-
Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
Το αμαξι ειναι skoda favorit. -
Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
Το αμαξι ειναι skoda favorit. -
Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
Το αμαξι ειναι skoda favorit. -
αν αλλαξεις λαδια θα δεις οτι θα σβηνει κανονικα
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
Το αμαξι ειναι skoda favorit.Να βάζεις το φίλτρο λαδιού που προτείνει η Skoda.
-
Και εγω για το φιλτρο λαδιου θα σου ελεγα.
-
οταν δεν λειτουργει ο κινητηρας 'αδειαζει' το φίλτρο απο λάδι και κάπως καπου το διαβαζει ο ανιχνευτης πίεσης ώς έληψη λαδιου. Μεχρι να κανει μερικες στροφες η αντλια λαδιού αναυει για λιγο το λαμπάκι! Τα μανισια συνήθως εχουν βαλβίδα ή είναι κατάληλα για να κρατάνε το λάδι αρα και τη πίεση αυτου!
-
Oντως δεν εχω το γνησιο φιλτρο λαδιου της skoda. Tοσο πολυ να φταει αυτο? Την αλλη φορα το γνησιο θα βαλω. Δεν ειναι θεμα κοστους αφου ειναι ελαχιστα λεφτα 3-4 ευρω και εχει ηδη στο συνεργειο ιδιου τυπου ο μαστορας.
Το λαδι γιατι να φταει? Δεν εχω και πολυ χοντρο. Το GM 10-40 semi εχει μεσα. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Oντως δεν εχω το γνησιο φιλτρο λαδιου της skoda. Tοσο πολυ να φταει αυτο? Την αλλη φορα το γνησιο θα βαλω. Δεν ειναι θεμα κοστους αφου ειναι ελαχιστα λεφτα 3-4 ευρω και εχει ηδη στο συνεργειο ιδιου τυπου ο μαστορας.
Το λαδι γιατι να φταει? Δεν εχω και πολυ χοντρο. Το GM 10-40 semi εχει μεσα.Τα φίλτρα λαδιού έχουν μια βαλβίδα που δεν αφήνει το μοτέρ να αδειάσει από λάδια όταν σβήνεις την μηχανή. Αυτό σε φτηνιάρικα -οχι φτηνά γιατί μετά πρέπει να τα ξαναλλάξεις και άρα σου βγαίνει ακριβότερο- πολλές φορές χαλάει και αδείαζει το μοτέρ από λάδι. Όταν βάζεις μπρός ο αισθητήρας βλέπει την έλλειψη αυτή σαν έλλειψη πίεσης και αναβει. Η αντλία λαδιού μπαίνει στο κόλπο το μοτέρ γεμίζει και όλα είναι οκ μετά από λίγο και το λαμπάκι σβήνει. Πάνε άλλαξε φίλτρο λαδιού γιατί δεν είναι και οτι καλύτερο στα πρώτα στάδια της λειτουργιάς (που είναι και τα κρίσιμα)να είναι στεγνό το μοτέρ από λάδι
-
-
Αν το φίλτρο σου είναι σε τέτοια θέση που αδειάζει από λάδι όταν σβήνει ο κινητήρας, τότε πρέπει να βάζεις φίλτρο που έχει βαλβίδα και δεν το αφήνει να αδειάσει όταν σβήσει ο κινητήρας - αλλιώς, μόλις βάλεις μπρος το λαμπάκι θα είναι αναμμένο μέχρι να ξαναγεμίσει το φίλτρο.
Το φίλτρο που έβαλες μάλλον δεν έχει καλή βαλβίδα και χάνει το λάδι - μη ξαναπάρεις τέτοια μάρκα φίλτρο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν το φίλτρο σου είναι σε τέτοια θέση που αδειάζει από λάδι όταν σβήνει ο κινητήρας, τότε πρέπει να βάζεις φίλτρο που έχει βαλβίδα και δεν το αφήνει να αδειάσει όταν σβήσει ο κινητήρας - αλλιώς, μόλις βάλεις μπρος το λαμπάκι θα είναι αναμμένο μέχρι να ξαναγεμίσει το φίλτρο.Το φίλτρο που έβαλες μάλλον δεν έχει καλή βαλβίδα και χάνει το λάδι - μη ξαναπάρεις τέτοια μάρκα φίλτρο.
+1
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
Το αμαξι ειναι skoda favorit.Εχοντας και γω favorit και εχοντας γινει γνωστης στα μηχανολογικα λογο των βλαβων που εβγαζε εγω εχω παρατηρησει αυτο το 'προβλημα' οχι οταν το εβαζα μπροστα αλλα οταν το εσβηνα, για μενα ειναι απλα ηλεκτρολογικο προβλημα λογο παλαιοτητας και δεν το κοιταξα παραπανω.
Παντως κοιτα και το φιλτρο μηπως αυτο κανει το προβλημα. -
Αλλη φορα γνησιο θα βαλω. Αυτο που φοραω τωρα γραφει πανω made in italy και μια μαρκα(δεν την θυμαμαι.)
Παντως μηπως υπαρχει πιθανοτητα να τα φτηνει σιγα σιγα η τρομπα λαδιου?
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Εχοντας και γω favorit και εχοντας γινει γνωστης στα μηχανολογικα λογο των βλαβων που εβγαζεΦιλε μεγαλο σχολειο αυτη η φουρνια σκοντα. Ειναι η χαρα του μηχανικου!(λογω της ευκολιας πιο πολυ)
-
Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ, είχα αλλάξει λάδια, παρέμεινε, αλλαξα και φίλτρο (με ιμιτασιόν), παρέμεινε και όταν αλλαξα με το μαμά φίλτρο λαδιού (τυχαία), σταμάτησε. Αλλά τώρα που το λέτε το συνδυάζω. Δεν ήξερα ότι υπάρχει τετοια βαλβίδα... Νόμιζα ότι έφταιγε ο τύπος του λαδιού...
Το άσχημο ήταν ότι για αυτά τα 2-3 δευτερέλεπτα που έμενε αναμμένο το λαμπάκι ο κινητήρας ακουγόταν πολύ τραχύς στη λειτουργία του. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εχοντας και γω favorit και εχοντας γινει γνωστης στα μηχανολογικα λογο των βλαβων που εβγαζε
Φιλε μεγαλο σχολειο αυτη η φουρνια σκοντα. Ειναι η χαρα του μηχανικου!(λογω της ευκολιας πιο πολυ)
Σχολειο δεν λες τιποτα αλλα το θεμα ειναι οτι ουτε στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να λυσουν μερικα προβληματα. Για κανενα χρονο οταν πηγαινα με μικρη ταχυτητα ακουγονταν ενα θορυβος λες και κατι ετριζε που σταματουσε μονο οταν πατουσα φρενο, το πηγα σε κατι μαστορακια και τιποτα (ακουγα του κοσμου τις βλακειες μεχρι και οτι ειχε πετραδακι στα φρενα ), ειπα να παω στην αντιπροσωπεια να αλλαξω δισκοπλακες και τακακια αλλα και παλι τιποτα , τελικα το πηγα σε εναν παλιο μαστορα που το βρηκε με την μια, ηταν ενα εξαρτημα στις δαγκανες στα φρενα. Και εκει που ειπα οτι τελειωσαν ολα μου χαλασε το καλοριφερ!
Aργει (ελαχιστα) να σβησει το λαμπακι λαδιου.