-
Σε όλα αυτά που αναφέρεστε σχετικά με τα Opel είναι πολύ χρήσιμα και οι γνώμες σας βοηθούν πολλούς
Θέλω τη βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα και έχω μερικές απορίες
Ψάχνοντας για αμάξι βρήκα μια ευκαιρία και αγόρασα ένα Opel Astra η άδεια γράφει 25 -09-2005
ELEGANCE
Ψάχνοντας το εγχειρίδιο και διαβάζοντας στις σελίδες του ιντερνέτ αποκόμισα πολλά τα οποία δεν ήξερα
Σε αυτά που θέλω να με βοηθήσετε είναι τα εξής
Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι 50.000 ο μηχανικός μου ο οποίος τον εμπιστεύομαι και είναι τσεκαρισμένος μου είπε όταν το πήγα για τυπικό service τα έξεις
Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση ατρακαριστο και μάλιστα το μόνο που άλλαξε ήταν τα λάδια και το φίλτρο καμπίνας και λαδιού το πέρασε και από τον εγκέφαλο όλα οκ
Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν ότι σε σύγκριση με τα χρόνια ο κινητήρας ήταν αρκετά λερωμένος από σκόνη η οποία δεν δικαιολογεί τα χιλιόμετρα και μια αλλαγή τρόμπας νερού Η οποία φαινόταν ότι είχε αλλαχτεί η οποία σε άλλους πελάτες έτυχε να την αντικαταστήσει o μηχανηκος μου στα 80.000 χιλιόμετρα
Και ρωτώ εσάς μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης η ο έμπορος που το αγόρασα να επέμβει ηλεκτρονικά και να κατεβάσει τα χιλιόμετρα
Η άδεια γράφει Ζ14ΧΕP 25-08-2005 KAI δίπλα κάπου 66 αυτό σημαίνει οι 90 ίπποι
Επίσης κάτι το όποιο λίγο με χαλάει είναι ότι πίσω έχει ταμπούρα 25-08-2005 ELEGANCE και έχει ταμπούρο
Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω
Το αμάξι το δοκίμασα και μέσα στη πόλη και σε ταξίδι είναι αστέρι σίγουρα θα ήθελα να είναι 1600 να βοηθήσει την καρότσα αλλά δεν με έχει χαλάσει αυτό
Πιστεύω ότι τα ταμπούρα θα αλλάζονται με δισκόφρενα με ένα μικρό κόστος από την Opel -
Σε όλα αυτά που αναφέρεστε σχετικά με τα Opel είναι πολύ χρήσιμα και οι γνώμες σας βοηθούν πολλούς
Θέλω τη βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα και έχω μερικές απορίες
Ψάχνοντας για αμάξι βρήκα μια ευκαιρία και αγόρασα ένα Opel Astra η άδεια γράφει 25 -09-2005
ELEGANCE
Ψάχνοντας το εγχειρίδιο και διαβάζοντας στις σελίδες του ιντερνέτ αποκόμισα πολλά τα οποία δεν ήξερα
Σε αυτά που θέλω να με βοηθήσετε είναι τα εξής
Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι 50.000 ο μηχανικός μου ο οποίος τον εμπιστεύομαι και είναι τσεκαρισμένος μου είπε όταν το πήγα για τυπικό service τα έξεις
Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση ατρακαριστο και μάλιστα το μόνο που άλλαξε ήταν τα λάδια και το φίλτρο καμπίνας και λαδιού το πέρασε και από τον εγκέφαλο όλα οκ
Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν ότι σε σύγκριση με τα χρόνια ο κινητήρας ήταν αρκετά λερωμένος από σκόνη η οποία δεν δικαιολογεί τα χιλιόμετρα και μια αλλαγή τρόμπας νερού Η οποία φαινόταν ότι είχε αλλαχτεί η οποία σε άλλους πελάτες έτυχε να την αντικαταστήσει o μηχανηκος μου στα 80.000 χιλιόμετρα
Και ρωτώ εσάς μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης η ο έμπορος που το αγόρασα να επέμβει ηλεκτρονικά και να κατεβάσει τα χιλιόμετρα
Η άδεια γράφει Ζ14ΧΕP 25-08-2005 KAI δίπλα κάπου 66 αυτό σημαίνει οι 90 ίπποι
Επίσης κάτι το όποιο λίγο με χαλάει είναι ότι πίσω έχει ταμπούρα 25-08-2005 ELEGANCE και έχει ταμπούρο
Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω
Το αμάξι το δοκίμασα και μέσα στη πόλη και σε ταξίδι είναι αστέρι σίγουρα θα ήθελα να είναι 1600 να βοηθήσει την καρότσα αλλά δεν με έχει χαλάσει αυτό
Πιστεύω ότι τα ταμπούρα θα αλλάζονται με δισκόφρενα με ένα μικρό κόστος από την Opel -
Σε όλα αυτά που αναφέρεστε σχετικά με τα Opel είναι πολύ χρήσιμα και οι γνώμες σας βοηθούν πολλούς
Θέλω τη βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα και έχω μερικές απορίες
Ψάχνοντας για αμάξι βρήκα μια ευκαιρία και αγόρασα ένα Opel Astra η άδεια γράφει 25 -09-2005
ELEGANCE
Ψάχνοντας το εγχειρίδιο και διαβάζοντας στις σελίδες του ιντερνέτ αποκόμισα πολλά τα οποία δεν ήξερα
Σε αυτά που θέλω να με βοηθήσετε είναι τα εξής
Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι 50.000 ο μηχανικός μου ο οποίος τον εμπιστεύομαι και είναι τσεκαρισμένος μου είπε όταν το πήγα για τυπικό service τα έξεις
Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση ατρακαριστο και μάλιστα το μόνο που άλλαξε ήταν τα λάδια και το φίλτρο καμπίνας και λαδιού το πέρασε και από τον εγκέφαλο όλα οκ
Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν ότι σε σύγκριση με τα χρόνια ο κινητήρας ήταν αρκετά λερωμένος από σκόνη η οποία δεν δικαιολογεί τα χιλιόμετρα και μια αλλαγή τρόμπας νερού Η οποία φαινόταν ότι είχε αλλαχτεί η οποία σε άλλους πελάτες έτυχε να την αντικαταστήσει o μηχανηκος μου στα 80.000 χιλιόμετρα
Και ρωτώ εσάς μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης η ο έμπορος που το αγόρασα να επέμβει ηλεκτρονικά και να κατεβάσει τα χιλιόμετρα
Η άδεια γράφει Ζ14ΧΕP 25-08-2005 KAI δίπλα κάπου 66 αυτό σημαίνει οι 90 ίπποι
Επίσης κάτι το όποιο λίγο με χαλάει είναι ότι πίσω έχει ταμπούρα 25-08-2005 ELEGANCE και έχει ταμπούρο
Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω
Το αμάξι το δοκίμασα και μέσα στη πόλη και σε ταξίδι είναι αστέρι σίγουρα θα ήθελα να είναι 1600 να βοηθήσει την καρότσα αλλά δεν με έχει χαλάσει αυτό
Πιστεύω ότι τα ταμπούρα θα αλλάζονται με δισκόφρενα με ένα μικρό κόστος από την Opel -
Τα ταμπούρα μπορούν να αλλαχτούν με δισκόφρενα αλλά το κόστος σίγουρα δεν συμφέρει και δεν θα καταλάβεις διαφορά στην απόδοση, άσε που το ηλεκτρονικό σύστημα EBD (electronic brake distributor) θα μπορεί να παθαίνει conflict επειδή είναι ρυθμισμένο για ταμπούρα.
Βιβλίο service δεν έχει το αμάξι;
Διαφορετικά μπορεί άνετα να έχει γυρισμένα χλμ και να μην υπάρχει τρόπος να το μάθεις. Το σημαντικό βέβαια είναι πως είναι σε καλή κατάσταση.
-
Έχει ένα μανυαλ και εξηγεί για τα service book που θα πρέπει να κάνει κάνεις με το τη έχει αλλάξει δεν υπήρχε βιβλίο service
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω εάν ο κινητήρας είναι twin port και εάν έχει το esp. to abs το έχει σίγουρα -
Twinport Ecotec είναι ο 1.4 του Astra.
Απ τη στιγμή που δεν έχει βιβλίο σέρβις μπορείς να είσαι σίγουρος ότι τα χλμ είναι γυρισμένα.
Πάντα όταν τα γυρνάνε το εξαφανίζουν και τα διαπιστευτήρια χάνονται μια και καλή. -
[quote='astra 2005']
Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρωδες αυτο h ttp://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_1_engine#Ecotec
-
Μετά την πλατεία της Πεντέλης ο δρόμος προς το άγιο Πέτρο που οδηγεί στη νέα μάκρη είναι ότι καλύτερο για δόκιμες
Από το 1400 OPEL ASTRA 1400 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ELEGANCE έμεινα πολύ ευχαριστημένος διότι πρόσφερεΠολύ καλά φρένα
Ευστάθεια
Χωρίς τριξίματα
Τρένο στο δρόμο
Θόρυβος λίγος μόνο ο κινητήρας
Σχέση ταχυτήτων καλή
Αμορτισέρ πολύ καλά
Κατανάλωση ειδικά σε ταξίδι πολύ μικρή
Σίγουρα το 1600 βοήθα αλλά οι διαφορές είναι μικρέςΑυτό που παρατήρησα και θέλω την γνώμη σας ότι αφόρα το υδραυλικό τιμόνι ότι ακλουθεί την κλήση του δρόμου όποτε πρέπει να έχεις το νου σου για να μην σε πάρει δεξιά η αριστερά εάν ο δρόμος έχει ένα μικρό ανάχωμα τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα διορθώσετε εάν το διατυπώνω λάθος
Και έπεισες λόγο του βάρους της καρότσας πρέπει να βάλεις λίγο δύναμη περισσότερη -
Για ποιο ASTRA μιλάμε; Για το G ή το H;
Το G (Sport 1600) που είχα αγοράσει το 2004 ήταν με ταμπούρα πίσω ... τα οποία έγιναν δισκόφρενα άμεσα:
Μαζί με σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης το αυτοκίνητο έριχνε άγκυρες ...
Από τις καλύτερες αγορές αυτοκινήτων που έχω κάνει ... Μου άφησε άριστες εντυπώσεις και ήταν λάθος μεγάλο που το πούλησα με 20000χιλιόμετρα μόνο ...
-
Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕP
-
Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕPΕσυ εχεις ESP;Μπορει τα πισω δισκοφρενα να τα εδινε πακετο με το esp.
-
Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCEΜάλλον έχεις το ASTRA H...
Αυτό: http://www.netcarshow.com/opel/2004-astra/Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕPΕγώ είχα δώσει 300euro και είχα βάλει τους δίσκους του Opel Vectra που είναι λίγο μεγαλύτεροι και ταίριαζαν ακριβώς με το δικό μου τότε... Η αλλαγή και η παραγγελία των δίσκων είχε γίνει σε εξειδικευμένο συνεργείο στην Αθήνα. Μαζί μπήκαν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης μπρος-πίσω... Εγώ όμως έβαλα πίσω δίσκους γιατί το αυτοκίνητο είχε βελτιωθεί μηχανικά και επειδή ήταν το 1600άρι ήθελε κάπως καλύτερα φρένα...
Άποψη μου; Στο 1400 δεν υπάρχει λόγος να βάλεις πίσω δίσκους ... Το αυτοκίνητο είναι μία χαρά εφόσον δεν το πειράξεις μηχανικά...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
Μάλλον έχεις το ASTRA H...
Αυτό: http://www.netcarshow.com/opel/2004-astra/Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕPΕγώ είχα δώσει 300euro και είχα βάλει τους δίσκους του Opel Vectra που είναι λίγο μεγαλύτεροι και ταίριαζαν ακριβώς με το δικό μου τότε... Η αλλαγή και η παραγγελία των δίσκων είχε γίνει σε εξειδικευμένο συνεργείο στην Αθήνα. Μαζί μπήκαν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης μπρος-πίσω... Εγώ όμως έβαλα πίσω δίσκους γιατί το αυτοκίνητο είχε βελτιωθεί μηχανικά και επειδή ήταν το 1600άρι ήθελε κάπως καλύτερα φρένα...
Άποψη μου; Στο 1400 δεν υπάρχει λόγος να βάλεις πίσω δίσκους ... Το αυτοκίνητο είναι μία χαρά εφόσον δεν το πειράξεις μηχανικά...
Σε ευχάριστο πολύ για την άποψη σου και εγώ λέω να μην το αλλάξω να το αφήσω όπως έχει
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕPΕσυ εχεις ESP;Μπορει τα πισω δισκοφρενα να τα εδινε πακετο με το esp.
Δε θέλω να σας κουράζω ξέρετε πως είναι όταν ανακαλύπτεις ένα νέο αυτοκίνητο παντός στο κοντέρ μέσα όταν γυρίζω το διακόπτη δεν βλέπω κόκκινο λαμπάκι esp.
-
Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
...
Αυτό που παρατήρησα και θέλω την γνώμη σας ότι αφόρα το υδραυλικό τιμόνι ότι ακλουθεί την κλήση του δρόμου όποτε πρέπει να έχεις το νου σου για να μην σε πάρει δεξιά η αριστερά εάν ο δρόμος έχει ένα μικρό ανάχωμα τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα διορθώσετε εάν το διατυπώνω λάθος...Σωστά παρατήρησες. Είναι χαρακτηριστικό των τιμονιών στα ASTRA και το έχω δει και σε Corsa... Ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι/κρεμαγιέρα... Σου δίνει την εντύπωση ότι ακολουθεί την πορεία του δρόμου μόνο του αλλά δεν είναι έτσι. Απλά η ηλεκτρική υποβοήθηση 'βοηθά' στο στρίψιμο...
Θα το συνηθίσεις και τελικά θα σου αρέσει...
-
Καταρχήν καλοτάξιδο...Έτυχε και οδήγησα το 1.4 Astra αλλά το Cosmo όμως.Το αυτοκίνητο είχε ήδη 83000 χλμ αλλά ήταν παραπάνω από υπεράριστο.
Ο 1.4 είναι καλός κινητήρας αλλά οι ρεπρίζ που δίνει λόγω του μεγάλου βάρους είναι απλά απαράδεκτες και στις προσπεράσεις θέλει υπομονή.Παρόλα αυτά εγώ τον βρήκα εξαιρετικά οικονομικό καθώς με συνεχές σκίσιμο έκαψα 26 λίτρα για 320 χλμ.
Το επόμενο αρνητικό είναι το τιμόνι καθώς είναι τραγικό κατά την γνώμη μου.Καμία πληροφόρηση και σίγουρα θέλει συνήθεια για να το μάθεις και να πηγαίνεις γρήγορα.
Όλα τα υπόλοιπα μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική ηχομόνωση.Ο κινητήρας ακούγεται μετά τις 4500 στροφές ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ελάχιστοι.
Σταθερότητα πολύ καλή ακόμα και στα 185 το πήγα αν και ο ημιάκαμπτος είναι απότομος στις ανωμαλίες.Πολύ καλή κύλιση.
Για τα φρένα που λες δεν νομίζω να πρέπει να κάνεις κάτι.Είναι μια χαρά όπως τα είδα.
Συνολικά πάντως πιστεύω ότι θα μείνεις ευχαριστημένος. -
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας οι οποίες ήταν ωφέλιμες για μένα
Μια απορία έχω ακόμα
Το σύστημα esp. έχει στο κοντέρ ένδειξη φωτεινή η οποία ανάβει στιγμιαία μετά την αναφλέξη
Εάν στο δικό μου αυτοκίνητο δεν συμβαίνει αυτό πάει να πει ότι δεν έχω
25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE -
Φιλε μου!Εχω OPEL ASTRA ELEGANCE απο το 1999.Αξιοπιστο!Σε μενα τουλαχιστον χωρις βλαβες παρ ολο που δεν το προσεξα!Τωρα το αλαζω με ενα Q5 της AUDI.Δεν πιστευω να με κρατησει οσο αυτο
-
Ο χρήστης xristos68 έγραψε:
Φιλε μου!Εχω OPEL ASTRA ELEGANCE απο το 1999.Αξιοπιστο!Σε μενα τουλαχιστον χωρις βλαβες παρ ολο που δεν το προσεξα!Τωρα το αλαζω με ενα Q5 της AUDI.Δεν πιστευω να με κρατησει οσο αυτοMην το αφήσετε έξω απ το ψυγείο το Q5 σας κύριε και χαλάσει. Στην ψύξη μπορεί να κρατήσει μια 10ετία.
Τι τα περάσατε τα αμάξια ωρέ ότι δε μπορούν να βγάλουν μια 10ετία! Μια χαρά μπορεί να κρατήσει το Q5 και το κάθε σημερινό αμάξι για πολύ περισσότερα από 10+χρόνια
-
Ο χρήστης xristos68 έγραψε:
Φιλε μου!Εχω OPEL ASTRA ELEGANCE απο το 1999.Αξιοπιστο!Σε μενα τουλαχιστον χωρις βλαβες παρ ολο που δεν το προσεξα!Τωρα το αλαζω με ενα Q5 της AUDI.Δεν πιστευω να με κρατησει οσο αυτοΦιλε μου ημουν κατοχος ενος astra g του 2000. Το θεμα της αξιοπιστιας μην το θιξω καλυτερα διοτι θα αρχισω και δεν θα τελειωσω και απο οτι εβλεπα γυρω μου και απο αλλους κατοχους, τα ιδια πανω κατω ειχαν αντιμετοπισει... Το μονο παρηγορο ηταν οτι δεν χρειαστικε ποτε να το φορτωσω σε οδικη βοηθεια (δοξα τω θεω)...Τωρα απο ποιοτητα, τα πλαστικα του ηταν κορυφαια αλλα η συναρμογη τους για κλαματα...εκανε σαν κουδουνιστρα απο την πρωτη εβδομαδα... Το astra H 1,4 που το εχουν δυο ξαδελφια μου, τους εχει βγαλει και στους δυο ''εγκεφαλο'' και αλλαχθηκε μεσα στην εγγυηση. Η συναρμογη πολυ καλυτερη απο αυτη του g και η ποιοτητα των πλαστικων κορυφαια παλι...
opel astra 2005 1400