-
μετά από μια αναγκαστική αλλαγή του εμπρός δεξιά ελαστικού μου εμφανίστηκε στο ταμπλό του αυτοκινήτου η ένδειξη check tires, το ελαστικό που φόρεσα ήταν ελαφρώς μεταχειρισμένο (γιατί δεν μπόρεσα να βρω το ίδιο στην περιοχή όπου ήμουνα)διότι έπρεπε να επιστρέψω στην Αθήνα όπου και εχθές έβαλα το ίδιο με τα υπόλοιπα τρία ! αλλά η ένδειξη παρέμεινε!στο golf το 5 είχε reset το οποίο το έκανε ο οδηγός,θα ήθελα να μάθω πώς μπορώ να κάνω reset στην βλάβη στο golf 6!
-
μετά από μια αναγκαστική αλλαγή του εμπρός δεξιά ελαστικού μου εμφανίστηκε στο ταμπλό του αυτοκινήτου η ένδειξη check tires, το ελαστικό που φόρεσα ήταν ελαφρώς μεταχειρισμένο (γιατί δεν μπόρεσα να βρω το ίδιο στην περιοχή όπου ήμουνα)διότι έπρεπε να επιστρέψω στην Αθήνα όπου και εχθές έβαλα το ίδιο με τα υπόλοιπα τρία ! αλλά η ένδειξη παρέμεινε!στο golf το 5 είχε reset το οποίο το έκανε ο οδηγός,θα ήθελα να μάθω πώς μπορώ να κάνω reset στην βλάβη στο golf 6!
-
μετά από μια αναγκαστική αλλαγή του εμπρός δεξιά ελαστικού μου εμφανίστηκε στο ταμπλό του αυτοκινήτου η ένδειξη check tires, το ελαστικό που φόρεσα ήταν ελαφρώς μεταχειρισμένο (γιατί δεν μπόρεσα να βρω το ίδιο στην περιοχή όπου ήμουνα)διότι έπρεπε να επιστρέψω στην Αθήνα όπου και εχθές έβαλα το ίδιο με τα υπόλοιπα τρία ! αλλά η ένδειξη παρέμεινε!στο golf το 5 είχε reset το οποίο το έκανε ο οδηγός,θα ήθελα να μάθω πώς μπορώ να κάνω reset στην βλάβη στο golf 6!
-
Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ RESET ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΚΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙΣ ΑΝΟΥΣΙΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ!
-
σήμερα ήμουν στην αντιπροσωπεία του φιλιπαίου αλλά και αυτοί από ότι κατάλαβα δεν ήξεραν!και θέλουν να το κρατήσουν μία μέρα μέσα για να το δουν!
-
Σύμφωνα με αυτό: http://uk-mkivs.net/forums/t/295117.aspx το κουμπάκι για το reset είναι μέσα στο ντουλαπάκι
It's a top right hand inside edge, right above the airbag key switch thing to deactiviate the passenger bag. It's about 15mm x 15mm, and has a soft tyre icon on it.
they moved it there from in front of gearlever for the 2010 model change.
-
ευχαριστώ πολύ φίλε μου!
θα το κοιτάξω! -
τελικά όντως το κουμπί για το reset για τις βλάβες βρίσκετε μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού πάνω αριστερά!
ευχαριστώ πολύ!!! -
Ο χρήστης ntav83 έγραψε:
τελικά όντως το κουμπί για το reset για τις βλάβες βρίσκετε μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού πάνω αριστερά!
ευχαριστώ πολύ!!!Oυσιαστικα προκειται για εξτρα του αμαξιου,ελεγχος πιεσης ελαστικων.Το πατας μερικα δευτερολεπτα με τη σωστη πιεση και ειναι ΟΚ.Οταν θα χασεις αερα θα στο πει.Αυτη ειναι η δουλεια του.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
τελικά όντως το κουμπί για το reset για τις βλάβες βρίσκετε μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού πάνω αριστερά!
ευχαριστώ πολύ!!!Oυσιαστικα προκειται για εξτρα του αμαξιου,ελεγχος πιεσης ελαστικων.Το πατας μερικα δευτερολεπτα με τη σωστη πιεση και ειναι ΟΚ.Οταν θα χασεις αερα θα στο πει.Αυτη ειναι η δουλεια του.
Ενδιαφέρον αυτό το κουμπί για RESET ...
Στο δικό μου πάντως δεν το έχει και μάλλον δεν το έχουν όλα τα Peugeot.Πάντως οι μετρητές τουλάχιστον του 207 δεν είναι και ότι ποιο αξιόπιστο όσο αφορά την ποιότητα τους και την συμβατότητα τους με ελαστικά και ζάντες. Ειδικά κατά την αλλαγή ελαστικού τρώνε κολλήματα, δεν λειτουργούν πολλές φορές, θέλουν πολύ προσοχή...
-
1o βήμα: ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
Ο χρήστης ntav83 έγραψε:
σήμερα ήμουν στην αντιπροσωπεία του φιλιπαίου αλλά και αυτοί από ότι κατάλαβα δεν ήξεραν!και θέλουν να το κρατήσουν μία μέρα μέσα για να το δουν!2ο βήμα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΑΙ ΤΑ FORUM
Σύμφωνα με αυτό: http://uk-mkivs.net/forums/t/295117.aspx το κουμπάκι για το reset είναι μέσα στο ντουλαπάκι
3o βήμα: FIX-IT-YOURSELF
τελικά όντως το κουμπί για το reset για τις βλάβες βρίσκετε μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού πάνω αριστερά!
ευχαριστώ πολύ!!! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ενδιαφέρον αυτό το κουμπί για RESET ...
Στο δικό μου πάντως δεν το έχει και μάλλον δεν το έχουν όλα τα Peugeot.Στο δικό σου έχει αισθητήρες πίεσης και δέν χρειάζεται reset, διαβάζει κατευθείαν την πίεση σε κάθε λάστιχο.
Στο Golf και σε κάποια άλλα δέν έχει αισθητήρες αλλά μετράει τις ταχύτητες περιστροφής του κάθε τροχού σε σχέση με τους υπόλοιπους. Όταν ένα λάστιχο έχει χάσει αέρα έχει μικρότερη διάμετρο και συνεπώς κάνει περισσότερες περιστροφές σε σχέση με τα άλλα λάστιχα. Σε αυτά τα συστήματα που μετράνε έμμεσα βάζεις τις εργοστασιακές πιέσεις και πατάς το reset ωστε ο υπολογιστής να έχει σημείο αναφοράς.
Πάντως οι μετρητές τουλάχιστον του 207 δεν είναι και ότι ποιο αξιόπιστο όσο αφορά την ποιότητα τους και την συμβατότητα τους με ελαστικά και ζάντες. Ειδικά κατά την αλλαγή ελαστικού τρώνε κολλήματα, δεν λειτουργούν πολλές φορές, θέλουν πολύ προσοχή...
Επειδή ο κάθε αισθητήρας είναι για συγκεκριμένη ρόδα, όταν αλλάζεις λάστιχα πρέπει να σημειώσεις τις ζάντες ωστε να τις ξαναβάλεις στις ίδιες θέσεις. Αλλιώς αν πχ την πίσω ρόδα που παίρνει 36 την φέρεις μπροστά που παίρνει 32 θα σου τη δείχνει ξεφούσκωτη (και σε λάθος θέση στην οθόνη).
golf vi tsi 122ps highline κουμπί reset για τις βλάβες!