Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aργει (ελαχιστα) να σβησει το λαμπακι λαδιου.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aργει (ελαχιστα) να σβησει το λαμπακι λαδιου.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    15
    1801
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
      Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
      Το αμαξι ειναι skoda favorit.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
        Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
        Το αμαξι ειναι skoda favorit.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
          Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
          Το αμαξι ειναι skoda favorit.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            αν αλλαξεις λαδια θα δεις οτι θα σβηνει κανονικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos272 last edited by

              Ο χρήστης cson έγραψε:
              Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
              Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
              Το αμαξι ειναι skoda favorit.

              Να βάζεις το φίλτρο λαδιού που προτείνει η Skoda.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stax last edited by

                Και εγω για το φιλτρο λαδιου θα σου ελεγα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nek last edited by

                  οταν δεν λειτουργει ο κινητηρας 'αδειαζει' το φίλτρο απο λάδι και κάπως καπου το διαβαζει ο ανιχνευτης πίεσης ώς έληψη λαδιου. Μεχρι να κανει μερικες στροφες η αντλια λαδιού αναυει για λιγο το λαμπάκι! Τα μανισια συνήθως εχουν βαλβίδα ή είναι κατάληλα για να κρατάνε το λάδι αρα και τη πίεση αυτου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Oντως δεν εχω το γνησιο φιλτρο λαδιου της skoda. Tοσο πολυ να φταει αυτο? Την αλλη φορα το γνησιο θα βαλω. Δεν ειναι θεμα κοστους αφου ειναι ελαχιστα λεφτα 3-4 ευρω και εχει ηδη στο συνεργειο ιδιου τυπου ο μαστορας.
                    Το λαδι γιατι να φταει? Δεν εχω και πολυ χοντρο. Το GM 10-40 semi εχει μεσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Oντως δεν εχω το γνησιο φιλτρο λαδιου της skoda. Tοσο πολυ να φταει αυτο? Την αλλη φορα το γνησιο θα βαλω. Δεν ειναι θεμα κοστους αφου ειναι ελαχιστα λεφτα 3-4 ευρω και εχει ηδη στο συνεργειο ιδιου τυπου ο μαστορας.
                      Το λαδι γιατι να φταει? Δεν εχω και πολυ χοντρο. Το GM 10-40 semi εχει μεσα.

                      Τα φίλτρα λαδιού έχουν μια βαλβίδα που δεν αφήνει το μοτέρ να αδειάσει από λάδια όταν σβήνεις την μηχανή. Αυτό σε φτηνιάρικα -οχι φτηνά γιατί μετά πρέπει να τα ξαναλλάξεις και άρα σου βγαίνει ακριβότερο- πολλές φορές χαλάει και αδείαζει το μοτέρ από λάδι. Όταν βάζεις μπρός ο αισθητήρας βλέπει την έλλειψη αυτή σαν έλλειψη πίεσης και αναβει. Η αντλία λαδιού μπαίνει στο κόλπο το μοτέρ γεμίζει και όλα είναι οκ μετά από λίγο και το λαμπάκι σβήνει. Πάνε άλλαξε φίλτρο λαδιού γιατί δεν είναι και οτι καλύτερο στα πρώτα στάδια της λειτουργιάς (που είναι και τα κρίσιμα)να είναι στεγνό το μοτέρ από λάδι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        http://www.aa1car.com/library/us1097.htm

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Αν το φίλτρο σου είναι σε τέτοια θέση που αδειάζει από λάδι όταν σβήνει ο κινητήρας, τότε πρέπει να βάζεις φίλτρο που έχει βαλβίδα και δεν το αφήνει να αδειάσει όταν σβήσει ο κινητήρας - αλλιώς, μόλις βάλεις μπρος το λαμπάκι θα είναι αναμμένο μέχρι να ξαναγεμίσει το φίλτρο.

                          Το φίλτρο που έβαλες μάλλον δεν έχει καλή βαλβίδα και χάνει το λάδι - μη ξαναπάρεις τέτοια μάρκα φίλτρο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Αν το φίλτρο σου είναι σε τέτοια θέση που αδειάζει από λάδι όταν σβήνει ο κινητήρας, τότε πρέπει να βάζεις φίλτρο που έχει βαλβίδα και δεν το αφήνει να αδειάσει όταν σβήσει ο κινητήρας - αλλιώς, μόλις βάλεις μπρος το λαμπάκι θα είναι αναμμένο μέχρι να ξαναγεμίσει το φίλτρο.

                            Το φίλτρο που έβαλες μάλλον δεν έχει καλή βαλβίδα και χάνει το λάδι - μη ξαναπάρεις τέτοια μάρκα φίλτρο.

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              biskoto10 last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Τι σημαινει οταν βαζω μπρος και βλεπω για 1 το πολυ 2 δευτερολεπτα αναμενο το λαμπακι λαδιου ενω παλια εσβηνε αμεσα με το που επερνε μπρος? Ειναι τιποτα αξιο λογου?
                              Εννοειται εχω ελεγξει την σταθμη και ειναι φουλ και τα λαδια τα εχω 3500 χλμ μεσα.
                              Το αμαξι ειναι skoda favorit.

                              Εχοντας και γω favorit και εχοντας γινει γνωστης στα μηχανολογικα λογο των βλαβων που εβγαζε εγω εχω παρατηρησει αυτο το 'προβλημα' οχι οταν το εβαζα μπροστα αλλα οταν το εσβηνα, για μενα ειναι απλα ηλεκτρολογικο προβλημα λογο παλαιοτητας και δεν το κοιταξα παραπανω.
                              Παντως κοιτα και το φιλτρο μηπως αυτο κανει το προβλημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Αλλη φορα γνησιο θα βαλω. Αυτο που φοραω τωρα γραφει πανω made in italy και μια μαρκα(δεν την θυμαμαι.)

                                Παντως μηπως υπαρχει πιθανοτητα να τα φτηνει σιγα σιγα η τρομπα λαδιου?

                                Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
                                Εχοντας και γω favorit και εχοντας γινει γνωστης στα μηχανολογικα λογο των βλαβων που εβγαζε

                                Φιλε μεγαλο σχολειο αυτη η φουρνια σκοντα. Ειναι η χαρα του μηχανικου!(λογω της ευκολιας πιο πολυ)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harlek last edited by

                                  Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ, είχα αλλάξει λάδια, παρέμεινε, αλλαξα και φίλτρο (με ιμιτασιόν), παρέμεινε και όταν αλλαξα με το μαμά φίλτρο λαδιού (τυχαία), σταμάτησε. Αλλά τώρα που το λέτε το συνδυάζω. Δεν ήξερα ότι υπάρχει τετοια βαλβίδα... Νόμιζα ότι έφταιγε ο τύπος του λαδιού...
                                  Το άσχημο ήταν ότι για αυτά τα 2-3 δευτερέλεπτα που έμενε αναμμένο το λαμπάκι ο κινητήρας ακουγόταν πολύ τραχύς στη λειτουργία του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    biskoto10 last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:

                                    Εχοντας και γω favorit και εχοντας γινει γνωστης στα μηχανολογικα λογο των βλαβων που εβγαζε

                                    Φιλε μεγαλο σχολειο αυτη η φουρνια σκοντα. Ειναι η χαρα του μηχανικου!(λογω της ευκολιας πιο πολυ)

                                    Σχολειο δεν λες τιποτα αλλα το θεμα ειναι οτι ουτε στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να λυσουν μερικα προβληματα. Για κανενα χρονο οταν πηγαινα με μικρη ταχυτητα ακουγονταν ενα θορυβος λες και κατι ετριζε που σταματουσε μονο οταν πατουσα φρενο, το πηγα σε κατι μαστορακια και τιποτα (ακουγα του κοσμου τις βλακειες μεχρι και οτι ειχε πετραδακι στα φρενα ), ειπα να παω στην αντιπροσωπεια να αλλαξω δισκοπλακες και τακακια αλλα και παλι τιποτα , τελικα το πηγα σε εναν παλιο μαστορα που το βρηκε με την μια, ηταν ενα εξαρτημα στις δαγκανες στα φρενα. Και εκει που ειπα οτι τελειωσαν ολα μου χαλασε το καλοριφερ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr