Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    opel astra 2005 1400
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. opel astra 2005 1400
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    24
    1037
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astra-2005 last edited by

      Σε όλα αυτά που αναφέρεστε σχετικά με τα Opel είναι πολύ χρήσιμα και οι γνώμες σας βοηθούν πολλούς
      Θέλω τη βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα και έχω μερικές απορίες
      Ψάχνοντας για αμάξι βρήκα μια ευκαιρία και αγόρασα ένα Opel Astra η άδεια γράφει 25 -09-2005
      ELEGANCE
      Ψάχνοντας το εγχειρίδιο και διαβάζοντας στις σελίδες του ιντερνέτ αποκόμισα πολλά τα οποία δεν ήξερα
      Σε αυτά που θέλω να με βοηθήσετε είναι τα εξής
      Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι 50.000 ο μηχανικός μου ο οποίος τον εμπιστεύομαι και είναι τσεκαρισμένος μου είπε όταν το πήγα για τυπικό service τα έξεις
      Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση ατρακαριστο και μάλιστα το μόνο που άλλαξε ήταν τα λάδια και το φίλτρο καμπίνας και λαδιού το πέρασε και από τον εγκέφαλο όλα οκ
      Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν ότι σε σύγκριση με τα χρόνια ο κινητήρας ήταν αρκετά λερωμένος από σκόνη η οποία δεν δικαιολογεί τα χιλιόμετρα και μια αλλαγή τρόμπας νερού Η οποία φαινόταν ότι είχε αλλαχτεί η οποία σε άλλους πελάτες έτυχε να την αντικαταστήσει o μηχανηκος μου στα 80.000 χιλιόμετρα
      Και ρωτώ εσάς μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης η ο έμπορος που το αγόρασα να επέμβει ηλεκτρονικά και να κατεβάσει τα χιλιόμετρα
      Η άδεια γράφει Ζ14ΧΕP 25-08-2005 KAI δίπλα κάπου 66 αυτό σημαίνει οι 90 ίπποι
      Επίσης κάτι το όποιο λίγο με χαλάει είναι ότι πίσω έχει ταμπούρα 25-08-2005 ELEGANCE και έχει ταμπούρο
      Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω
      Το αμάξι το δοκίμασα και μέσα στη πόλη και σε ταξίδι είναι αστέρι σίγουρα θα ήθελα να είναι 1600 να βοηθήσει την καρότσα αλλά δεν με έχει χαλάσει αυτό
      Πιστεύω ότι τα ταμπούρα θα αλλάζονται με δισκόφρενα με ένα μικρό κόστος από την Opel

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astra-2005 last edited by

        Σε όλα αυτά που αναφέρεστε σχετικά με τα Opel είναι πολύ χρήσιμα και οι γνώμες σας βοηθούν πολλούς
        Θέλω τη βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα και έχω μερικές απορίες
        Ψάχνοντας για αμάξι βρήκα μια ευκαιρία και αγόρασα ένα Opel Astra η άδεια γράφει 25 -09-2005
        ELEGANCE
        Ψάχνοντας το εγχειρίδιο και διαβάζοντας στις σελίδες του ιντερνέτ αποκόμισα πολλά τα οποία δεν ήξερα
        Σε αυτά που θέλω να με βοηθήσετε είναι τα εξής
        Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι 50.000 ο μηχανικός μου ο οποίος τον εμπιστεύομαι και είναι τσεκαρισμένος μου είπε όταν το πήγα για τυπικό service τα έξεις
        Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση ατρακαριστο και μάλιστα το μόνο που άλλαξε ήταν τα λάδια και το φίλτρο καμπίνας και λαδιού το πέρασε και από τον εγκέφαλο όλα οκ
        Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν ότι σε σύγκριση με τα χρόνια ο κινητήρας ήταν αρκετά λερωμένος από σκόνη η οποία δεν δικαιολογεί τα χιλιόμετρα και μια αλλαγή τρόμπας νερού Η οποία φαινόταν ότι είχε αλλαχτεί η οποία σε άλλους πελάτες έτυχε να την αντικαταστήσει o μηχανηκος μου στα 80.000 χιλιόμετρα
        Και ρωτώ εσάς μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης η ο έμπορος που το αγόρασα να επέμβει ηλεκτρονικά και να κατεβάσει τα χιλιόμετρα
        Η άδεια γράφει Ζ14ΧΕP 25-08-2005 KAI δίπλα κάπου 66 αυτό σημαίνει οι 90 ίπποι
        Επίσης κάτι το όποιο λίγο με χαλάει είναι ότι πίσω έχει ταμπούρα 25-08-2005 ELEGANCE και έχει ταμπούρο
        Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω
        Το αμάξι το δοκίμασα και μέσα στη πόλη και σε ταξίδι είναι αστέρι σίγουρα θα ήθελα να είναι 1600 να βοηθήσει την καρότσα αλλά δεν με έχει χαλάσει αυτό
        Πιστεύω ότι τα ταμπούρα θα αλλάζονται με δισκόφρενα με ένα μικρό κόστος από την Opel

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astra-2005 last edited by

          Σε όλα αυτά που αναφέρεστε σχετικά με τα Opel είναι πολύ χρήσιμα και οι γνώμες σας βοηθούν πολλούς
          Θέλω τη βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα και έχω μερικές απορίες
          Ψάχνοντας για αμάξι βρήκα μια ευκαιρία και αγόρασα ένα Opel Astra η άδεια γράφει 25 -09-2005
          ELEGANCE
          Ψάχνοντας το εγχειρίδιο και διαβάζοντας στις σελίδες του ιντερνέτ αποκόμισα πολλά τα οποία δεν ήξερα
          Σε αυτά που θέλω να με βοηθήσετε είναι τα εξής
          Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι 50.000 ο μηχανικός μου ο οποίος τον εμπιστεύομαι και είναι τσεκαρισμένος μου είπε όταν το πήγα για τυπικό service τα έξεις
          Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση ατρακαριστο και μάλιστα το μόνο που άλλαξε ήταν τα λάδια και το φίλτρο καμπίνας και λαδιού το πέρασε και από τον εγκέφαλο όλα οκ
          Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν ότι σε σύγκριση με τα χρόνια ο κινητήρας ήταν αρκετά λερωμένος από σκόνη η οποία δεν δικαιολογεί τα χιλιόμετρα και μια αλλαγή τρόμπας νερού Η οποία φαινόταν ότι είχε αλλαχτεί η οποία σε άλλους πελάτες έτυχε να την αντικαταστήσει o μηχανηκος μου στα 80.000 χιλιόμετρα
          Και ρωτώ εσάς μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης η ο έμπορος που το αγόρασα να επέμβει ηλεκτρονικά και να κατεβάσει τα χιλιόμετρα
          Η άδεια γράφει Ζ14ΧΕP 25-08-2005 KAI δίπλα κάπου 66 αυτό σημαίνει οι 90 ίπποι
          Επίσης κάτι το όποιο λίγο με χαλάει είναι ότι πίσω έχει ταμπούρα 25-08-2005 ELEGANCE και έχει ταμπούρο
          Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω
          Το αμάξι το δοκίμασα και μέσα στη πόλη και σε ταξίδι είναι αστέρι σίγουρα θα ήθελα να είναι 1600 να βοηθήσει την καρότσα αλλά δεν με έχει χαλάσει αυτό
          Πιστεύω ότι τα ταμπούρα θα αλλάζονται με δισκόφρενα με ένα μικρό κόστος από την Opel

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Τα ταμπούρα μπορούν να αλλαχτούν με δισκόφρενα αλλά το κόστος σίγουρα δεν συμφέρει και δεν θα καταλάβεις διαφορά στην απόδοση, άσε που το ηλεκτρονικό σύστημα EBD (electronic brake distributor) θα μπορεί να παθαίνει conflict επειδή είναι ρυθμισμένο για ταμπούρα.

            Βιβλίο service δεν έχει το αμάξι;

            Διαφορετικά μπορεί άνετα να έχει γυρισμένα χλμ και να μην υπάρχει τρόπος να το μάθεις. Το σημαντικό βέβαια είναι πως είναι σε καλή κατάσταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              astra-2005 last edited by

              Έχει ένα μανυαλ και εξηγεί για τα service book που θα πρέπει να κάνει κάνεις με το τη έχει αλλάξει δεν υπήρχε βιβλίο service
              Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω εάν ο κινητήρας είναι twin port και εάν έχει το esp. to abs το έχει σίγουρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Twinport Ecotec είναι ο 1.4 του Astra.
                Απ τη στιγμή που δεν έχει βιβλίο σέρβις μπορείς να είσαι σίγουρος ότι τα χλμ είναι γυρισμένα.
                Πάντα όταν τα γυρνάνε το εξαφανίζουν και τα διαπιστευτήρια χάνονται μια και καλή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimau last edited by

                  [quote='astra 2005']
                  Ο κινητήρας είναι ο 1400 μέσα στην μηχανή γράφει ECOTEC ΡΩΤΩ είναι twin port δεν ξέρω

                  δες αυτο h ttp://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_1_engine#Ecotec

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    astra-2005 last edited by

                    Μετά την πλατεία της Πεντέλης ο δρόμος προς το άγιο Πέτρο που οδηγεί στη νέα μάκρη είναι ότι καλύτερο για δόκιμες
                    Από το 1400 OPEL ASTRA 1400 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ELEGANCE έμεινα πολύ ευχαριστημένος διότι πρόσφερε

                    Πολύ καλά φρένα
                    Ευστάθεια
                    Χωρίς τριξίματα
                    Τρένο στο δρόμο
                    Θόρυβος λίγος μόνο ο κινητήρας
                    Σχέση ταχυτήτων καλή
                    Αμορτισέρ πολύ καλά
                    Κατανάλωση ειδικά σε ταξίδι πολύ μικρή
                    Σίγουρα το 1600 βοήθα αλλά οι διαφορές είναι μικρές

                    Αυτό που παρατήρησα και θέλω την γνώμη σας ότι αφόρα το υδραυλικό τιμόνι ότι ακλουθεί την κλήση του δρόμου όποτε πρέπει να έχεις το νου σου για να μην σε πάρει δεξιά η αριστερά εάν ο δρόμος έχει ένα μικρό ανάχωμα τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα διορθώσετε εάν το διατυπώνω λάθος
                    Και έπεισες λόγο του βάρους της καρότσας πρέπει να βάλεις λίγο δύναμη περισσότερη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      stormold last edited by

                      Για ποιο ASTRA μιλάμε; Για το G ή το H;

                      Το G (Sport 1600) που είχα αγοράσει το 2004 ήταν με ταμπούρα πίσω ... τα οποία έγιναν δισκόφρενα άμεσα:

                      Μαζί με σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης το αυτοκίνητο έριχνε άγκυρες ...

                      Από τις καλύτερες αγορές αυτοκινήτων που έχω κάνει ... Μου άφησε άριστες εντυπώσεις και ήταν λάθος μεγάλο που το πούλησα με 20000χιλιόμετρα μόνο ...

                      Και μία φωτό:

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astra-2005 last edited by

                        Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
                        Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
                        Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
                        Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
                        Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕP

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
                          Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
                          Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
                          Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
                          Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
                          Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕP

                          Εσυ εχεις ESP;Μπορει τα πισω δισκοφρενα να τα εδινε πακετο με το esp.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
                            Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE

                            Μάλλον έχεις το ASTRA H...
                            Αυτό: http://www.netcarshow.com/opel/2004-astra/

                            Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
                            Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
                            Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
                            Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕP

                            Εγώ είχα δώσει 300euro και είχα βάλει τους δίσκους του Opel Vectra που είναι λίγο μεγαλύτεροι και ταίριαζαν ακριβώς με το δικό μου τότε... Η αλλαγή και η παραγγελία των δίσκων είχε γίνει σε εξειδικευμένο συνεργείο στην Αθήνα. Μαζί μπήκαν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης μπρος-πίσω... Εγώ όμως έβαλα πίσω δίσκους γιατί το αυτοκίνητο είχε βελτιωθεί μηχανικά και επειδή ήταν το 1600άρι ήθελε κάπως καλύτερα φρένα...

                            Άποψη μου; Στο 1400 δεν υπάρχει λόγος να βάλεις πίσω δίσκους ... Το αυτοκίνητο είναι μία χαρά εφόσον δεν το πειράξεις μηχανικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astra-2005 last edited by

                              Ο χρήστης Storm έγραψε:

                              Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE

                              Μάλλον έχεις το ASTRA H...
                              Αυτό: http://www.netcarshow.com/opel/2004-astra/

                              Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
                              Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
                              Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
                              Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕP

                              Εγώ είχα δώσει 300euro και είχα βάλει τους δίσκους του Opel Vectra που είναι λίγο μεγαλύτεροι και ταίριαζαν ακριβώς με το δικό μου τότε... Η αλλαγή και η παραγγελία των δίσκων είχε γίνει σε εξειδικευμένο συνεργείο στην Αθήνα. Μαζί μπήκαν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης μπρος-πίσω... Εγώ όμως έβαλα πίσω δίσκους γιατί το αυτοκίνητο είχε βελτιωθεί μηχανικά και επειδή ήταν το 1600άρι ήθελε κάπως καλύτερα φρένα...

                              Άποψη μου; Στο 1400 δεν υπάρχει λόγος να βάλεις πίσω δίσκους ... Το αυτοκίνητο είναι μία χαρά εφόσον δεν το πειράξεις μηχανικά...

                              Σε ευχάριστο πολύ για την άποψη σου και εγώ λέω να μην το αλλάξω να το αφήσω όπως έχει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                astra-2005 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Το 5 θύρες 1400 έτος άδειας 25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE
                                Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το εξής πίσω έχει ταμπούρα η αντιπροσωπία λέει ότι τα υλικά είναι μαζί με την εργασία γύρω στα 350.00 εύρο
                                Όχι ότι δεν πιάνει τώρα καλά θα δω διάφορα με τα δισκόφρενα η δεν αξίζει να το τολμήσω
                                Και δεν καταλαβαίνω πως άλλα άστρα με τα ίδια κυβικά 1400 και μερικούς μήνες ποιο κάτω από το δικό μου έχουν δισκόφρενα και πίσω και ESP
                                Η άδεια για τον κινητήρα γράφει Ζ14ΧΕP

                                Εσυ εχεις ESP;Μπορει τα πισω δισκοφρενα να τα εδινε πακετο με το esp.

                                Δε θέλω να σας κουράζω ξέρετε πως είναι όταν ανακαλύπτεις ένα νέο αυτοκίνητο παντός στο κοντέρ μέσα όταν γυρίζω το διακόπτη δεν βλέπω κόκκινο λαμπάκι esp.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
                                  ...
                                  Αυτό που παρατήρησα και θέλω την γνώμη σας ότι αφόρα το υδραυλικό τιμόνι ότι ακλουθεί την κλήση του δρόμου όποτε πρέπει να έχεις το νου σου για να μην σε πάρει δεξιά η αριστερά εάν ο δρόμος έχει ένα μικρό ανάχωμα τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα διορθώσετε εάν το διατυπώνω λάθος...

                                  Σωστά παρατήρησες. Είναι χαρακτηριστικό των τιμονιών στα ASTRA και το έχω δει και σε Corsa... Ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι/κρεμαγιέρα... Σου δίνει την εντύπωση ότι ακολουθεί την πορεία του δρόμου μόνο του αλλά δεν είναι έτσι. Απλά η ηλεκτρική υποβοήθηση 'βοηθά' στο στρίψιμο...

                                  Θα το συνηθίσεις και τελικά θα σου αρέσει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vartan last edited by

                                    Καταρχήν καλοτάξιδο...Έτυχε και οδήγησα το 1.4 Astra αλλά το Cosmo όμως.Το αυτοκίνητο είχε ήδη 83000 χλμ αλλά ήταν παραπάνω από υπεράριστο.
                                    Ο 1.4 είναι καλός κινητήρας αλλά οι ρεπρίζ που δίνει λόγω του μεγάλου βάρους είναι απλά απαράδεκτες και στις προσπεράσεις θέλει υπομονή.Παρόλα αυτά εγώ τον βρήκα εξαιρετικά οικονομικό καθώς με συνεχές σκίσιμο έκαψα 26 λίτρα για 320 χλμ.
                                    Το επόμενο αρνητικό είναι το τιμόνι καθώς είναι τραγικό κατά την γνώμη μου.Καμία πληροφόρηση και σίγουρα θέλει συνήθεια για να το μάθεις και να πηγαίνεις γρήγορα.
                                    Όλα τα υπόλοιπα μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική ηχομόνωση.Ο κινητήρας ακούγεται μετά τις 4500 στροφές ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ελάχιστοι.
                                    Σταθερότητα πολύ καλή ακόμα και στα 185 το πήγα αν και ο ημιάκαμπτος είναι απότομος στις ανωμαλίες.Πολύ καλή κύλιση.
                                    Για τα φρένα που λες δεν νομίζω να πρέπει να κάνεις κάτι.Είναι μια χαρά όπως τα είδα.
                                    Συνολικά πάντως πιστεύω ότι θα μείνεις ευχαριστημένος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      astra-2005 last edited by

                                      Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας οι οποίες ήταν ωφέλιμες για μένα
                                      Μια απορία έχω ακόμα
                                      Το σύστημα esp. έχει στο κοντέρ ένδειξη φωτεινή η οποία ανάβει στιγμιαία μετά την αναφλέξη
                                      Εάν στο δικό μου αυτοκίνητο δεν συμβαίνει αυτό πάει να πει ότι δεν έχω
                                      25-08-2005 ΤΟ ELEGANCE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristos68 last edited by

                                        Φιλε μου!Εχω OPEL ASTRA ELEGANCE απο το 1999.Αξιοπιστο!Σε μενα τουλαχιστον χωρις βλαβες παρ ολο που δεν το προσεξα!Τωρα το αλαζω με ενα Q5 της AUDI.Δεν πιστευω να με κρατησει οσο αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Ο χρήστης xristos68 έγραψε:
                                          Φιλε μου!Εχω OPEL ASTRA ELEGANCE απο το 1999.Αξιοπιστο!Σε μενα τουλαχιστον χωρις βλαβες παρ ολο που δεν το προσεξα!Τωρα το αλαζω με ενα Q5 της AUDI.Δεν πιστευω να με κρατησει οσο αυτο

                                          Mην το αφήσετε έξω απ το ψυγείο το Q5 σας κύριε και χαλάσει. Στην ψύξη μπορεί να κρατήσει μια 10ετία.

                                          Τι τα περάσατε τα αμάξια ωρέ ότι δε μπορούν να βγάλουν μια 10ετία! Μια χαρά μπορεί να κρατήσει το Q5 και το κάθε σημερινό αμάξι για πολύ περισσότερα από 10+χρόνια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chris-astra last edited by

                                            Ο χρήστης xristos68 έγραψε:
                                            Φιλε μου!Εχω OPEL ASTRA ELEGANCE απο το 1999.Αξιοπιστο!Σε μενα τουλαχιστον χωρις βλαβες παρ ολο που δεν το προσεξα!Τωρα το αλαζω με ενα Q5 της AUDI.Δεν πιστευω να με κρατησει οσο αυτο

                                            Φιλε μου ημουν κατοχος ενος astra g του 2000. Το θεμα της αξιοπιστιας μην το θιξω καλυτερα διοτι θα αρχισω και δεν θα τελειωσω και απο οτι εβλεπα γυρω μου και απο αλλους κατοχους, τα ιδια πανω κατω ειχαν αντιμετοπισει... Το μονο παρηγορο ηταν οτι δεν χρειαστικε ποτε να το φορτωσω σε οδικη βοηθεια (δοξα τω θεω)...Τωρα απο ποιοτητα, τα πλαστικα του ηταν κορυφαια αλλα η συναρμογη τους για κλαματα...εκανε σαν κουδουνιστρα απο την πρωτη εβδομαδα... Το astra H 1,4 που το εχουν δυο ξαδελφια μου, τους εχει βγαλει και στους δυο ''εγκεφαλο'' και αλλαχθηκε μεσα στην εγγυηση. Η συναρμογη πολυ καλυτερη απο αυτη του g και η ποιοτητα των πλαστικων κορυφαια παλι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr