-
Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.
Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
Συμφωνείτε? Τι προτείνετε? -
Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.
Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
Συμφωνείτε? Τι προτείνετε? -
Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.
Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
Συμφωνείτε? Τι προτείνετε? -
αυτό που γράφεις με μια -δυο γκαζιές πέφτει η θερμοκρασία δεν γίνετε, είναι αδιανόητο.
κάτι άλλο γίνετε και μάλλον έχεις ψευδή ένδειξη.
σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχτεί η φλάντζα καπακιού και βέβαια θα βγει χωρείς φόβο και πάθος.
σκέψου και την περίπτωση να αλλάξεις μηχανικό. -
Αυτό το έκανε και πριν αλλάξεις όλα αυτά;
Αν ναι τότε ξέρεις ότι δεν φταίνε αυτά αλλά κάτι άλλο....
ίσως πολύ μεγάλο...
ίσως και μικρό!
Αλήθεια ο ανεμιστήρας (βεντιλατέρ εννοώ) ξεκινάει κάποια στιγμή; Γιατί αν δεν ξέκινάει δεν είναι απίθανο αυτό που σου συμβαίνει... -
Kατι παρομοιο συμβαινει με το παλιο Astra της οικογενειας, μονο που τωρα που πεσαν οι θερμοκρασιες ηρεμησε. Και εμεις ματαιως τα αλλαξαμε ολα. Και λεω ματαιως γιατι απλα τα μοτερ εκεινης της εποχης (C14SΕ) στραβωνουν ευκολα κορμο οποτε δε πα να αλλαζεις φλατζες...
Για πες μας τα χιλιομετρα που εχει το μοτερ και αν το κανει μονο οταν εχει ζεστες.
-
Παιδιά όλες οι αλλαγές που έκανα ήταν για να αποφύγω να ανοίξω κυλινδροκεφαλή (>400 €). Το ένστικτό μου μου λέει ότι είναι κάτι στο μοτέρ που μπλοκάρει νερά και ζεσταίνονται (αλλά δεν χάνονται-καίγονται). Το κάνει μόνο στο ρελαντί και το βεντιλατέρ δουλεύει τζετ.
Πάντως τα Χόντα σπάνια βγάζουν προβλήματα στα μοτέρ. Είναι σκυλιά...Έχω 290.000 χλμ και το πρόβλημα είναι χειμώνα καλοκαίρι με ή χωρίς θερμοστάτη... -
Eμενα για φλατζα κεφαλης/καποιο ρηγμα στο καπακι μου κανει οπως το ακουω τουλαχιστον.
Πολλα τα λεφτα για μια τετοια επισκευη και σε τοσο παλια αυτοκινητα (και με τοσα χιλιομετρα) δε συμφερει, γι' αυτο και εμεις δεν ασχολουμαστε με το Astra. 2 φορες ανοιξαμε μοτερ για καθαρισμους φλατζα κτλ, ε οχι και τριτη. -
Έχει αέρα το κύκλωμα ψύξης ή/και είναι χαλασμένη η φλάντζα κεφαλής.
Τα άλλα τα άλλαξες και είναι εντάξει.Τα Χόντα είναι σκυλιά και δεν υπερθερμαίνονται ποτέ, αλλά ΑΝ υπερθερμανθούν είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χαλάσει η φλάντζα κεφαλής.
-
ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ...?
Ο χρήστης kzarp έγραψε:
Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
Συμφωνείτε? Τι προτείνετε? -
Παίζει να ειναι και τελειωμένη τρόμπα νερου. Αν στα χαμηλα δεν εχει αρκετες στροφες δεν κυκλοφορει τα νερα για να ψυχθουν και γιαυτο ανεβαζει θερμοκρασία. Με το που ανεβασεις στροφες αρχισει και λειτουργει καλύτερα και ψυχει. Δοκίμασε σε ρελαντι με ανεβασμένη θερμοκρασία να ανοιξεις το καλοριφερ. θα βγάλει καυτό αέρα ή ζεστό? Ταυτόχρονα θα πέσει η θερμοκρασία? Αν μπορείς πιάσει και τα κολάρα που πάνε στο καλοριφερ. Α
Αν σου βγάλει μόνο χλιαρό αέρα και δεν πέσει η θερμοκρασία τότε μαλλον δεν κυκλοφορουν τα νερά λόγω τρομπας.
Ενας άλλος τρόπος να το δεις ειναι αν εχεις δοχειο υπερχειλισης , ενω ειναι ακόμα κρύο το αμάξι να ανοιξεις το καπάκι του δοχείου και με ρελαντι να δεις αν φερνει νερα μεσα. Δοκίμασε και μερικές γκαζιές ή με περισσοτερες στροφές. Θα αυξηθει η ροή και πόσο? Αν δεν αυξηθει σημαντικα ειναι τρόμπα.
-
Φαγωμένο/διαλυμένο impeller?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φαγωμένο/διαλυμένο impeller?Γεια χαρά. Στο πρώτο post, λέει πως άλλαξε αντλία νερού. Δεν διευκρινίζει βέβαια αν ήταν μεταχειρισμένη. Σε τέτοια περίπτωση,ενδέχεται να έχει βάση ο συλλογισμός σου.
-
Η αντλία που μπήκε ήταν καινούργια και λειτουργεί κανονικά και στο ρελαντί
-
Η επόμενη ερώτηση ειναι για τον χρονισμό. Εχεις κοιτάξει τον χρονισμό αν ειναι σωστός? Έχει μπει άλλο πρόγραμμα?
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Η επόμενη ερώτηση ειναι για τον χρονισμό. Εχεις κοιτάξει τον χρονισμό αν ειναι σωστός? Έχει μπει άλλο πρόγραμμα?Δεν έχουν γίνει αλλαγές ούτε έλεγχος ECU ποτέ. Το θεωρείς αναγκαίο και που μπορεί να γίνει αυτό? Μόνο στην αντιπροσωπεία?
-
Ο χρονισμός δεν έχει σχέση με υπερθέρμανση στο ρελαντί.
-
Η εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης γίνεται όταν αλλάζεις ψυγείο?, γιατί εγώ το άλλαξα πριν 15 ημέρες. **Ή είναι έξτρα διαδικασία?**Το λέω γιατί αυτό που παρατηρώ είναι ότι αν και κανονικά με κρύα μηχανή το πρωί πρέπει το ψυγείο να έχει φουλ νερά και το δοχείο διαστολής μέχρι max. Κάποια πρωινά το δοχείο είναι **άδειο **(- περίπου 1 λιτ νερό) και το άλλο πρωι μπορεί να τα ξαναεμφανίσει τα νερά. Λάδια δεν υπάρχουν στο ψυγείο. Τα νερά είναι διαυγή πράσινα. Είναι δυνατόν να υπάρχει εγκλωβισμένος αέρας στο κύκλωμα (moter ή κολλάρα) ?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχει αέρα το κύκλωμα ψύξης ή/και είναι χαλασμένη η φλάντζα κεφαλής. -
Αλλαξες ψυγείο? θεωρητικά θα επρεπε να σου εχουν κάνει εξαέρωση με την τοπόθέτηση αλλιως πήγαινε να σου κάνουν ΄τώρα μήπως δεις διαφορα.
Και ναι μπορεί ο λάθος χρονισμός στο ρελαντι να ανεβάζει θερμοκρασία αν εχει μπει αλλος εγκέφαλος και είναι κακογραμμένος ειδικα στι χαμηλές στροφες.
ΒΟΗΘΕΙΑ για υπερθέρμανση κινητήρα Civic