-
Καλησπέρα σας και από εμένα.Ακούστε και διαβάστε ένα πρόβλημα που έχω με τα νερά στο ψυγείο
Έχω ένα μπεμβέ ε36 328 μετατροπή.ΈΧουν αλλαχτεί αντλίες θερμοστάτες υδραργυρικά.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν δεν είχα ζέστη στην καμπίνα στο ρελαντί.Εφόσον λύθηκε το πρόβλημα αυτό αλλάζοντας μια ηλεκτροβάνα υπάρχει ένα άλλο προβλημα.
Παρατήρησα οτι να νερά φουσκώνουν στο δοχείο.Συγκεκριμένα είναι γεμισμένο με παραφλού το ψυγείο.Με κρύο το αμάξι η στάθμη είναι κάτω από το όριο αλλά χωρίς να χρειάζεται συμπλήρωμα (αφου έχει αισθητήρα) μετά που το αμάξι ζεσταθεί και μετα από μια βόλτα ξανα βλέπω τα νερά και έχουν ανέβει ποιο πανω απο την ένδειξει που πρεπει να είναι και κοντεύον για την τάπα.
Και ρωτάω εγώ τώρα είναι φυσιολογικό αυτό?
Να πω επίσεις οτι δεν έχω φουσκάλες μέσα στα λάδια και δεν βλέπω καμιά διαρροή από παραφλού πουθενά κάτω από το αμάξι.
Τι μπορεί να φταίει? Μπορεί να έχει κάψει φλάντζα κεφαλής?
Ποτέ στην κατοχή μου δεν σήκωσε θερμοκρασία.Το έχω κάνει 15000 χιλιόμετρα εγώ.Προηγούμενος ιδιοκτήτης άγνωστο τι έκανε
-
Καλησπέρα σας και από εμένα.Ακούστε και διαβάστε ένα πρόβλημα που έχω με τα νερά στο ψυγείο
Έχω ένα μπεμβέ ε36 328 μετατροπή.ΈΧουν αλλαχτεί αντλίες θερμοστάτες υδραργυρικά.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν δεν είχα ζέστη στην καμπίνα στο ρελαντί.Εφόσον λύθηκε το πρόβλημα αυτό αλλάζοντας μια ηλεκτροβάνα υπάρχει ένα άλλο προβλημα.
Παρατήρησα οτι να νερά φουσκώνουν στο δοχείο.Συγκεκριμένα είναι γεμισμένο με παραφλού το ψυγείο.Με κρύο το αμάξι η στάθμη είναι κάτω από το όριο αλλά χωρίς να χρειάζεται συμπλήρωμα (αφου έχει αισθητήρα) μετά που το αμάξι ζεσταθεί και μετα από μια βόλτα ξανα βλέπω τα νερά και έχουν ανέβει ποιο πανω απο την ένδειξει που πρεπει να είναι και κοντεύον για την τάπα.
Και ρωτάω εγώ τώρα είναι φυσιολογικό αυτό?
Να πω επίσεις οτι δεν έχω φουσκάλες μέσα στα λάδια και δεν βλέπω καμιά διαρροή από παραφλού πουθενά κάτω από το αμάξι.
Τι μπορεί να φταίει? Μπορεί να έχει κάψει φλάντζα κεφαλής?
Ποτέ στην κατοχή μου δεν σήκωσε θερμοκρασία.Το έχω κάνει 15000 χιλιόμετρα εγώ.Προηγούμενος ιδιοκτήτης άγνωστο τι έκανε
-
Καλησπέρα σας και από εμένα.Ακούστε και διαβάστε ένα πρόβλημα που έχω με τα νερά στο ψυγείο
Έχω ένα μπεμβέ ε36 328 μετατροπή.ΈΧουν αλλαχτεί αντλίες θερμοστάτες υδραργυρικά.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν δεν είχα ζέστη στην καμπίνα στο ρελαντί.Εφόσον λύθηκε το πρόβλημα αυτό αλλάζοντας μια ηλεκτροβάνα υπάρχει ένα άλλο προβλημα.
Παρατήρησα οτι να νερά φουσκώνουν στο δοχείο.Συγκεκριμένα είναι γεμισμένο με παραφλού το ψυγείο.Με κρύο το αμάξι η στάθμη είναι κάτω από το όριο αλλά χωρίς να χρειάζεται συμπλήρωμα (αφου έχει αισθητήρα) μετά που το αμάξι ζεσταθεί και μετα από μια βόλτα ξανα βλέπω τα νερά και έχουν ανέβει ποιο πανω απο την ένδειξει που πρεπει να είναι και κοντεύον για την τάπα.
Και ρωτάω εγώ τώρα είναι φυσιολογικό αυτό?
Να πω επίσεις οτι δεν έχω φουσκάλες μέσα στα λάδια και δεν βλέπω καμιά διαρροή από παραφλού πουθενά κάτω από το αμάξι.
Τι μπορεί να φταίει? Μπορεί να έχει κάψει φλάντζα κεφαλής?
Ποτέ στην κατοχή μου δεν σήκωσε θερμοκρασία.Το έχω κάνει 15000 χιλιόμετρα εγώ.Προηγούμενος ιδιοκτήτης άγνωστο τι έκανε
-
Το νερό ψύξης όταν ζεσταθεί αυξάνει τον όγκο του περίπου 4%
Αν η μηχανή σου και το ψυγείο έχουν 7 λίτρα, θα ανέβει η στάθμη κατά 0,2-0,3 λίτρα. -
'Κανονικά' το έχεις στο max??
Εάν ναί, βγάλε λίγο και άστο στο ενδιάμεσο min-max και δές μετά τι παίζει.
Πάντως μια μικρή αύξηση είναι φυσιολογική. -
Βασικά πήγα σήμερα και τα είδα με το αμάξι κρύο και ήταν 250μλ σχεδόν κάτω απο το όριο το μαξ που έχει.
Συμπλήρωσα να φτάσει στο μαξ και μετά έκανα μια βόλτα.Στην επιστροφή στο γκαράζ και ανοίγοντας το καπώ να δω τι γίνεται χυνόταν παραφλού από την τάπα του ψυγείου.δεν ξέρω πόσο έχασε και αν έχασε και στην διαδρομή που έκανα.Τα κολάρα πάντος δεν ήταν πρισμένα και ήταν ζεστά και το πάνω και το κάτω της επιστροφής.
Αυτό θα το δώ αύριο που το αμάξι θα έχει κρυώσει.επίσης θα ψάξω να δω που είναι το μιν και το μαξ γιατί δεν το έχω και πολύ σίγουρο
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο σας.
φούσκωμα στα νερά