Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ CORNER BALANCE ΣΕ EVO VI.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ CORNER BALANCE ΣΕ EVO VI.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    30
    243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krej last edited by

      Κατ αρχάς καλησπέρα σε όλους.Είμαι νέο μέλος στο forum αν και σας παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό.Παράλληλα είμαι και μέλος στο evoclub.Μέσα απο το πλήθος των δημοσιεύσεων σας, είδα οτι υπάρχουν μέλη με πολύ μεγάλες γνώσεις πάνω στα διάφορα τεχνικά θέματα που απασχολούν το πλήθος των μελών του club έτσι κι εγώ αποφάσισα να εκθέσω το πρόβλημα που με απασχολεί μήπως και κάποιος έχει συναντήσει κάτι αντίστοιχο η μπορέσει με τις γνώσεις του να με βοηθήσει.Το αυτοκίνητο μου είναι ενα EVO VI το οποίο αγοράστηκε καινούργιο το 2000 και έχει βελτιωθεί στους 420 ίππους στον στρόφαλο.Φοράει μια ΤΕΙΝ FLEX, θολόμπαρες της RALLIART, συνεμπλόκ GR.N στις ζαμφόρ και ζάντες ENKEI 8χ18 με λάστιχα 225 40 18 BRIDGESTONE RE050A.Θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα σχετικό με την κατανομή του βάρους στους τροχούς του. Πρίν μερικούς μήνες έκανα corner balance μιάς και το αυτοκίνητο διαθέτει aftermarket coilover ανάρτηση.Το corner balance έγινε από την μπότα της ανάρτησης, χωρίς δηλαδή να πειραχτεί η προφόρτιση των ελατηρίων ενώ παράλληλα έγινε και μεταφορά της μπαταρίας στον χώρο αποσκευών, έτσι ώστε το αυτοκίνητο άδειο,να έχει περισσότερο βάρος από την δεξιά πλευρά, ώστε με το βάρος του οδηγού να ζυγίζεται οσο το δυνατόν καλύτερα.

      Τα κιλά με το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό ήταν ΕΑ 395, ΕΔ 408, ΠΑ 264, ΠΔ 267,5 ενώ με τον οδηγό βάρους 90 περίπου κιλών διαμορφόνωνταν ως εξής:

      EA 430, EΔ 418, ΠΑ 295, ΠΔ 281 οπότε τα χιαστί βάρη ήταν άψογα.

      Αν σκεφτεί κανείς ότι αρχικά η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου έιχε να σηκώσει μαζί με τον οδηγότο 42 κιλά περισσότερα από ότι η δεξιά και μετά το corner balance και την μεταφορά της μπαταρίας πίσω δεξιά τα κιλά έγιναν περίπου 26 και μοιράστηκαν ισομερώς εμπρός πίσω(στην αριστερή πλευρά), η κατανομή σε σχέση με την εργοστασιακή ήταν η μέρα με την νύχτα,Κατόπιν τοποθετήθηκαν καινούργια ελαστικά με προσεγμένες πιέσεις, έγινε ευθυγράμμιση με τον οδηγό με ακριβώς τις ίδιες τιμές δεξιά- αριστερά .Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε μόνο με τον οδηγό του για 3000 χιλιόμετρα περίπου και οι εντυπώσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες.Σίγουρα βελτιώθηκε το κράτημα του στις αριστερές στροφές όπου έπασχε λόγω του ότι συνήθως συγκεντρώνεται περίσσιο βάρος ΕΑ και ΠΔ με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «κουτσαίνει» στις αριστερές, όμως εξακολουθεί, να υποστρέφει στις αριστερές και να γέρνει περισσότερο ειδικά στην γλυστερή άσφαλτο, δίνοντας σου πολλές φορές την αίσθηση οτι το ΕΔ λάστιχο πατάει σε βούτυρο.Επίσης ενώ το ΕΑ ελαστικό παρουσιάζει πιο έντονη φθορά στο εξωτερικό μέρος του αφού κοντράρει περισσότερο στις δεξιές και έχει πιο άμεση απόκριση, το ΕΔ ελαστικό παρουσιάζει μικρότερη φθορά στο εξωτερικό του μέρος ενώ αντίθετα παρουσιάζει μεγαλύτερη φθορά στο μέσον του σε σχέση με το ΕΑ.Επίσης το ΕΑ στριγγλίζει βγάζοντας πιο μπάσο ήχο απ ότι το ΕΔ στρίβοντας στην ίδια στροφή και με τα ίδια χιλιόμετρα κάτι που σημαίνει ότι πατάνε διαφορετικά.Οσες φορές έβαλα σκληρότερη αναρτηση σε κάποιο από τα αυτοκίνητα που διέθετα στο παρελθόν είχα αντίστοιχα προβλήματα, μόνο που σε εκείνα δεν είχα την δυνατότητα να κάνω corner balance.Τώρα που είχα την δυνατότητα να το κάνω είχα μια μικρή βελτίωση.Είναι δυνατόν τα 13 παραπανίσια κιλά που έχει να σηκώσει ο ΕΑ τροχός η αν προτιμάτε τα 13 λιγότερα που έχει να σηκώσει ο ΕΔ να φαίνονται τόσο πολύ στο δρόμο?Το πρόβλημα εστιάζεται εμπρός παρόλο που υπάρχει και πίσω αντίστοιχα διαφορά στα κιλά.

      Όταν μπήκε συνοδηγός βάρους περίπου 60 κιλών ώστε να υπάρχει σχεδόν τέλειο ζύγισμα, υπήρξε απειροελάχιστη βελτίωση ενώ το αμάξι συνέχισε να γέρνει στις αριστερές.Βέβαια το κάμπερ μειώθηκε εμπρός δεξιά αλλά δε νομίζω αυτό να ήταν και η αιτία της εξακολούθησης του προβλήματος.Μια λύση θα ήταν να το ευθυγραμμίσω με δυο άτομα και να ξαναδοκιμάσω, αλλά δε μπορώ να δεχτώ το γεγονός ότι άλλα αυτοκίνητα με χειρότερη κατανομή βάρους με σκληρές αναρτήσεις και με υπέρβαρους οδηγούς που χαλάνε ακόμα περισσότερο την κατανομή του βάρους, δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα η τελικά μήπως δεν το καταλαβαίνουν...

      Το θέμα είναι αν υπάρχει λογική εξήγηση στο γεγονός, οτι αν αρχίσεις να σκληραίνεις την ανάρτηση ενός αυτοκινήτου, από ένα σημείο και μετά αλλάζει η συμπεριφορά του όσον αφορά το στρίψιμο μετξύ δεξιών και αριστερών στροφών.Μήπως επειδή η ανάρτηση δούλεψε για κάποια χρόνια χωρίς corner balance έχουν «κουραστεί» κάποια τμήματα της (ελατήρια-συνεμπλόκ κ.λ.π.) και θέλουν αλλαγή?Μήπως επειδή το μοτέρ είναι μετατοπισμένο προς τα δεξιά και το βάρος του αντισταθμίζεται από το κιβώτιο ταχυτήτων που ευρίσκεται αριστερά αλλά χαμηλότερα, παίζει κάποιο ρόλο στο καλύτερο ζύγισμα του στις δεξιές στροφές?

      Σίγουρα με πιο μαλακή ανάρτηση το πρόβλημα δεν εμφανίζεται προφανώς γιατί τα παραπανίσια κιλά της αριστερής πλευράς απορροφούνται από αυτήν και δεν ξεσπούν απ ευθείας στους τροχούς, γι αυτό ίσως και δεν παραπονιούνται όλοι οι οδηγοί, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι αν αλλάξουμε ανάρτηση με σκληρότερη θα πρέπει να αλλάξει και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας στις δεξιές σε σχέση με τις αριστερές στροφές!
      Σε ένα BMW M3 E30 που είχα παλιότερα αντίστοιχο πρόβλημα και δεν είχα την δυνατότητα να κάνω corner balance λόγω aftermarket ανάρτησης που δε διέθετε ρυθμιζόμενα ελατήρια, είχα αλλάξει οτι είχε σχέση με την ανάρτηση και το πρόβλημα παρέμενε.Ισως το πρόβλημα να ηταν το κακό ζύγισμα.Τώρα που εχω κάνει corner balance και έχω πάλι πρόβλημα τι να κάνω?Να αρχίσω να αλλάζω οτι έχει σχέση με την ανάρτηση μπάς και γίνει τίποτα?
      Να σημειώσω ότι τα ελατήρια είναι 560 λίμπρες τα εμπρός και 448 λίμπρες τα πίσω.

      Φαντάζομαι ότι κάποιος θα έχει συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα και θα έχει βρεί τι φταίει και πιθανόν τι πρέπει να γίνει για την αντιμετώπιση του.
      Κάποιες φορές σκέφτομαι μήπως παραείναι σκληρή η ανάρτηση και δεν έχει αρκετή διαδρομή, αλλά δεν είμαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που φοράει αυτή την ανάρτηση.
      Το θέμα είναι πως όσο υπάρχει πρόσφυση (σε καλής ποιότητας άσφαλτο)το αυτοκίνητο γέρνει ελάχιστα περισσότερο στις αριστερές απ ότι στις δεξιές και κάποιος που δεν ξέρει το πρόβλημα δεν το καταλαβαίνει.Απ τη στιγμή που χάνεται η πρόσφυση, ενώ στις δεξιές γέρνει ελάχιστα, υποστρέφει λογικά και ελέγχεται πανεύκολα, στις αριστερές γέρνει άτσαλα, υποστρέφει πολύ και σε τρομάζει.

      Να σημειωθεί ότι το πρόβλημα φαίνεται και στις απότομες αλλαγές πορείας όπου στις δεξιές είναι πιο άμεσο και επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι και ατρακάριστο.

      Περιμένοντας τις απόψεις σας, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και sorry αν σας κούρασα.

      Γιάννης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krej last edited by

        Κατ αρχάς καλησπέρα σε όλους.Είμαι νέο μέλος στο forum αν και σας παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό.Παράλληλα είμαι και μέλος στο evoclub.Μέσα απο το πλήθος των δημοσιεύσεων σας, είδα οτι υπάρχουν μέλη με πολύ μεγάλες γνώσεις πάνω στα διάφορα τεχνικά θέματα που απασχολούν το πλήθος των μελών του club έτσι κι εγώ αποφάσισα να εκθέσω το πρόβλημα που με απασχολεί μήπως και κάποιος έχει συναντήσει κάτι αντίστοιχο η μπορέσει με τις γνώσεις του να με βοηθήσει.Το αυτοκίνητο μου είναι ενα EVO VI το οποίο αγοράστηκε καινούργιο το 2000 και έχει βελτιωθεί στους 420 ίππους στον στρόφαλο.Φοράει μια ΤΕΙΝ FLEX, θολόμπαρες της RALLIART, συνεμπλόκ GR.N στις ζαμφόρ και ζάντες ENKEI 8χ18 με λάστιχα 225 40 18 BRIDGESTONE RE050A.Θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα σχετικό με την κατανομή του βάρους στους τροχούς του. Πρίν μερικούς μήνες έκανα corner balance μιάς και το αυτοκίνητο διαθέτει aftermarket coilover ανάρτηση.Το corner balance έγινε από την μπότα της ανάρτησης, χωρίς δηλαδή να πειραχτεί η προφόρτιση των ελατηρίων ενώ παράλληλα έγινε και μεταφορά της μπαταρίας στον χώρο αποσκευών, έτσι ώστε το αυτοκίνητο άδειο,να έχει περισσότερο βάρος από την δεξιά πλευρά, ώστε με το βάρος του οδηγού να ζυγίζεται οσο το δυνατόν καλύτερα.

        Τα κιλά με το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό ήταν ΕΑ 395, ΕΔ 408, ΠΑ 264, ΠΔ 267,5 ενώ με τον οδηγό βάρους 90 περίπου κιλών διαμορφόνωνταν ως εξής:

        EA 430, EΔ 418, ΠΑ 295, ΠΔ 281 οπότε τα χιαστί βάρη ήταν άψογα.

        Αν σκεφτεί κανείς ότι αρχικά η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου έιχε να σηκώσει μαζί με τον οδηγότο 42 κιλά περισσότερα από ότι η δεξιά και μετά το corner balance και την μεταφορά της μπαταρίας πίσω δεξιά τα κιλά έγιναν περίπου 26 και μοιράστηκαν ισομερώς εμπρός πίσω(στην αριστερή πλευρά), η κατανομή σε σχέση με την εργοστασιακή ήταν η μέρα με την νύχτα,Κατόπιν τοποθετήθηκαν καινούργια ελαστικά με προσεγμένες πιέσεις, έγινε ευθυγράμμιση με τον οδηγό με ακριβώς τις ίδιες τιμές δεξιά- αριστερά .Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε μόνο με τον οδηγό του για 3000 χιλιόμετρα περίπου και οι εντυπώσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες.Σίγουρα βελτιώθηκε το κράτημα του στις αριστερές στροφές όπου έπασχε λόγω του ότι συνήθως συγκεντρώνεται περίσσιο βάρος ΕΑ και ΠΔ με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «κουτσαίνει» στις αριστερές, όμως εξακολουθεί, να υποστρέφει στις αριστερές και να γέρνει περισσότερο ειδικά στην γλυστερή άσφαλτο, δίνοντας σου πολλές φορές την αίσθηση οτι το ΕΔ λάστιχο πατάει σε βούτυρο.Επίσης ενώ το ΕΑ ελαστικό παρουσιάζει πιο έντονη φθορά στο εξωτερικό μέρος του αφού κοντράρει περισσότερο στις δεξιές και έχει πιο άμεση απόκριση, το ΕΔ ελαστικό παρουσιάζει μικρότερη φθορά στο εξωτερικό του μέρος ενώ αντίθετα παρουσιάζει μεγαλύτερη φθορά στο μέσον του σε σχέση με το ΕΑ.Επίσης το ΕΑ στριγγλίζει βγάζοντας πιο μπάσο ήχο απ ότι το ΕΔ στρίβοντας στην ίδια στροφή και με τα ίδια χιλιόμετρα κάτι που σημαίνει ότι πατάνε διαφορετικά.Οσες φορές έβαλα σκληρότερη αναρτηση σε κάποιο από τα αυτοκίνητα που διέθετα στο παρελθόν είχα αντίστοιχα προβλήματα, μόνο που σε εκείνα δεν είχα την δυνατότητα να κάνω corner balance.Τώρα που είχα την δυνατότητα να το κάνω είχα μια μικρή βελτίωση.Είναι δυνατόν τα 13 παραπανίσια κιλά που έχει να σηκώσει ο ΕΑ τροχός η αν προτιμάτε τα 13 λιγότερα που έχει να σηκώσει ο ΕΔ να φαίνονται τόσο πολύ στο δρόμο?Το πρόβλημα εστιάζεται εμπρός παρόλο που υπάρχει και πίσω αντίστοιχα διαφορά στα κιλά.

        Όταν μπήκε συνοδηγός βάρους περίπου 60 κιλών ώστε να υπάρχει σχεδόν τέλειο ζύγισμα, υπήρξε απειροελάχιστη βελτίωση ενώ το αμάξι συνέχισε να γέρνει στις αριστερές.Βέβαια το κάμπερ μειώθηκε εμπρός δεξιά αλλά δε νομίζω αυτό να ήταν και η αιτία της εξακολούθησης του προβλήματος.Μια λύση θα ήταν να το ευθυγραμμίσω με δυο άτομα και να ξαναδοκιμάσω, αλλά δε μπορώ να δεχτώ το γεγονός ότι άλλα αυτοκίνητα με χειρότερη κατανομή βάρους με σκληρές αναρτήσεις και με υπέρβαρους οδηγούς που χαλάνε ακόμα περισσότερο την κατανομή του βάρους, δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα η τελικά μήπως δεν το καταλαβαίνουν...

        Το θέμα είναι αν υπάρχει λογική εξήγηση στο γεγονός, οτι αν αρχίσεις να σκληραίνεις την ανάρτηση ενός αυτοκινήτου, από ένα σημείο και μετά αλλάζει η συμπεριφορά του όσον αφορά το στρίψιμο μετξύ δεξιών και αριστερών στροφών.Μήπως επειδή η ανάρτηση δούλεψε για κάποια χρόνια χωρίς corner balance έχουν «κουραστεί» κάποια τμήματα της (ελατήρια-συνεμπλόκ κ.λ.π.) και θέλουν αλλαγή?Μήπως επειδή το μοτέρ είναι μετατοπισμένο προς τα δεξιά και το βάρος του αντισταθμίζεται από το κιβώτιο ταχυτήτων που ευρίσκεται αριστερά αλλά χαμηλότερα, παίζει κάποιο ρόλο στο καλύτερο ζύγισμα του στις δεξιές στροφές?

        Σίγουρα με πιο μαλακή ανάρτηση το πρόβλημα δεν εμφανίζεται προφανώς γιατί τα παραπανίσια κιλά της αριστερής πλευράς απορροφούνται από αυτήν και δεν ξεσπούν απ ευθείας στους τροχούς, γι αυτό ίσως και δεν παραπονιούνται όλοι οι οδηγοί, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι αν αλλάξουμε ανάρτηση με σκληρότερη θα πρέπει να αλλάξει και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας στις δεξιές σε σχέση με τις αριστερές στροφές!
        Σε ένα BMW M3 E30 που είχα παλιότερα αντίστοιχο πρόβλημα και δεν είχα την δυνατότητα να κάνω corner balance λόγω aftermarket ανάρτησης που δε διέθετε ρυθμιζόμενα ελατήρια, είχα αλλάξει οτι είχε σχέση με την ανάρτηση και το πρόβλημα παρέμενε.Ισως το πρόβλημα να ηταν το κακό ζύγισμα.Τώρα που εχω κάνει corner balance και έχω πάλι πρόβλημα τι να κάνω?Να αρχίσω να αλλάζω οτι έχει σχέση με την ανάρτηση μπάς και γίνει τίποτα?
        Να σημειώσω ότι τα ελατήρια είναι 560 λίμπρες τα εμπρός και 448 λίμπρες τα πίσω.

        Φαντάζομαι ότι κάποιος θα έχει συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα και θα έχει βρεί τι φταίει και πιθανόν τι πρέπει να γίνει για την αντιμετώπιση του.
        Κάποιες φορές σκέφτομαι μήπως παραείναι σκληρή η ανάρτηση και δεν έχει αρκετή διαδρομή, αλλά δεν είμαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που φοράει αυτή την ανάρτηση.
        Το θέμα είναι πως όσο υπάρχει πρόσφυση (σε καλής ποιότητας άσφαλτο)το αυτοκίνητο γέρνει ελάχιστα περισσότερο στις αριστερές απ ότι στις δεξιές και κάποιος που δεν ξέρει το πρόβλημα δεν το καταλαβαίνει.Απ τη στιγμή που χάνεται η πρόσφυση, ενώ στις δεξιές γέρνει ελάχιστα, υποστρέφει λογικά και ελέγχεται πανεύκολα, στις αριστερές γέρνει άτσαλα, υποστρέφει πολύ και σε τρομάζει.

        Να σημειωθεί ότι το πρόβλημα φαίνεται και στις απότομες αλλαγές πορείας όπου στις δεξιές είναι πιο άμεσο και επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι και ατρακάριστο.

        Περιμένοντας τις απόψεις σας, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και sorry αν σας κούρασα.

        Γιάννης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krej last edited by

          Κατ αρχάς καλησπέρα σε όλους.Είμαι νέο μέλος στο forum αν και σας παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό.Παράλληλα είμαι και μέλος στο evoclub.Μέσα απο το πλήθος των δημοσιεύσεων σας, είδα οτι υπάρχουν μέλη με πολύ μεγάλες γνώσεις πάνω στα διάφορα τεχνικά θέματα που απασχολούν το πλήθος των μελών του club έτσι κι εγώ αποφάσισα να εκθέσω το πρόβλημα που με απασχολεί μήπως και κάποιος έχει συναντήσει κάτι αντίστοιχο η μπορέσει με τις γνώσεις του να με βοηθήσει.Το αυτοκίνητο μου είναι ενα EVO VI το οποίο αγοράστηκε καινούργιο το 2000 και έχει βελτιωθεί στους 420 ίππους στον στρόφαλο.Φοράει μια ΤΕΙΝ FLEX, θολόμπαρες της RALLIART, συνεμπλόκ GR.N στις ζαμφόρ και ζάντες ENKEI 8χ18 με λάστιχα 225 40 18 BRIDGESTONE RE050A.Θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα σχετικό με την κατανομή του βάρους στους τροχούς του. Πρίν μερικούς μήνες έκανα corner balance μιάς και το αυτοκίνητο διαθέτει aftermarket coilover ανάρτηση.Το corner balance έγινε από την μπότα της ανάρτησης, χωρίς δηλαδή να πειραχτεί η προφόρτιση των ελατηρίων ενώ παράλληλα έγινε και μεταφορά της μπαταρίας στον χώρο αποσκευών, έτσι ώστε το αυτοκίνητο άδειο,να έχει περισσότερο βάρος από την δεξιά πλευρά, ώστε με το βάρος του οδηγού να ζυγίζεται οσο το δυνατόν καλύτερα.

          Τα κιλά με το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό ήταν ΕΑ 395, ΕΔ 408, ΠΑ 264, ΠΔ 267,5 ενώ με τον οδηγό βάρους 90 περίπου κιλών διαμορφόνωνταν ως εξής:

          EA 430, EΔ 418, ΠΑ 295, ΠΔ 281 οπότε τα χιαστί βάρη ήταν άψογα.

          Αν σκεφτεί κανείς ότι αρχικά η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου έιχε να σηκώσει μαζί με τον οδηγότο 42 κιλά περισσότερα από ότι η δεξιά και μετά το corner balance και την μεταφορά της μπαταρίας πίσω δεξιά τα κιλά έγιναν περίπου 26 και μοιράστηκαν ισομερώς εμπρός πίσω(στην αριστερή πλευρά), η κατανομή σε σχέση με την εργοστασιακή ήταν η μέρα με την νύχτα,Κατόπιν τοποθετήθηκαν καινούργια ελαστικά με προσεγμένες πιέσεις, έγινε ευθυγράμμιση με τον οδηγό με ακριβώς τις ίδιες τιμές δεξιά- αριστερά .Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε μόνο με τον οδηγό του για 3000 χιλιόμετρα περίπου και οι εντυπώσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες.Σίγουρα βελτιώθηκε το κράτημα του στις αριστερές στροφές όπου έπασχε λόγω του ότι συνήθως συγκεντρώνεται περίσσιο βάρος ΕΑ και ΠΔ με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «κουτσαίνει» στις αριστερές, όμως εξακολουθεί, να υποστρέφει στις αριστερές και να γέρνει περισσότερο ειδικά στην γλυστερή άσφαλτο, δίνοντας σου πολλές φορές την αίσθηση οτι το ΕΔ λάστιχο πατάει σε βούτυρο.Επίσης ενώ το ΕΑ ελαστικό παρουσιάζει πιο έντονη φθορά στο εξωτερικό μέρος του αφού κοντράρει περισσότερο στις δεξιές και έχει πιο άμεση απόκριση, το ΕΔ ελαστικό παρουσιάζει μικρότερη φθορά στο εξωτερικό του μέρος ενώ αντίθετα παρουσιάζει μεγαλύτερη φθορά στο μέσον του σε σχέση με το ΕΑ.Επίσης το ΕΑ στριγγλίζει βγάζοντας πιο μπάσο ήχο απ ότι το ΕΔ στρίβοντας στην ίδια στροφή και με τα ίδια χιλιόμετρα κάτι που σημαίνει ότι πατάνε διαφορετικά.Οσες φορές έβαλα σκληρότερη αναρτηση σε κάποιο από τα αυτοκίνητα που διέθετα στο παρελθόν είχα αντίστοιχα προβλήματα, μόνο που σε εκείνα δεν είχα την δυνατότητα να κάνω corner balance.Τώρα που είχα την δυνατότητα να το κάνω είχα μια μικρή βελτίωση.Είναι δυνατόν τα 13 παραπανίσια κιλά που έχει να σηκώσει ο ΕΑ τροχός η αν προτιμάτε τα 13 λιγότερα που έχει να σηκώσει ο ΕΔ να φαίνονται τόσο πολύ στο δρόμο?Το πρόβλημα εστιάζεται εμπρός παρόλο που υπάρχει και πίσω αντίστοιχα διαφορά στα κιλά.

          Όταν μπήκε συνοδηγός βάρους περίπου 60 κιλών ώστε να υπάρχει σχεδόν τέλειο ζύγισμα, υπήρξε απειροελάχιστη βελτίωση ενώ το αμάξι συνέχισε να γέρνει στις αριστερές.Βέβαια το κάμπερ μειώθηκε εμπρός δεξιά αλλά δε νομίζω αυτό να ήταν και η αιτία της εξακολούθησης του προβλήματος.Μια λύση θα ήταν να το ευθυγραμμίσω με δυο άτομα και να ξαναδοκιμάσω, αλλά δε μπορώ να δεχτώ το γεγονός ότι άλλα αυτοκίνητα με χειρότερη κατανομή βάρους με σκληρές αναρτήσεις και με υπέρβαρους οδηγούς που χαλάνε ακόμα περισσότερο την κατανομή του βάρους, δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα η τελικά μήπως δεν το καταλαβαίνουν...

          Το θέμα είναι αν υπάρχει λογική εξήγηση στο γεγονός, οτι αν αρχίσεις να σκληραίνεις την ανάρτηση ενός αυτοκινήτου, από ένα σημείο και μετά αλλάζει η συμπεριφορά του όσον αφορά το στρίψιμο μετξύ δεξιών και αριστερών στροφών.Μήπως επειδή η ανάρτηση δούλεψε για κάποια χρόνια χωρίς corner balance έχουν «κουραστεί» κάποια τμήματα της (ελατήρια-συνεμπλόκ κ.λ.π.) και θέλουν αλλαγή?Μήπως επειδή το μοτέρ είναι μετατοπισμένο προς τα δεξιά και το βάρος του αντισταθμίζεται από το κιβώτιο ταχυτήτων που ευρίσκεται αριστερά αλλά χαμηλότερα, παίζει κάποιο ρόλο στο καλύτερο ζύγισμα του στις δεξιές στροφές?

          Σίγουρα με πιο μαλακή ανάρτηση το πρόβλημα δεν εμφανίζεται προφανώς γιατί τα παραπανίσια κιλά της αριστερής πλευράς απορροφούνται από αυτήν και δεν ξεσπούν απ ευθείας στους τροχούς, γι αυτό ίσως και δεν παραπονιούνται όλοι οι οδηγοί, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι αν αλλάξουμε ανάρτηση με σκληρότερη θα πρέπει να αλλάξει και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας στις δεξιές σε σχέση με τις αριστερές στροφές!
          Σε ένα BMW M3 E30 που είχα παλιότερα αντίστοιχο πρόβλημα και δεν είχα την δυνατότητα να κάνω corner balance λόγω aftermarket ανάρτησης που δε διέθετε ρυθμιζόμενα ελατήρια, είχα αλλάξει οτι είχε σχέση με την ανάρτηση και το πρόβλημα παρέμενε.Ισως το πρόβλημα να ηταν το κακό ζύγισμα.Τώρα που εχω κάνει corner balance και έχω πάλι πρόβλημα τι να κάνω?Να αρχίσω να αλλάζω οτι έχει σχέση με την ανάρτηση μπάς και γίνει τίποτα?
          Να σημειώσω ότι τα ελατήρια είναι 560 λίμπρες τα εμπρός και 448 λίμπρες τα πίσω.

          Φαντάζομαι ότι κάποιος θα έχει συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα και θα έχει βρεί τι φταίει και πιθανόν τι πρέπει να γίνει για την αντιμετώπιση του.
          Κάποιες φορές σκέφτομαι μήπως παραείναι σκληρή η ανάρτηση και δεν έχει αρκετή διαδρομή, αλλά δεν είμαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που φοράει αυτή την ανάρτηση.
          Το θέμα είναι πως όσο υπάρχει πρόσφυση (σε καλής ποιότητας άσφαλτο)το αυτοκίνητο γέρνει ελάχιστα περισσότερο στις αριστερές απ ότι στις δεξιές και κάποιος που δεν ξέρει το πρόβλημα δεν το καταλαβαίνει.Απ τη στιγμή που χάνεται η πρόσφυση, ενώ στις δεξιές γέρνει ελάχιστα, υποστρέφει λογικά και ελέγχεται πανεύκολα, στις αριστερές γέρνει άτσαλα, υποστρέφει πολύ και σε τρομάζει.

          Να σημειωθεί ότι το πρόβλημα φαίνεται και στις απότομες αλλαγές πορείας όπου στις δεξιές είναι πιο άμεσο και επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι και ατρακάριστο.

          Περιμένοντας τις απόψεις σας, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και sorry αν σας κούρασα.

          Γιάννης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            To corner balance σου δίνει στατικά στοιχεία, όταν το στραμπουλάς στις στροφές και μεταβάλλεται το ύψος του αυτοκινήτου από την συμπίεση ή αποσυμπίεση της ανάρτησης ανάλογα με τη στροφή και τη φόρτιση, μεταβάλλονται και οι γωνίες στην ανάρτηση και αλλάζοντας οι γωνίες της αλλάζει βέβαια το πάτημα του, δεδομένου ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει ρύθμιση στην ανάρτηση του από το εργοστάσιο που όταν πιέζεται σε συνθήκες πολιτικές και όχι αγωνιστικές να έρχεται σε σωστές γωνίες η ανάρτηση του, νομίζω ότι το χάλασες, οι διαφορές που βρήκες όταν ήταν νορμάλ δεν ήταν τυχαίες, δεν τους ΄έκατσε έτσι στην τύχη '.

            Το αυτοκίνητο σου δεν είναι ένα τυχαίο αυτοκίνητο, και η aftermarket ανάρτηση μπορεί να είναι καλή και χρυσή και τέλεια, αλλά δεν νομίζω ότι η ΤΕΙΝ ασχολήθηκε επί 5 χρόνια επάνω στο αυτοκίνητο μελετώντας το για να εξελίξει επάνω του την ανάρτηση που φοράς, εξ άλλου όταν βελτιώνεις κάτι αλλάζεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και πρέπει να συμβιβαστείς με αυτό που χάνεις και με αυτό που κερδίσεις, σε αυτοκίνητα τόσο προχωρημένα όπως το δικός σου δεν μπορείς να κάνεις all around βελτίωση, πρέπει από πρίν να αποφασίσεις τι θα βελτιώσεις έχοντας κατά νου ότι θα χάσεςις σε κάποιον άλλο τομέα. Από ένα σημείο και μετά είναι η πολύ μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, άλλωστε η ανάλυση σου δείχνει ότι είσαι της λεπτομέρειας και θα καταφέρεις αυτό που θέλεις, μόνο που μάλλον θα σε παιδέψει.

            Αν επιμένεις θα σου πάρει πολύ καιρό να πετύχεις αυτό που θέλεις, αλήθεια δεν είπες τι ψάχνεις να βρείς , τι δεν σου άρεσε στο πάτημα του. Στο Evo club τι είπαν τα παιδιά ? Δοκίμασαν και άλλοι αυτή τη μέθοδο / βελτίωση ? και με τι αποτελέσματα ?

            Αυτή είναι η γνώμη μου σε γενικές πάντα γραμμές, δεν έχω EVO για να βοηθήσω περισσότερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              krej last edited by

              Πρώτα απ όλα σ ευχαριστώ για την απάντηση σου.
              Πρέπει να σου πω οτι η ανάρτηση που φόραγε απο τη μάνα του ήταν επιεικώς απαράδεκτη σε σχέση με τις αναρτήσεις που φορούν τα σύγχρονα EVO.Αρχικά φόρεσα τέσερα ελατήρια της HKS που χαμήλωσαν και σκλήρυναν ελαφρώς το αυτοκίνητο.Παρατήρησα τότε μια διαφορά στο στρίψιμο στις αριστερές (ελαφρά υποστροφή) σε σχέση με τις δεξιές αλλά δεν έκανα corner balance γιατί δε μπορούσα να ρυθμίσω τα ύψη.Υπέθεσα οτι αυτό έφταιγε γιατί δεν άλλαξα κάτι άλλο σε σχέση με τη μαμά ανάρτηση.Ο ΕΑ τροχός είχε να σηκώσει περίπου 42 κιλά περισσότερα απ ότι ο ΕΔ (με τον οδηγό).Αυτό σημαίνει οτι ο ΕΔ δεν είχε αρκετό φορτίο και γι αυτόν το λόγο δεν πάταγε το ίδιο καλά στο δρόμο με τον ΕΑ.Αυτό το θέμα υπήρχε εκ κατασκευής αλλά δε φαινόταν με την μαμίσια ανάρτηση η οποία λόγω διαδρομής δεν το έδειχνε...
              Το περίεργο είναι οτι και μετά την τοποθέτηση των HKS ελατηρίων και μετά την τοποθέτηση της ΤΕΙΝ το πρόβλημα δεν ήταν αισθητό αλλά εμφανίσθηκε μετα απο κάποια χιλιόμετρα οταν 'κάθισε' η ανάρτηση.Η ΤΕΙΝ τοποθετήθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και είναι μια ανάρτηση που την φορούν παρα πολλά EVO οπότε γιατί να 'χαλάσει'μόνο το δικό μου αυτοκίνητο.Εξ άλλου το μόνο που έγινε με το corner balance ήταν να χαμηλώσω το αυτοκίνητο ΠΔ έξη χιλιοστά απο τη 'μπότα' του αμορτισέρ για να μην 'κουτσαίνει' το αυτοκίνητο και έτσι τα βάρη μοιράσθηκαν ιδανικά όπως αναφέρω και στην προηγούμενη μου δημοσίευση και κατόπιν έγινε ευθυγράμμιση.Σε σχέση με την ανάρτηση όπως είχε τοποθετηθεί αρχικά υπήρξε σαφής βελτίωση, αρα δεν έκανα κάτι περίεργο για να χαλάσει το κράτημα.Επίσης έψαξα πολύ στο internet προτού προχωρήσω και βρήκα οτι στο εξωτερικό δεν νοείται γρήγορο αυτοκίνητο χωρίς corner balance.Απ το evoclub δεν έχει κάνει κάποιος corner balance και δεν είχαν προσωπική εμπειρία για να με διαφωτίσουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krej last edited by

                Eπειδή με ρώτησες τι ψάχνω να βρώ και δε σου απάντησα, αυτό που θέλω είναι να στρίβει το ίδιο, όπως στρίβει στις δεξιές να στρίβει και στις αριστερές.Αν δεν έστριβε γενικά, θα έλεγα οτι κάτι δεν έγινε καλά και θα το έψαχνα.Το χειρότερο είναι αυτό που συμβαίνει τώρα και στρίβει καλά μόνο στις δεξιές....αυτό που ψάχνω είναι τι φταίει και συμβαίνει αυτό....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimhs last edited by

                  προσωπικα εχω μια ευχερεια στις δεξιες απο οτι στις αριστερες στροφες
                  αλλα απο οτι διαβαζω εισαι αρκετα ψαγμενος ωστε να αισθανεσαι την καθε λεπτομερεια και αλλαγη συμπεριφορας

                  χωρις να πειραζα τπτ θα εκανα παλι ενα ζυγισμα να δω αν τα νουμερα της ζυγαριας ειναι ομοια με τα νουμερα της προηγουμενης μετρησης
                  θα ειχα στο νου μου την αντισταση που δημιουργει η τριβη στα κινουμενα μερη της αναρτησης σε καθε αλλαγη του υψους
                  και θα μετραγα παλι τις λιμπρες στα ελατηρια(ποτε δεν ειναι ιδια δεξια-αριστερα)
                  και συνηθως οι καλοι αναρτησιολογοι δεν προτινουν το χαμηλωμα

                  o vlasis sto www.gtc.gr γραφει ακομα??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krej last edited by

                    Σ ευχαριστώ για την απάντηση,
                    Για το χαμήλωμα δεν έχεις άδικο αλλά ακολούθησα τις οδηγίες του κατασκευαστή (ΤΕΙΝ) που προτείνει 4.5 cm χαμήλωμα εμπρός και 1.5 cm πίσω.Απ οτι ξέρω προτείνει πιο χαμηλό μπροστά για να πατάει καλύτερα και να μειώνονται τα μούτρα, ενώ το δίνει πιο ψηλό πίσω για να αποσταθεροποιείται πιο εύκολα το πίσω μέρος.Θα δοκιμάσω να μετρήσω τα ελατήρια η να τα κάνω σκάτζα για να δω αν θα μεταφερθεί το πρόβλημα.
                    Πάντως όπως είπα και πιο πάνω το πρόβλημα το παρατήρησα και σε άλλο αυτοκίνητο όταν έβαλα σκληρότερη και χαμηλότερη ανάρτηση, γιατί όμως χαλάει πάντα μόνο στις αριστερές? αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα μου.......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rx8_drifter last edited by

                      ψάξε και βρες τον vlassis στο gtc είτε μέσω πμ είτε με κανα ποστ, ο άνθρωπος είναι ψαγμένος όσο λίγοι στο στήσιμο.
                      είχε υποσχεθεί κι ένα βιβλίο που θα έγραφε ωραία πραγματάκια ρε γμτ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        krej last edited by

                        Aπ ότι μου είπαν απο το gtc, ο Vlassis γράφει απο καιρού εις καιρό στο forum, οπότε θα περιμένω να διαβάσει τη δημοσίευση μου και ελπίζω να με διαφωτίσει σχετικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Μην με λάβεις υπόψη σου πολύ σοβαρά, δεν έχω επαρκείς γνώσεις και εμπειρίες στο αντικείμενο.

                          Μήπως ξεκινώντας από την ρύθμιση που πέτυχες στατικά να πείραζες λίγο λίγο την ισορροπία δεξιά αριστερά στον εμπρός άξονα; Η σκέψη μου είναι ότι ενώ στατικά είσαι καλά δυναμικά δημιουργείται κάποια ανισορροπία (λόγω πχ αυτών που ειπώθηκαν πιο πάνω για την κατανομή μαζών) που θα πρέπει να εξουδετερώσεις με την αίσθηση που λαμβάνεις (χωρίς να μπορείς να την μετρήσεις).
                          Να αναφέρω εδώ ότι στο δικό μου αυτοκίνητο με πχ μισό ρεζερβουάρ, ακίνητος και σβησμένος μοιράζεται το βάρος του καυσίμου ενώ σε λειτουργία μεταφέρεται το περισσότερο καύσιμο στο δεξί μισό όπου είναι η κυρίως αντλία έτσι ώστε να εμφανίζεται μια διαφορά δεξιά αριστερά 15-25 λίτρων καυσίμου που δεν παρατηρείται με σβησμένο κινητήρα!! Υποθέτω λοιπόν ότι αν έκανα το ζύγισμα μισογεμάτος σβηστός και αναμμένος θα κατέληγα σε διαφορετική ρύθμιση...
                          Εννοείται υποθέτω ότι υπάρχει συμμετρία σε γεωμετρία του αυτοκινήτου μετά από το ζύγισμα...
                          Μήπως το πρόβλημα δεν είναι μπροστά αλλά πίσω και απλά αυτό που αντιλαμβάνεσαι σαν αυξημένη υποστροφή είναι μειωμένη υπερστροφή....;;
                          Μήπως οι ικανότητες αίσθησης που φαίνεται να διαθέτεις σε αφθονία δεν έχουν την ίδια οξύτητα σε δεξιά και αριστερή κατεύθυνση;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krej last edited by

                            Κατ αρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.Σίγουρα το στατικό ζύγισμα μπορεί να φαντάζει σχεδόν ιδανικό, αλλά όταν κινείται το αμάξι πολλά μπορεί να αλλάζουν....
                            Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε ένας εξομοιωτής όπου να μπορούσες να το ζυγίσεις εν κινήσει και στρίβοντας.Εκεί θα έβλεπες τα πάντα.Το θέμα είναι οτι το πρόβλημα στις αριστερές παρουσιάζεται οταν σκληρήνει και χαμηλώσει το αμάξι και δεν ξέρω αν φταίει το corner balance αφού μετά απ αυτό βελτιώνεται κάπως η κατάσταση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krej last edited by

                              Καμμία άλλη γνώμη κανείς??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                1. Είσαι σίγουρος πως οι διαφορές δεν οφείλονται σε σένα ? Πχ. στον τρόπο που παίρνεις αριστερές και δεξιές στροφές ? Εγώ πχ. συνήθως παίρνω καλύτερα τις δεξιές από ό,τι τις αριστερές

                                2. Νομίζω πως το στατικό corner balance είναι μια αρχή, όχι το τέρμα του 'ταξιδιού'. Επειδή το όλο σύστημα είναι εξόχως δυναμικό και επειδή το corner balance δεν μπορεί να πάρει υπόψη του παράγοντες όπως η ενδοτικότητα των στοιχείων της ανάρτησης (πχ. των silent blocks), δεν μπορείς να υποθέσεις πως θα έπρεπε να είναι τέλειο τώρα. Με άλλα λόγια, μπήκες σε μπελάδες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  krej last edited by

                                  Oσον αφορά το πρώτο σκέλος της απάντησης σου σίγουρα δεν είναι η ιδέα μου γιατί το αυτοκίνητο ξεκολλάει σαφώς πιο εύκολα και υποστρέφει στις αριστερές τρωγοντας το εμπρός δεξί λάστιχο περισσότερο απο οτι το αριστερό.
                                  Οσο για το δεύτερο σκέλος συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Δεν είπα ότι είναι ιδέα σου, συμβαίνει αυτό που αντιλαμβάνεσαι. Είπα πως συμβαίνει επειδή πχ. χωρίς να το καταλαβαίνεις, παίρνεις πιο 'άτσαλα' τις αριστερές από τις δεξιές ή με χειρότερη γραμμή (πχ. κλείνεσαι πολύ νωρίς) ή κάτι τέτοιο. Αν και δείχνεις αρκετά ψαγμένος για να το αντιλαμβάνεσαι και αυτό, είναι ένα ενδεχόμενο.

                                    Εχω την εντύπωση πως αν δεν κάτσεις μαζί με κάποιον πραγματικά ειδικό (πχ. Πουπάκης ή Κολιγιάννης ή ο Βλάσσης που ανέφεραν παραπάνω) άκρη δεν θα βγάλεις. Υπάρχει ένα θέμα Η Αναστασία του και οι φίλες σε τεχνικά θέματα (σουρεάλ τίτλος ) που έχει διάφορα τέτοια προχωρημένα αν και δε θυμάμαι να λέει για corner balance.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης krej έγραψε:
                                      Oσον αφορά το πρώτο σκέλος της απάντησης σου σίγουρα δεν είναι η ιδέα μου γιατί το αυτοκίνητο ξεκολλάει σαφώς πιο εύκολα και υποστρέφει στις αριστερές τρωγοντας το εμπρός δεξί λάστιχο περισσότερο απο οτι το αριστερό.
                                      Οσο για το δεύτερο σκέλος συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.

                                      δεν υπάρχει περίπτωση να βρείς αμορτισέρ ελατήρια που να είναι πανομοιότυπα εκ κατασκευής οπότε πάντα θα έχουν διαφορές στις πιέσεις τους και στις σταθερές τους...

                                      δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ο μόνος που το αντιλαμβάνεται το όλο θέμα... σίγουρα κάποιος ή κάποιοι έχουν μια καλύτερη ή χειρότερη αίσθηση του θέματος αλλά έχουν!

                                      μην περιμένεις να αλλάζεις κάτι πάνω στο αυτοκίνητο και να είσαι βέβαιος για το αποτέλεσμα και τις αιτίες των... πρέπει να εμβαθύνεις πολύ περισσότερο από ένα corner balance (οδήγηση σε πίστα με ελεγχόμενες συνθήκες επανειλλημένα)

                                      όλοι μας, είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι, έχουμε μια τάση να στρίβουμε διαφορετικά σε κάθε στροφή, αριστερή ή δεξιά... Δεν θέλω να πας να κοιτάξεις τα ψυχοσωματικά σου απλά λέω το προφανές, σίγουρα παίρνεις διαφορετικά τις αριστερές από τις δεξιές

                                      μην ξεχνάς ότι κάθεσει στην μια πλευρά του αυτοκινήτου άρα τ αισθητήρια όργανά σου δεν είναι στην ιδανική θέση για συγκρίσεις... εαν είχες την θέση στην μέση του αυτοκινήτου τότε θα ήσουν πιο σίγουρος για αυτά που λες

                                      σε προσωπικό επίπεδο τώρα: εγώ θα έβγαζα την TEIN την οποία και δεν θεωρώ αξιόλογη όσο οι Evoάκιδες και θα έβαζα πάλι την μαμά βλέποντας και κάνοντας όλα εξ αρχής... αλλά πρώτα θα έβρισκα έναν έμπειρο οδηγό αγώνων ή σασσί tuner που θα ήξερε τι του γινόταν κι όχι το μαγαζάκι της γειτονιάς που κάνει μετατροπές ( στείλε μου π.μ. γνωρίζω άτομο με χρόνια στο στήσιμο αγωνιστικών ) ΦΥΣΙΚΑ θα άλλαζα και τα λάστιχα πριν από οτιδίποτε αφού έχουν φθαρεί άνισα συμβάλλοντας έτσι στην γενικότερη κατάσταση

                                      παρότι πολύ ευαίσθητος κι εγώ στις αλλαγές, είτε αυτες είναι ένα ολόκληρο αυτοκίνητο ή ένα αμορτισέρ μόνο, είτε όλη η ευθυγράμμιση μαζί ή μερικά χιλιοστά σε τιμόνι, εχω μάθει ότι η αντικειμενικότητα των εισερχομένων ερεθισμάτων εξαρτάται ακόμη κι από την διάθεση μου τη εκάστοτε περίοδο της ζωής μου. Σε αναλογία σου παραθέτω παράδειγμα της τρέλας μου με τα στερεοφωνικά συγκροτήματα όπου ένα καλώδιο ή μια μοίρα κλίσης στο ένα εκ των δύο ηχείων μπορεί να φέρει την καταστροφή.

                                      Έτσι έχω μάθει αυτό που είπε κι άλλος συμφορουμίτης εδώ, ότι αφήνω την Mitsumbishi π.χ. να κάνει την δουλειά της και απλά το απολαμβάνω ως εκεί... Οι αλλαγές μάλον περισσότερη σύγχιση φέρνουν παρά ικανοποίηση...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        krej last edited by

                                        Σ ευχαριστώ για την απάντηση σου.Σίγουρα δεν είναι η ιδέα μου γιατί όταν οδηγώ άλλα αυτοκίνητα στις ίδιες στροφές στρίβουν μια χαρά, πέραν του οτι άλλο να σου φαίνεται οτι το αυτοκίνητο στρίβει διαφορετικά στις αριστερές και άλλο να γλυστράει επικύνδυνα και να κινδυνεύεις να φύγεις απο το δρόμο.Αυτό είναι κάτι χειροπιαστό οπότε σίγουρα δεν είναι η ιδέα μου.Συμφωνώ μαζί σου οτι η ΤΕΙΝ δεν είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά, αλλά την επέλεξα λόγω του οτι την χρησιμοποιούν αρκετοί επώνυμοι βελτιωτές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και επειδή ειναι value for money.Τέλος δεν μου εμφανίζεται πουθενα το πμ για να σου στείλω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • K
                                          krej last edited by

                                          Μέχρι τώρα εχω πάρει πολλές και αξιόλογες απαντήσεις απο πολλα μέλη του club και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό.Ομως κανείς δεν σχολίασε το γεγονός, γιατί το συγκεκριμένο πρόβλημα εμφανίζεται μετά απο τοποθέτηση κάποιας aftermarket ανάρτησης που συνήθως είναι χαμηλότερη και σκληρότερη.Μήπως η μαμά ανάρτηση λόγω μεγαλύτερων διαδρομών κρύβει επιμελώς την κακή κατανομή των φορτίων στους τροχούς?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης krej έγραψε:
                                            Μέχρι τώρα εχω πάρει πολλές και αξιόλογες απαντήσεις απο πολλα μέλη του club και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό.Ομως κανείς δεν σχολίασε το γεγονός, γιατί το συγκεκριμένο πρόβλημα εμφανίζεται μετά απο τοποθέτηση κάποιας aftermarket ανάρτησης που συνήθως είναι χαμηλότερη και σκληρότερη.Μήπως η μαμά ανάρτηση λόγω μεγαλύτερων διαδρομών κρύβει επιμελώς την κακή κατανομή των φορτίων στους τροχούς?

                                            Αν διαβάσεις το δικό μου πόστ στην αρχή είχα αναφέρει ότι άλλαξες όλο το πακέτο όπως το είχε η Mitsu το οποίο δουλεύει καλά με τις όποιες διαφορές του, υπάρχουν άτομα που έχουν χαλάσει σε αξία άλλο ένα αυτοκίνητο σε ευθυγραμμίσεις και αναρτήσεις και ακόμα ψάχνονται, μόνο από τύχη θα σου καθότανε αμέσως, και ίσως από τύχη σου κάτσει μετά από αρκετό ακόμα ψάξιμο. Καλό κουράγιο στην ανηφόρα που διάλεξεις να ανέβεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr