Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πλαστικός κινητήρας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πλαστικός κινητήρας
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    27
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      braker last edited by

      Όταν λέμε πλαστικο, φανταστείτε ότι για το μπλοκ των κυλίνδρων,τις «φούστες» των πιστονιών,τις μπιέλες και στο μεγαλύτερο μέρος του κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικά είδη πολυμερών πλαστικών, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.Για να πάρετε μια ιδέα του πόσο μειώνεται το βάρος,ένας συμβατικός κινητήρας από Ford Pinto ζυγίζει 188,6 κιλά, ενώ...
      με τα μηχανολογικά εξαρτήματα από πολυμερές πλαστικό, πέφτει στα 69,9 κιλά! Και σε ότι αφορά στην αξιοπιστία, τον εν λόγω κινητήρα τον έχουν φτάσει στους 300 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα.Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του Matti Holtzberg, πρόεδρου και αρχιμηχανικού της Polimotor, η συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτου με πλαστικούς κινητήρες δεν είχε δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας.Παρ΄ όλο που η εταιρεία προσανατολίζεται κυρίως σε κινητήρες αυτοκινήτων, το όφελος από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσικλέτες θα ήταν τεράστιο!Και αυτό γιατί ο κινητήρας μια μοτοσικλέτας είναι με διαφορά το βαρύτερο δομικό στοιχείο της, ενώ ακόμα και στη σημερινή εποχή των υπερ-ελαφρών αλουμινένιων κραμάτων, ένα μοτέρ από πολυμερές θα μπορούσε να είναι μέχρι και κατά 30% ελαφρύτερο!

      Πηγές:
      http://troktiko.blogspot.com/2009/11/bl ... _8587.html
      http://www.nytimes.com/2009/10/25/autom ... wanted=all

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        braker last edited by

        Όταν λέμε πλαστικο, φανταστείτε ότι για το μπλοκ των κυλίνδρων,τις «φούστες» των πιστονιών,τις μπιέλες και στο μεγαλύτερο μέρος του κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικά είδη πολυμερών πλαστικών, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.Για να πάρετε μια ιδέα του πόσο μειώνεται το βάρος,ένας συμβατικός κινητήρας από Ford Pinto ζυγίζει 188,6 κιλά, ενώ...
        με τα μηχανολογικά εξαρτήματα από πολυμερές πλαστικό, πέφτει στα 69,9 κιλά! Και σε ότι αφορά στην αξιοπιστία, τον εν λόγω κινητήρα τον έχουν φτάσει στους 300 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα.Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του Matti Holtzberg, πρόεδρου και αρχιμηχανικού της Polimotor, η συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτου με πλαστικούς κινητήρες δεν είχε δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας.Παρ΄ όλο που η εταιρεία προσανατολίζεται κυρίως σε κινητήρες αυτοκινήτων, το όφελος από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσικλέτες θα ήταν τεράστιο!Και αυτό γιατί ο κινητήρας μια μοτοσικλέτας είναι με διαφορά το βαρύτερο δομικό στοιχείο της, ενώ ακόμα και στη σημερινή εποχή των υπερ-ελαφρών αλουμινένιων κραμάτων, ένα μοτέρ από πολυμερές θα μπορούσε να είναι μέχρι και κατά 30% ελαφρύτερο!

        Πηγές:
        http://troktiko.blogspot.com/2009/11/bl ... _8587.html
        http://www.nytimes.com/2009/10/25/autom ... wanted=all

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          braker last edited by

          Όταν λέμε πλαστικο, φανταστείτε ότι για το μπλοκ των κυλίνδρων,τις «φούστες» των πιστονιών,τις μπιέλες και στο μεγαλύτερο μέρος του κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικά είδη πολυμερών πλαστικών, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.Για να πάρετε μια ιδέα του πόσο μειώνεται το βάρος,ένας συμβατικός κινητήρας από Ford Pinto ζυγίζει 188,6 κιλά, ενώ...
          με τα μηχανολογικά εξαρτήματα από πολυμερές πλαστικό, πέφτει στα 69,9 κιλά! Και σε ότι αφορά στην αξιοπιστία, τον εν λόγω κινητήρα τον έχουν φτάσει στους 300 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα.Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του Matti Holtzberg, πρόεδρου και αρχιμηχανικού της Polimotor, η συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτου με πλαστικούς κινητήρες δεν είχε δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας.Παρ΄ όλο που η εταιρεία προσανατολίζεται κυρίως σε κινητήρες αυτοκινήτων, το όφελος από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσικλέτες θα ήταν τεράστιο!Και αυτό γιατί ο κινητήρας μια μοτοσικλέτας είναι με διαφορά το βαρύτερο δομικό στοιχείο της, ενώ ακόμα και στη σημερινή εποχή των υπερ-ελαφρών αλουμινένιων κραμάτων, ένα μοτέρ από πολυμερές θα μπορούσε να είναι μέχρι και κατά 30% ελαφρύτερο!

          Πηγές:
          http://troktiko.blogspot.com/2009/11/bl ... _8587.html
          http://www.nytimes.com/2009/10/25/autom ... wanted=all

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Braker έγραψε:
            Όταν λέμε πλαστικο, φανταστείτε ότι για το μπλοκ των κυλίνδρων,τις «φούστες» των πιστονιών,τις μπιέλες και στο μεγαλύτερο μέρος του κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικά είδη πολυμερών πλαστικών, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.Για να πάρετε μια ιδέα του πόσο μειώνεται το βάρος,ένας συμβατικός κινητήρας από Ford Pinto ζυγίζει 188,6 κιλά, ενώ...
            με τα μηχανολογικά εξαρτήματα από πολυμερές πλαστικό, πέφτει στα 69,9 κιλά! Και σε ότι αφορά στην αξιοπιστία, τον εν λόγω κινητήρα τον έχουν φτάσει στους 300 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα.Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του Matti Holtzberg, πρόεδρου και αρχιμηχανικού της Polimotor, η συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτου με πλαστικούς κινητήρες δεν είχε δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας.Παρ΄ όλο που η εταιρεία προσανατολίζεται κυρίως σε κινητήρες αυτοκινήτων, το όφελος από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσικλέτες θα ήταν τεράστιο!Και αυτό γιατί ο κινητήρας μια μοτοσικλέτας είναι με διαφορά το βαρύτερο δομικό στοιχείο της, ενώ ακόμα και στη σημερινή εποχή των υπερ-ελαφρών αλουμινένιων κραμάτων, ένα μοτέρ από πολυμερές θα μπορούσε να είναι μέχρι και κατά 30% ελαφρύτερο!

            Πηγές:
            http://troktiko.blogspot.com/2009/11/bl ... _8587.html
            http://www.nytimes.com/2009/10/25/autom ... wanted=all

            Μου αρεσει η συγκριση που κανει το τροκτικο με τον κινητηρα του φορντ πιντο που κυκλοφορουσε μεχρι το 1980 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Χρόνια τώρα ασχολείται η Honda με πλαστικά μπλόκ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                ενα μοτερ απο ανθρακονηματα ειναι εφικτο? και αν ναι τι θα μπορουσε να κανει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  ενα μοτερ απο ανθρακονηματα ειναι εφικτο? και αν ναι τι θα μπορουσε να κανει?

                  μπορούν να γίνουν κατασκευές απο κομμάτι CF με CNC πχ. http://www.carbonfibergear.com/oakley-c ... each-pair/

                  λογικά γίνεται (δεν ξέρω για αντοχή σε θερμοκρασίες και φορτία βέβαια) αλλα το κόστος ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Χρόνια τώρα ασχολείται η Honda με πλαστικά μπλόκ.

                    ..και με κινητήρες που δεν χρησιμοποιούν λιπαντικό

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      H απάντηση λέγεται allluminum alloys.

                      Κάποια κράματα έχουν διπλάσια αντοχή από το κανονικό ατσάλι. Με τα σημερινά δεδομένα τεχνολογία που αναπτύσσεται στην F1 θα είναι διαθέσιμη στην αγορά σε 10 έτη χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν οι κατασκευαστικές διαδικασίες.

                      Ο τίτλος πλαστικός κινητήρας είναι λίγο παραπλανητικός πάντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        και τι θα γινει θα εχουμε αυτοκινητα δρομου που θα στροφαρουν στις 15000 και θα εχουν ρελαντι στις 4000? αυτα θα καινε τα κερατα τους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          Όταν λέμε πλαστικο, φανταστείτε ότι για το μπλοκ των κυλίνδρων,τις «φούστες» των πιστονιών,τις μπιέλες και στο μεγαλύτερο μέρος του κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί διαφορετικά είδη πολυμερών πλαστικών, μειώνοντας σημαντικά το βάρος.Για να πάρετε μια ιδέα του πόσο μειώνεται το βάρος,ένας συμβατικός κινητήρας από Ford Pinto ζυγίζει 188,6 κιλά, ενώ...
                          με τα μηχανολογικά εξαρτήματα από πολυμερές πλαστικό, πέφτει στα 69,9 κιλά! Και σε ότι αφορά στην αξιοπιστία, τον εν λόγω κινητήρα τον έχουν φτάσει στους 300 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα.Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του Matti Holtzberg, πρόεδρου και αρχιμηχανικού της Polimotor, η συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτου με πλαστικούς κινητήρες δεν είχε δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας.Παρ΄ όλο που η εταιρεία προσανατολίζεται κυρίως σε κινητήρες αυτοκινήτων, το όφελος από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσικλέτες θα ήταν τεράστιο!Και αυτό γιατί ο κινητήρας μια μοτοσικλέτας είναι με διαφορά το βαρύτερο δομικό στοιχείο της, ενώ ακόμα και στη σημερινή εποχή των υπερ-ελαφρών αλουμινένιων κραμάτων, ένα μοτέρ από πολυμερές θα μπορούσε να είναι μέχρι και κατά 30% ελαφρύτερο!

                          Πηγές:
                          http://troktiko.blogspot.com/2009/11/bl ... _8587.html
                          http://www.nytimes.com/2009/10/25/autom ... wanted=all

                          Μου αρεσει η συγκριση που κανει το τροκτικο με τον κινητηρα του φορντ πιντο που κυκλοφορουσε μεχρι το 1980 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto

                          Επισης το pinto ειχε ενα προβλημα οταν τρακαρε το αμαξι στη πισω μερια καποια υλικα επερναν φωτια και μετα ολοκαυτωμα ολο το αμαξι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zorz last edited by

                            Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                            Επισης το pinto ειχε ενα προβλημα οταν τρακαρε το αμαξι στη πισω μερια καποια υλικα επερναν φωτια και μετα ολοκαυτωμα ολο το αμαξι.

                            Αυτά τα 'κάποια υλικά' ήταν το ρεζερβουάρ με τη βενζίνη!

                            To πρόβλημα βρισκόταν στο κακό σχεδιασμό του αυτοκινήτου και το χειρότερο είναι ότι η διοίκηση γνώριζε τη κατάσταση και προτίμησε ως οικονομικότερη λύση να πληρώσει πιθανές αποζημιώσεις σε όσους τύχαινε να πέθαιναν από αυτή την αιτία παρά να τροποποιήσει τη γραμμή παραγωγής και να ανακαλέσει όσα αυτοκίνητα είχαν ήδη πουληθεί, με μέσο κόστος της επισκευής $56 (σε σημερινές τιμές!) ανά αυτοκίνητο.

                            Αυτό είναι μια ακόμη απόδειξη της εγκληματικής αδιαφορίας της εταιρίας, του πόσο μπουρδέλα είναι όλα τα Ford και πόσο αφελή θύματα είναι οι οδηγοί τους...

                            Για να δούμε, θα τσιμπήσει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο κινητήρας του Πίντο φορέθηκε από όλα τα Ευρωπαϊκά Ford, Capri, Escort, Sierra, Transit, είναι αυτός με το μαντεμένιο καπάκι και τον 1 επικεφαλής εκκεντροφόρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                @zorz
                                αργει.. λες να χει φροντιστηριο..?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  αργει.. λες να χει φροντιστηριο..?

                                  Τι θέλει να πει ο ποιητής ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                    αργει.. λες να χει φροντιστηριο..?

                                    Τι θέλει να πει ο ποιητής ?

                                    Φίλε quadra, βάλε τα γυαλιά πρεσβυοπίας σου (γιατί φαντάζομαι οτι είσαι και κάποιας ηλικίας ) και διάβασε καλύτερα το πόστ του zorz.

                                    Ελπίζω να μή με παρεξηγείς, πλακίτσα κάνω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      δε ξερει απο τρολαρισμα ο quadra ειναι αθωος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                          αργει.. λες να χει φροντιστηριο..?

                                          Τι θέλει να πει ο ποιητής ?

                                          Φίλε quadra, βάλε τα γυαλιά πρεσβυοπίας σου (γιατί φαντάζομαι οτι είσαι και κάποιας ηλικίας ) και διάβασε καλύτερα το πόστ του zorz.

                                          Ελπίζω να μή με παρεξηγείς, πλακίτσα κάνω

                                          Mάλλον ηλίθιος είμαι .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                            Επισης το pinto ειχε ενα προβλημα οταν τρακαρε το αμαξι στη πισω μερια καποια υλικα επερναν φωτια και μετα ολοκαυτωμα ολο το αμαξι.

                                            Αυτά τα 'κάποια υλικά' ήταν το ρεζερβουάρ με τη βενζίνη!

                                            To πρόβλημα βρισκόταν στο κακό σχεδιασμό του αυτοκινήτου και το χειρότερο είναι ότι η διοίκηση γνώριζε τη κατάσταση και προτίμησε ως οικονομικότερη λύση να πληρώσει πιθανές αποζημιώσεις σε όσους τύχαινε να πέθαιναν από αυτή την αιτία παρά να τροποποιήσει τη γραμμή παραγωγής και να ανακαλέσει όσα αυτοκίνητα είχαν ήδη πουληθεί, με μέσο κόστος της επισκευής $56 (σε σημερινές τιμές!) ανά αυτοκίνητο.

                                            Αυτό είναι μια ακόμη απόδειξη της εγκληματικής αδιαφορίας της εταιρίας, του πόσο μπουρδέλα είναι όλα τα Ford και πόσο αφελή θύματα είναι οι οδηγοί τους...

                                            Για να δούμε, θα τσιμπήσει;

                                            αργει.. λες να χει φροντιστηριο..?

                                            Τι θέλει να πει ο ποιητής ?

                                            Φίλε quadra, βάλε τα γυαλιά πρεσβυοπίας σου (γιατί φαντάζομαι οτι είσαι και κάποιας ηλικίας ) και διάβασε καλύτερα το πόστ του zorz.

                                            Ελπίζω να μή με παρεξηγείς, πλακίτσα κάνω

                                            Mάλλον ηλίθιος είμαι .

                                            Η εικονα ταιριαζει με το αν θα 'τσιμπησει' ο Giorgosfocus στο χαρακτηρισμο του zorz οτι τα Ford ειναι μπουρδελα.
                                            Ο qsis, γνωριζοντας οτι ο Giorgosfocus ειναι μαθητης, υποθετει πως ακομα δε διαβασε το ποστ γιατι εχει μαθημα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr