Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΟΗΘΕΙΑ για υπερθέρμανση κινητήρα Civic
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΟΗΘΕΙΑ για υπερθέρμανση κινητήρα Civic
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    21
    758
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kzarp last edited by

      Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.

      Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
      Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
      Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
      Συμφωνείτε? Τι προτείνετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kzarp last edited by

        Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.

        Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
        Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
        Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
        Συμφωνείτε? Τι προτείνετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kzarp last edited by

          Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.

          Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
          Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
          Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
          Συμφωνείτε? Τι προτείνετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a-110-alpine last edited by

            αυτό που γράφεις με μια -δυο γκαζιές πέφτει η θερμοκρασία δεν γίνετε, είναι αδιανόητο.
            κάτι άλλο γίνετε και μάλλον έχεις ψευδή ένδειξη.
            σε περίπτωση που πρέπει να αλλαχτεί η φλάντζα καπακιού και βέβαια θα βγει χωρείς φόβο και πάθος.
            σκέψου και την περίπτωση να αλλάξεις μηχανικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Αυτό το έκανε και πριν αλλάξεις όλα αυτά;
              Αν ναι τότε ξέρεις ότι δεν φταίνε αυτά αλλά κάτι άλλο....
              ίσως πολύ μεγάλο...
              ίσως και μικρό!
              Αλήθεια ο ανεμιστήρας (βεντιλατέρ εννοώ) ξεκινάει κάποια στιγμή; Γιατί αν δεν ξέκινάει δεν είναι απίθανο αυτό που σου συμβαίνει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • johanndelta
                johanndelta last edited by

                Kατι παρομοιο συμβαινει με το παλιο Astra της οικογενειας, μονο που τωρα που πεσαν οι θερμοκρασιες ηρεμησε. Και εμεις ματαιως τα αλλαξαμε ολα. Και λεω ματαιως γιατι απλα τα μοτερ εκεινης της εποχης (C14SΕ) στραβωνουν ευκολα κορμο οποτε δε πα να αλλαζεις φλατζες...

                Για πες μας τα χιλιομετρα που εχει το μοτερ και αν το κανει μονο οταν εχει ζεστες.

                Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kzarp last edited by

                  Παιδιά όλες οι αλλαγές που έκανα ήταν για να αποφύγω να ανοίξω κυλινδροκεφαλή (>400 €). Το ένστικτό μου μου λέει ότι είναι κάτι στο μοτέρ που μπλοκάρει νερά και ζεσταίνονται (αλλά δεν χάνονται-καίγονται). Το κάνει μόνο στο ρελαντί και το βεντιλατέρ δουλεύει τζετ.
                  Πάντως τα Χόντα σπάνια βγάζουν προβλήματα στα μοτέρ. Είναι σκυλιά...Έχω 290.000 χλμ και το πρόβλημα είναι χειμώνα καλοκαίρι με ή χωρίς θερμοστάτη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • johanndelta
                    johanndelta last edited by

                    Eμενα για φλατζα κεφαλης/καποιο ρηγμα στο καπακι μου κανει οπως το ακουω τουλαχιστον.
                    Πολλα τα λεφτα για μια τετοια επισκευη και σε τοσο παλια αυτοκινητα (και με τοσα χιλιομετρα) δε συμφερει, γι' αυτο και εμεις δεν ασχολουμαστε με το Astra. 2 φορες ανοιξαμε μοτερ για καθαρισμους φλατζα κτλ, ε οχι και τριτη.

                    Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Έχει αέρα το κύκλωμα ψύξης ή/και είναι χαλασμένη η φλάντζα κεφαλής.
                      Τα άλλα τα άλλαξες και είναι εντάξει.

                      Τα Χόντα είναι σκυλιά και δεν υπερθερμαίνονται ποτέ, αλλά ΑΝ υπερθερμανθούν είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χαλάσει η φλάντζα κεφαλής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kzarp last edited by

                        ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ...?

                        Ο χρήστης kzarp έγραψε:
                        Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας.

                        Έχω ένα civic 1.4is 1997. Ανεβάζει (κάποιες φορές) μετά από κάποια χλμ θερμοκρασία (στα κόκκινα) μόνο στο ρελαντί ή σε < 2.000 στροφές. Με 1-2 γκαζιές κατεβαίνει αμέσως.
                        Άλλαξα θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, αντλία νερού, ψυγείο και έγινε έλεγχος στα ηλεκτρικά (γειώσεις κλπ). Δε χάνω γραμμάριο ψυκτικού υγρού και δεν υπάρχει αφρός στο δοχείο διαστολής.
                        Οι μηχανικοί μου λένε να μην ανοίξω καπάκι γιατί είναι πιθανή μικρή φθορά ή βούλωμα σε τρυπούλα φλάντζας κεφαλής που εμποδίζει στις μικρές στροφές την κυκλοφορία των ζεστών νερών.
                        Συμφωνείτε? Τι προτείνετε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          greek last edited by

                          Παίζει να ειναι και τελειωμένη τρόμπα νερου. Αν στα χαμηλα δεν εχει αρκετες στροφες δεν κυκλοφορει τα νερα για να ψυχθουν και γιαυτο ανεβαζει θερμοκρασία. Με το που ανεβασεις στροφες αρχισει και λειτουργει καλύτερα και ψυχει. Δοκίμασε σε ρελαντι με ανεβασμένη θερμοκρασία να ανοιξεις το καλοριφερ. θα βγάλει καυτό αέρα ή ζεστό? Ταυτόχρονα θα πέσει η θερμοκρασία? Αν μπορείς πιάσει και τα κολάρα που πάνε στο καλοριφερ. Α

                          Αν σου βγάλει μόνο χλιαρό αέρα και δεν πέσει η θερμοκρασία τότε μαλλον δεν κυκλοφορουν τα νερά λόγω τρομπας.

                          Ενας άλλος τρόπος να το δεις ειναι αν εχεις δοχειο υπερχειλισης , ενω ειναι ακόμα κρύο το αμάξι να ανοιξεις το καπάκι του δοχείου και με ρελαντι να δεις αν φερνει νερα μεσα. Δοκίμασε και μερικές γκαζιές ή με περισσοτερες στροφές. Θα αυξηθει η ροή και πόσο? Αν δεν αυξηθει σημαντικα ειναι τρόμπα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            drdino last edited by

                            Φαγωμένο/διαλυμένο impeller?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              beams last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Φαγωμένο/διαλυμένο impeller?

                              Γεια χαρά. Στο πρώτο post, λέει πως άλλαξε αντλία νερού. Δεν διευκρινίζει βέβαια αν ήταν μεταχειρισμένη. Σε τέτοια περίπτωση,ενδέχεται να έχει βάση ο συλλογισμός σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kzarp last edited by

                                Η αντλία που μπήκε ήταν καινούργια και λειτουργεί κανονικά και στο ρελαντί

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  greek last edited by

                                  Η επόμενη ερώτηση ειναι για τον χρονισμό. Εχεις κοιτάξει τον χρονισμό αν ειναι σωστός? Έχει μπει άλλο πρόγραμμα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kzarp last edited by

                                    Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                    Η επόμενη ερώτηση ειναι για τον χρονισμό. Εχεις κοιτάξει τον χρονισμό αν ειναι σωστός? Έχει μπει άλλο πρόγραμμα?

                                    Δεν έχουν γίνει αλλαγές ούτε έλεγχος ECU ποτέ. Το θεωρείς αναγκαίο και που μπορεί να γίνει αυτό? Μόνο στην αντιπροσωπεία?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρονισμός δεν έχει σχέση με υπερθέρμανση στο ρελαντί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kzarp last edited by

                                        Η εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης γίνεται όταν αλλάζεις ψυγείο?, γιατί εγώ το άλλαξα πριν 15 ημέρες. **Ή είναι έξτρα διαδικασία?**Το λέω γιατί αυτό που παρατηρώ είναι ότι αν και κανονικά με κρύα μηχανή το πρωί πρέπει το ψυγείο να έχει φουλ νερά και το δοχείο διαστολής μέχρι max. Κάποια πρωινά το δοχείο είναι **άδειο **(- περίπου 1 λιτ νερό) και το άλλο πρωι μπορεί να τα ξαναεμφανίσει τα νερά. Λάδια δεν υπάρχουν στο ψυγείο. Τα νερά είναι διαυγή πράσινα. Είναι δυνατόν να υπάρχει εγκλωβισμένος αέρας στο κύκλωμα (moter ή κολλάρα) ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Έχει αέρα το κύκλωμα ψύξης ή/και είναι χαλασμένη η φλάντζα κεφαλής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            greek last edited by

                                            Αλλαξες ψυγείο? θεωρητικά θα επρεπε να σου εχουν κάνει εξαέρωση με την τοπόθέτηση αλλιως πήγαινε να σου κάνουν ΄τώρα μήπως δεις διαφορα.

                                            Και ναι μπορεί ο λάθος χρονισμός στο ρελαντι να ανεβάζει θερμοκρασία αν εχει μπει αλλος εγκέφαλος και είναι κακογραμμένος ειδικα στι χαμηλές στροφες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr