Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    φούσκωμα στα νερά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. φούσκωμα στα νερά
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      123sakis last edited by

      Καλησπέρα σας και από εμένα.Ακούστε και διαβάστε ένα πρόβλημα που έχω με τα νερά στο ψυγείο

      Έχω ένα μπεμβέ ε36 328 μετατροπή.ΈΧουν αλλαχτεί αντλίες θερμοστάτες υδραργυρικά.

      Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν δεν είχα ζέστη στην καμπίνα στο ρελαντί.Εφόσον λύθηκε το πρόβλημα αυτό αλλάζοντας μια ηλεκτροβάνα υπάρχει ένα άλλο προβλημα.

      Παρατήρησα οτι να νερά φουσκώνουν στο δοχείο.Συγκεκριμένα είναι γεμισμένο με παραφλού το ψυγείο.Με κρύο το αμάξι η στάθμη είναι κάτω από το όριο αλλά χωρίς να χρειάζεται συμπλήρωμα (αφου έχει αισθητήρα) μετά που το αμάξι ζεσταθεί και μετα από μια βόλτα ξανα βλέπω τα νερά και έχουν ανέβει ποιο πανω απο την ένδειξει που πρεπει να είναι και κοντεύον για την τάπα.

      Και ρωτάω εγώ τώρα είναι φυσιολογικό αυτό?

      Να πω επίσεις οτι δεν έχω φουσκάλες μέσα στα λάδια και δεν βλέπω καμιά διαρροή από παραφλού πουθενά κάτω από το αμάξι.

      Τι μπορεί να φταίει? Μπορεί να έχει κάψει φλάντζα κεφαλής?

      Ποτέ στην κατοχή μου δεν σήκωσε θερμοκρασία.Το έχω κάνει 15000 χιλιόμετρα εγώ.Προηγούμενος ιδιοκτήτης άγνωστο τι έκανε

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • 1
        123sakis last edited by

        Καλησπέρα σας και από εμένα.Ακούστε και διαβάστε ένα πρόβλημα που έχω με τα νερά στο ψυγείο

        Έχω ένα μπεμβέ ε36 328 μετατροπή.ΈΧουν αλλαχτεί αντλίες θερμοστάτες υδραργυρικά.

        Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν δεν είχα ζέστη στην καμπίνα στο ρελαντί.Εφόσον λύθηκε το πρόβλημα αυτό αλλάζοντας μια ηλεκτροβάνα υπάρχει ένα άλλο προβλημα.

        Παρατήρησα οτι να νερά φουσκώνουν στο δοχείο.Συγκεκριμένα είναι γεμισμένο με παραφλού το ψυγείο.Με κρύο το αμάξι η στάθμη είναι κάτω από το όριο αλλά χωρίς να χρειάζεται συμπλήρωμα (αφου έχει αισθητήρα) μετά που το αμάξι ζεσταθεί και μετα από μια βόλτα ξανα βλέπω τα νερά και έχουν ανέβει ποιο πανω απο την ένδειξει που πρεπει να είναι και κοντεύον για την τάπα.

        Και ρωτάω εγώ τώρα είναι φυσιολογικό αυτό?

        Να πω επίσεις οτι δεν έχω φουσκάλες μέσα στα λάδια και δεν βλέπω καμιά διαρροή από παραφλού πουθενά κάτω από το αμάξι.

        Τι μπορεί να φταίει? Μπορεί να έχει κάψει φλάντζα κεφαλής?

        Ποτέ στην κατοχή μου δεν σήκωσε θερμοκρασία.Το έχω κάνει 15000 χιλιόμετρα εγώ.Προηγούμενος ιδιοκτήτης άγνωστο τι έκανε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          123sakis last edited by

          Καλησπέρα σας και από εμένα.Ακούστε και διαβάστε ένα πρόβλημα που έχω με τα νερά στο ψυγείο

          Έχω ένα μπεμβέ ε36 328 μετατροπή.ΈΧουν αλλαχτεί αντλίες θερμοστάτες υδραργυρικά.

          Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν δεν είχα ζέστη στην καμπίνα στο ρελαντί.Εφόσον λύθηκε το πρόβλημα αυτό αλλάζοντας μια ηλεκτροβάνα υπάρχει ένα άλλο προβλημα.

          Παρατήρησα οτι να νερά φουσκώνουν στο δοχείο.Συγκεκριμένα είναι γεμισμένο με παραφλού το ψυγείο.Με κρύο το αμάξι η στάθμη είναι κάτω από το όριο αλλά χωρίς να χρειάζεται συμπλήρωμα (αφου έχει αισθητήρα) μετά που το αμάξι ζεσταθεί και μετα από μια βόλτα ξανα βλέπω τα νερά και έχουν ανέβει ποιο πανω απο την ένδειξει που πρεπει να είναι και κοντεύον για την τάπα.

          Και ρωτάω εγώ τώρα είναι φυσιολογικό αυτό?

          Να πω επίσεις οτι δεν έχω φουσκάλες μέσα στα λάδια και δεν βλέπω καμιά διαρροή από παραφλού πουθενά κάτω από το αμάξι.

          Τι μπορεί να φταίει? Μπορεί να έχει κάψει φλάντζα κεφαλής?

          Ποτέ στην κατοχή μου δεν σήκωσε θερμοκρασία.Το έχω κάνει 15000 χιλιόμετρα εγώ.Προηγούμενος ιδιοκτήτης άγνωστο τι έκανε

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Το νερό ψύξης όταν ζεσταθεί αυξάνει τον όγκο του περίπου 4%
            Αν η μηχανή σου και το ψυγείο έχουν 7 λίτρα, θα ανέβει η στάθμη κατά 0,2-0,3 λίτρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skous last edited by

              'Κανονικά' το έχεις στο max??

              Εάν ναί, βγάλε λίγο και άστο στο ενδιάμεσο min-max και δές μετά τι παίζει.
              Πάντως μια μικρή αύξηση είναι φυσιολογική.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                123sakis last edited by

                Βασικά πήγα σήμερα και τα είδα με το αμάξι κρύο και ήταν 250μλ σχεδόν κάτω απο το όριο το μαξ που έχει.

                Συμπλήρωσα να φτάσει στο μαξ και μετά έκανα μια βόλτα.Στην επιστροφή στο γκαράζ και ανοίγοντας το καπώ να δω τι γίνεται χυνόταν παραφλού από την τάπα του ψυγείου.δεν ξέρω πόσο έχασε και αν έχασε και στην διαδρομή που έκανα.Τα κολάρα πάντος δεν ήταν πρισμένα και ήταν ζεστά και το πάνω και το κάτω της επιστροφής.

                Αυτό θα το δώ αύριο που το αμάξι θα έχει κρυώσει.επίσης θα ψάξω να δω που είναι το μιν και το μαξ γιατί δεν το έχω και πολύ σίγουρο

                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο σας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr