-
Φίλος πρόκειται να αγοράσει μηχανή στα 600-650 κυβικά προσεχώς. Επειδή σε περίπου 1 χρόνο θα πάει φαντάρος έχουμε συμφωνήσει να την αγοράσω από αυτόν τότε σε φιλική τιμή οπότε το θέμα με ενδιαφέρει άμεσα όπως καταλαβαίνετε.
Έχουμε απορρίψει οτιδήποτε άλλο από τον ανταγωνισμό σε αυτά τα χρήματα πάνω-κάτω και έχουμε καταλήξει στα Kawasaki Er-6n και Suzuki GSR 600. Και τα δύο είναι με ABS στα 7.000 ευρώ, το μεν Kawa έχει 72 ίππους αλλά ροπή από χαμηλά όντας δικύλινδρο, το δε GSR 98 άλογα αλλά είναι ψηλόστροφο και 4κύλινδρο.
Η χρήση της μηχανής θα είναι κυρίως για εντός πόλης καθημερινή κίνηση αλλά ενδιαφέρει και το θέμα 'γκάζι για προσπεράσεις' σε ορισμένα ταξίδια της τάξεως των 150χλμ.
Οι διαφορές τους προφανώς είναι σε επιδόσεις, κατανάλωση, κόστος συντήρησης και φιλικότητα/ευκολία στον χειρισμό. Η διαφορά της κατανάλωσης δεν πειράζει (αφού θα είναι στο ~1.5 λίτρο λογικά και το επιπλέον κόστος είναι μικρό), οι διαφορές στην συντήρηση είναι πολύ σημαντικές;Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας σχετικά με το πόσο πιο δύστροπη από το Er-6n θα είναι στην πόλη η GSR, πόσο πιο αργό θα είναι το Er εκτός πόλης και ποιο τελικά είναι το προτιμότερο για 'μικτές' συνθήκες κίνησης.
-
Φίλος πρόκειται να αγοράσει μηχανή στα 600-650 κυβικά προσεχώς. Επειδή σε περίπου 1 χρόνο θα πάει φαντάρος έχουμε συμφωνήσει να την αγοράσω από αυτόν τότε σε φιλική τιμή οπότε το θέμα με ενδιαφέρει άμεσα όπως καταλαβαίνετε.
Έχουμε απορρίψει οτιδήποτε άλλο από τον ανταγωνισμό σε αυτά τα χρήματα πάνω-κάτω και έχουμε καταλήξει στα Kawasaki Er-6n και Suzuki GSR 600. Και τα δύο είναι με ABS στα 7.000 ευρώ, το μεν Kawa έχει 72 ίππους αλλά ροπή από χαμηλά όντας δικύλινδρο, το δε GSR 98 άλογα αλλά είναι ψηλόστροφο και 4κύλινδρο.
Η χρήση της μηχανής θα είναι κυρίως για εντός πόλης καθημερινή κίνηση αλλά ενδιαφέρει και το θέμα 'γκάζι για προσπεράσεις' σε ορισμένα ταξίδια της τάξεως των 150χλμ.
Οι διαφορές τους προφανώς είναι σε επιδόσεις, κατανάλωση, κόστος συντήρησης και φιλικότητα/ευκολία στον χειρισμό. Η διαφορά της κατανάλωσης δεν πειράζει (αφού θα είναι στο ~1.5 λίτρο λογικά και το επιπλέον κόστος είναι μικρό), οι διαφορές στην συντήρηση είναι πολύ σημαντικές;Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας σχετικά με το πόσο πιο δύστροπη από το Er-6n θα είναι στην πόλη η GSR, πόσο πιο αργό θα είναι το Er εκτός πόλης και ποιο τελικά είναι το προτιμότερο για 'μικτές' συνθήκες κίνησης.
-
Φίλος πρόκειται να αγοράσει μηχανή στα 600-650 κυβικά προσεχώς. Επειδή σε περίπου 1 χρόνο θα πάει φαντάρος έχουμε συμφωνήσει να την αγοράσω από αυτόν τότε σε φιλική τιμή οπότε το θέμα με ενδιαφέρει άμεσα όπως καταλαβαίνετε.
Έχουμε απορρίψει οτιδήποτε άλλο από τον ανταγωνισμό σε αυτά τα χρήματα πάνω-κάτω και έχουμε καταλήξει στα Kawasaki Er-6n και Suzuki GSR 600. Και τα δύο είναι με ABS στα 7.000 ευρώ, το μεν Kawa έχει 72 ίππους αλλά ροπή από χαμηλά όντας δικύλινδρο, το δε GSR 98 άλογα αλλά είναι ψηλόστροφο και 4κύλινδρο.
Η χρήση της μηχανής θα είναι κυρίως για εντός πόλης καθημερινή κίνηση αλλά ενδιαφέρει και το θέμα 'γκάζι για προσπεράσεις' σε ορισμένα ταξίδια της τάξεως των 150χλμ.
Οι διαφορές τους προφανώς είναι σε επιδόσεις, κατανάλωση, κόστος συντήρησης και φιλικότητα/ευκολία στον χειρισμό. Η διαφορά της κατανάλωσης δεν πειράζει (αφού θα είναι στο ~1.5 λίτρο λογικά και το επιπλέον κόστος είναι μικρό), οι διαφορές στην συντήρηση είναι πολύ σημαντικές;Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας σχετικά με το πόσο πιο δύστροπη από το Er-6n θα είναι στην πόλη η GSR, πόσο πιο αργό θα είναι το Er εκτός πόλης και ποιο τελικά είναι το προτιμότερο για 'μικτές' συνθήκες κίνησης.
-
Δεν υπάρχει κανείς που να έχει να πει κάτι για να βοηθήσει;
-
εμείς οι παλιοι λέγαμε ....kawasaki..... vasanaki.....
-
δειτε καλυτερα το Er6f, αφου θελετε να κανετε και κανα ταξιδακι.
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
εμείς οι παλιοι λέγαμε ....kawasaki..... vasanaki.....Δεν έχω ακούσει ποτέ για αναξιόπιστα kawasakiα στην σύγχρονη εποχή Τώρα για το τι λέγανε παλιά, πάει μακριά η βαλίτσα στο ότι τα ιταλικά αμάξια σαπίζουν και τα τούρμπο καίνε λάδι Χρειαζόμαστε βάσιμες info
δειτε καλυτερα το Er6f, αφου θελετε να κανετε και κανα ταξιδακι.
Βασικά τα ταξίδια με τη μηχανή θα έχουν αποκλειστικά στόχο αναψυχής οπότε δεν βολεύει να 'σέρνει' κανείς το φέρινγκ μέσα στην κίνηση όπου και θα είναι ο βασικός προορισμός του δικύκλου
Για kawasaki το κόβω να πηγαίνει το θέμα πάντως.
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
εμείς οι παλιοι λέγαμε ....kawasaki..... vasanaki.....γιου αρ ντεντ!!!!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Για kawasaki το κόβω να πηγαίνει το θέμα πάντως.+1. Στην πόλη είναι αισθητά πιο ευέλικτο και οικονομικό, εκτός πόλης η γύμνια θέτει τους ίδιους περιορισμούς και στα 2.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Για kawasaki το κόβω να πηγαίνει το θέμα πάντως.
+1. Στην πόλη είναι αισθητά πιο ευέλικτο και οικονομικό, εκτός πόλης η γύμνια θέτει τους ίδιους περιορισμούς και στα 2.
Βέβαια είναι γύμνια με 30 άλογα διαφορά τα οποία όμως βγαίνουν πολύ ψηλά για το gsr και δε νομίζω να τα βλέπεις ποτέ εκτός απ την εθνική οδό. Θα προσπαθήσουμε να πάμε για test drive.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
δειτε καλυτερα το Er6f, αφου θελετε να κανετε και κανα ταξιδακι.Πολύ σωστός ο skye, και να προσθέσω οτι το καινούριο f είναι και πολύ πιο όμορφο (υποκειμενικό αυτό) απο το n.
Κι εγώ για γυμνό πήγαινα αλλά επειδή οι καθημερινές μετακινήσεις απαιτούν κι ένα topcase,το οποίο πάνω στο naked θα χάλαγε όλη την εικόνα, προτίμησα το μινι φαίρινγκ με το οποίο παλεύεται κάπως... και τελικά σκέφτομαι οτι με το γυμνό δεν θα μπορούσα με τίποτα ακόμα και μεσα στην πόλη.
Αν παρόλα αυτά επιμένετε στο γυμνό ρίξτε μια ματιά και στα gladius (δεν μου άρεσε καθόλου μέχρι που το είδα από κοντά) και στο xj6, οδηγήστε τα και όπου κουμπώσετε καλύτερα. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Δεν υπάρχει κανείς που να έχει να πει κάτι για να βοηθήσει;είδες πως σκάσανε οι απαντήσεις ... πλέον είμαι άσχετος με τις μοτο.....
-
ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ER6-N ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ! ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΝΤΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 150 ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ,ΓΡΗΓΟΡΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΕΥΚΟΛΑ! ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΑ ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΑ ( ΣΚΛΗΡΑ) DUNLOP ΚΑΙ Η ΜΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΔΩΣΑ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ.
-
ΠΡΟΣΘΕΣΗ..... ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ 2ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟ. ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΟ ΟΔΗΓΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΤΑ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ 2ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ .. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ 2ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΣΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ
-
επίσης το gsr600 παίζει στα 6000 τώρα. δεν ξέρω για πόσο καιρό θα ισχύσει.
στα συγκριτικά + η έστω και στοιχειωδώς ρυθμιζόμενη ανάρτηση -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Η κατάσταση είναι ακόμα χύμα, μάλλον θα αγοραστεί κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο όταν αποφασιστεί το τελικό budget και αναλόγως τι θα βρεθεί σε καλύτερη/όσο το δυνατόν πιο κοντινή στην εργοστασιακή κατάσταση.. -
Χμ τελικά υπολογίστε και το Yamaha XJ6 στο παιχνίδι.
-
Γενικως τα μεταχειρισμενα ειναι λιγακι λαχειο ... και οι τιμες συνηθως ειναι κακιστες (βεβαια και οι δυο μοτοσυκλετες ειναι σε σχετικα καλες τιμες στην αγορα μεταχειρισμενου αλλα το θεμα 'λαχειου' παραμενει και μαλιστα σε σχεση με το ποσο κοστιζουν καινουργιες, δηλαδη σχετικα χαμηλα ετσι κι αλλιως)
Νομιζω παντως οτι το er ειναι μηχανακι πιο ιδιαιτερο αισθητικα, οποτε αν τραβαει καποιον το ολο στυλ του μαλλον καλα θα κανει να το προτιμησει (παντως κ γω οπως ο φιλος zorz προτιμω αισθητικα την εκδοση με το φερινγκ )
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Χμ τελικά υπολογίστε και το Yamaha XJ6 στο παιχνίδι.Ειναι οτι χειροτερο σε αναρτησεις-φρενα, και με εναν κινητηρα που ειναι και ψοφιος χαμηλα αλλα και ψοφιος ψηλα
Καλυτερα μεινε μεσα στις 2 πρωτες επιλογες, ή παρε το FAZER 600 S2 -
Οδήγησα GSR 600 το καλοκαιράκι.Να πω οτι δεν έχω μεγάλη εμπειρία με δυνατές μοτοσυκλέτες.
Μου άρεσε πολύ ο κινητήρας,Γραμμικός απο χαμηλά,όχι κάτι το φοβερό σε ροπές χαμηλά,αλλά
απο μέσαίες και πάνω καταλαβαίνεις απο που προήλθε (GSX-R 600).
Τα φρένα του πολύ καλά,ένα κλικ πιο μαλακό μπροστινό απ'ότι περίμενα.
Πολύ μαζεμένη μοτοσυκλέτα και πολύ εύκολη.Το Kawasaki μου αρέσει απίστευτα σχεδιαστικά και γενικά τα 2κύλινδρα είναι λίγο
διαφορετική φάση,αρχής γενομενης απο τον ήχο.
Αλλά δεν γνωρίζω πόσο εύκολο είναι στις καθημερινές βόλτες
και το κατα πόσο ποιοτικό είναι σε σχέση με το Suzuki.Να προσθέσω οτι κάλυψη απο αέρα σε τέτοιες μοτοσυκλέτες είναι σαν να ζητάς
πρακτικότητα απο F430.Κάτι θα υπάρξει,αλλά ποιος ασχολείται...Ωραίο δίλημμα nevertheless.
Er6n ή GSR600