά με επεξεργασία στον τόρνο κομματιών αλουμινίου οπότε μάλλον βρέθηκε λύση στο πρόβλημα! Το μόνο επιπλέον πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί είναι για το εάν θα φτάνουν τα καλώδια αερόσακου και κόρνας ή είναι υπολογισμένα τσίμα τσίμα για το υφιστάμενο μήκος κολώνας. Εις αναμονη΄λοιπόν!
Προεκτεταμένο τιμόνι?